Dat boeit niemand.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
Beetje jammer (triest ook) dat er anno 2025 nog gediscussieerd wordt over de geaardheid van de mol.
Echt who gives a shit met wie iemand in zijn / haar vrije tijd de lakens deelt
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
Beetje jammer (triest ook) dat er anno 2025 nog gediscussieerd wordt over de geaardheid van de mol.
Hier hebben de kandidaten de mol gekozen, hoe weet ik ook nog niet, maar dat zien we in de laatste aflevering welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef byah het volgende:
[..]
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.
Daar wijst he-le-maal niets op. Juist dit seizoen is de mol gekozen op basis van de opdracht in de 1e aflevering.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef byah het volgende:
[..]
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.
Dus dat 6 vd 9 man mollen gay zijn is louter toeval.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar wijst he-le-maal niets op. Juist dit seizoen is de mol gekozen op basis van de opdracht in de 1e aflevering.
Ja. Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus dat 6 vd 9 man mollen gay zijn is louter toeval.
En waarschijnlijk 7 vd 10.
Het maakt uit dat als je louter zou gokken op geaardheid, je 7 van de 10 keer goed zit zonder verder naar mollenstreken te hoeven kijkenquote:
Tja met dit soort statistieken kun je alle kanten op om in je eigen straatje te schuiven. Het lijkt mij meer te zeggen over het percentage andersgeaarden onder de mannelijke BN'ers, maar dat is ook speculatief. Ik geloof in ieder geval totaal niet in een inclusieve strategie erachter, waarom ook? Maar geloof vooral zelf wat je wil geloven.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het maakt uit dat als je louter zou gokken op geaardheid, je 7 van de 10 keer goed zit zonder verder naar mollenstreken te hoeven kijken
Inderdaad, dit. Wat een gezeik, elke drie pagina’s weer, maakt het een stuk minder leuk om hier te posten.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
In het molcentrum dachten ze dat je per goed antwoord een punt kreegquote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Wat was overigens het hele punt van dat je de vraag per se goed moest hebben? Er leek eigenlijk geen gevolg te zitten aan een foutief antwoord, maar dat zal ik dan denk ik gemist hebben. Want als ze vragen wat een stuntvliegtuig voor manoeuvre deed, dan zeg je toch altijd een looping? En als je in Amerika een artiest moet imiteren dan is dat toch eigenlijk altijd Elvis? Die laatste kon ik mij bijvoorbeeld niet eens meer herinneren, maar wist ik puur door de vraag wel 90% zeker.
Maar de kandidaat aan de desk wist wel beter, dus die had gewoon zelf kunnen gokken.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:23 schreef lars91 het volgende:
[..]
In het molcentrum dachten ze dat je per goed antwoord een punt kreeg
Bij die beeldhouwopdracht ook nog eens een score halen waar je niet verdacht wordt, maar vervolgens volkomen nutteloos is voor het gemiddelde.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef lars91 het volgende:
100% Stijn. Vorige week veranderde hij op het laatst zijn stem bij het beelden. Nu dat met de blauwe bril. Geen enkele twijfel het is Stijn. Vrij matige mol overigens. Bijna kopie van Jurre qua molgedrag en die was niet best
Snapte ik ook niet helemaal. Sommige dingen hadden ze gewoon kunnen gokken, stond toch geen straf op.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Wat was overigens het hele punt van dat je de vraag per se goed moest hebben? Er leek eigenlijk geen gevolg te zitten aan een foutief antwoord, maar dat zal ik dan denk ik gemist hebben. Want als ze vragen wat een stuntvliegtuig voor manoeuvre deed, dan zeg je toch altijd een looping? En als je in Amerika een artiest moet imiteren dan is dat toch eigenlijk altijd Elvis? Die laatste kon ik mij bijvoorbeeld niet eens meer herinneren, maar wist ik puur door de vraag wel 90% zeker.
Dat laatste zou kunnen ja. Of er kon een andere opdracht (eerder) niet doorgaan. Het voelde wat willekeurig aan, zeker als je naar de regels keek en hoe de kandidaten ermee omgingen. Dat ze geen enkele keer zeiden dat ze de hulplijn hadden ingeschakeld was ook wel apart ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet helemaal. Sommige dingen hadden ze gewoon kunnen gokken, stond toch geen straf op.
Ook dat ze op de vraag “heb je dat helemaal zelf bedacht” steeds ja zeiden was vreemd. Waarschijnlijk was de quiz in het hoofd van de bedenker leuker. Duurde ook veel te lang.
Vraag me af of het misschien last minute is bedacht omdat Ray er uit lag met z’n voorkennis van die opdracht in de volgende aflevering.
Ja dat is altijd zo'n afknapper als iedereen de vrije hand krijgt om de pot leeg te roven.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
De vooruitblik voor volgende week belooft niet veel goeds met dat 'Wat zou je over hebben voor een vrijstelling?' Dat wordt vrees ik weer een geld uit de pot opdrachtDat zou voor mij een reden zijn om daarna alsnog het seizoen niet verder meer te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |