Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Tekaschi het volgende: [..] Dat zou wel de ultieme middelvinger zijn, eerste vrouwelijke president is een Trump telg.
![]()
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.
Jaren hebben jullie kunnen uitdelen, discussies ontwijken en mensen wegzetten als racisten omdat jullie kamp de goedheid zelf was. Jaren hebben wij hier geprobeerd om een fatsoenlijke dialoog aan te gaan, types zoals jou pasten daarvoor, dus nu niet huilen maar stil zitten als je geschoren wordt.
Een tip: een gesprek met een psycholoog kan het wat rustiger maken in je hoofd. Het gaat niet helemaal goed met jou.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.
Jaren hebben jullie kunnen uitdelen, discussies ontwijken en mensen wegzetten als racisten omdat jullie kamp de goedheid zelf was. Jaren hebben wij hier geprobeerd om een fatsoenlijke dialoog aan te gaan, types zoals jou pasten daarvoor, dus nu niet huilen maar stil zitten als je geschoren wordt.
Hoe word ik precies geschoren?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wat is dat precies?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
Het enig dat ik positief vind is die government eficiency department van Musk
dat zou hier ook moeten
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoerenquote:
quote:What percentage of US citizens work for the government?
Across the U.S., nearly 24 million people--a little over 15% of the workforce--are involved in military, public, and national service at the local, state and federal levels. Of this number, approximately 16 million are employed in state and local governments.
Je zou er maar zo in staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoeren
[..]
Kan wel de toekomst zijn, maar je moet natuurlijk goed opletten wat je vervangt met AI.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoeren
[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je zou er maar zo in staan.
Voetbalwedstrijd mentaliteitje hoor.
Lekker genuanceerd wel. Zijn dat dezelfde users of omdat het lijkt omdat ze van hetzelfde allooij zijn? Je hoeft geen sympathie te tonen. Je hoeft ook niet als een dolle stier ''de tegenpartij'' proberen af te katten.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.
MAGA. Drain the swamp!quote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.
Ik weet precies tegen welke users ik het heb. De users waarmee ik al jaren een discussie probeer te voeren. En een dolle stier is ook overdreven, kleine plaagstootjes, maar dat bevalt die humorloze kliek niet want ze kunnen wel uitdelen maar nooit incasseren..quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd wel. Zijn dat dezelfde users of omdat het lijkt omdat ze van hetzelfde allooij zijn? Je hoeft geen sympathie te tonen. Je hoeft ook niet als een dolle stier ''de tegenpartij'' proberen af te katten.
Ik denk dat je zelf niet echt door hebt hoe je over komt. Geen hond gaat hier normaal op reageren.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik weet precies tegen welke users ik het heb. De users waarmee ik al jaren een discussie probeer te voeren. En een dolle stier is ook overdreven, kleine plaagstootjes, maar dat bevalt die humorloze kliek niet want ze kunnen wel uitdelen maar nooit incasseren.
Je beseft dat de trigger voor deze hele "discussie" een grapje was over de eerste vrouwelijke president wat uit de Trump hoek kwam? Dat grapje was al not done dus ja, humorloze kliek.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf niet echt door hebt hoe je over komt. Geen hond gaat hier normaal op reageren.
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je wil zeggen, maar dit is een forum en geen stadion. Niet iedereen hier waar je het mee ''oneens'' bent is ''vijandig'' of ''de tegenpartij'' if you catch my drift.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je beseft dat de trigger voor deze hele "discussie" een grapje was over de eerste vrouwelijke president wat uit de Trump hoek kwam? Dat grapje was al not done dus ja, humorloze kliek.
Ik begrijp je helemaal, maar dit is de reactie op een simpel grapje:quote:Op woensdag 6 november 2024 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je wil zeggen, maar dit is een forum en geen stadion. Niet iedereen hier waar je het mee ''oneens'' bent is ''vijandig'' of ''de tegenpartij'' if you catch my drift.
Niet iedereen die een grapje maakt is tegen een vredig bestaan of voor verdeeldheid. En dan durven te reppen over goed en kwaad, serieus? Is dat de kaart die nu gespeeld wordt door de kliek die altijd doen alsof rechts het grote kwaad is? En dat alles om een grapje tussen mij en een andere user.quote:Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.
Linkse mensen zijn racistischquote:Op woensdag 6 november 2024 18:38 schreef Ali_boo het volgende:
Zie hier hoe racistisch de progressievelingen echt zijn
[ x ]
if they can’t control the minority, their real personality - a racist hypocrite phony - comes through loud and clear
Nog erger dan Hitlerquote:
En scheren hun schaamhaar niet.quote:
Schaamhaar scheren is wokequote:Op woensdag 6 november 2024 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En scheren hun schaamhaar niet.
Men doet niet anders.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Moeten we eens over rechts zeggen
Uitstekend voor deze regio en veelzeggend dat men in Iran aan het hopen was op een overwinning van Harris.quote:Hoe reageert het Midden-Oosten op de uitslag?
Correspondent Daisy Mohr:
"Vanwege het aanhoudende bloedvergieten in Gaza en Libanon is de woede, het wantrouwen en de teleurstelling over het beleid van de Democraten in de regio enorm. Van Jemen tot Syrië en ook hier in Libanon: mensen die ik spreek hopen dat Trump het meent als hij zegt dat hij geen oorlogen wil beginnen maar ze juist gaat beëindigen. Mensen snakken naar rust, maar de grote vraag is natuurlijk wel: hoe dan? Over de daadwerkelijke strategie hebben ze namelijk nog maar weinig gehoord.
Het is duidelijk dat Trump pro-Israël is. Ook spreekt hij over "maximale druk" op Iran. De Iraanse leiders en hun bondgenoten in de regio hadden liever een Democratische president zien winnen. Ze kunnen het zich in Teheran nog goed herinneren hoe het was toen Trump president was.
Hij was het die in 2018 uit het nucleaire akkoord stapte en hij was president toen Qassem Soleimani in Bagdad werd geliquideerd. Nu houden ze hun hart vast voor wat er komen gaat. Zal Trump Israël de ruimte geven Iraanse nucleaire locaties te bombarderen, en wat kunnen ze verder nog verwachten van deze onvoorspelbare leider? Tegelijkertijd zijn er ook heel veel Iraniërs die niet per se blij zijn met hun conservatieve leiders. Je hoort regelmatig dat zij hopen dat iemand als Trump hen misschien kan helpen van het bewind van de ayatollahs af te komen.
Saoedi-Arabië is zeer te spreken over Trump als nieuwe president. Daar kunnen ze prima zaken mee doen zonder dat er veel tijd besteed zal worden aan gesprekken over mensenrechten, klimaatdoelen en dat soort dingen. En net als in andere delen van de regio spreekt daar het vooruitzicht van die druk op Iran juist aan.
Hoewel het voor heel wat mensen in de regio voelt als kiezen tussen twee kwaden heerst het gevoel dat Trump wellicht een taal spreekt die leiders hier beter begrijpen en waarmee mogelijk resultaten geboekt kunnen worden. En bovenal: hoop doet leven in een regio in chaos."
Ho, ho, de NOS is toch geen betrouwbare bron schrijf je hier vaker?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Van het Liveblog van de NOS:
[..]
Uitstekend voor deze regio en veelzeggend dat men in Iran aan het hopen was op een overwinning van Harris.
Dit is zijn vrouwquote:
Voorruit omdat jij het bentquote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Kunnen we a.u.b. weer ontopic gaan? Dit is echt saai.
Nee, ik heb meermaals aangegeven dat NOS is regelmatig vooringenomen is mbt bepaalde onderwerpen en dan komt met nogal selectieve berichtgeving. Deze keer slaat men echter de spijker op de kop.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ho, ho, de NOS is toch geen betrouwbare bron schrijf je hier vaker?
Verder: we weten niet hoe het verder gaat lopen. Dat Trump een paar weken geleden in een telefoon gesprek zei tegen Netanyanu dat hij moest doen wat hij zelf nodig vindt klinkt niet echt positief voor de mensen in Gaza en Libanon.
Dan begrijp ik het.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is zijn vrouw
maw hij komt niets tekort![]()
[ x ]
Nee hoor, alles behave zelfs. Ik ben niet racistisch.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook tenminste met jou voorop
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, alles behave zelfs. Ik ben niet racistisch.
Dat weet ik niet, het is wat voorbarig te zeggen dat er meer rust gaat komen door Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik heb meermaals aangegeven dat NOS is regelmatig vooringenomen is mbt bepaalde onderwerpen en dan komt met nogal selectieve berichtgeving. Deze keer slaat men echter de spijker op de kop.
Kom eens met steekhoudende argumenten als je denkt dat het anders zou zitten.quote:
Oh lees je eigen posts maar een goed terug, plank voor de kop of beter gezegd een betonplaatquote:Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, alles behave zelfs. Ik ben niet racistisch.
Nee, hij zal juist niet worden tegengehouden. Israël kan dus hopelijk Hamas en Hezbollah zoveel mogelijk vernietigen, zonder dat het telkens op de vingers wordt getikt of wordt gechanteerd richting een staat-het-vuren.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is wat voorbarig te zeggen dat er meer rust gaat komen door Trump.
Veel hangt af hoe Netanyanu zijn verdere oorlog gaat voeren. Net of hij zich laat tegenhouden door Trump. Kom op zeg.
Die zijn niet racistisch.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh lees je eigen posts maar een goed terug, plank voor de kop of beter gezegd een betonplaat
Ach hou jezelf lekker voor de gek, mij niet in ieder gevalquote:Op woensdag 6 november 2024 20:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, hij zal juist niet worden tegengehouden. Israël kan dus hopelijk Hamas en Hezbollah zoveel mogelijk vernietigen, zonder dat het telkens op de vingers wordt getikt of wordt gechanteerd richting een staat-het-vuren.
[..]
Die zijn niet racistisch.
Het maakt geen donder verschil want ze doen toch waar ze zelf zin in hebben zonder dat het een consequentie heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, hij zal juist niet worden tegengehouden. Israël kan dus hopelijk Hamas en Hezbollah zoveel mogelijk vernietigen, zonder dat het telkens op de vingers wordt getikt of wordt gechanteerd richting een staat-het-vuren.
[..]
Die zijn niet racistisch.
Laat maar eens een post zien van mij die racistisch zou zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach hou jezelf lekker voor de gek, mij niet in ieder geval
Ik ga niet bijna je hele ouvre hier neerzettenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat maar eens een post zien van mij die racistisch zou zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 20:33 schreef MissButterflyy het volgende:
HowardRoark, ik had gelijk dat Trump zou winnen en ik denk ook dat ik gelijk heb dat de onrust in de wereld nog wel even blijft, een Trump gaat daar niks aan veranderen.
Als iedere vrouw nou gewoon op Harris had gestemd dan hadden ze met flinke overmacht nu een vrouwelijke president gehadquote:
Trump heeft wel een grote bekquote:Op woensdag 6 november 2024 20:33 schreef MissButterflyy het volgende:
HowardRoark, ik had gelijk dat Trump zou winnen en ik denk ook dat ik gelijk heb dat de onrust in de wereld nog wel even blijft, een Trump gaat daar niks aan veranderen.
quote:Kremlin zegt: 'Laten we eens kijken' of de overwinning van Trump zal helpen de oorlog in Oekraïne te beëindigen
Door Guy Faulconbridge , Andrew Osborn en Dmitry Antonov
6 november 2024 13:11 GMT+1 Bijgewerkt 7 uur geleden
Als er geen hoogwaardige munitie meer geleverd gaat worden wordt het toch lastig.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is wat voorbarig te zeggen dat er meer rust gaat komen door Trump.
Veel hangt af hoe Netanyanu zijn verdere oorlog gaat voeren. Net of hij zich laat tegenhouden door Trump. Kom op zeg.
Goh. Hij zorgt ervoor dat de rechters Republikein zijn en hij daardoor geen veroordeling krijgt.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is zeker niet brandschoon, maar hij is niet veroordeeld wegens verkrachting en derhalve is het laster. Een misdrijf.
Ze hebben wel gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Zelfs na het verlies zullen ze hier mee doorgaan, wanneer komen de democraten en anti-trumpers ooit tot kennis. Zelfreflectie is ver te zoeken. Is het intelligentie, dat ze zelf niet doorhebben door identity politics aan het bedrijven zijn.
Ze zijn nu letterlijk boos op de Hispanic community en claimen ze dat deze niet houden van "black candidates"
Wanneer komen ze er nu echt achter dat het probleem bij henzelf ligt.
Het rechtssysteem in de VS is corrupt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Goh.. toch geen veroordeelde crimineel meer? mompelt iets met politieke rechtszaken.
ALLES dropped!![]()
![]()
Dit is een grijze plaat en je speelt hem nogmaals af. Het is alsof je een robot bent van de MSM.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk.
Je bent echt knettergek als je op Trump stemt. De vorige keer onder hem ging het al niet goed.
Toen dat afliep zorgde hij voor oorlog. Hij kocht veel mensen om.
Hij heeft 0 respect voor vrouwen en buitenlanders.
0 verstand van politiek.
En de enige vrienden die hij heeft zijn terroristen: Poetin en Netanyahu
Ja, je hoeft echt niet helderziend te zijn dat Trump geen land kan besturen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, dat zei je 8 jaar geleden ook zeker?
Wel maf dat je door 1 persoon er uit te zetten alle juridische zaken tegen je kunt cancelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Goh.. toch geen veroordeelde crimineel meer? mompelt iets met politieke rechtszaken.
ALLES dropped!![]()
![]()
Dus omdat de democraten niet duidelijk zijn moeten mensen op een crimineel stemmen?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is een grijze plaat en je speelt hem nogmaals af. Het is alsof je een robot bent van de MSM.
Dit horen we al meer dan 8 jaar lang!
Waarom heb ik in het afgelopen jaar niets maar ook niets gehoord waar de Amerikaanse stemmer op zit te wachten? zijn er daarom 15 miljoen democraten niet gaan stemmen? Waar was Kamala's agenda? wat voor toekomst zouden de democraten bieden? Het was alleen maar vingerwijzen vol woede richting Trump's kamp.
Ach ja, maak je niet druk. Je zal er vast niet wonen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus omdat de democraten niet duidelijk zijn moeten mensen op een crimineel stemmen?
Op een racist? Op een vrouwenhater?
Op een figuur die alleen kan schreeuwen en niets van politiek weet?
Echt
Ik denk dat als dat ooit gaat gebeuren nog heel lang duurt. Vaak zien ze dit soort nederlagen niet als aanleiding het over een andere boeg te gooien maar als aanleiding om nog harder de ingeslagen doodlopende weg in te gaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Zelfs na het verlies zullen ze hier mee doorgaan, wanneer komen de democraten en anti-trumpers ooit tot kennis. Zelfreflectie is ver te zoeken. Is het intelligentie, dat ze zelf niet doorhebben door identity politics aan het bedrijven zijn.
Ze zijn nu letterlijk boos op de Hispanic community en claimen ze dat deze niet houden van "black candidates"
Het is tijd voor zelfreflectie. Neem een Snickers.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus omdat de democraten niet duidelijk zijn moeten mensen op een crimineel stemmen?
Echt
Even hypothetisch: Denk je dat je ook zo druk met de doelpalen aan het schuiven zou zijn als Trump aangeklaagd was in een pedofiliezaak, die dan kwam te vervallen omdat hij weer president werd?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is een grijze plaat en je speelt hem nogmaals af. Het is alsof je een robot bent van de MSM.
Dit horen we al meer dan 8 jaar lang!
Waarom heb ik in het afgelopen jaar niets maar ook niets gehoord waar de Amerikaanse stemmer op zit te wachten? zijn er daarom 15 miljoen democraten niet gaan stemmen? Waar was Kamala's agenda? wat voor toekomst zouden de democraten bieden? Het was alleen maar vingerwijzen vol woede richting Trump's kamp.
Goh, dat zou jou toch aan het denken moeten zetten.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk.
Je bent echt knettergek als je op Trump stemt. De vorige keer onder hem ging het al niet goed.
Toen dat afliep zorgde hij voor oorlog. Hij kocht veel mensen om.
Hij heeft 0 respect voor vrouwen en buitenlanders.
0 verstand van politiek.
En de enige vrienden die hij heeft zijn terroristen: Poetin en Netanyahu
Moet je nagaan wat dat over de democraten zegt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wut, ten eerste als Trump enige echte lijken in de kast zou hebben ala Epstein eiland zou hij daar allang voor berecht zijn en zou Epstein zichzelf niet hebben vermoord. If you get what i mean.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Even hypothetisch: Denk je dat je ook zo druk met de doelpalen aan het schuiven zou zijn als Trump aangeklaagd was in een pedofiliezaak, die dan kwam te vervallen omdat hij weer president werd?
Ze worden gedropt vanwege zijn presidentiële immuniteit. Dat heeft verder niets met 'rieken naar' te maken. De aanklager mag de zaken nu niet (langer) vervolgen om die reden, na maanden van uitstel. Vind jij dat persoonlijk rechtvaardig? (Even los van de verkiezingswinst, de 'wil van het volk', etc.)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wut, ten eerste als Trump enige echte lijken in de kast zou hebben ala Epstein eiland zou hij daar allang voor berecht zijn en zou Epstein zichzelf niet hebben vermoord. If you get what i mean.
En als Trump een pedofiliezaak tegen zich zou hebben zou ik het nog frappanter vinden als hij zo maar gedropt zou worden, dan riekt het al helemaal naar een nep aanklacht dan wel coverup. Maar zo ver hadden ze het natuurlijk nooit laten komen.
Is Israël is het juist andersomquote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Drxx het volgende:
Bijna 80% van de Amerikaanse Joden zouden op Harris hebben gestemd. Vind ik bijzonder, gezien hoe hardcore pro-Israel Trump is. 🤔
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ze worden gedropt vanwege zijn presidentiële immuniteit. Dat heeft verder niets met 'rieken naar' te maken. De aanklager mag de zaken nu niet (langer) vervolgen om die reden, na maanden van uitstel. Vind jij dat persoonlijk rechtvaardig? (Even los van de verkiezingswinst, de 'wil van het volk', etc.)
Sorteer je hier voor op slechtere tijden door Putin alvast maar te pleasen in je internethistorie?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Putin heeft ook een leuke lach. Vriendelijk ook. Heb hem nog nooit boos gezien.
"Violate the constitution"...quote:Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Die aanklager Jack Smith is compleet gestoord, was allemaal uit een wrok van haat. Hij heeft 8 jaar lang tijd gehad om een case te maken tegen Trump van 2016 tm nu. Maar blijkbaar hadden ze niets en was het alleen maar virtuesignalling.
Wat achterlijke conservatieve denkbeelden betreft doen Trump en co. niet veel onder voor hun oosterse tegenhangers.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Van het Liveblog van de NOS:
[..]
Uitstekend voor deze regio en veelzeggend dat men in Iran aan het hopen was op een overwinning van Harris.
Ik gok dat die 80% geen zionistische joden zijn en zionistische joden al grotendeels in Israël wonen als beloofde land.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Drxx het volgende:
Bijna 80% van de Amerikaanse Joden zouden op Harris hebben gestemd. Vind ik bijzonder, gezien hoe hardcore pro-Israel Trump is. 🤔
Nee, niet 'blijkbaar', en ook geen 8 jaar - dat is allemaal spin. Maar goed, je vindt het allemaal prima dus.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Die aanklager Jack Smith is compleet gestoord, was allemaal uit een wrok van haat. Hij heeft 8 jaar lang tijd gehad om een case te maken tegen Trump van 2016 tm nu. Maar blijkbaar hadden ze niets en was het alleen maar virtuesignalling.
Ja wat moet ik hier nou van zeggen? en wat heeft het van nut. Ik bedoel ik heb al die kul-rechtszaken niet gevolgd omdat ik toch wist dat het niets zou bereiken. Het waren allemaal pogingen van zwartmaken, proberen Trump in een slecht daglicht te zeggen en zoals ik op vorige pagina al meldde gaat dit niet werken.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, niet 'blijkbaar', en ook geen 8 jaar - dat is allemaal spin. Maar goed, je vindt het allemaal prima dus.
Ja, dit zijn namelijk de gezichten van mensen die verstand van zaken hebben, en weten wat voor shitshow we de komende jaren weer gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Straks weer wanneer Trump/Vance/JFK/Ron Paul/Tulsi/Elon het witte huis toetreden.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dit zijn namelijk de gezichten van mensen die verstand van zaken hebben, en weten wat voor shitshow we de komende jaren weer gaan krijgen.
welke fout?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/DC_Draino/status/1854173649466544600
Ja zeker nu de dems een hele grote fout zijn begaan.
Dus wat jou betreft komt Trump overal mee weg.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou van zeggen? en wat heeft het van nut. Ik bedoel ik heb al die kul-rechtszaken niet gevolgd omdat ik toch wist dat het niets zou bereiken. Het waren allemaal pogingen van zwartmaken, proberen Trump in een slecht daglicht te zeggen en zoals ik op vorige pagina al meldde gaat dit niet werken.
Dat de democraten nog steeds maar ook nu nog niet doorhebben dat je alles en ook maar alles over Trump mag zeggen/claimen/aanklagen maar dat niets blijft plakken aan Teflon Don.
Dan moeten de dems er toch keer achterkomen dat ze naar henzelf moeten kijken i.p.v. mensen in de bak trachten te gooien.
Is het anders voor andere Presidenten dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus wat jou betreft komt Trump overal mee weg.
Best wel een gevaarlijke instelling.
Dus dat Trump er een enorme shitshow van gaat maken is de schuld van de Democraten...quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/DC_Draino/status/1854173649466544600
Ja zeker nu de dems een hele grote fout zijn begaan.
Yup.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het anders voor andere Presidenten dan?
Ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het anders voor andere Presidenten dan?
Als je er werkelijk zo tegenaan kijkt is de democratische rechtstaat inderdaad echt niet aan jou besteed, en steun je de passende kandidaat. Ik hoop alleen voor je dat je zelf nooit aan de verkeerde kant van de lijn terecht komt.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou van zeggen? en wat heeft het van nut. Ik bedoel ik heb al die kul-rechtszaken niet gevolgd omdat ik toch wist dat het niets zou bereiken. Het waren allemaal pogingen van zwartmaken, proberen Trump in een slecht daglicht te zeggen en zoals ik op vorige pagina al meldde gaat dit niet werken.
Dat de democraten nog steeds maar ook nu nog niet doorhebben dat je alles en ook maar alles over Trump mag zeggen/claimen/aanklagen maar dat niets blijft plakken aan Teflon Don.
Dan moeten de dems er toch keer achterkomen dat ze naar henzelf moeten kijken i.p.v. mensen in de bak trachten te gooien.
Heel simpel.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.
Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.
De democraten en iedereen die heeft lopen campagne voeren zoals Obama/Hillary/Bush/Clintons zijn echt lachertjes.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel simpel.
Zwaai gewoon met de bijbel en noem jezelf beschermer van het christendom.
Daarom wint zelfs een clown als Trump die verre van het toonbeeld van christelijke waarden en normen is verkiezingen.
Doet het al sinds Reagan fabuleus goed voor de Republikeinen.
Zit verder geen dieper idee achter, laat staan een coherente ideologie.
Clinton had sex met een stagiaire in het Witte Huis.quote:
Als je de feiten niet onder ogen durft te zien hou je onzin dan voor jezelf.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is 50 jaar geleden, hele andere tijd. Lang voor mijn geboorte. Niet relevant. Straks kom je nog met George Washington om een punt te maken.quote:
Ga je mij nu verantwoordelijk houden voor regels uit Amerikaanse wetboeken of grondwetten? Heb ik verzonnen dat Trump nu vrij mag komenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:42 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als je er werkelijk zo tegenaan kijkt is de democratische rechtstaat inderdaad echt niet aan jou besteed, en steun je de passende kandidaat. Ik hoop alleen voor je dat je zelf nooit aan de verkeerde kant van de lijn terecht komt.
Wat je zegt klopt, ongeveer dan..quote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Clinton had sex met een stagiaire in het Witte Huis.
Republikeinen waren VERONTWAARDIGD!!! Impeachment en alles.
Trump liegt, fraudeert, pussy grabt, zevenendertig scheidingen, feesten met Epstein...
...niets aan de hand. Want Trump wappert weleens met een Bijbel.
Washington, je bedoelt die figuur waar vooral Republikeinen al honderden jaren zelf naar verwijzen?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is 50 jaar geleden, hele andere tijd. Lang voor mijn geboorte. Niet relevant. Straks kom je nog met George Washington om een punt te maken.
[..]
Ga je mij nu verantwoordelijk houden voor regels uit Amerikaanse wetboeken of grondwetten? Heb ik verzonnen dat Trump nu vrij mag komen.Why so personal. Als Biden dit was overkomen hadden jullie ook geroepen van uh zo werkt het nou eenmaal.
Zoals eerder gezegd. Ze hebben minstens 4 jaar gehad om een case te landen tegen ol Trump. Time's up. Het is niet gelukt om iets te laten plakken, sham cases. Ik snap dat dit allemaal een soort van verwerking is voor jullie en wil hier graag een ondersteunende rol in hebben.
Het komt allemaal wel goed schatjes.
En adoreren daarom iemand die die klassieke waarden met voeten treedt.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, ongeveer dan..
Mensen willen terug naar de klassieke waarden.
Dat laatste ben ik het niet zo mee eens.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Clinton had sex met een stagiaire in het Witte Huis.
Republikeinen waren VERONTWAARDIGD!!! Impeachment en alles.
Trump liegt, fraudeert, pussy grabt, zevenendertig scheidingen, feesten met Epstein...
...niets aan de hand. Want Trump wappert weleens met een Bijbel.
Op MSNBC gaven ze nu al de schuld aan de hispanics en zwarten. Dat zijn ook gewoon racisten en vrouwenhaters blijkt nu lol.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.
Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.
De democraten en iedereen die heeft lopen campagne voeren zoals Obama/Hillary/Bush/Clintons zijn echt lachertjes.
OK...quote:Op woensdag 6 november 2024 22:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet zo mee eens.
Er was geen alternatief op een woke vrouwtje na.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En adoreren daarom iemand die die klassieke waarden met voeten treedt.
Nee, helder.
Bullsh*t.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er was geen alternatief op een woke vrouwtje na.
Vooral de klassieke waarde 'de vrouw is ondergeschikt aan de man' in dit geval.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, ongeveer dan..
Mensen willen terug naar de klassieke waarden.
En weer zitten de dems te wijzen en rassenpolitiek te spelen, het gaat altijd om kleur of achtergrond.quote:the View's Sunny Hostin wonders why "uneducated white women" and "latino men" aren't smart enough to vote in their own best interests:
"Black women tried to save this country again last night."
"What we did not have is white women -- who voted about 52%. Right? For Donald Trump -- uneducated white women. It's my understanding you have Latino men actually voting more for him."
"So why do you think that uneducated white women voted against their reproductive health freedoms? And why do you think Latino men, voted in favor of someone that's going to deport them."
This self-righteous, identity-driven moralizing is EXACTLY why they will keep losing. Keep it up.
Ja?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsh*t.
Het past wel lekker: dwepen met christelijke klassieke waarden, ondertussen zelf alles doen wat god verboden heeft, maar jezelf alsnog wijsmaken dat je echt voor die waarden staat.
Tis wel zo dat buiten Harris en Trump de kansen van anderen nagenoeg 0 waren.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsh*t.
Het past wel lekker: dwepen met christelijke klassieke waarden, ondertussen zelf alles doen wat god verboden heeft, maar jezelf alsnog wijsmaken dat je echt voor die waarden staat.
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral de klassieke waarde 'de vrouw is ondergeschikt aan de man' in dit geval.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja?
Trump staat voor waarden waar mensen zich prettig bij voelen. Hij handelt er alleen niet zelf na. Een oncoloog die rookt, maar waarschuwt dat roken slecht is heeft ook gewoon gelujk.
Zie je hier ook bij dat d66 volk. Ipv naar zichzelf te kijken is het ' jij jij jij jij jij jij!!!'quote:Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Klopt. Maar je kan kiezen tussen hypocriet of woke.quote:
quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Etto is ook erg anti-wokequote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kan kiezen tussen hypocriet of woke.
Makkelijke keus voor velen.
Dat is kiezen tussen blauw en blauw.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kan kiezen tussen hypocriet of woke.
Makkelijke keus voor velen.
Is een grapje van dr Masselink van komt een man bij de dokter.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Staat al een poos in je ondertitel.
Ja, omdat het hypocriet is.quote:
dus Democraten zijn ook hypocriet? Nog meer reden om R te stemmenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is kiezen tussen blauw en blauw.
Want dat mag hij kennelijk allemaal zijn en doen van jou.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Dat is een grapje!!!!quote:
Ik hou je nergens verantwoordelijk voor. Ik vroeg je alleen of je het zelf rechtvaardig vindt dat deze zaken vervallen vanwege hernieuwde presidentiële immuniteit. Daarop wilde je geen antwoord op geven. Wat ik me ook kan voorstellen, aangezien je niet de moeite genomen hebt je te verdiepen in de inhoud van de zaken omdat je bij voorbaat wist dat alles van Teflon Don afglijdt en het 'waarschijnlijk' toch altijd al een smaadzaak van de democraten is geweest. Dat is het enige dat ik vaststel. Ik verwacht verder geen grote openbaringen. Slechts benieuwd of je ook nog argumenten had waarom het terecht is dat deze strafzaken niet verder vervolgd worden. Dat is nu duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ga je mij nu verantwoordelijk houden voor regels uit Amerikaanse wetboeken of grondwetten? Heb ik verzonnen dat Trump nu vrij mag komen. Why so personal. Als Biden dit was overkomen hadden jullie ook geroepen van uh zo werkt het nou eenmaal.
Ik heb een schijthekel aan woke, maar ik heb nog geen woke bestorming van het Kapitool gezien omdat een verkiezingsuitslag niet beviel.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dus Democraten zijn ook hypocriet? Nog meer reden om R te stemmen
Alleen de grootste aanslag op de Amerikaanse democratie sinds 1860.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
Correct me if I'm wrong. Maar onder Trump zijn vorige bewind zijn er nog nooit zo weinig oorlogen gevochten,
Your body, my choicequote:
Maar wat heeft dat met Trump te maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
Correct me if I'm wrong. Maar onder Trump zijn vorige bewind zijn er nog nooit zo weinig oorlogen gevochten,
Welke van de 91 rechtszaken waren dit? geen grap het waren er zo veel dat het allemaal nonsense was. Zaken zoals. Trump heeft een scheet gelaten tijdens een vergadering of Trump keek in decollete 30 jaar geleden en ik voel mij emotioneel aangerand.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik hou je nergens verantwoordelijk voor. Ik vroeg je alleen of je het zelf rechtvaardig vindt dat deze zaken vervallen vanwege hernieuwde presidentiële immuniteit. Daarop wilde je geen antwoord op geven. Wat ik me ook kan voorstellen, aangezien je niet de moeite genomen hebt je te verdiepen in de inhoud van de zaken omdat je bij voorbaat wist dat alles van Teflon Don afglijdt en het 'waarschijnlijk' toch altijd al een smaadzaak van de democraten is geweest. Dat is het enige dat ik vaststel. Ik verwacht verder geen grote openbaringen. Slechts benieuwd of je ook nog argumenten had waarom het terecht is dat deze strafzaken niet verder vervolgd worden. Dat is nu duidelijk.
Ja dat is vooral wat linksdraaienden veronderstellen. Maar om eerlijk te zijn was het niet zo'n ramp onder 4 jaar Trump vanaf 2016.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen de grootste aanslag op de Amerikaanse democratie sinds 1860.
Linksdraaienden?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is vooral wat linksdraaienden veronderstellen. Maar om eerlijk te zijn was het niet zo'n ramp onder 4 jaar Trump vanaf 2016.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor of tegen Trump. Maar de doemscenario's die de Hollandse media ons doen voorschotelen geloof ik ook niet.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Hij is veroordeeld..quote:Op woensdag 6 november 2024 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Welke van de 91 rechtszaken waren dit? geen grap het waren er zo veel dat het allemaal nonsense was. Zaken zoals. Trump heeft een scheet gelaten tijdens een vergadering of Trump keek in decollete 30 jaar geleden en ik voel mij emotioneel aangerand.
Nogmaals. Als hij echt iets crimineels had gedaan waarom is hij niet in de laatste 4 jaar in de bak gegooid? Uit de 91 is er geen een blijven plakken!
Blijkbaar zo'n relevante veroordeling dat er nog 80 miljoen mensen hem liever zien dan Kamala. Dus een sham case.quote:
Waarom verwacht je op Fok Democraten aan te treffen?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Wanneer zelfs hasanabi hetzelfde zegt als ik, wanneer komen mensen hier dan tot zelf-reflectie? De democraten zijn arrogant en denken dat iedereen alles voor lief neemt.
Nu 4 jaar Trump en daarna 4 jaar JD Vance.Zeker als de democraten maar doorgaan met moddergooien en rassenpolitiek bedrijven.
Non sequitur. Hij is voor en volgens de wet veroordeeld. Wat voor waarde mensen daar aan hechten doet er niet echt toe.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkbaar zo'n relevante veroordeling dat er nog 80 miljoen mensen hem liever zien dan Kamala. Dus een sham case.
Omdat zo'n 80 proc van de Nederlanders op Democraten zou stemmen, daar zag ik vanmiddag een onderzoekje voorbij komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom verwacht je op Fok Democraten aan te treffen?
Democraten is "links" dus iedereen hier die "links" is is "democraat" dus "vijandig"quote:Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom verwacht je op Fok Democraten aan te treffen?
Tot heden kom ik met tal van goede vragen die onbeantwoord blijven.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Democraten is "links" dus iedereen hier die "links" is is "democraat" dus "vijandig"
Ja je tuigt in je dagboek maar een stropoppen optocht van dit kaliber op want ik kan hier echt helemaal niks mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tot heden kom ik met tal van goede vragen die onbeantwoord blijven.
Niemand hier kan ook maar 1 negatieve zaak opnoemen van Kamala/Biden of de campagne.
Ik kan tal van slechte zaken opnoemen over Trump waar ik het niet eens mee ben geweest tijdens zijn eerste termijn.
En als de democraten eens afstand zouden nemen van de establishment (Pelosi/Clintons/Obama's/Bushes/Cheneys/Bidens en andere berjaarden) en met daadwerkelijke inhoudelijke tegenstand zou komen ben ik waarschijnlijk democraat.
Wie zijn hier nou extreem, als je zelf niet eens zelfreflectie kan toepassen op de grote slachtpartij die gisternacht heeft plaatsgevonden.
Waar zijn die 15 miljoen democraten die niet gestemd hebben?
Kamala Harris heeft kritiek gekregen van alle politieke partijen. Haar veranderende standpunten over kwesties hebben ertoe geleid dat sommigen haar zien als iemand die geen duidelijke ideologische overtuigingen heeft, wat haar imago als consistente leider heeft aangetast. Tijdens haar tijd als officier van justitie in Californië promootte ze een streng beleid tegen criminaliteit dat sommigen als te streng beschouwen, waaronder maatregelen die resulteerden in gevangenisstraffen voor ouders van spijbelende kinderen. Bovendien wordt haar politieke ambitie vaak gezien als een drijfveer voor haar beslissingen, meer dan haar principes, waardoor ze een doelwit is voor zowel conservatieve als progressieve critici.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tot heden kom ik met tal van goede vragen die onbeantwoord blijven.
Niemand hier kan ook maar 1 negatieve zaak opnoemen van Kamala/Biden of de campagne. Blijft altijd maar vingerwijzen naar de gekleurde of niet gekleurde stemmers, trump's "misinformatie" of elon musk.
De democraten hebben dit allemaal aan henzelf te danken en totdat deze club en de aanhang niet tot deze realisatie komt, kunnen ze blijven moddergooien en Trump betichten van wat ze ook willen. Maar duidelijk is dat ze daar niet meer mee gaan winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja je tuigt in je dagboek maar een stropoppen optocht van dit kaliber op want ik kan hier echt helemaal niks mee.
En hier ben ik het volledig mee eens. Grappig hoe dat dus werkt..quote:Op woensdag 6 november 2024 23:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De democraten hebben dit allemaal aan henzelf te danken en totdat deze club en de aanhang niet tot deze realisatie komt, kunnen ze blijven moddergooien en Trump betichten van wat ze ook willen. Maar duidelijk is dat ze daar niet meer mee gaan winnen.
Het is ook gewoon nu game-over voor de democraten, verliezen van Trump. Niet een keer, maar zelfs twee keer.
Als de democraten echt respect zouden hebben voor hen kiezers zouden ze via een DNC de kandidaten laten kiezen voor hen kandidaat. (mss is dat de reden dat er 15miljoen votes minder zijn dan in 2020)quote:Op woensdag 6 november 2024 23:49 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kamala Harris heeft kritiek gekregen van alle politieke partijen. Haar veranderende standpunten over kwesties hebben ertoe geleid dat sommigen haar zien als iemand die geen duidelijke ideologische overtuigingen heeft, wat haar imago als consistente leider heeft aangetast. Tijdens haar tijd als officier van justitie in Californië promootte ze een streng beleid tegen criminaliteit dat sommigen als te streng beschouwen, waaronder maatregelen die resulteerden in gevangenisstraffen voor ouders van spijbelende kinderen. Bovendien wordt haar politieke ambitie vaak gezien als een drijfveer voor haar beslissingen, meer dan haar principes, waardoor ze een doelwit is voor zowel conservatieve als progressieve critici.
Wil jij zo iemand aan het roer hebben ?
Laat die Trump nu eerst maar eens januari gaan halen...quote:Op woensdag 6 november 2024 23:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als de democraten echt respect zouden hebben voor hen kiezers zouden ze via een DNC de kandidaten laten kiezen voor hen kandidaat.
Feit dat de establishment er even Kamala tussen zou kunnen drukken als marionet heeft averechts gewerkt. Dat Obama nu ook zo stil is zegt genoeg. Pelosi's en Obama's plan heeft niet gewerkt.
Kamala was een aanfluiting als President geweest, nog erger dan Biden.
Dan maar Trump/Vance/Vivek/JFK/Elon/RonPaul/Gabbart/Alex Jones in het Witte Huis.
Daar gaan de Republikeinen spijt van krijgenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als de democraten echt respect zouden hebben voor hen kiezers zouden ze via een DNC de kandidaten laten kiezen voor hen kandidaat. (mss is dat de reden dat er 15miljoen votes minder zijn dan in 2020)
Feit dat de establishment er even Kamala tussen zou kunnen drukken als marionet heeft averechts gewerkt. Dat Obama nu ook zo stil is zegt genoeg. Pelosi's en Obama's plan heeft niet gewerkt.
Kamala was een aanfluiting als President geweest, nog erger dan Biden.
Dan maar Trump/Vance/Vivek/JFK/Elon/RonPaul/Gabbart/Alex Jones in het Witte Huis.
En na zijn dood de zondvloed.. letterlijkquote:Op donderdag 7 november 2024 00:19 schreef Peppert het volgende:
Wees als Trump
• Rijk worden geboren.
• Weigeren als een sukkel te sterven in Vietnam.
• Struikel van succes naar succes.
• Seks hebben met mooie vrouwen.
• Sommige verkrachten, naar verluidt.
• Krijg veel kinderen en kleinkinderen.
• Lieg.
• Zet een menigte op om je VP te vermoorden en de regering te overmeesteren.
• Het doet er allemaal niet toe.
• Sterven als miljardair en president voor drie termijnen die het begin van de 21ste eeuw fundamenteel hebben vormgegeven.
[ afbeelding ]
Van alle mannen die het meest geliefd zijn bij de goden......
Of woorden van gelijke strekking.
Moge ons geluk Trumpiaans zijn! In dit leven of het volgende.
Ja RFK gaat dat wel even verbeteren allemaal.. iemand die wildvreemden met een baby aansprak dat ze vooral hun kind niet moesten laten vaccineren!quote:Op donderdag 7 november 2024 04:55 schreef stinkielinkie het volgende:
De FDA is niets meer dan het uitvoerorgaan van big farma.
Nee hoor. Wil alleen zeggen dat je niet aan iemands 'leuke lach' kan zien hoe diegene in werkelijkheid is. Dat kan goed zijn, maar ook slecht.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sorteer je hier voor op slechtere tijden door Putin alvast maar te pleasen in je internethistorie?
Eerlijk is eerlijk, het zou wel een heldendaad zijn als hij het inderdaad voor elkaar krijgt om de oorlog in Oekraïne te beëindigen en er dus voor te zorgen dat alle Russische militairen het grondgebied van Oekraïne verlaten.quote:Op donderdag 7 november 2024 05:50 schreef AFA2022 het volgende:
Gefeliciteerd alle Trump aanhangers!
De Democraten die uit het niets Harris naar voren schoven, was natuurlijk een wanhoopspoging. Nadat duidelijk werd dat Biden niet meer 100% was, hadden ze ook geen keus en dat resulteerde in een eclatante overwinning van Trump.
Ik hoop echt dat Trump zijn woorden waar gaat maken en een einde gaat maken aan al het bloedvergieten in Oekraine en Gaza. Peace!!
Hij zal hooguit aandringen op vredesgesprekken waar Oekraïne wat land zal moeten opgeven.. met dreigingen dat de geldkraan anders dicht gaat richting Kievquote:Op donderdag 7 november 2024 06:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het zou wel een heldendaad zijn als hij het inderdaad voor elkaar krijgt om de oorlog in Oekraïne te beëindigen en er dus voor te zorgen dat alle Russische militairen het grondgebied van Oekraïne verlaten.
Dat is hoe een mentale crisis er uit ziet.quote:
Beter dan het Capitool bestormen uit frustratiequote:Op donderdag 7 november 2024 06:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is hoe een mentale crisis er uit ziet.
Tja, dat kun je wellicht vinden, maar ik zie vanuit Trump toch geen pogingen om vrouwen onder een tafelkleed met kijkgat te stoppen, onderwijs voor vrouwen illegaal te maken of moraalpolitie op de straten in te zetten. Het blijkt dus dat er een duidelijk verschil is tussen hun conservatisme en het conservatisme de onderdrukking in Iran.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat achterlijke conservatieve denkbeelden betreft doen Trump en co. niet veel onder voor hun oosterse tegenhangers.
Sterker nog, die zie ik nog wel bij elkaar kruipen uiteindelijk
Jij weet natuurlijk ook wel dat Trump niet gewonnen heeft vanwege zijn zogenaamde Christelijke gedachtegoed.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel simpel.
Zwaai gewoon met de bijbel en noem jezelf beschermer van het christendom.
Daarom wint zelfs een clown als Trump die verre van het toonbeeld van christelijke waarden en normen is verkiezingen.
Doet het al sinds Reagan fabuleus goed voor de Republikeinen.
Zit verder geen dieper idee achter, laat staan een coherente ideologie.
Hij heeft hier gelijk, er was geen alternatief.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsh*t.
Er is dus nogal een verschil tussen het Islamtische conservatisme en het Westerse conservatisme anno 2024.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, omdat het hypocriet is.
Daarom heb ik ook niet zoveel met Trump. Die is dat namelijk ook.
En vrouwenonderdrukking bekritiseer ik bijvoorbeeld altijd. Niet alleen bij haatbaarden, ook bij bijbelzwaaiers en neanderthalers. En Trump.
Dat heet consequent zijn.
Ik gruw van conservatisme als geheel, en daarom is het zo hilarisch om de 'PAS OP VOOR DE ISLAM WANT DAT STAAT HAAKS OP ONZE WAARDEN'-roepers zo te zien dwepen met een net zo achterlijke conservatieve engnek als Trump.
Nee, verkiezingen in 2020 waren niet gestolen.quote:
Hasan Piker heeft hier natuurlijk volledig gelijk, maar ja, kritiek op de eigen parochie wordt als heiligschennis gezien. Daarom vrees ik dat men gewoon weer naar externe factoren gaat wijzen zoals zwarte mannen of Latino's.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Wanneer zelfs hasanabi hetzelfde zegt als ik, wanneer komen mensen hier dan tot zelf-reflectie? De democraten zijn arrogant en denken dat iedereen alles voor lief neemt.
Nu 4 jaar Trump en daarna 4 jaar JD Vance.Zeker als de democraten maar doorgaan met moddergooien en rassenpolitiek bedrijven.
Dat is voor een behoorlijk gedeelte echt wel zo. Ik woon in Florida waar velen hem bijna als een nieuwe zoon van God verheerlijken. Veel kerken hebben hun leden aangespoord om voor hem te stemmen etc al was het alleen al vanwege zijn kijk op abortus etc.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:39 schreef HowardRoark het volgende:
Jij weet natuurlijk ook wel dat Trump niet gewonnen heeft vanwege zijn zogenaamde Christelijke gedachtegoed.
Deze is ook weer mooi, het komt zogenaamd allemaal door anti-zwart racisme zogenaamd. Och och, ga voor zo door adepten van de Democraten. Dan wint men nooit meer een verkiezing.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Op MSNBC gaven ze nu al de schuld aan de hispanics en zwarten. Dat zijn ook gewoon racisten en vrouwenhaters blijkt nu lol.
Zeker. Dit is far more entertaining.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Beter dan het Capitool bestormen uit frustratie
Trump is geen tegenstander van abortus, dus dan zouden zulke mensen slecht zijn ingelicht.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat is voor een behoorlijk gedeelte echt wel zo. Ik woon in Florida waar velen hem bijna als een nieuwe zoon van God verheerlijken. Veel kerken hebben hun leden aangespoord om voor hem te stemmen etc al was het alleen al vanwege zijn kijk op abortus etc.
Ze zijn hier massaal in zijn schijnheiligheid getrapt.
In Iran moeten dames hoofddoekjes dragen geen dingen met kijkgaten. Toen ik in Iran op vakantie was heb ik in 2 weken maar 2 dames met kijkgaten gezien in Nederland zie ik er meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat kun je wellicht vinden, maar ik zie vanuit Trump toch geen pogingen om vrouwen onder een tafelkleed met kijkgat te stoppen, onderwijs voor vrouwen illegaal te maken of moraalpolitie op de straten in te zetten. Het blijkt dus dat er een duidelijk verschil is tussen hun conservatisme en het conservatisme de onderdrukking in Iran.
Die kerken weten dat wanneer een overheid de bestaanszekerheid van burgers demonteert en de politieke leiders en kerkleiders verrijkt en meer macht geeft, je ge-wel-dige kansen krijgt in een “industrie” met wat gewauwel over hoe je vooral meer moet bidden.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat is voor een behoorlijk gedeelte echt wel zo. Ik woon in Florida waar velen hem bijna als een nieuwe zoon van God verheerlijken. Veel kerken hebben hun leden aangespoord om voor hem te stemmen etc al was het alleen al vanwege zijn kijk op abortus etc.
Ze zijn hier massaal in zijn schijnheiligheid getrapt.
Nee natuurlijk niet, hij was dikke maatjes met Epstein etc, hij heeft geen moreel kompas maar hij weet het wel zo te spelen dat de christenen massaal op hem stemmen omdat hij het speelt alsof hij het met hun eens is. Alsof zijn minnaressen nog ooit een abortus nodig hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is geen tegenstander van abortus, dus dan zouden zulke mensen slecht zijn ingelicht.
Jij stelt ook nooit teleur om met veel bombarie en bravoure de plank finaal mis te slaan hè?quote:Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In Iran moeten dames hoofddoekjes dragen geen dingen met kijkgaten. Toen ik in Iran op vakantie was heb ik in 2 weken maar 2 dames met kijkgaten gezien in Nederland zie ik er meer.
En onderwijs verbieden voor vrouwen in iran heb je daar enige bronnen voor?
In de VS zijn door het abortus verbod de zelfbeschikkingsrechten van vrouwen duidelijk verminderd.
Moraal politie, hoe wil je dan de voorstellen om vrouwen die naar een ander staat gaan voor abortus dan te vervolgen noemen ?
Harris is de VP en Biden is degene die de macht moet overdragen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
Goed dat Harris aanhaalt te werken aan een soepele overdracht van macht voor de inauguratie. Dat Trump dat goed in de oren knoopt nooit meer verkiezingsuitslagen ontkent of saboteert.
Waardig gesproken van Harris.
Nee, moraalpolitie op straat is niet hetzelfde als het beperken van abortus. Mocht het je ontgaan zijn, in veel Europese landen wordt abortus ook beperkt. Zelfs in Nederland, een land dat hier vrij liberaal in is, zijn er beperkingen.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In Iran moeten dames hoofddoekjes dragen geen dingen met kijkgaten. Toen ik in Iran op vakantie was heb ik in 2 weken maar 2 dames met kijkgaten gezien in Nederland zie ik er meer.
En onderwijs verbieden voor vrouwen in iran heb je daar enige bronnen voor?
In de VS zijn door het abortus verbod de zelfbeschikkingsrechten van vrouwen duidelijk verminderd.
Moraal politie, hoe wil je dan de voorstellen om vrouwen die naar een ander staat gaan voor abortus dan te vervolgen noemen ?
Trump is ook geen tegenstander van vaccineren, en is zelf voor covid gevacineerd, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is geen tegenstander van abortus, dus dan zouden zulke mensen slecht zijn ingelicht.
Eikels als Bezos en Musk weten dat de andere kant hen stevig belast op universa aan privé kapitaal, dus “(republican) Jezus (Trump)” is waar ze mee willen samensmelten. Dan kunnen ze maximaliseren.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, hij was dikke maatjes met Epstein etc, hij heeft geen moreel kompas maar hij weet het wel zo te spelen dat de christenen massaal op hem stemmen omdat hij het speelt alsof hij het met hun eens is. Alsof zijn minnaressen nog ooit een abortus nodig hebben
Overigens denk ik dat de democraten dit volledig aan zichzelf te danken hebben, maar als je denkt dat religie niks met deze verkiezingen te maken heeft snap je er niks van. Zelfs de atheïst Musk zegt ineens zich he vinden in de leerstellingen van Jezus om zieltjes te winnen
Ow een totaal verbod van abortussen in sommige moet nu opeens als beperking gespind worden. Dat je niet ingaat op de beperking van de eerdere vrijheden van het zelfsbeschikkingsrecht verbaast me dan.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, moraalpolitie op straat is niet hetzelfde als het beperken van abortus. Mocht het je ontgaan zijn, in veel Europese landen wordt abortus ook beperkt. Zelfs in Nederland, een land dat hier vrij liberaal in is, zijn er beperkingen.
En met alle respect, maar op vakantie gaan in Iran![]()
_!!!
Ik vind het erg merkwaardig dat jij als zelfbenoemd progressief persoon, die heel graag kritiek uit op het conservatisme in het Westen, op vakantie gaat in een land als Iran en vervolgens ook nog voor het regime daar in de bres wil springen.
Hier kun je een artikel vinden over de discriminatie van meisjes in het Iraanse onderwijs.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow een totaal verbod van abortussen in sommige moet nu opeens als beperking gespind worden. Dat je niet ingaat op de beperking van de eerdere vrijheden van het zelfsbeschikkingsrecht verbaast me dan.
En mijn observatie in Iran als het op de bres springen van een regime spinnen is weer eens heel vreemd.
Dan wacht ik nog op een bron voor de onderbouwing dat Iran de scholings mogelijkheden van vrouwen wilt inperken.
Dit gesprek is niet echt. Van het vriendje dat geen woord terug kan zeggen maar wel blijft hangen tot aan alle vriendinnetjes waar net iets te soepel op wordt ingezoomd voor het reactieshot.quote:
Wat een debiel land is het ook geworden. Wonderlijk dat hun economie nog wel ok draait. Als bondgenoot zou ik ook maar beginnen conclusies te trekken. Wat moet je met een land waar de ene termijn hard naar rechts wordt opgetrokken en het termijn erna met een rotgang naar links enzquote:Op donderdag 7 november 2024 05:02 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja RFK gaat dat wel even verbeteren allemaal.. iemand die wildvreemden met een baby aansprak dat ze vooral hun kind niet moesten laten vaccineren!
En dat aangestuurd door iemand die voorstelde om bleek te injecteren tegen Covid. Echt soms denk ik dat ik in een simulatie leef ofzo
"Former President Trump said Sunday that he would let Robert F. Kennedy Jr. “go wild” in dealing with issues related to food, medicine and health in a potential second administration.
“I’m going to let him go wild on health. I’m going to let him go wild on the food. I’m going to let him go wild on the medicines,” Trump told supporters at Madison Square Garden."
https://fox59.com/news/na(...)tential-second-term/
Dat valt wel mee. De democraten zijn niet eens zo links als de linkse partijen hier, ze zijn meer zoals de midden partijen hier.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat een debiel land is het ook geworden. Wonderlijk dat hun economie nog wel ok draait. Als bondgenoot zou ik ook maar beginnen conclusies te trekken. Wat moet je met een land waar de ene termijn hard naar rechts wordt opgetrokken en het termijn erna met een rotgang naar links enz
Als we gaan verassen is er geen volgende verkiezing meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de verkiezingen zijn afgerond en klaar
Trump is gesetteld als president, we laten ons verassen de komende jaren.
Wmb is het Topic dan ook klaar en tot een volgende verkiezing.
De titel van het artikel.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier kun je een artikel vinden over de discriminatie van meisjes in het Iraanse onderwijs.
Trump heeft gezegd dat hij vindt dat staten hun eigen beleid mogen maken op een democratische wijze. Dat is iets anders dan een totaalverbod.
En wat ik bedoel met het in de bres springen voor het Iraanse regime, is dat je er als de kippen bij bent om tegen mijn kritiek op het regime en diens beleid daar in te gaan, in plaats van simpelweg te erkennen dat de situatie daar inderdaad nijpend is.
Dan blijf ik mij afvragen waarom dit nu een land waar je heen zou gaan voor een vakantie, terwijl je in Nederland niets anders doet dan je gal spuwen over de meest geringe vormen van conservatisme?
Dit heeft niks met zelfreflectie te maken. Geen idee wie hasanabi is, maar even aannemende dat het in dit geval om een of ander línks-georienteerd dwaallicht gaat: Dit valt dan eerder onder drogredeneringen die er op gericht zijn het eigen denken nog verder te vertroebelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Als je de Nederlandse msm volgt dan begrijp je helemaal niks van deze uitslag en blijf je in verbijstering achter. Voor Volkskrant lezers en NOS kijkers moeten dit hele verwarrende tijden zijn.quote:
Simpel volk. Daar is waar het mis gaat. Democraten die zich verheven voelen boven de gemiddelde arbeider die het hoofdzakelijk gaat om zijn benzine en eten te kunnen blijven betalen. Als je als Harris geen verhaal hebt anders dan iedere Trump stemmer voor racist, homofoob, Hitler aanhanger uit te maken en als klap op de vuurpijl Biden die er nog een schepje bovenop gooit met aanhangers van Trump afval te noemen dan moet je niet vreemd opkijken dat Trump daarmee meer aanhangers krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trump is ook geen tegenstander van vaccineren, en is zelf voor covid gevacineerd, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.
Trump houdt er ook geen religieuze idealen op na, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.
In principe alles bij Trump, zeggen wat het beste verkoopt, of je nou meent of niet, werkt perfect bij het simpele volk.
Klinkt leuk, maar was dat ook echt zo?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Simpel volk. Daar is waar het mis gaat. Democraten die zich verheven voelen boven de gemiddelde arbeider die het hoofdzakelijk gaat om zijn benzine en eten te kunnen blijven betalen. Als je als Harris geen verhaal hebt anders dan iedere Trump stemmer voor racist, homofoob, Hitler aanhanger uit te maken en als klap op de vuurpijl Biden die er nog een schepje bovenop gooit met aanhangers van Trump afval te noemen dan moet je niet vreemd opkijken dat Trump daarmee meer aanhangers krijgt.
Om maar iets te noemen, wat was het verhaal van Harris dan om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar was dat ook echt zo?
Do as I say , not as I do.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trump is ook geen tegenstander van vaccineren, en is zelf voor covid gevacineerd, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.
Trump houdt er ook geen religieuze idealen op na, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.
In principe alles bij Trump, zeggen wat het beste verkoopt, of je nou meent of niet, werkt perfect bij het simpele volk.
Nee klopt, dat was inderdaad niet zo.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar was dat ook echt zo?
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Om maar iets te noemen, wat was het verhaal van Harris dan om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Da's een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Om maar iets te noemen, wat was het verhaal van Harris dan om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Zal mij benieuwen, dat lukt eigenlijk geen enkel land ter wereld.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's een heel ander verhaal.
Maar goed, we gaan zien hoe Trump boodschappen weer net zo goedkoop maakt als in zijn 1e termijn.
Ja, de aller rijksten gaan minder belasting betalen, zodat hun vermogen vanzelf doorsijpelt naar de mensen met een laag inkomenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Had hij al een concept van een plan?
Dat heeft hij niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kunnen doen?
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de aller rijksten gaan minder belasting betalen, zodat hun vermogen vanzelf doorsijpelt naar de mensen met een laag inkomen
Trickle-upquote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de aller rijksten gaan minder belasting betalen, zodat hun vermogen vanzelf doorsijpelt naar de mensen met een laag inkomen
Gisteravond het nos journaal laat:quote:Op donderdag 7 november 2024 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse msm volgt dan begrijp je helemaal niks van deze uitslag en blijf je in verbijstering achter. Voor Volkskrant lezers en NOS kijkers moeten dit hele verwarrende tijden zijn.
Nee dat is geen ander verhaal.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's een heel ander verhaal.
Maar goed, we gaan zien hoe Trump boodschappen weer net zo goedkoop maakt als in zijn 1e termijn.
De echte rijken hebben ook de macht en dat is waar de schoen wringt in 'trickle down'. Ze hebben de macht dat grotere glas ook te laten maken.quote:
Wat hij in zijn periode gedaan heeft vinden schijnbaar veel Amerikanen beter dan het verhaal van Harris en de afgelopen 4 jaar onder Biden.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Precies.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat is geen ander verhaal.
De mens is van nature een opportunist.
Een groot deel van de bevolking moet elke maand de eindjes aan elkaar knopen.
Die interesseren zich niet voor gender identiteit, klimaat gedoe, racisme, vrouwenhaat en weet ik veel wat nog meer zolang het hun niet direct in hun bestaan raakt.
Dat er dan iemand komt die wel hun problemen benoemt en beloofd er wat aan te zullen gaan doen is dan precies wat ze willen horen. Als je daar dan geen goed verhaal tegenoverzet moet je niet vreemd opkijken dat je om de oren geslagen wordt.
Het is werkelijk een tenenkrommend en tranentrekkend niveau en ik heb er ook geen vertrouwen meer dat het goed komt. Het is een met belastinggeld betaalde speeltuin voor activistische emotioneel onvolwassen dominees. De hele npo moet wat mij betreft afgeschaft worden. Wellicht 1 zender met een goede selectie aan programma 's maar de nos heeft hun eigen bestaansrecht wat mij betreft opgeblazen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gisteravond het nos journaal laat:
Duitse regering staat op omvallen
Trump heeft verkiezingen gewonnen van Harris
Harris haar speech integraal
Hoe nu verder? Wat gaat trump doen? Volgens de dems..
Wat is er gebeurd?
Hoe nu verder met lokale journalist, wat gaat trump doen volgens de sentimenten in de vs?
Quotje van trump met trump in beeld van 3 seconden
Machtsoverdracht gaat nu wel netjes.
Hoe was dit mogelijk?
Nogmaals, hoe nu verder met Harris en de dems?
Sport
Weer
Niks beelden van het reps kamp, niks speech van de overwinnaar, niks mensen op straat vragen.
Allemaal angst angst, verlies, jammer verloren, 'we blijven strijdbaar', angst verlies en we moeten de draad weer oppakken en dit accepteren. En niets direct gevraagd aan een gemiddelde amerikaan waarom Trump misschien gewonnen heeft. Alles indirect.
Heel slecht.
Struisvogelpolitiek.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
Hoe nu verder met lokale journalist, wat gaat trump doen volgens de sentimenten in de vs?
Hoe was dit mogelijk?
Sport
Weer
Niks beelden van het reps kamp, niks speech van de overwinnaar, niks mensen op straat vragen.
Allemaal angst angst, verlies, jammer verloren, 'we blijven strijdbaar', angst verlies en we moeten de draad weer oppakken en dit accepteren. En niets direct gevraagd aan een gemiddelde amerikaan waarom Trump misschien gewonnen heeft. Alles indirect.
Heel slecht.
Precies dit collega.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die interesseren zich niet voor gender identiteit, klimaat gedoe, racisme, vrouwenhaat en weet ik veel wat nog meer zolang het hun niet direct in hun bestaan raakt.
Dat er dan iemand komt die wel hun problemen benoemt en beloofd er wat aan te zullen gaan doen is dan precies wat ze willen horen. Als je daar dan geen goed verhaal tegenoverzet moet je niet vreemd opkijken dat je om de oren geslagen wordt.
Precies dit.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies dit collega.
Deze draad op X legt het ook haarfijn uit. Wanneer politici je problemen bagatelliseren, ontkennen, wegwuiven of jou zelfs uitmaken voor bigot omdat je ze aankaart dan ga je op zoek naar politici die in ieder geval zeggen jouw probleem aan te gaan pakken.
[ x ]
"I grew up in a middle class fsmily.."quote:Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je vergeet wat: ahahwhwhahahahahahahhaghhihihihahahahahaaihhhihihihihihahagquote:Op donderdag 7 november 2024 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
"I grew up in a middle class fsmily.."
Energiekosten verlagen, doel is halveren in jaar 1.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:DONALD TRUMP: If you make doughnuts, if you make cars - whatever you make, energy is a big deal, and we're going to get that - it's my ambition to get your energy bill within 12 months down 50%.
Dat is dus het gevaar van links en communisme. Uitslagen kunnen ze niet respecteren.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:12 schreef Ali_boo het volgende:
Racisme wordt nu openlijk gevierd
Want hoe durf je een andere mening te hebben ofzo![]()
[ x ]
[ x ]
Hoe het dat gaat doen vraag ik mij ook af, ja subsidies. Maar dat zou heel slecht zijn..quote:Op donderdag 7 november 2024 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Energiekosten verlagen, doel is halveren in jaar 1.
https://www.npr.org/2024/(...)cut-u-s-energy-costs
[..]
De persoon op je profielplaatje heeft zijn nederlaag van 2020 ook nooit gerespecteerd.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus het gevaar van links en communisme. Uitslagen kunnen ze niet respecteren.
Precies, het echte gevaar voor de democratiequote:Op donderdag 7 november 2024 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus het gevaar van links en communisme. Uitslagen kunnen ze niet respecteren.
Klopt, 6 januari gaan ze het kapitool bestormen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, het echte gevaar voor de democratie
De realiteit is inderdaad dat als rijke mensen niet met torenhoge belastingen te maken krijgen, men eerder bereid is om te investeren en risico's te nemen.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
De realiteit is inderdaad dat als rijke mensen niet met torenhoge belastingen te maken krijgen, men eerder bereid is om te investeren en risico's te nemen. En Amerika is een land van innovatie en ondernemerschap.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat is iets wat men niet wil erkennen, die blijven zichzelf maar voorhouden dat abortus een belangrijk hoofdthema is voor velen (dit terwijl het pas iets is van de afgelopen drie, vier decennia), migratie geen issue is (terwijl er onder het beleid van Biden en Harris ongeveer 8 miljoen illegale migranten het land zijn binnengedrongen) en de economie het fantastisch doet terwijl mensen zelf merken het minder breed te hebben dan onder Trump.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit vinden velen binnen Democratische kringen gewoon een kwestie van moreel verheven zijn, kinderen hun eigen geslacht laten bepalen. Het blijkt dat dit soort radicale troep alleen in bepaalde kringen scoort en het merendeel van het land er niets van wil weten. Dan zou je zeggen dat weldenkende mensen zulke standpunten gaan heroverwegen. Maar de kans is klein dat men dit in de blauwe staten zal doen, die maken iedereen voor transfoob en racist uit en doen er dan nog schep bovenop.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies dit collega.
Deze draad op X legt het ook haarfijn uit. Wanneer politici je problemen bagatelliseren, ontkennen, wegwuiven of jou zelfs uitmaken voor bigot omdat je ze aankaart dan ga je op zoek naar politici die in ieder geval zeggen jouw probleem aan te gaan pakken.
[ x ]
Als je into vrije oplichtings- en mafiapraktijken bent dan heb je wel een mooi werkgebied daar.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de verkiezingen zijn afgerond en klaar
Trump is gesetteld als president, we laten ons verassen de komende jaren.
Wmb is het Topic dan ook klaar en tot een volgende verkiezing.
Ik vind Trickle Down nou niet bepaald een goed verhaal daarvoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener om dat ene wapenfeit steeds op te lepelen als een dem een antidemocratische uitspraak doet hoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, 6 januari gaan ze het kapitool bestormen.
Zie (oa) vanaf Economy:quote:Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of dat dit de reden is weten we natuurlijk niet, maar het is inderdaad wel opmerkelijk dat Democraten zo graag willen dat mensen zonder enige vorm van identificatie zouden moeten kunnen stemmen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef Viesdik het volgende:
Deze tweet van Elon zet je aan het denken.. Dat de staten waarbij een id niet nodig is om te stemmen, Trump ook niet de grootste is.
c.q. dat geen enkele staat naar trump is gegaan waar stemmen met id niet nodig is.
[ x ]
En terecht, de ideeën van deze kosmopolitische open-grenzen socialist gaan regelrecht tegen alles in waar de VS voor staat. Je begrijpt het niet helemaal als je denkt dat je Amerikanen blij maakt met een structurele afhankelijkheid te creëren van de staat door een universeel inkomen en open grenzen te promoten. Dit gedachtegoed is simpelweg heel erg extreem.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je into vrije oplichtings- en mafiapraktijken bent dan heb je wel een mooi werkgebied daar.
Iemand als Rutger Bregman die in New York iets begonnen is op het gebied van ‘moral ambition’ is meteen al vijand van de staat geworden.
Tja en dan klagen mensen hier dat we het alleen over de Dems hebben. Alles wat we te zien krijgen is het verdriet van de Dems en de verhalen dat een fascist aan de macht is. Geen enkele fatsoenlijke Rep wordt aan het woord gelaten. Nee links mensjes gaan weer proberen uit te leggen waarom het volk, waar ze 40 jaar geleden de verbinding al totaal mee zijn verloren, op Trump heeft gestemd terwijl het volk maar blijft proberen uit te leggen waarom ze Trump stemmen maar genegeerd worden want de links mensjes in de media weten het natuurlijk velen malen beter.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
Hoe was dit mogelijk?
Sport
Weer
Heel slecht.
En het land met enorme tweedeling tussen arm en rijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit is inderdaad dat als rijke mensen niet met torenhoge belastingen te maken krijgen, men eerder bereid is om te investeren en risico's te nemen.
[..]
De realiteit is inderdaad dat als rijke mensen niet met torenhoge belastingen te maken krijgen, men eerder bereid is om te investeren en risico's te nemen. En Amerika is een land van innovatie en ondernemerschap.
[..]
Dit is natuurlijk een basiseis voor elke regering of welke groep mensen dan ook die samen iets willen bereiken. De neuzen moeten dezelfde kant opstaan, als je mensen in een team hebt die tegen het team ingaan zal het niet goed aflopen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl:
Eisen voor ministers: loyaal aan Trump en hem niet tegenwerken
Al duizenden potentiële kandidaten zouden zijn overwogen, voor uiteenlopende functies. Een van de uitgangspunten is dat moet worden voorkomen dat mensen worden aangesteld die onvoldoende loyaal zijn en Trump gaan tegenwerken, zegt een ingewijde tegen The Washington Post.
Er zouden ook namen circuleren van mensen die direct zijn verbonden aan het omstreden Project 2025, een initiatief om rechtse beleidsplannen te realiseren. Trump nam daar tijdens zijn campagne nog afstand van.
Verkiezingen in een land 5.000 km verderop veroorzaken een tweedeling in Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja en dan klagen mensen hier dat we het alleen over de Dems hebben. Alles wat we te zien krijgen is het verdriet van de Dems en de verhalen dat een fascist aan de macht is. Geen enkele fatsoenlijke Rep wordt aan het woord gelaten. Nee links mensjes gaan weer proberen uit te leggen waarom het volk, waar ze 40 jaar geleden de verbinding al totaal mee zijn verloren, op Trump heeft gestemd terwijl het volk maar blijft proberen uit te leggen waarom ze Trump stemmen maar genegeerd worden want de links mensjes in de media weten het natuurlijk velen malen beter.
Angstzaaien, populisme, kop in het zand en een tweedeling veroorzaken, de enige argumenten uit dat kamp.
Klinkt toch iets anders dan neuzen dezelfde kant op.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een basiseis voor elke regering of welke groep mensen dan ook die samen iets willen bereiken. De neuzen moeten dezelfde kant opstaan, als je mensen in een team hebt die tegen het team ingaan zal het niet goed aflopen.
Hoe komt dat dan? Vreedzaam links toch niet zo vreedzaam?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verkiezingen in een land 5.000 km verderop veroorzaken een tweedeling in Nederland.
Dat is toch te zot voor woorden?
Tja, dat kun je niet wegpoetsen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener om dat ene wapenfeit steeds op te lepelen als een dem een antidemocratische uitspraak doet hoor.
Terecht dat Rutger Bregman ‘enemy of the state’ gaat worden in migrantenland nummer 1 dat zich “altijd” al met de wereld heeft bemoeid en waar toch echt betere tijden zijn geweest dan die voor ons liggen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Of dat dit de reden is weten we natuurlijk niet, maar het is inderdaad wel opmerkelijk dat Democraten zo graag willen dat mensen zonder enige vorm van identificatie zouden moeten kunnen stemmen.
[..]
En terecht, de ideeën van deze kosmopolitische open-grenzen socialist gaan regelrecht tegen alles in waar de VS voor staat. Je begrijpt het niet helemaal als je denkt dat je Amerikanen blij maakt met een structurele afhankelijkheid te creëren van de staat door een universeel inkomen en open grenzen te promoten. Dit gedachtegoed is simpelweg heel erg extreem.
Vooral dit stukje zou moeten resoneren:quote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef Viesdik het volgende:
Deze tweet van Elon zet je aan het denken.. Dat de staten waarbij een id niet nodig is om te stemmen, Trump ook niet de grootste is.
c.q. dat geen enkele staat naar trump is gegaan waar stemmen met id niet nodig is.
[ x ]
[ x ]
Dat komt door mensen die zich aanstellen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Vreedzaam links toch niet zo vreedzaam?
Is dat gek dat je eist dat niemand je tegenwerkt?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl:
Eisen voor ministers: loyaal aan Trump en hem niet tegenwerken
Al duizenden potentiële kandidaten zouden zijn overwogen, voor uiteenlopende functies. Een van de uitgangspunten is dat moet worden voorkomen dat mensen worden aangesteld die onvoldoende loyaal zijn en Trump gaan tegenwerken, zegt een ingewijde tegen The Washington Post.
Er zouden ook namen circuleren van mensen die direct zijn verbonden aan het omstreden Project 2025, een initiatief om rechtse beleidsplannen te realiseren. Trump nam daar tijdens zijn campagne nog afstand van.
We zullen zien hoe het gaat lopen ja, ik zie het wel somber in. Ben ook benieuwd hoe het gaat lopen in gebieden in de VS waar mensen overwegend altijd al op de democraten stemden. Daar zijn ze toch vrijer.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terecht dat Rutger Bregman ‘enemy of the state’ gaat worden in migrantenland nummer 1 dat zich “altijd” al met de wereld heeft bemoeid en waar toch echt betere tijden zijn geweest dan die voor ons liggen.
Hoe zie jij nog kansen in de VS als je zelf niet een van de sleutelfiguren wordt in het vechten tegen morele zaken of een useful idiot kan worden?
Er valt straks een deken over dat land waarbij het steeds onzekerder “en” zekerder gaat worden hoe Trump en Musk met kritiek om zullen gaan.
In deze polarisatie heb je twee polen, dom links t.o.v. mensen die blij zijn dat Trump won.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat komt door mensen die zich aanstellen.
Er is helemaal geen tweedeling in Nederland door de berichtgeving over de Amerikaanse verkiezingen.
Hooguit een klein groepje Trump adepten die lopen te stampvoeten dat de Nederlandse pers hun leider niet de hemel in prijst.
Terwijl ze zelf wel de bijzondere ingangen in de media weten te vinden.
Dus waar zeuren ze eigenlijk over.
Maar bij de NOS cs krijgen ze hun informatie ook uit zeer beperkte bronnen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja en dan klagen mensen hier dat we het alleen over de Dems hebben. Alles wat we te zien krijgen is het verdriet van de Dems en de verhalen dat een fascist aan de macht is. Geen enkele fatsoenlijke Rep wordt aan het woord gelaten. Nee links mensjes gaan weer proberen uit te leggen waarom het volk, waar ze 40 jaar geleden de verbinding al totaal mee zijn verloren, op Trump heeft gestemd terwijl het volk maar blijft proberen uit te leggen waarom ze Trump stemmen maar genegeerd worden want de links mensjes in de media weten het natuurlijk velen malen beter.
Angstzaaien, populisme, kop in het zand en een tweedeling veroorzaken, de enige argumenten uit dat kamp.
Zeker, toen er nog wat meer traditionele waarden heersten, nucleaire families de norm waren, mensen iets meer gelovig waren en onderdeel waren van hechte gemeenschappen. En dat is dus precies wat progressieven in de VS kapot hebben gemaakt en nog veel meer zouden willen kapotmaken en wat conservatieven in de VS proberen te herstellen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terecht dat Rutger Bregman ‘enemy of the state’ gaat worden in migrantenland nummer 1 dat zich “altijd” al met de wereld heeft bemoeid en waar toch echt betere tijden zijn geweestdan die voor ons liggen.
Hoe zie jij nog kansen in de VS als je zelf niet een van de sleutelfiguren wordt in het vechten tegen morele zaken of een useful idiot kan worden?
Er valt straks een deken over dat land waarbij het steeds onzekerder “en” zekerder gaat worden hoe Trump en Musk met kritiek om zullen gaan.
Is asmon alweer gebanned?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:04 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"I'm gonna wake up as a motherfucking slave"Boy o boy, de mental sickness bij deze types is niet te geloven.
Nee die tweedeling komt niet door de Amerikaanse verkiezingen inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat komt door mensen die zich aanstellen.
Er is helemaal geen tweedeling in Nederland door de berichtgeving over de Amerikaanse verkiezingen.
Ik kan hier echt van genieten.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:04 schreef Rnie het volgende:
"I'm gonna wake up as a motherfucking slave"Boy o boy, de mental sickness bij deze types is niet te geloven.
Nee, je hebt wat discussie op Fok, waar dit platform voor bedoeld is.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In deze polarisatie heb je twee polen, dom links t.o.v. mensen die blij zijn dat Trump won.
Dat er 4 jaar geleden gesjoemeld is tijdens de verkiezingen is op basis van de huidige verkiezingen wat mij betreft een vaststaand feit geworden. In coronacrisis de grootste opkomst ooit en dat met die mailballots etc etcquote:Op donderdag 7 november 2024 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooral dit stukje zou moeten resoneren:
For anyone, whether in America or other countries, who finds this result shocking, they should reconsider where they get their information.
This trend was obvious on 𝕏 for months, but almost all the legacy mainstream media pushed a completely false reality.
They lied to you.
Nou legt hij puur de focus op X, maar waar het om gaat is dat als je niet alleen maar de progressieve bronnen leest, maar gewoon beide kanten van het verhaal, waarbij je dan zelf eens kan kijken wie er loopt te jokken/draaien en wie niet (dat is natuurlijk per onderwerp anders, het is niet zo alsof bv Fox een bastion is van neutraliteit), dat je dan veel en veel beter geïnformeerd was.
Trump gaat waarschijnlijk de popular vote krijgen. Een schok voor velen, maar (en dat kun je terugzoeken) voor mij en velen met mij die niet alleen maar meningen willen lezen die bevestigen wat ze willen horen was het al langer duidelijk dat hij een goede kans maakte hierop. En dat hij de swing states naar zich toe zou trekken.
Uiteindelijk heeft men daarmee ook in eigen voet geschoten. Als Kamala eerder goed duidelijk was gemaakt dat ze met haar verhaal geen schijn van kans zou maken, dan had ze haar strategie aan kunnen passen. Al ben ik er bang voor dat ze vooral niet wilde zeggen waar ze voor stond, omdat het beleid wat ze wil onverkoopbaar is, want radicaal links. Dan kun je beter vage termen gebruiken en maar hopen dat 'niet-Trump zijn' voldoende is.
Dat gezegd hebbende: de zwevende kiezers gaven steevast aan dat ze overgehaald moesten worden. Ook na het debat wat Harris won (technisch gezien), bleek dat er meer zwevende kiezers naar Trump neigden dan naar Harris. Want niemand interesseert het wie het debat wint, behalve de vakidioten. De kiezen haalt uit het debat een gevoel van 'die kandidaat is het beste voor mij'. En dat is wat Trump wel deed, aangeven waarom hij de beste kandidaat is voor jou. Harris was vooral bezig met niemand afstoten.
Ja, nepfilmpjes doen het goed...quote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan hier echt van genieten.
Orgasme.
Nepfilmpjes?quote:
Soort collectief aangepraatte angstpsychose, net als de klimaathysterie.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:04 schreef Rnie het volgende:
Dus op basis van geen enkel bewijs, behalve een hogere opkomst tijdens de Covid pandemie, concludeer jij dat er gesjoemeld is..quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat er 4 jaar geleden gesjoemeld is tijdens de verkiezingen is op basis van de huidige verkiezingen wat mij betreft een vaststaand feit geworden. In coronacrisis de grootste opkomst ooit en dat met die mailballots etc etc
Dat men nu alsnog op Trump heeft gestemd, maar 4 jaar geleden niet.. heeft niks met de zwakte van Kamala te maken w.m.b.
Ik kijk geen fox.. want ook fox is mainstream.. boeit me niet.. ik ga op mijn gevoel af en mijn gezonde verstand.
De hetze tegen Trump bewijst mij maar al te goed dat hij tegen het establishment is en dat ze er alles aan gedaan hebben om hem op te ruimen, aanslagen, verzonnen veroordelingen.. etc etc
Nee, gewoon punten scoren op social media.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Soort collectief aangepraatte angstpsychose, net als de klimaathysterie.
Maar datzelfde zien we hier toch ook als het aankomt op partijen, niet voor niets waarom Wilders zo groot is geworden.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
Hoe was dit mogelijk?
Sport
Weer
Heel slecht.
dat is het bewijsquote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus op basis van geen enkel bewijs, behalve een hogere opkomst tijdens de Covid pandemie, concludeer jij dat er gesjoemeld is..
Sterk argument
Oh ja 'survival' en 'your family is your insurance'.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, toen er nog wat meer traditionele waarden heersten, nucleaire families de norm waren, mensen iets meer gelovig waren en onderdeel waren van hechte gemeenschappen. En dat is dus precies wat progressieven in de VS kapot hebben gemaakt en nog veel meer zouden willen kapotmaken en wat conservatieven in de VS proberen te herstellen.
Heb jij een nucleaire familie?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, toen er nog wat meer traditionele waarden heersten, nucleaire families de norm waren, mensen iets meer gelovig waren en onderdeel waren van hechte gemeenschappen. En dat is dus precies wat progressieven in de VS kapot hebben gemaakt en nog veel meer zouden willen kapotmaken en wat conservatieven in de VS proberen te herstellen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Soort collectief aangepraatte angstpsychose, net als de klimaathysterie.
Dat maakt niet dat het echt is.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nepfilmpjes?
Het betreft gewoon dingen die mensen zelf posten op de socials.
Exact. Het totaal negeren van werkelijke sentimenten uit de samenleving en het continu sturen naar wat zij vinden wat het juiste is.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar datzelfde zien we hier toch ook als het aankomt op partijen, niet voor niets waarom Wilders zo groot is geworden.
Back to the 50’s.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wtf is een nucleaire familie? Ik denk aan kernwapens en atoombommen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb jij een nucleaire familie?
Eigenlijk niet hè.
Wat houdt dan het herstel in voor Amerikanen die zich in diezelfde situatie bevinden?
Ach, vervolgens merken ze dat Wilders ook geen oplossingen biedt.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. Het totaal negeren van werkelijke sentimenten uit de samenleving en het continu sturen naar wat zij vinden wat het juiste is.
Maar inmiddels prikken mensen door die maakbaarheid heen omdat ze:
1: niet in de praktijk merken wat er wordt verteld. Economie groeit, inflatie neemt af, meer banen...
In de tussentijd glijdt de samenleving steeds verder af de armoede in. Komt niet echt door zeg maar.
2: worden verguisd op allerlei manieren als ze hun mening verkondigen, want het is niet de juiste
3: Zien totale bullshit uit de media, wat ze zien rijmt totaal niet met hun dagelijkse leven. Trickle down werkt niet.
In Europa krijg je er nog de vluchtelingen discussie bij ook waarin de maatschappelijke problemen worden weggehoond door links. Totaal kop in het zand.
Tjah, deksel op je neus dan als een rechtse partij er met de winst vandoor gaat. En dan gaat links niet de wonden likken of bedenken hoe ze dat deel van het electoraat wel kunnen bereiken. Nope. Ze gaan nog harder schreeuwen, framen en ondermijnen.
Die parallel kan je wel trekken met de vs, dat ze daar nu weer met trump zitten opgescheept en wij met wilders.
Hahaha en progressieve niet?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Back to the 50’s.
Laat iedereen dat aub voor zichzelf bepalen zeg. Niemand houdt je tegen in de VS als je volgens meer traditionele normen en waarden wil leven. Moet je zelf weten. Probleem met conservatieven is dat ze dat voor iedereen willen bepalen.
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, vervolgens merken ze dat Wilders ook geen oplossingen biedt.
Overigens hadden we voor Wilders een rechts kabinet, geen links kabinet.
Noord Korea lijkt het meest extreme voorbeeld van conservatisme. Het stilzetten van een land in een tijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hahaha en progressieve niet?
Ja, ik ook, maar het is een slechte vertaling van de nuclear family.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf is een nucleaire familie? Ik denk aan kernwapens en atoombommen eigenlijk.
Dat geromantiseer van de toekomst voor het volk terwijl een groot deel van het volk niet eens in hun basis behoefte kan voorzien.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Noord Korea lijkt het meest extreme voorbeeld van conservatisme. Het stilzetten van een land in een tijd.
Dat geromantiseer van het verleden voor het volk terwijl de progressie omarmt wordt aan de top. En het is ook een fabel dat MAGA tegen progressie zou zijn, het is alleen uiterst selectieve progressie.
En toch stemmen die op een leider die niets voor ze gaat betekenen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat geromantiseer van de toekomst voor het volk terwijl een groot deel van het volk niet eens in hun basis behoefte kan voorzien.
Nee, dat staat er niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oh ja 'survival' en 'your family is your insurance'.
Met Musk die zich de ballen uit de broek lacht want die kan wel een heel land als z'n familie beschouwen en voor eeuwen supporten als het moet.
Mooie voorzichtige bewegingen richting een Dynasty Trump-Musk
Dat is momenteel ook niet op mij van toepassing aangezien ik alleenstaand ben. Maar voor het opvoeden van kinderen zijn zulke dingen wél belangrijk. Het is ook aangetoond dat twee ouders thuis, betere resultaten heeft dan één.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb jij een nucleaire familie?
Eigenlijk niet hè.
Wat houdt dan het herstel in voor Amerikanen die zich in diezelfde situatie bevinden?
Nee hoor. In een democratie mag een partij (of partijen) die de verkiezingen winnen het beleid bepalen, zij krijgen dan de kans om de samenleving in de richten zoals zij denken dat dit het beste is. En dat wil soms zeggen dat jij je als individu zal moeten aanpassen. De wereld draait namelijk niet om jou.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Back to the 50’s.
Laat iedereen dat aub voor zichzelf bepalen zeg. Niemand houdt je tegen in de VS als je volgens meer traditionele normen en waarden wil leven. Moet je zelf weten. Probleem met conservatieven is dat ze dat voor iedereen willen bepalen.
Wie zegt dit?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar het is een slechte vertaling van de nuclear family.
Oftewel het traditionele (kern)gezin als hoeksteen van de samenleving.
Andere vormen zijn niet toegestaan.
Beetje zoals hier de SGP erover denkt.
Ja, en het huidige kabinet heeft NSC, daar kan ook lekker naar gewezen worden, zoals je nu wijst naar D66...quote:Op donderdag 7 november 2024 11:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
d66 maakte het links met hun id politics en gejank over vluchtelingen terwijl iedereen het al zat was. Die had genoeg macht tot de vvd het welletjes vond.
Al valt dit kabinet, pvv staat op winst in de peilingen he. Grotere kans dat ze groeien ipv krimpen en er iets anders komt.
gl/pvda, d66 en volt maar wijzen wijzen wijzen.
Vroeger hadden ze dat in Tsjernobyl heel veelquote:Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf is een nucleaire familie? Ik denk aan kernwapens en atoombommen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Andersom al helemaal niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
En toch stemmen die op een leider die niets voor ze gaat betekenen.
NK is een links communistisch project.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Noord Korea lijkt het meest extreme voorbeeld van conservatisme. Het stilzetten van een land in een tijd.
Dat geromantiseer van het verleden voor het volk terwijl de progressie omarmt wordt aan de top. En het is ook een fabel dat MAGA tegen progressie zou zijn, het is alleen uiterst selectieve progressie.
Wilders krijgt nog wel een kans van de kiezer, tenminste als op korte termijn iets gebeurt met het kabinet. Als ze de 4 jaar volmaken en niets bereiken, zou het zomaar kunnen dat een andere partij de gunst van de ontevreden kiezer weet te winnen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en het huidige kabinet heeft NSC, daar kan ook lekker naar gewezen worden, zoals je nu wijst naar D66...
Er zijn inderdaad genoeg mensen die daar in trappen.
Maar op een gegeven moment is men daar ook klaar mee.
Dus de politiek moet zich actief mengen in de relatie van mensen?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet.
Een dergelijke omgeving zorgt voor structuur en stabiele mensen die verantwoordelijk nemen en niet verwachten dat de staat al hun problemen oplost. En dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen social vangnet zou moeten zijn, integendeel.
Wat het wel wil zeggen is dat het staatsinfuus niet de heilige graal is die mensen hun leven op orde krijgt. Daar moeten sociaal kapitaal, gemeenschapszin en individuele verantwoordelijkheid voor zorgen.
[..]
Dat is momenteel ook niet op mij van toepassing aangezien ik alleenstaand ben. Maar voor het opvoeden van kinderen zijn zulke dingen wél belangrijk. Het is ook aangetoond dat twee ouders thuis, betere resultaten heeft dan één.
[..]
Ja, precies.quote:Nee hoor. In een democratie mag een partij (of partijen) die de verkiezingen winnen het beleid bepalen, zij krijgen dan de kans om de samenleving in de richten zoals zij denken dat dit het beste is. En dat wil soms zeggen dat jij je als individu zal moeten aanpassen. De wereld draait namelijk niet om jou.
[..]
Degenen die het traditionele gezin als de norm neerzetten.quote:Wie zegt dit?
Random anonieme internet user die zomaar zelf MAGA kan zijn zegt wat en het is het einde vd wereld.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |