Grote spoilerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, mijn mol gaat er niet uit.
Nora vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef XMN8R het volgende:
Waar wordt gespoilerd? Ik zie alleen vijf afleveringen die al geweest zijn.
Aflevering 6 was van vorige weekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat programma waarin Splinter met de afvaller praat heeft een aflevering minder.
Ik heb de aflevering al bekeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering al bekeken.
Hij is nu idd offline.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.quote:
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Hoezo dat? Iemand anders begon erover en ik vraag de betreffende persoon in een spoiler te antwoorden. Daar zijn spoilers toch juist voor? En vind het wel als mededeling passen in dit topic...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Onzin, toekomstige spoilers doe je maar in een apart topic.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch zelf de keuze of je wel of niet klikt?
Wtf?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |