abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 19:26:24 #1
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215500264
Vandaag is het zover... de Presidentsverkiezingen in de VS van 2024. Wordt het opnieuw Trump of wordt het Harris. Wordt het de eerste vrouw die President zal worden of wordt het opnieuw de man die America nog greater gaat maken. Een keuze die mogelijk verregaande gevolgen gaat/kan krijgen. Voor de Amerikanen zelf, maar ook voor andere 'hete' kwesties zoals bijv de oorlog in Gaza/Libanon/Iran, Oekraïne en bijvoorbeeld de relatie met de EU en de NAVO.

De race om het kampioenschap gaat tot 270 kiesmannen. Elke staat van de VS vertegenwoordigt een aantal kiesmannen en als je in die staat de meeste stemmen haalt krijg je alle kiesmannen van die staat (volgens mij op één of twee uitzonderingen na). Zo kan het dus zelfs voorkomen dat je uiteindelijk meer stemmen hebt dan je tegenstanders, maar toch geen president wordt...

Voor meer informatie rondom het kiessysteem, de kiesmannen, de complexiteit van het stemsysteem verwijs ik jullie graag naar ons subforum POLITIEK waar ze vermoedelijk meer kaas hebben gegeven van dit alles.

Als ik een laatste peiling mag geloven ziet het er nu zo uit:

De donkerblauwe kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Democraten gaat.
De donkerrode kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Republikeinen gaat.
De lichtere kleuren neigen dus ook naar de Democraten en de Republikeinen maar in mindere mate, maar lijkt het vrij zeker dat die staten in de kampen van de Democraten of de Republikeinen terecht komen.

Daarmee zouden de Democraten nu 226 kiesmannen hebben en de Republikeinen 219 kiesmannen.

De bottleneck zit hem bij de Amerikaanse verkiezingen altijd in de zogenaamde "Swing States". Staten waar veelal door kiezers geswitched wordt tussen Democratisch of Republikeins en veelal worden de verkiezingen door die staten beslist. Ook dit jaar is dat het geval. De Swingstates (ook wel Battlegrounds genoemd) zijn nu:
Arizona, Nevada, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia,

Als je de polls moet geloven is het daar ook retespannend met zeer kleine verschillen.

Als je de kleine voorsprongen zou hanteren als eindstand dan zou Trump ook winnen in Arizona, Nevada, North Carolina en Georgia. Harris daarentegen zou Michigan en Wisconsin binnenslepen.
Daarmee komen de Democraten op 251 kiesmannen en de Republikeinen op 268 kiesmannen

Wat missen we dan? Juist.. Pennsylvania, met 19 kiesmannen...
Dat lijkt de staat te worden waar nu alles om draait... wie daar wint, wint vermoedelijk het presidentschap.
Maar goed, het is en blijft Amerika en wellicht zitten in sommige staten de peilingen er helemaal naast.
Wie weet heb jij een heel ander beeld over deze peilingen

Alle informatie over de Presidentsverkiezingen kun je natuurlijk ook terugvinden in deze topics -->

Topicreeks: AMV-reeks
POL / Voorspel de nieuwe president van de VS

Ben wel benieuwd wie er voor opblijft, wie er voor gaat zitten?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215500283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Tekaschi het volgende: [..] Dat zou wel de ultieme middelvinger zijn, eerste vrouwelijke president is een Trump telg. :D
Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215500317
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.

Jaren hebben jullie kunnen uitdelen, discussies ontwijken en mensen wegzetten als racisten omdat jullie kamp de goedheid zelf was. Jaren hebben wij hier geprobeerd om een fatsoenlijke dialoog aan te gaan, types zoals jou pasten daarvoor, dus nu niet huilen maar stil zitten als je geschoren wordt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:36:32 #4
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_215500409
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.

Jaren hebben jullie kunnen uitdelen, discussies ontwijken en mensen wegzetten als racisten omdat jullie kamp de goedheid zelf was. Jaren hebben wij hier geprobeerd om een fatsoenlijke dialoog aan te gaan, types zoals jou pasten daarvoor, dus nu niet huilen maar stil zitten als je geschoren wordt.
:')
  woensdag 6 november 2024 @ 19:37:34 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215500438
quote:

[..]

Een tip: een gesprek met een psycholoog kan het wat rustiger maken in je hoofd. Het gaat niet helemaal goed met jou.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215500442
quote:

[..]

Hoe word ik precies geschoren?

Wat voor nadelen ga ik persoonlijk tegemoet nu Trump president is?

Je bent echt een clown jij.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 6 november 2024 @ 19:38:06 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215500448
Het enig dat ik positief vind is die government eficiency department van Musk

dat zou hier ook moeten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 6 november 2024 @ 19:39:03 #8
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215500468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
Het enig dat ik positief vind is die government eficiency department van Musk

dat zou hier ook moeten
Wat is dat precies?
pi_215500480
https://www.huffpost.com/(...)8cece4b0ffe83cf2558a

Ja dat ga je krijgen, ben benieuwd.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:39:54 #10
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215500490
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is dat precies?
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoeren

quote:
What percentage of US citizens work for the government?
Across the U.S., nearly 24 million people--a little over 15% of the workforce--are involved in military, public, and national service at the local, state and federal levels. Of this number, approximately 16 million are employed in state and local governments.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 6 november 2024 @ 19:41:19 #11
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_215500521
Grote verschillen trouwens tussen de presidentiele race en de senaatraces in de swing states.

Wisconsin, Michigan en potentieel Arizona en Nevada lijken een democratische senator te kiezen (waaronder 3 vrouwen) terwijl Trump allevier die staten lijkt te gaan winnen.

en Pennsylvania is de senaatrace ook een stuk closer dan het verschil Trump/Kamala.
pi_215500537
Hihi, als een stel hyena's beginnen ze weer, typisch. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:42:43 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215500542
quote:

[..]

Je zou er maar zo in staan.

Voetbalwedstrijd mentaliteitje hoor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 6 november 2024 @ 19:42:50 #14
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_215500546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoeren
[..]

:')
  woensdag 6 november 2024 @ 19:43:30 #15
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215500554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Kan wel de toekomst zijn, maar je moet natuurlijk goed opletten wat je vervangt met AI.
Menselijk contact blijft nodig…
pi_215500588
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je zou er maar zo in staan.

Voetbalwedstrijd mentaliteitje hoor.
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.
pi_215500611
Is there something on your mind? Or are you just happy to sit there and watch while the paint job dries?
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:48:03 #18
pi_215500622
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.
Lekker genuanceerd wel. Zijn dat dezelfde users of omdat het lijkt omdat ze van hetzelfde allooij zijn? Je hoeft geen sympathie te tonen. Je hoeft ook niet als een dolle stier ''de tegenpartij'' proberen af te katten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215500655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
MAGA. Drain the swamp!
pi_215500680
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Lekker genuanceerd wel. Zijn dat dezelfde users of omdat het lijkt omdat ze van hetzelfde allooij zijn? Je hoeft geen sympathie te tonen. Je hoeft ook niet als een dolle stier ''de tegenpartij'' proberen af te katten.
Ik weet precies tegen welke users ik het heb. De users waarmee ik al jaren een discussie probeer te voeren. En een dolle stier is ook overdreven, kleine plaagstootjes, maar dat bevalt die humorloze kliek niet want ze kunnen wel uitdelen maar nooit incasseren..

Alsof ze wel enige sympathie hadden gehad of verbinding hadden gezocht als Harris had gewonnen. We zitten allemaal al wat langer op FOK!
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:51:23 #21
pi_215500690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik weet precies tegen welke users ik het heb. De users waarmee ik al jaren een discussie probeer te voeren. En een dolle stier is ook overdreven, kleine plaagstootjes, maar dat bevalt die humorloze kliek niet want ze kunnen wel uitdelen maar nooit incasseren.
Ik denk dat je zelf niet echt door hebt hoe je over komt. Geen hond gaat hier normaal op reageren.
pi_215500738
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat je zelf niet echt door hebt hoe je over komt. Geen hond gaat hier normaal op reageren.
Je beseft dat de trigger voor deze hele "discussie" een grapje was over de eerste vrouwelijke president wat uit de Trump hoek kwam? Dat grapje was al not done dus ja, humorloze kliek.
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:55:51 #23
pi_215500759
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Je beseft dat de trigger voor deze hele "discussie" een grapje was over de eerste vrouwelijke president wat uit de Trump hoek kwam? Dat grapje was al not done dus ja, humorloze kliek.
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je wil zeggen, maar dit is een forum en geen stadion. Niet iedereen hier waar je het mee ''oneens'' bent is ''vijandig'' of ''de tegenpartij'' if you catch my drift.
pi_215500830
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je wil zeggen, maar dit is een forum en geen stadion. Niet iedereen hier waar je het mee ''oneens'' bent is ''vijandig'' of ''de tegenpartij'' if you catch my drift.
Ik begrijp je helemaal, maar dit is de reactie op een simpel grapje:

quote:
Niet iedereen die een grapje maakt is tegen een vredig bestaan of voor verdeeldheid. En dan durven te reppen over goed en kwaad, serieus? Is dat de kaart die nu gespeeld wordt door de kliek die altijd doen alsof rechts het grote kwaad is? En dat alles om een grapje tussen mij en een andere user. :')

Nu ook wel klaar met deze discussie.
pi_215500876
twitter
pi_215500964
twitter

twitter

_O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 6 november 2024 @ 20:09:41 #27
201761 phpmystyle
pi_215500965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:38 schreef Ali_boo het volgende:
Zie hier hoe racistisch de progressievelingen echt zijn

[ x ]

if they can’t control the minority, their real personality - a racist hypocrite phony - comes through loud and clear
Linkse mensen zijn racistisch
pi_215500976
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nog erger dan Hitler :{w
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 6 november 2024 @ 20:11:22 #29
201761 phpmystyle
pi_215500985
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nog erger dan Hitler :{w
En scheren hun schaamhaar niet.
pi_215501000
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Moeten we eens over rechts zeggen
pi_215501005
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En scheren hun schaamhaar niet.
Schaamhaar scheren is woke :{w
pi_215501008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Moeten we eens over rechts zeggen
Men doet niet anders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 6 november 2024 @ 20:14:08 #33
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215501025
Kunnen we a.u.b. weer ontopic gaan? Dit is echt saai.
pi_215501035
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

[ x ]

_O-
Andrew wil niet meer neuken _O-
pi_215501062
Van het Liveblog van de NOS:
quote:
Hoe reageert het Midden-Oosten op de uitslag?

Correspondent Daisy Mohr:

"Vanwege het aanhoudende bloedvergieten in Gaza en Libanon is de woede, het wantrouwen en de teleurstelling over het beleid van de Democraten in de regio enorm. Van Jemen tot Syrië en ook hier in Libanon: mensen die ik spreek hopen dat Trump het meent als hij zegt dat hij geen oorlogen wil beginnen maar ze juist gaat beëindigen. Mensen snakken naar rust, maar de grote vraag is natuurlijk wel: hoe dan? Over de daadwerkelijke strategie hebben ze namelijk nog maar weinig gehoord.

Het is duidelijk dat Trump pro-Israël is. Ook spreekt hij over "maximale druk" op Iran. De Iraanse leiders en hun bondgenoten in de regio hadden liever een Democratische president zien winnen. Ze kunnen het zich in Teheran nog goed herinneren hoe het was toen Trump president was.

Hij was het die in 2018 uit het nucleaire akkoord stapte en hij was president toen Qassem Soleimani in Bagdad werd geliquideerd. Nu houden ze hun hart vast voor wat er komen gaat. Zal Trump Israël de ruimte geven Iraanse nucleaire locaties te bombarderen, en wat kunnen ze verder nog verwachten van deze onvoorspelbare leider? Tegelijkertijd zijn er ook heel veel Iraniërs die niet per se blij zijn met hun conservatieve leiders. Je hoort regelmatig dat zij hopen dat iemand als Trump hen misschien kan helpen van het bewind van de ayatollahs af te komen.

Saoedi-Arabië is zeer te spreken over Trump als nieuwe president. Daar kunnen ze prima zaken mee doen zonder dat er veel tijd besteed zal worden aan gesprekken over mensenrechten, klimaatdoelen en dat soort dingen. En net als in andere delen van de regio spreekt daar het vooruitzicht van die druk op Iran juist aan.

Hoewel het voor heel wat mensen in de regio voelt als kiezen tussen twee kwaden heerst het gevoel dat Trump wellicht een taal spreekt die leiders hier beter begrijpen en waarmee mogelijk resultaten geboekt kunnen worden. En bovenal: hoop doet leven in een regio in chaos."
Uitstekend voor deze regio en veelzeggend dat men in Iran aan het hopen was op een overwinning van Harris.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 6 november 2024 @ 20:20:19 #36
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215501134
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Van het Liveblog van de NOS:
[..]
Uitstekend voor deze regio en veelzeggend dat men in Iran aan het hopen was op een overwinning van Harris.
Ho, ho, de NOS is toch geen betrouwbare bron schrijf je hier vaker?

Verder: we weten niet hoe het verder gaat lopen. Dat Trump een paar weken geleden in een telefoon gesprek zei tegen Netanyanu dat hij moest doen wat hij zelf nodig vindt klinkt niet echt positief voor de mensen in Gaza en Libanon.
pi_215501142
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Andrew wil niet meer neuken _O-
Dit is zijn vrouw
maw hij komt niets tekort ;)

twitter
pi_215501152
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Kunnen we a.u.b. weer ontopic gaan? Dit is echt saai.
Voorruit omdat jij het bent

twitter
pi_215501158
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ho, ho, de NOS is toch geen betrouwbare bron schrijf je hier vaker?

Verder: we weten niet hoe het verder gaat lopen. Dat Trump een paar weken geleden in een telefoon gesprek zei tegen Netanyanu dat hij moest doen wat hij zelf nodig vindt klinkt niet echt positief voor de mensen in Gaza en Libanon.
Nee, ik heb meermaals aangegeven dat NOS is regelmatig vooringenomen is mbt bepaalde onderwerpen en dan komt met nogal selectieve berichtgeving. Deze keer slaat men echter de spijker op de kop.
pi_215501166
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Men doet niet anders.
Ja dat klopt ook tenminste met jou voorop
pi_215501176
quote:
12s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit is zijn vrouw
maw hij komt niets tekort ;)

[ x ]
Dan begrijp ik het.
pi_215501180
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Men doet niet anders.
Jankbal
pi_215501181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat klopt ook tenminste met jou voorop
Nee hoor, alles behave zelfs. Ik ben niet racistisch.
pi_215501188
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
_O-
  woensdag 6 november 2024 @ 20:25:31 #45
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215501192
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, ik heb meermaals aangegeven dat NOS is regelmatig vooringenomen is mbt bepaalde onderwerpen en dan komt met nogal selectieve berichtgeving. Deze keer slaat men echter de spijker op de kop.
Dat weet ik niet, het is wat voorbarig te zeggen dat er meer rust gaat komen door Trump.
Veel hangt af hoe Netanyanu zijn verdere oorlog gaat voeren. Net of hij zich laat tegenhouden door Trump. Kom op zeg. :')
pi_215501202
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O-
Kom eens met steekhoudende argumenten als je denkt dat het anders zou zitten.
pi_215501215
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh lees je eigen posts maar een goed terug, plank voor de kop of beter gezegd een betonplaat
pi_215501225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, het is wat voorbarig te zeggen dat er meer rust gaat komen door Trump.
Veel hangt af hoe Netanyanu zijn verdere oorlog gaat voeren. Net of hij zich laat tegenhouden door Trump. Kom op zeg. :')
Nee, hij zal juist niet worden tegengehouden. Israël kan dus hopelijk Hamas en Hezbollah zoveel mogelijk vernietigen, zonder dat het telkens op de vingers wordt getikt of wordt gechanteerd richting een staat-het-vuren.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh lees je eigen posts maar een goed terug, plank voor de kop of beter gezegd een betonplaat
Die zijn niet racistisch.
pi_215501279
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, hij zal juist niet worden tegengehouden. Israël kan dus hopelijk Hamas en Hezbollah zoveel mogelijk vernietigen, zonder dat het telkens op de vingers wordt getikt of wordt gechanteerd richting een staat-het-vuren.
[..]
Ach hou jezelf lekker voor de gek, mij niet in ieder geval
  woensdag 6 november 2024 @ 20:31:25 #50
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215501282
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Het maakt geen donder verschil want ze doen toch waar ze zelf zin in hebben zonder dat het een consequentie heeft.
En het is naïef te denken dat er rust komt in de regio. Dat gaat voorlopig niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')