Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:22 schreef Tekaschi het volgende: [..] Dat zou wel de ultieme middelvinger zijn, eerste vrouwelijke president is een Trump telg.
![]()
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.
Jaren hebben jullie kunnen uitdelen, discussies ontwijken en mensen wegzetten als racisten omdat jullie kamp de goedheid zelf was. Jaren hebben wij hier geprobeerd om een fatsoenlijke dialoog aan te gaan, types zoals jou pasten daarvoor, dus nu niet huilen maar stil zitten als je geschoren wordt.
Een tip: een gesprek met een psycholoog kan het wat rustiger maken in je hoofd. Het gaat niet helemaal goed met jou.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gezien de frustratie wat ik al de hele dag bespeur bij jou hebben we jou tenminste tuk met Ivanka als president.
Jaren hebben jullie kunnen uitdelen, discussies ontwijken en mensen wegzetten als racisten omdat jullie kamp de goedheid zelf was. Jaren hebben wij hier geprobeerd om een fatsoenlijke dialoog aan te gaan, types zoals jou pasten daarvoor, dus nu niet huilen maar stil zitten als je geschoren wordt.
Hoe word ik precies geschoren?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wat is dat precies?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
Het enig dat ik positief vind is die government eficiency department van Musk
dat zou hier ook moeten
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoerenquote:
quote:What percentage of US citizens work for the government?
Across the U.S., nearly 24 million people--a little over 15% of the workforce--are involved in military, public, and national service at the local, state and federal levels. Of this number, approximately 16 million are employed in state and local governments.
Je zou er maar zo in staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoeren
[..]
Kan wel de toekomst zijn, maar je moet natuurlijk goed opletten wat je vervangt met AI.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou denk eens aan 50% van de ambtenaren ontslaan en de helft van de ministeries sluiten en en AI invoeren
[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je zou er maar zo in staan.
Voetbalwedstrijd mentaliteitje hoor.
Lekker genuanceerd wel. Zijn dat dezelfde users of omdat het lijkt omdat ze van hetzelfde allooij zijn? Je hoeft geen sympathie te tonen. Je hoeft ook niet als een dolle stier ''de tegenpartij'' proberen af te katten.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.
MAGA. Drain the swamp!quote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Jaren op FOK! kerel, proberen uit te leggen wat er speelt, wat de problemen zijn. Nooit geluisterd en altijd verketterd, en ik ben niet de enige hier. Tussendoor constant provoceren en belachelijk maken, na de winst van de PVV vorig jaar nog een handreiking proberen te doen, was ook nutteloos. En nu moet ik enige sympathie tonen voor mensen die nog nooit enige sympathie hebben getoond? Denk er maar van wat je wilt, ben al tijden klaar met dat volk.
Ik weet precies tegen welke users ik het heb. De users waarmee ik al jaren een discussie probeer te voeren. En een dolle stier is ook overdreven, kleine plaagstootjes, maar dat bevalt die humorloze kliek niet want ze kunnen wel uitdelen maar nooit incasseren..quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd wel. Zijn dat dezelfde users of omdat het lijkt omdat ze van hetzelfde allooij zijn? Je hoeft geen sympathie te tonen. Je hoeft ook niet als een dolle stier ''de tegenpartij'' proberen af te katten.
Ik denk dat je zelf niet echt door hebt hoe je over komt. Geen hond gaat hier normaal op reageren.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik weet precies tegen welke users ik het heb. De users waarmee ik al jaren een discussie probeer te voeren. En een dolle stier is ook overdreven, kleine plaagstootjes, maar dat bevalt die humorloze kliek niet want ze kunnen wel uitdelen maar nooit incasseren.
Je beseft dat de trigger voor deze hele "discussie" een grapje was over de eerste vrouwelijke president wat uit de Trump hoek kwam? Dat grapje was al not done dus ja, humorloze kliek.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf niet echt door hebt hoe je over komt. Geen hond gaat hier normaal op reageren.
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je wil zeggen, maar dit is een forum en geen stadion. Niet iedereen hier waar je het mee ''oneens'' bent is ''vijandig'' of ''de tegenpartij'' if you catch my drift.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je beseft dat de trigger voor deze hele "discussie" een grapje was over de eerste vrouwelijke president wat uit de Trump hoek kwam? Dat grapje was al not done dus ja, humorloze kliek.
Ik begrijp je helemaal, maar dit is de reactie op een simpel grapje:quote:Op woensdag 6 november 2024 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat je wil zeggen, maar dit is een forum en geen stadion. Niet iedereen hier waar je het mee ''oneens'' bent is ''vijandig'' of ''de tegenpartij'' if you catch my drift.
Niet iedereen die een grapje maakt is tegen een vredig bestaan of voor verdeeldheid. En dan durven te reppen over goed en kwaad, serieus? Is dat de kaart die nu gespeeld wordt door de kliek die altijd doen alsof rechts het grote kwaad is? En dat alles om een grapje tussen mij en een andere user.quote:Het is wel grappig hoe jij zogenaamd opteert voor meer vredig, minder verdeeldheid maar ook de hele tijd praat alsof het om goed en kwaad gaat qua politieke tegenstanders. Alsof het Feyenoord-Ajax is. Middelvinger naar wie precies? Denk je nou echt dat je iemand tuk hebt op het moment dat Ivanka als eerste presidente verkozen wordt? Het is een Trump. man, vrouw of de labrador. Zal niks uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |