Heel simpel.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.
Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.
De democraten en iedereen die heeft lopen campagne voeren zoals Obama/Hillary/Bush/Clintons zijn echt lachertjes.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel simpel.
Zwaai gewoon met de bijbel en noem jezelf beschermer van het christendom.
Daarom wint zelfs een clown als Trump die verre van het toonbeeld van christelijke waarden en normen is verkiezingen.
Doet het al sinds Reagan fabuleus goed voor de Republikeinen.
Zit verder geen dieper idee achter, laat staan een coherente ideologie.
Clinton had sex met een stagiaire in het Witte Huis.quote:
Als je de feiten niet onder ogen durft te zien hou je onzin dan voor jezelf.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou van zeggen? en wat heeft het van nut. Ik bedoel ik heb al die kul-rechtszaken niet gevolgd omdat ik toch wist dat het niets zou bereiken. Het waren allemaal pogingen van zwartmaken, proberen Trump in een slecht daglicht te zeggen en zoals ik op vorige pagina al meldde gaat dit niet werken.
Dat de democraten nog steeds maar ook nu nog niet doorhebben dat je alles en ook maar alles over Trump mag zeggen/claimen/aanklagen maar dat niets blijft plakken aan Teflon Don.
Dan moeten de dems er toch keer achterkomen dat ze naar henzelf moeten kijken i.p.v. mensen in de bak trachten te gooien.
Dat is 50 jaar geleden, hele andere tijd. Lang voor mijn geboorte. Niet relevant. Straks kom je nog met George Washington om een punt te maken.quote:
Ga je mij nu verantwoordelijk houden voor regels uit Amerikaanse wetboeken of grondwetten? Heb ik verzonnen dat Trump nu vrij mag komenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:42 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als je er werkelijk zo tegenaan kijkt is de democratische rechtstaat inderdaad echt niet aan jou besteed, en steun je de passende kandidaat. Ik hoop alleen voor je dat je zelf nooit aan de verkeerde kant van de lijn terecht komt.
Wat je zegt klopt, ongeveer dan..quote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Clinton had sex met een stagiaire in het Witte Huis.
Republikeinen waren VERONTWAARDIGD!!! Impeachment en alles.
Trump liegt, fraudeert, pussy grabt, zevenendertig scheidingen, feesten met Epstein...
...niets aan de hand. Want Trump wappert weleens met een Bijbel.
Washington, je bedoelt die figuur waar vooral Republikeinen al honderden jaren zelf naar verwijzen?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is 50 jaar geleden, hele andere tijd. Lang voor mijn geboorte. Niet relevant. Straks kom je nog met George Washington om een punt te maken.
[..]
Ga je mij nu verantwoordelijk houden voor regels uit Amerikaanse wetboeken of grondwetten? Heb ik verzonnen dat Trump nu vrij mag komen.Why so personal. Als Biden dit was overkomen hadden jullie ook geroepen van uh zo werkt het nou eenmaal.
Zoals eerder gezegd. Ze hebben minstens 4 jaar gehad om een case te landen tegen ol Trump. Time's up. Het is niet gelukt om iets te laten plakken, sham cases. Ik snap dat dit allemaal een soort van verwerking is voor jullie en wil hier graag een ondersteunende rol in hebben.
Het komt allemaal wel goed schatjes.
En adoreren daarom iemand die die klassieke waarden met voeten treedt.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, ongeveer dan..
Mensen willen terug naar de klassieke waarden.
Dat laatste ben ik het niet zo mee eens.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Clinton had sex met een stagiaire in het Witte Huis.
Republikeinen waren VERONTWAARDIGD!!! Impeachment en alles.
Trump liegt, fraudeert, pussy grabt, zevenendertig scheidingen, feesten met Epstein...
...niets aan de hand. Want Trump wappert weleens met een Bijbel.
Op MSNBC gaven ze nu al de schuld aan de hispanics en zwarten. Dat zijn ook gewoon racisten en vrouwenhaters blijkt nu lol.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, de democraten hebben er zo'n shitshow van gemaakt dat Trump nu alles kan en mag doen wat hij wil.
Je zal maar verliezen van een zakenman, een verkrachter, aanrander, fraudeur, racist, letterlijk Hitler. Dan doe je toch wel wat verkeerd als tegenstander.
De democraten en iedereen die heeft lopen campagne voeren zoals Obama/Hillary/Bush/Clintons zijn echt lachertjes.
OK...quote:Op woensdag 6 november 2024 22:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet zo mee eens.
Er was geen alternatief op een woke vrouwtje na.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En adoreren daarom iemand die die klassieke waarden met voeten treedt.
Nee, helder.
Bullsh*t.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er was geen alternatief op een woke vrouwtje na.
Vooral de klassieke waarde 'de vrouw is ondergeschikt aan de man' in dit geval.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, ongeveer dan..
Mensen willen terug naar de klassieke waarden.
En weer zitten de dems te wijzen en rassenpolitiek te spelen, het gaat altijd om kleur of achtergrond.quote:the View's Sunny Hostin wonders why "uneducated white women" and "latino men" aren't smart enough to vote in their own best interests:
"Black women tried to save this country again last night."
"What we did not have is white women -- who voted about 52%. Right? For Donald Trump -- uneducated white women. It's my understanding you have Latino men actually voting more for him."
"So why do you think that uneducated white women voted against their reproductive health freedoms? And why do you think Latino men, voted in favor of someone that's going to deport them."
This self-righteous, identity-driven moralizing is EXACTLY why they will keep losing. Keep it up.
Ja?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsh*t.
Het past wel lekker: dwepen met christelijke klassieke waarden, ondertussen zelf alles doen wat god verboden heeft, maar jezelf alsnog wijsmaken dat je echt voor die waarden staat.
Tis wel zo dat buiten Harris en Trump de kansen van anderen nagenoeg 0 waren.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsh*t.
Het past wel lekker: dwepen met christelijke klassieke waarden, ondertussen zelf alles doen wat god verboden heeft, maar jezelf alsnog wijsmaken dat je echt voor die waarden staat.
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral de klassieke waarde 'de vrouw is ondergeschikt aan de man' in dit geval.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja?
Trump staat voor waarden waar mensen zich prettig bij voelen. Hij handelt er alleen niet zelf na. Een oncoloog die rookt, maar waarschuwt dat roken slecht is heeft ook gewoon gelujk.
Zie je hier ook bij dat d66 volk. Ipv naar zichzelf te kijken is het ' jij jij jij jij jij jij!!!'quote:Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Zelfs na het verlies zullen ze hier mee doorgaan, wanneer komen de democraten en anti-trumpers ooit tot kennis. Zelfreflectie is ver te zoeken. Is het intelligentie, dat ze zelf niet doorhebben door identity politics aan het bedrijven zijn.
Ze zijn nu letterlijk boos op de Hispanic community en claimen ze dat deze niet houden van "black candidates"
Wanneer komen ze er nu echt achter dat het probleem bij henzelf ligt.
Klopt. Maar je kan kiezen tussen hypocriet of woke.quote:
quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Etto is ook erg anti-wokequote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kan kiezen tussen hypocriet of woke.
Makkelijke keus voor velen.
Dat is kiezen tussen blauw en blauw.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kan kiezen tussen hypocriet of woke.
Makkelijke keus voor velen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |