Ongefundeerd iets roepen over/gokken i.r.t. meerdere deelnemers kunnen én doen we allemaal, zie de prono hier en het spel via de app.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik concludeerde reeds na de eerste aflevering: de mol is homofiel, of Sophie. Ere wie ere toekomt, kent de fokker die uitdrukking?
Inderdaad, en juist daaraan maak ik mij niet schuldig.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongefundeerd iets roepen over/gokken i.r.t. meerdere deelnemers kunnen én doen we allemaal
Volgens mij heb je het over minimaal 2 personen, waarover je niet meer dan een onderbuikgevoel hebt, en is er slechts 1 Mol.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Inderdaad, en juist daaraan maak ik mij niet schuldig.
Je liegt nu alweer. Je hebt Sophie nooit genoemd.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik concludeerde reeds na de eerste aflevering: de mol is homofiel, of Sophie. Ere wie ere toekomt, kent de fokker die uitdrukking?
quote:Op zondag 12 januari 2025 00:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.
Die noem ik alreeds een week eerder, tot twee keer toe. Jouw kwaadsprekerij wordt vanaf heden gerapporteerd.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je liegt nu alweer. Je hebt Sophie nooit genoemd.
[..]
Ja doen we niks mee, door naar het volgende onderwerp aub.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:33 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Die noem ik alreeds een week eerder, tot twee keer toe. Jouw kwaadsprekerij wordt vanaf heden gerapporteerd.
Of Sophie of Maaike, met knotje.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef TLC het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ze bij het houtsnijden bezig waren om het hoofd van de mol te maken, tis allemaal net Stijn
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??quote:Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef TLC het volgende:
De mol gebruikt nogal wat Engelse woorden bij de audiofragmenten, ik zie Sam en Roos daar niet voor aan dat ze dat vaak doen in t dagelijks leven, evenals een 48 jarige moeder met twee kinderen en een mol zegt dus niet nee tegen n opdracht.
Blijven over Stijn en Sophie, maar ik denk dus Stijn vanwege het houtsnijden waar alles bij hem op het gemiddelde uitkwam, de tuktuk en t backpackers hostel en dat hij als fotograaf wist dat Sophie niet goed op de foto stond (de andere foto van t beeld was immers goed).
Bovendien de onzekere indruk, en het feit dat de mol blijkbaar moeite heeft met op zn woorden te letten (audiofragmenten) doet mij alles in de richting van Stijn wijzen.
Jawel maar zij is de mol nietquote:Op maandag 3 februari 2025 05:18 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??
Net zoals al eerder het woordje 'absoluut' gebruikt werd. Ik heb het vermoeden dat de zinnen die door de mol gesproken worden 'ingesproken' zijn waarbij de aandacht van de mol afgeleid moeten worden. Absoluut is eerder door Roos (en ik meen Stijn) gebruikt. Het Engels komt voornamelijk voor bij Nora, en ook Sophie doet dat wel eens. M.i. is daarom de kans dat Nora de mol is erg klein, en ook Roos, Stijn en Sophie 'zouden' om deze redenen kunnen afvallen als mol.quote:Op maandag 3 februari 2025 05:18 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |