quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Hugo_Treger het volgende:
Alreeds na de aftrap oordeelde ik: de mol is homoseksueel, of Sophie. Welnu, daarover kan geen twijfel meer bestaan; ook de wangunstigen zullen mijn gelijk moeten erkennen.
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..] Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Hugo_Treger het volgende:
Alreeds na de aftrap oordeelde ik: de mol is homoseksueel, of Sophie. Welnu, daarover kan geen twijfel meer bestaan; ook de wangunstigen zullen mijn gelijk moeten erkennen.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is elk wel weer een user die zichzelf onvoorstelbaar voor schut zet, maar daarna niet meer te bekennen is of enorm gaat draaien waarom diegene toch op de juiste mol zat
Ik denk juist vooral andersom, dat het bij Stijn past omdat die nog wel een flapuit is.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:27 schreef TLC het volgende:
In een van de audiofragmenten zegt de mol "moet ineens op mijn woorden passen en dat is niet mijn ding".
Als je actrice en n serieuze journaliste bent heb je daar toch totaal geen moeite mee, want dan let je juist op wat je zegt.
Dus we strepen Maaike en Roos weg, houden we over Stijn
Oh. Je hebt dit helemaal niet vol overtuiging van jouw gelijk gepost?quote:
Hooghartige bomen vangen nou eenmaal veel wind…quote:Op maandag 24 februari 2025 22:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Selectief citeren. Laaghartig.
Ja, raar dat die erbij stond.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef TLC het volgende:
Optie drie bij de testvraag lijkt me geen goed antwoord
Zij is inderdaad heel opzichtig aan het mollen en het komt ook gewoon in beeld. Maar haar hele houding en gedrag buiten het mollen om is gewoon dat van iemand die niet oprecht is. Dus als je het mollen zelf negeert, dan zie je toch iemand die nooit inhoudelijk reageert. Of het nou tijdens een spel is of in een biecht. Ze ontwijkt vragen, ze ontwijkt oogcontact, ze draait overal om heen. Ze kijkt geïrriteerd als bijvoorbeeld Sophie zich niet laat overhalen om de verkeerde kant op te lopen. Ze is nerveus.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou lachen zijn! Maar kan het me niet voorstellen. Die molde zo opzichtig dat dat afbreuk doet aan 't programma van de mol betrappen. Daar is geen betrappen aan.
Voor mij komt het over alsof ze speelt dat ze de mol is. Ik kan het me dus echt niet voorstellen!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:34 schreef Cirilico het volgende:
Ik reageer even hier om het andere topic niet verder te vervuilen.
[..]
Zij is inderdaad heel opzichtig aan het mollen en het komt ook gewoon in beeld. Maar haar hele houding en gedrag buiten het mollen om is gewoon dat van iemand die niet oprecht is. Dus als je het mollen zelf negeert, dan zie je toch iemand die nooit inhoudelijk reageert. Of het nou tijdens een spel is of in een biecht. Ze ontwijkt vragen, ze ontwijkt oogcontact, ze draait overal om heen. Ze kijkt geïrriteerd als bijvoorbeeld Sophie zich niet laat overhalen om de verkeerde kant op te lopen. Ze is nerveus.
Zij is dus wat mij betreft niet alleen slecht in onopvallend mollen (wat nepmollen vaker doen), maar ze is ook slecht in het spelen van een kandidaat. Dat laatste is wat mij heeft overtuigd.
Qua molstreken wel. Qua houding en gedrag niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor mij komt het over alsof ze speelt dat ze de mol is. Ik kan het me dus echt niet voorstellen!!
Volgens mij is Roos bijna niet uit die badkamer geweest gedurende die hele opdracht, laat staan dat ze op n andere etage wasquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Qua molstreken wel. Qua houding en gedrag niet.
Voor mij was al duidelijk dat Sophie naar huis ging, want Stijn heeft een vrijstelling, Maaike heeft twee jokers & Roos is de mol. En iedereen zit op Roos.
Dus als Roos de mol is, maakt Sophie vanzelfsprekend de slechtste test.
Edit: dat lachen in bad in het hotel was de lach van een op heterdaad betrapte mol, beseffende dat iedereen al lang en breed weet dat zíj de mol is. 😛
Een vrij irritante kandidaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij is Roos bijna niet uit die badkamer geweest gedurende die hele opdracht, laat staan dat ze op n andere etage was
Klopt. Meestal is het de minst interessante aflevering van het seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Vandaag is effectief toch een opvul aflevering ? We gaan niks extra te weten komen.
Zeker! Thuis op de bank.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaan jullie de finale 8 maart ergens bekijken?
Ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond 'De vloer is lava'- en een papieren bootjes spel en de laatste test.
Of de uitslag daarvan bekend gemaakt wordt laat de teaser aan het einde van de aflevering van vorige week niet zien…
Beter skippen ze dit gewoonquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Meestal is het de minst interessante aflevering van het seizoen.
"Beleefd blijven, blijven lachen.."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Wat zouden de locals denken van die rare Hollanders?
Ik ook, vorige aflevering volgens mij gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |