abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 21:47:56 #76
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215502644
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wut, ten eerste als Trump enige echte lijken in de kast zou hebben ala Epstein eiland zou hij daar allang voor berecht zijn en zou Epstein zichzelf niet hebben vermoord. If you get what i mean.

En als Trump een pedofiliezaak tegen zich zou hebben zou ik het nog frappanter vinden als hij zo maar gedropt zou worden, dan riekt het al helemaal naar een nep aanklacht dan wel coverup. Maar zo ver hadden ze het natuurlijk nooit laten komen.
Ze worden gedropt vanwege zijn presidentile immuniteit. Dat heeft verder niets met 'rieken naar' te maken. De aanklager mag de zaken nu niet (langer) vervolgen om die reden, na maanden van uitstel. Vind jij dat persoonlijk rechtvaardig? (Even los van de verkiezingswinst, de 'wil van het volk', etc.)
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215502812
Bijna 80% van de Amerikaanse Joden zouden op Harris hebben gestemd. Vind ik bijzonder, gezien hoe hardcore pro-Israel Trump is. 🤔
pi_215502880
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Drxx het volgende:
Bijna 80% van de Amerikaanse Joden zouden op Harris hebben gestemd. Vind ik bijzonder, gezien hoe hardcore pro-Israel Trump is. 🤔
Is Isral is het juist andersom
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215503022
Mensen die nu zuur en boos zijn :'). Dit is toch gewoon wat je krijgt en verdient? Ben zeker geen fan van Trump (dat zeg ik er maar even bij voor ik verketterd wordt), maar zijn momentum is tactisch gezien perfect on point, en hij krijgt z’n achterban mee. Als je Harris zag wat dat allemaal zeer slapjes, geforceerd en leeg. Beetje onelines, beetje celebrities, dat was het. Niets vernieuwends, mensen zijn er klaar mee, weg stem.
pi_215503042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Ze worden gedropt vanwege zijn presidentile immuniteit. Dat heeft verder niets met 'rieken naar' te maken. De aanklager mag de zaken nu niet (langer) vervolgen om die reden, na maanden van uitstel. Vind jij dat persoonlijk rechtvaardig? (Even los van de verkiezingswinst, de 'wil van het volk', etc.)
twitter

Die aanklager Jack Smith is compleet gestoord, was allemaal uit een wrok van haat. Hij heeft 8 jaar lang tijd gehad om een case te maken tegen Trump van 2016 tm nu. Maar blijkbaar hadden ze niets en was het alleen maar virtuesignalling.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215503070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Putin heeft ook een leuke lach. Vriendelijk ook. Heb hem nog nooit boos gezien.
Sorteer je hier voor op slechtere tijden door Putin alvast maar te pleasen in je internethistorie?
  woensdag 6 november 2024 @ 22:20:18 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503141
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

[ x ]

_O-
Ja, want kinderen maken doe je als vrouw alleen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 6 november 2024 @ 22:21:00 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503156
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Die aanklager Jack Smith is compleet gestoord, was allemaal uit een wrok van haat. Hij heeft 8 jaar lang tijd gehad om een case te maken tegen Trump van 2016 tm nu. Maar blijkbaar hadden ze niets en was het alleen maar virtuesignalling.
"Violate the constitution"...

En dat komt van een Trumpist?

Dat is best wel lef, wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 6 november 2024 @ 22:22:51 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503181
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Van het Liveblog van de NOS:
[..]
Uitstekend voor deze regio en veelzeggend dat men in Iran aan het hopen was op een overwinning van Harris.
Wat achterlijke conservatieve denkbeelden betreft doen Trump en co. niet veel onder voor hun oosterse tegenhangers.

Sterker nog, die zie ik nog wel bij elkaar kruipen uiteindelijk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215503187
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Drxx het volgende:
Ik gok dat die 80% geen zionistische joden zijn en zionistische joden al grotendeels in Isral wonen als beloofde land.
  woensdag 6 november 2024 @ 22:26:14 #86
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215503231
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Nee, niet 'blijkbaar', en ook geen 8 jaar - dat is allemaal spin. Maar goed, je vindt het allemaal prima dus.
pi_215503236
Lol, bij Kamala's statement nu speelden ze "Young Yeezy - My President is black"
Ze heeft nog steeds haar rare cackle smile.

Thank you thank you thank you. Ze oogt altijd dronken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215503272

Straks weer wanneer Trump/Vance/JFK/Ron Paul/Tulsi/Elon het witte huis toetreden.
pi_215503318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Nee, niet 'blijkbaar', en ook geen 8 jaar - dat is allemaal spin. Maar goed, je vindt het allemaal prima dus.
Ja wat moet ik hier nou van zeggen? en wat heeft het van nut. Ik bedoel ik heb al die kul-rechtszaken niet gevolgd omdat ik toch wist dat het niets zou bereiken. Het waren allemaal pogingen van zwartmaken, proberen Trump in een slecht daglicht te zeggen en zoals ik op vorige pagina al meldde gaat dit niet werken.

Dat de democraten nog steeds maar ook nu nog niet doorhebben dat je alles en ook maar alles over Trump mag zeggen/claimen/aanklagen maar dat niets blijft plakken aan Teflon Don.
Dan moeten de dems er toch keer achterkomen dat ze naar henzelf moeten kijken i.p.v. mensen in de bak trachten te gooien.
  woensdag 6 november 2024 @ 22:32:54 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503319
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Straks weer wanneer Trump/Vance/JFK/Ron Paul/Tulsi/Elon het witte huis toetreden.
Ja, dit zijn namelijk de gezichten van mensen die verstand van zaken hebben, en weten wat voor shitshow we de komende jaren weer gaan krijgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215503343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dit zijn namelijk de gezichten van mensen die verstand van zaken hebben, en weten wat voor shitshow we de komende jaren weer gaan krijgen.

https://twitter.com/DC_Draino/status/1854173649466544600

Ja zeker nu de dems een hele grote fout zijn begaan.
  woensdag 6 november 2024 @ 22:35:21 #92
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215503354
Goed dat Harris aanhaalt te werken aan een soepele overdracht van macht voor de inauguratie. Dat Trump dat goed in de oren knoopt nooit meer verkiezingsuitslagen ontkent of saboteert.
Waardig gesproken van Harris.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 6 november 2024 @ 22:35:30 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503355
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

welke fout?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215503379
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja wat moet ik hier nou van zeggen? en wat heeft het van nut. Ik bedoel ik heb al die kul-rechtszaken niet gevolgd omdat ik toch wist dat het niets zou bereiken. Het waren allemaal pogingen van zwartmaken, proberen Trump in een slecht daglicht te zeggen en zoals ik op vorige pagina al meldde gaat dit niet werken.

Dat de democraten nog steeds maar ook nu nog niet doorhebben dat je alles en ook maar alles over Trump mag zeggen/claimen/aanklagen maar dat niets blijft plakken aan Teflon Don.
Dan moeten de dems er toch keer achterkomen dat ze naar henzelf moeten kijken i.p.v. mensen in de bak trachten te gooien.
Dus wat jou betreft komt Trump overal mee weg.

Best wel een gevaarlijke instelling.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215503418
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus wat jou betreft komt Trump overal mee weg.

Best wel een gevaarlijke instelling.
Is het anders voor andere Presidenten dan?
pi_215503423
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dus dat Trump er een enorme shitshow van gaat maken is de schuld van de Democraten...
pi_215503441
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Yup.
pi_215503483
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.

Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.

De democraten en iedereen die heeft lopen campagne voeren zoals Obama/Hillary/Bush/Clintons zijn echt lachertjes.
  woensdag 6 november 2024 @ 22:42:17 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215503526
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja.

Zie Nixon.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 6 november 2024 @ 22:42:52 #100
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215503549
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Als je er werkelijk zo tegenaan kijkt is de democratische rechtstaat inderdaad echt niet aan jou besteed, en steun je de passende kandidaat. Ik hoop alleen voor je dat je zelf nooit aan de verkeerde kant van de lijn terecht komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')