Niemand geeft een neuk om wat Tina Nijkamp denktquote:Op zondag 9 februari 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs Tina Nijkamp begint WIDM al als saai af te branden
Dat zeker niet maar het geeft wel aan wat er algemeen van gevonden wordt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om wat Tina Nijkamp denkt
Nee dat geeft alleen weer wat zijn ervan vindt. Zegt weinig over het algemene publiek.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar het geeft wel aan wat er algemeen van gevonden wordt.
naja, het komt helaas wel aardig overheen met mijn mening. Ik kijk echt nog wel met plezier maar had na het 2024 streamingseizoen hogere verwachtingen.quote:Op maandag 10 februari 2025 06:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat geeft alleen weer wat zijn ervan vindt. Zegt weinig over het algemene publiek.
Ik vind het dit seizoen ook niet heel geweldig. Bij vlagen zitten er wel wat opdrachten bij die iets creatiever zijn dan vorige seizoenen.quote:Op maandag 10 februari 2025 06:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, het komt helaas wel aardig overheen met mijn mening. Ik kijk echt nog wel met plezier maar had na het 2024 streamingseizoen hogere verwachtingen.
Aflevering 9 is de finale met als het goed is 3 kandidaten (al zijn het er ook wel eens 4 geweest). Aflevering 10 alleen onthulling van de mol. Dus logischerwijs valt er komende twee afleveringen nog iemand af voor de finale.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:59 schreef TLC het volgende:
Nog 4 afleveringen, 5 kandidaten, er moeten er nog 2 afvallen, dus logisch gezien moet er nog n aflevering komen waarbij niemand naar huis gaat of dat er geen test en eliminatie is ?
Op de socials zie je ook steeds gezeur over Nora met de M op een petje en nu weer dezelfde M op haar tas. Is gewoon een merklogo wat ze mee heeft genomen om de verdenking op zichzelf te vestigen, want er was bij het inpakken van de koffer nog geen mol bekend.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef roos94 het volgende:
Overigens kunnen we Roos toch ook nog niet helemaal afstrepen. Hoewel ik denk dat ze nepmol speelt.
Had meer België niveau gehoopt maar dat zal teveel gevraagd zijn I guessquote:Op maandag 10 februari 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen ook niet heel geweldig. Bij vlagen zitten er wel wat opdrachten bij die iets creatiever zijn dan vorige seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
Ik lees zojuist dat er in het najaar nog een jubileum seizoen komt, in Portugal
https://jeugdjournaal.nl/(...)eizoen-wie-is-de-molMOL / [WIDM 25 JAAR] Jubileumseizoen in PortugalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
https://www.libelle.nl/ac(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:11 schreef TLC het volgende:
Weet Rik eigenlijk al voor de eliminatie wie gaat afvallen ?
Op zich goed gevonden maar aangezien de locatie wel al bekend was en natuurlijk ook de opdrachten hadden ze waarschijnlijk deze titels ook al bedacht. Omdat deze van het 8-voudige pad zijn in het boeddhisme (geleerd door de Reddit link die je er bij plaatste). Maar de mol was natuurlijk nog niet bekend.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:
Ik zag dit op reddit
Theorie naar aanleiding van afleveringtitels
Zoals ons wellicht is opgevallen, bevat elke aflevering sinds het kiezen van de mol het woord "juiste". Ik zat hier zojuist wat langer naar te kijken en zag dat de letters van "juist" aardig overeenkomen met de letters van een van de kandidaten. Zie hier:
J U I x T
Sxxxx
J U I x x
STxxx
J U x x x
STIxx
x U x x x
STIJ
Hier moeten we even creatief worden door de "u" ondersteboven te plaatsen naar een "n".
STIJN
Ze hebben het veel over spiegelen. Als je de u spiegelt krijg je een n en heb je dus inderdaad Stijn. Stijn is ook fotograaf, en wat heeft een fotograaf vaak? Juist, een ‘spiegel’reflex camera!
De mol spiegelt ook graag, zoals je met die 'u' doet.
https://www.reddit.com/r/(...)an_afleveringtitels/
Grote spoilerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, mijn mol gaat er niet uit.
Nora vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef XMN8R het volgende:
Waar wordt gespoilerd? Ik zie alleen vijf afleveringen die al geweest zijn.
Aflevering 6 was van vorige weekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat programma waarin Splinter met de afvaller praat heeft een aflevering minder.
Ik heb de aflevering al bekeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering al bekeken.
Hij is nu idd offline.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.quote:
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Hoezo dat? Iemand anders begon erover en ik vraag de betreffende persoon in een spoiler te antwoorden. Daar zijn spoilers toch juist voor? En vind het wel als mededeling passen in dit topic...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Onzin, toekomstige spoilers doe je maar in een apart topic.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch zelf de keuze of je wel of niet klikt?
Wtf?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind dit ook raar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef superniger het volgende:
Waarom krijgt alleen Roos een geheime opdracht?
Ze weet dus wie de mol is...das gekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik vind dit ook raar.
Ook als ze die filmpjes kan zien, geeft dat toch een oneerlijk voordeel.
Of het nadeel en de openbaring volgt nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Gremen het volgende:
Ik vind dit ook raar.
Ook als ze die filmpjes kan zien, geeft dat toch een oneerlijk voordeel.
Ja en die geven wel een indruk, maar je weet niet zeker wie de mol is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ze ziet dan alleen de reacties, toch?
Oh ja, reacties alleen maar..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ze ziet dan alleen de reacties, toch?
Zou mooi zijn voor de variatie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef superniger het volgende:
Voorspelling: laatste bod krijgt een vrijstelling.
Tjaaaaaaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef superniger het volgende:
Waarom krijgt alleen Roos een geheime opdracht?
Die heeft geen kans op de vrijstellingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Gremen het volgende:
Uitgeschakeld uit dit spelletje of uit het hele spel?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mol stagiair heeft ook mr beast gezien
Joh, is een eeuwenoude spelletje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef BufordTJustice het volgende:
Dat onderhandelen komt uit de Vlaamse de verraders, seizoen 2 afl 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |