Bij Moltalk deden ze dat ook. Hadden ze dat gerecht twee keer laten maken en 1 ervan met Salmiak als toevoeging en die werd als lekkerder beoordeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als een eetlepel salmiak in het eten van je tegenstander niet afdoende is om te winnen kan je echt niet koken.
Ik verwacht dat Nora dat nog niet weet eigenlijk? Maar het zal wel weer kloppenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef roos94 het volgende:
Was deze al gedeeld?
Story uit november.
[ afbeelding ]
Hier staan de afvallers op volgorde vanaf beneden naar boven. Gescheiden van man en vrouw. Dus eerst de mannen en dan de vrouwen.
Ze heeft eerst de 4 vrouwen getagd (zichzelf niet in het lijstje gezet) en daarna de 5 mannen. Van onder naar boven zijn dat Teun, Gabriël, Ray, Sam (allen inmiddels afgevallen) en Stijn, Bridget (ook afgevallen) en dan de andere vrouwen.
Stijn is niet afgevallen maar de laatst overgebleven man.
https://www.wieisdemol.com/forum/2025/?topic=74760.320
In dit topic meer info en uitleg.
Roos verliezer
Maaike winnaar
Stijn mol
Zo lees ik het.
Als het toeval is , is het wel heeeeeeeel toevalligquote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Nora dat nog niet weet eigenlijk? Maar het zal wel weer kloppen![]()
Je kan het op verschillende manieren interpreteren. Feit is dat wel elke keer de (dan) onderste man OF vrouw afvalt. In die zin is dit geen spoiler dan. Je kan niet 'weten' wie er daadwerkelijk afvalt.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef roos94 het volgende:
Was deze al gedeeld?
Story uit november.
[ afbeelding ]
Hier staan de afvallers op volgorde vanaf beneden naar boven. Gescheiden van man en vrouw. Dus eerst de mannen en dan de vrouwen.
Ze heeft eerst de 4 vrouwen getagd (zichzelf niet in het lijstje gezet) en daarna de 5 mannen. Van onder naar boven zijn dat Teun, Gabriël, Ray, Sam (allen inmiddels afgevallen) en Stijn, Bridget (ook afgevallen) en dan de andere vrouwen.
Roos verliezer
Maaike winnaar
Stijn mol
Zo lees ik het.
Goed speurwerk!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef roos94 het volgende:
Was deze al gedeeld?
Story uit november.
[ afbeelding ]
Roos verliezer
Maaike winnaar
Stijn mol
Zo lees ik het.
Ook niet een beetje een eetlepelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als een eetlepel salmiak in het eten van je tegenstander niet afdoende is om te winnen kan je echt niet koken.
Ook bij Moltalk werd de versie mét salmiak lekkerder bevonden..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Moltalk deden ze dat ook. Hadden ze dat gerecht twee keer laten maken en 1 ervan met Salmiak als toevoeging en die werd als lekkerder beoordeeld.
Ah, Moltalk kijk ik nooit. Kan me trouwens best voorstellen dat het lekkerder smaakt hoor, maar om authenticiteit te beoordelen zou ik toch veel meer waarde hechten aan een topkok uit het land die zeer bekend is met het gerecht dan aan een tv-presentator uit Nederland die het gerecht niet kent en puur op smaak beoordeelt.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook bij Moltalk werd de versie mét salmiak lekkerder bevonden..
En die topkok + zijn 2 medechefs vonden de versie mét salmiak dus lekkerderquote:Op zondag 23 februari 2025 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ah, Moltalk kijk ik nooit. Kan me trouwens best voorstellen dat het lekkerder smaakt hoor, maar om authenticiteit te beoordelen zou ik toch veel meer waarde hechten aan een topkok uit het land die zeer bekend is met het gerecht dan aan een tv-presentator uit Nederland die het gerecht niet kent en puur op smaak beoordeelt.
Zeker waar! Al denk ik dus dat dat komt omdat de kandidaten teveel fouten hebben gemaakt, niet omdat de keukenprinses salmiak erin had. In de studio redeneren ze net andersom.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die topkok + zijn 2 medechefs vonden de versie mét salmiak dus lekkerder
Want dat was de versie gemaakt door de "keukenprinses". En die kwam dus unaniem als beste uit de bus.
Het gerecht van de "keukenprinses" zou érg lijken op de vd topchef. Je zou bijna gaan denken dat die enorme schep salmiak er dus gewoon in hoortquote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker waar! Al denk ik dus dat dat komt omdat de kandidaten teveel fouten hebben gemaakt, niet omdat de keukenprinses salmiak erin had. In de studio redeneren ze net andersom.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:30 schreef DaMart het volgende:
Ben je er een keer live bij, @:moira?.
Salmiak = levenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook bij Moltalk werd de versie mét salmiak lekkerder bevonden..
Misschien heeft dat juffie het er weer uitgehaaldquote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Best wel veel hoor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |