Stijn natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat spannend worden. TLC zit op Stijn, Montagui en ik vol op Maaike! Wie o wie is de mol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Roos is de mol. 😉quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat spannend worden. TLC zit op Stijn, Montagui en ik vol op Maaike! Wie o wie is de mol?
Zou lachen zijn! Maar kan het me niet voorstellen. Die molde zo opzichtig dat dat afbreuk doet aan 't programma van de mol betrappen. Daar is geen betrappen aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar ik heb even de berekeningen er op los gelaten. Op basis van alle voorspellingen t/m aflevering 9 zijn er 5 mogelijke winnaars en daar zit jij niet bijquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet te winnen, zeker omdat Montagui op dezelfde mol zit. Maar vind het wel leuk om in elk geval al afleveringen lang de juiste mol te hebben. (Als Maaike het inderdaad is)quote:Op zondag 2 maart 2025 12:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar ik heb even de berekeningen er op los gelaten. Op basis van alle voorspellingen t/m aflevering 9 zijn er 5 mogelijke winnaars en daar zit jij niet bijHet gaat tenslotte niet alleen om de mol, maar ook de winnaar en verliezer en dat dan over alle afleveringen gekeken.
Er kan uiteraard nog wat verschuiven aan de hand van de voorspellingen voor aflevering 10, maar veel zal dat niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |