quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef Meke het volgende:
Ik ben alleen thuis dus kan eindelijk weer eens live kijken en meeposten![]()
Lijkt me wel, anders is die finalevrijstelling volkomen zinloosquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:32 schreef Meke het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er iemand afvalt, of anders iig begin volgende aflevering nog ofzo
Goed puntquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:34 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders is die finalevrijstelling volkomen zinloos
Ja, denk dat dat indd de beste positie is door er een extra peper oid bij in te laten gooien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Aan de telefoon is het hier lekker makkelijk mollen.
Ik vermoed dat dat niet in beeld komt en dat ze straks dan iets heel zuurs oid erbij in hebben gegooidquote:
Zoiets inderdaad. Uiteindelijk een beetje flauwe opdracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat niet in beeld komt en dat ze straks dan iets heel zuurs oid erbij in hebben gegooid
Wel een klassieker voor over twee weken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Uiteindelijk een beetje flauwe opdracht.
'de beste mol ooit'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een klassieker voor over twee weken natuurlijk
Waarom nam je ook op danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef Meke het volgende:
Mijn vriend belde net of ik bier koud wilde zetten en een pizza bestellen dus ik ben niet meer live
Ja beginnersfoutjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |