abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 23:02:06 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215503901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Staat al een poos in je ondertitel.
Is een grapje van dr Masselink van komt een man bij de dokter.
Dat heet een grapje.

Sinds wanneer ben jij zo zuur?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 23:02:37 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Etto is ook erg anti-woke
Ja, omdat het hypocriet is.

Daarom heb ik ook niet zoveel met Trump. Die is dat namelijk ook.

En vrouwenonderdrukking bekritiseer ik bijvoorbeeld altijd. Niet alleen bij haatbaarden, ook bij bijbelzwaaiers en neanderthalers. En Trump.

Dat heet consequent zijn.

Ik gruw van conservatisme als geheel, en daarom is het zo hilarisch om de 'PAS OP VOOR DE ISLAM WANT DAT STAAT HAAKS OP ONZE WAARDEN'-roepers zo te zien dwepen met een net zo achterlijke conservatieve engnek als Trump.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215503909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is kiezen tussen blauw en blauw.
dus Democraten zijn ook hypocriet? Nog meer reden om R te stemmen ;)
pi_215503917
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.

Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.
Want dat mag hij kennelijk allemaal zijn en doen van jou.

Heel bijzonder.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 6 november 2024 @ 23:04:24 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215503922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet :')
Dat is een grapje!!!!
Jezus :*
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 23:04:33 #131
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215503924
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ga je mij nu verantwoordelijk houden voor regels uit Amerikaanse wetboeken of grondwetten? Heb ik verzonnen dat Trump nu vrij mag komen _O- . Why so personal. Als Biden dit was overkomen hadden jullie ook geroepen van uh zo werkt het nou eenmaal.
Ik hou je nergens verantwoordelijk voor. Ik vroeg je alleen of je het zelf rechtvaardig vindt dat deze zaken vervallen vanwege hernieuwde presidentiële immuniteit. Daarop wilde je geen antwoord op geven. Wat ik me ook kan voorstellen, aangezien je niet de moeite genomen hebt je te verdiepen in de inhoud van de zaken omdat je bij voorbaat wist dat alles van Teflon Don afglijdt en het 'waarschijnlijk' toch altijd al een smaadzaak van de democraten is geweest. Dat is het enige dat ik vaststel. Ik verwacht verder geen grote openbaringen. Slechts benieuwd of je ook nog argumenten had waarom het terecht is dat deze strafzaken niet verder vervolgd worden. Dat is nu duidelijk.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  woensdag 6 november 2024 @ 23:07:26 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
dus Democraten zijn ook hypocriet? Nog meer reden om R te stemmen ;)
Ik heb een schijthekel aan woke, maar ik heb nog geen woke bestorming van het Kapitool gezien omdat een verkiezingsuitslag niet beviel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 6 november 2024 @ 23:08:02 #133
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215503955
Correct me if I'm wrong. Maar onder Trump zijn vorige bewind zijn er nog nooit zo weinig oorlogen gevochten,
Nooit meer slapen
  woensdag 6 november 2024 @ 23:08:47 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
Correct me if I'm wrong. Maar onder Trump zijn vorige bewind zijn er nog nooit zo weinig oorlogen gevochten,
Alleen de grootste aanslag op de Amerikaanse democratie sinds 1860.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215503964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet :')
Your body, my choice
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215503969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef KoningWouter het volgende:
Maar wat heeft dat met Trump te maken.
pi_215503970
En voor wat goed nieuws c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215503971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Ik hou je nergens verantwoordelijk voor. Ik vroeg je alleen of je het zelf rechtvaardig vindt dat deze zaken vervallen vanwege hernieuwde presidentiële immuniteit. Daarop wilde je geen antwoord op geven. Wat ik me ook kan voorstellen, aangezien je niet de moeite genomen hebt je te verdiepen in de inhoud van de zaken omdat je bij voorbaat wist dat alles van Teflon Don afglijdt en het 'waarschijnlijk' toch altijd al een smaadzaak van de democraten is geweest. Dat is het enige dat ik vaststel. Ik verwacht verder geen grote openbaringen. Slechts benieuwd of je ook nog argumenten had waarom het terecht is dat deze strafzaken niet verder vervolgd worden. Dat is nu duidelijk.
Welke van de 91 rechtszaken waren dit? geen grap het waren er zo veel dat het allemaal nonsense was. Zaken zoals. Trump heeft een scheet gelaten tijdens een vergadering of Trump keek in decollete 30 jaar geleden en ik voel mij emotioneel aangerand.

Nogmaals. Als hij echt iets crimineels had gedaan waarom is hij niet in de laatste 4 jaar in de bak gegooid? Uit de 91 is er geen een blijven plakken!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 6 november 2024 @ 23:11:49 #139
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215503980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alleen de grootste aanslag op de Amerikaanse democratie sinds 1860.
Ja dat is vooral wat linksdraaienden veronderstellen. Maar om eerlijk te zijn was het niet zo'n ramp onder 4 jaar Trump vanaf 2016.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor of tegen Trump. Maar de doemscenario's die de Hollandse media ons doen voorschotelen geloof ik ook niet.
Nooit meer slapen
  woensdag 6 november 2024 @ 23:12:14 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215503982
quote:
8s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Your body, my choice
Bekijk deze YouTube-video
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 6 november 2024 @ 23:13:39 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:11 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja dat is vooral wat linksdraaienden veronderstellen. Maar om eerlijk te zijn was het niet zo'n ramp onder 4 jaar Trump vanaf 2016.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor of tegen Trump. Maar de doemscenario's die de Hollandse media ons doen voorschotelen geloof ik ook niet.
Linksdraaienden?

Zou de Amerikaanse geschiedenis nog eens bestuderen. 6 Januari 2021 was een affront.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215504000
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.

Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.

De democraten en iedereen die heeft lopen campagne voeren zoals Obama/Hillary/Bush/Clintons zijn echt lachertjes.
twitter

Wanneer zelfs hasanabi hetzelfde zegt als ik, wanneer komen mensen hier dan tot zelf-reflectie? De democraten zijn arrogant en denken dat iedereen alles voor lief neemt.

Nu 4 jaar Trump en daarna 4 jaar JD Vance. O-) Zeker als de democraten maar doorgaan met moddergooien en rassenpolitiek bedrijven.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 23:16:11 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215504023
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Welke van de 91 rechtszaken waren dit? geen grap het waren er zo veel dat het allemaal nonsense was. Zaken zoals. Trump heeft een scheet gelaten tijdens een vergadering of Trump keek in decollete 30 jaar geleden en ik voel mij emotioneel aangerand.

Nogmaals. Als hij echt iets crimineels had gedaan waarom is hij niet in de laatste 4 jaar in de bak gegooid? Uit de 91 is er geen een blijven plakken!
Hij is veroordeeld..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215504037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij is veroordeeld..
Blijkbaar zo'n relevante veroordeling dat er nog 80 miljoen mensen hem liever zien dan Kamala. Dus een sham case.
pi_215504041
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Wanneer zelfs hasanabi hetzelfde zegt als ik, wanneer komen mensen hier dan tot zelf-reflectie? De democraten zijn arrogant en denken dat iedereen alles voor lief neemt.

Nu 4 jaar Trump en daarna 4 jaar JD Vance. O-) Zeker als de democraten maar doorgaan met moddergooien en rassenpolitiek bedrijven.
Waarom verwacht je op Fok Democraten aan te treffen?
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 23:20:04 #146
pi_215504051
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Blijkbaar zo'n relevante veroordeling dat er nog 80 miljoen mensen hem liever zien dan Kamala. Dus een sham case.
Non sequitur. Hij is voor en volgens de wet veroordeeld. Wat voor waarde mensen daar aan hechten doet er niet echt toe.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215504056
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat zo'n 80 proc van de Nederlanders op Democraten zou stemmen, daar zag ik vanmiddag een onderzoekje voorbij komen.
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 23:20:43 #148
pi_215504059
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Democraten is "links" dus iedereen hier die "links" is is "democraat" dus "vijandig"
pi_215504142
Net de concession speech van Kamala bekeken: de ene nietszeggende uitspraak na de andere.

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215504169
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Democraten is "links" dus iedereen hier die "links" is is "democraat" dus "vijandig"
Tot heden kom ik met tal van goede vragen die onbeantwoord blijven.
Niemand hier kan ook maar 1 negatieve zaak opnoemen van Kamala/Biden of de campagne. Blijft altijd maar vingerwijzen naar de gekleurde of niet gekleurde stemmers, trump's "misinformatie" of elon musk.

Ik kan tal van slechte zaken opnoemen over Trump waar ik het niet eens mee ben geweest tijdens zijn eerste termijn.

En als de democraten eens afstand zouden nemen van de establishment (Pelosi/Clintons/Obama's/Bushes/Cheneys/Bidens en andere berjaarden) en met daadwerkelijke inhoudelijke tegenstand zou komen ben ik waarschijnlijk democraat.

Wie zijn hier nou extreem, als je zelf niet eens zelfreflectie kan toepassen op de grote slachtpartij die gisternacht heeft plaatsgevonden.

Waar zijn die 15 miljoen democraten die niet gestemd hebben? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')