abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215504685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 00:44 schreef Peppert het volgende:

[..]
[ x ]
Dat is hoe een mentale crisis er uit ziet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215504696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is hoe een mentale crisis er uit ziet.
Beter dan het Capitool bestormen uit frustratie
Alpha kenny one
pi_215504729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat achterlijke conservatieve denkbeelden betreft doen Trump en co. niet veel onder voor hun oosterse tegenhangers.

Sterker nog, die zie ik nog wel bij elkaar kruipen uiteindelijk
Tja, dat kun je wellicht vinden, maar ik zie vanuit Trump toch geen pogingen om vrouwen onder een tafelkleed met kijkgat te stoppen, onderwijs voor vrouwen illegaal te maken of moraalpolitie op de straten in te zetten. Het blijkt dus dat er een duidelijk verschil is tussen hun conservatisme en het conservatisme de onderdrukking in Iran.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heel simpel.

Zwaai gewoon met de bijbel en noem jezelf beschermer van het christendom.

Daarom wint zelfs een clown als Trump die verre van het toonbeeld van christelijke waarden en normen is verkiezingen.

Doet het al sinds Reagan fabuleus goed voor de Republikeinen.

Zit verder geen dieper idee achter, laat staan een coherente ideologie.
Jij weet natuurlijk ook wel dat Trump niet gewonnen heeft vanwege zijn zogenaamde Christelijke gedachtegoed.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bullsh*t.

Het past wel lekker: dwepen met christelijke klassieke waarden, ondertussen zelf alles doen wat god verboden heeft, maar jezelf alsnog wijsmaken dat je echt voor die waarden staat.
Hij heeft hier gelijk, er was geen alternatief.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, omdat het hypocriet is.

Daarom heb ik ook niet zoveel met Trump. Die is dat namelijk ook.

En vrouwenonderdrukking bekritiseer ik bijvoorbeeld altijd. Niet alleen bij haatbaarden, ook bij bijbelzwaaiers en neanderthalers. En Trump.

Dat heet consequent zijn.

Ik gruw van conservatisme als geheel, en daarom is het zo hilarisch om de 'PAS OP VOOR DE ISLAM WANT DAT STAAT HAAKS OP ONZE WAARDEN'-roepers zo te zien dwepen met een net zo achterlijke conservatieve engnek als Trump.

Er is dus nogal een verschil tussen het Islamtische conservatisme en het Westerse conservatisme anno 2024.

Een van de grote redenen dat de Republikeinen bijvoorbeeld Pennsylvania wisten te winnen was vanwege het activisme van Scott Presler, die tienduizenden kiezers heeft weten te registreren door met anderen ouderwets van deur naar deur te gaan. En deze langharige en behoorlijk vrouwelijke gay man, wordt omarmd in Republikeinse kringen.

Het geeft aan dat er daar echt wel de nodige veranderingen is geweest de afgelopen decennia. En je mag het alsnog allemaal veel te conservatief vinden, maar die rare vergelijkingen met de Islam of Iran slaan nergens op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215504746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 02:14 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Nee, verkiezingen in 2020 waren niet gestolen.
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Wanneer zelfs hasanabi hetzelfde zegt als ik, wanneer komen mensen hier dan tot zelf-reflectie? De democraten zijn arrogant en denken dat iedereen alles voor lief neemt.

Nu 4 jaar Trump en daarna 4 jaar JD Vance. O-) Zeker als de democraten maar doorgaan met moddergooien en rassenpolitiek bedrijven.
Hasan Piker heeft hier natuurlijk volledig gelijk, maar ja, kritiek op de eigen parochie wordt als heiligschennis gezien. Daarom vrees ik dat men gewoon weer naar externe factoren gaat wijzen zoals zwarte mannen of Latino's.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215504758
Trump kan echt @epicbeardman’s hele bek volschijten en laatstgenoemde zal nog doen alsof het lekker is ook
pi_215504767
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:39 schreef HowardRoark het volgende:

Jij weet natuurlijk ook wel dat Trump niet gewonnen heeft vanwege zijn zogenaamde Christelijke gedachtegoed.

Dat is voor een behoorlijk gedeelte echt wel zo. Ik woon in Florida waar velen hem bijna als een nieuwe zoon van God verheerlijken. Veel kerken hebben hun leden aangespoord om voor hem te stemmen etc al was het alleen al vanwege zijn kijk op abortus etc.

Ze zijn hier massaal in zijn schijnheiligheid getrapt.
Alpha kenny one
pi_215504768
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Op MSNBC gaven ze nu al de schuld aan de hispanics en zwarten. Dat zijn ook gewoon racisten en vrouwenhaters blijkt nu lol.
Deze is ook weer mooi, het komt zogenaamd allemaal door anti-zwart racisme zogenaamd. Och och, ga voor zo door adepten van de Democraten. Dan wint men nooit meer een verkiezing.

twitter

En dan onder in de reacties vindt je dingen als:

:')_!

Zulke mensen zijn ook niet meer te redden. Die zijn zo geradicaliseerd en kunnen niet meer naar de wereld kijken zonder als eerste huidskleur te zien en in allerlei complottheorieën te schieten over hoe dat de verklaring voor alles is.
pi_215504780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:31 schreef falling_away het volgende:

[..]
Beter dan het Capitool bestormen uit frustratie
Zeker. Dit is far more entertaining.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215504781
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:53 schreef falling_away het volgende:

[..]
Dat is voor een behoorlijk gedeelte echt wel zo. Ik woon in Florida waar velen hem bijna als een nieuwe zoon van God verheerlijken. Veel kerken hebben hun leden aangespoord om voor hem te stemmen etc al was het alleen al vanwege zijn kijk op abortus etc.

Trump is geen tegenstander van abortus, dus dan zouden zulke mensen slecht zijn ingelicht.
pi_215504782
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat kun je wellicht vinden, maar ik zie vanuit Trump toch geen pogingen om vrouwen onder een tafelkleed met kijkgat te stoppen, onderwijs voor vrouwen illegaal te maken of moraalpolitie op de straten in te zetten. Het blijkt dus dat er een duidelijk verschil is tussen hun conservatisme en het conservatisme de onderdrukking in Iran.

In Iran moeten dames hoofddoekjes dragen geen dingen met kijkgaten. Toen ik in Iran op vakantie was heb ik in 2 weken maar 2 dames met kijkgaten gezien in Nederland zie ik er meer.

En onderwijs verbieden voor vrouwen in iran heb je daar enige bronnen voor?

In de VS zijn door het abortus verbod de zelfbeschikkingsrechten van vrouwen duidelijk verminderd.

Moraal politie, hoe wil je dan de voorstellen om vrouwen die naar een ander staat gaan voor abortus dan te vervolgen noemen ?
pi_215504790
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:53 schreef falling_away het volgende:

[..]

Die kerken weten dat wanneer een overheid de bestaanszekerheid van burgers demonteert en de politieke leiders en kerkleiders verrijkt en meer macht geeft, je ge-wel-dige kansen krijgt in een “industrie” met wat gewauwel over hoe je vooral meer moet bidden.

Ik heb een tijdje in een Zuid Amerikaans land gewoond. Daar vestigde zich een kerk in een erg grote garagebox. De priester, die op een gegeven moment ook “duivelsuitdrijvingen” ging doen, begon met een fiets en een simpele woning en eindigde met een slee van een auto en een kast van een huis.
pi_215504797
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Trump is geen tegenstander van abortus, dus dan zouden zulke mensen slecht zijn ingelicht.
Nee natuurlijk niet, hij was dikke maatjes met Epstein etc, hij heeft geen moreel kompas maar hij weet het wel zo te spelen dat de christenen massaal op hem stemmen omdat hij het speelt alsof hij het met hun eens is. Alsof zijn minnaressen nog ooit een abortus nodig hebben :')

Overigens denk ik dat de democraten dit volledig aan zichzelf te danken hebben, maar als je denkt dat religie niks met deze verkiezingen te maken heeft snap je er niks van. Zelfs de atheïst Musk zegt ineens zich he vinden in de leerstellingen van Jezus om zieltjes te winnen
Alpha kenny one
pi_215504800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In Iran moeten dames hoofddoekjes dragen geen dingen met kijkgaten. Toen ik in Iran op vakantie was heb ik in 2 weken maar 2 dames met kijkgaten gezien in Nederland zie ik er meer.

In de VS zijn door het abortus verbod de zelfbeschikkingsrechten van vrouwen duidelijk verminderd.

Moraal politie, hoe wil je dan de voorstellen om vrouwen die naar een ander staat gaan voor abortus dan te vervolgen noemen ?
Jij stelt ook nooit teleur om met veel bombarie en bravoure de plank finaal mis te slaan hè?
  Vis een optie? donderdag 7 november 2024 @ 07:12:15 #189
70532 loveli
N
pi_215504815
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
Goed dat Harris aanhaalt te werken aan een soepele overdracht van macht voor de inauguratie. Dat Trump dat goed in de oren knoopt nooit meer verkiezingsuitslagen ontkent of saboteert.
Waardig gesproken van Harris.
Harris is de VP en Biden is degene die de macht moet overdragen.
crap in = crap out
pi_215504824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee, moraalpolitie op straat is niet hetzelfde als het beperken van abortus. Mocht het je ontgaan zijn, in veel Europese landen wordt abortus ook beperkt. Zelfs in Nederland, een land dat hier vrij liberaal in is, zijn er beperkingen.

En met alle respect, maar op vakantie gaan in Iran _O- :')_!!!

Ik vind het erg merkwaardig dat jij als zelfbenoemd progressief persoon, die heel graag kritiek uit op het conservatisme in het Westen, op vakantie gaat in een land als Iran en vervolgens ook nog voor het regime daar in de bres wil springen.
pi_215504835
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 06:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Trump is ook geen tegenstander van vaccineren, en is zelf voor covid gevacineerd, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.

Trump houdt er ook geen religieuze idealen op na, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.

In principe alles bij Trump, zeggen wat het beste verkoopt, of je nou meent of niet, werkt perfect bij het simpele volk.
pi_215504850
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:06 schreef falling_away het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, hij was dikke maatjes met Epstein etc, hij heeft geen moreel kompas maar hij weet het wel zo te spelen dat de christenen massaal op hem stemmen omdat hij het speelt alsof hij het met hun eens is. Alsof zijn minnaressen nog ooit een abortus nodig hebben :')

Overigens denk ik dat de democraten dit volledig aan zichzelf te danken hebben, maar als je denkt dat religie niks met deze verkiezingen te maken heeft snap je er niks van. Zelfs de atheïst Musk zegt ineens zich he vinden in de leerstellingen van Jezus om zieltjes te winnen
Eikels als Bezos en Musk weten dat de andere kant hen stevig belast op universa aan privé kapitaal, dus “(republican) Jezus (Trump)” is waar ze mee willen samensmelten. Dan kunnen ze maximaliseren.
pi_215504869
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, moraalpolitie op straat is niet hetzelfde als het beperken van abortus. Mocht het je ontgaan zijn, in veel Europese landen wordt abortus ook beperkt. Zelfs in Nederland, een land dat hier vrij liberaal in is, zijn er beperkingen.

En met alle respect, maar op vakantie gaan in Iran _O- :')_!!!

Ik vind het erg merkwaardig dat jij als zelfbenoemd progressief persoon, die heel graag kritiek uit op het conservatisme in het Westen, op vakantie gaat in een land als Iran en vervolgens ook nog voor het regime daar in de bres wil springen.
Ow een totaal verbod van abortussen in sommige moet nu opeens als beperking gespind worden. Dat je niet ingaat op de beperking van de eerdere vrijheden van het zelfsbeschikkingsrecht verbaast me dan.

En mijn observatie in Iran als het op de bres springen van een regime spinnen is weer eens heel vreemd.

Dan wacht ik nog op een bron voor de onderbouwing dat Iran de scholings mogelijkheden van vrouwen wilt inperken.
pi_215504901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ow een totaal verbod van abortussen in sommige moet nu opeens als beperking gespind worden. Dat je niet ingaat op de beperking van de eerdere vrijheden van het zelfsbeschikkingsrecht verbaast me dan.

En mijn observatie in Iran als het op de bres springen van een regime spinnen is weer eens heel vreemd.

Dan wacht ik nog op een bron voor de onderbouwing dat Iran de scholings mogelijkheden van vrouwen wilt inperken.
Hier kun je een artikel vinden over de discriminatie van meisjes in het Iraanse onderwijs.

Trump heeft gezegd dat hij vindt dat staten hun eigen beleid mogen maken op een democratische wijze. Dat is iets anders dan een totaalverbod.

En wat ik bedoel met het in de bres springen voor het Iraanse regime, is dat je er als de kippen bij bent om tegen mijn kritiek op het regime en diens beleid daar in te gaan, in plaats van simpelweg te erkennen dat de situatie daar inderdaad nijpend is.

Dan blijf ik mij afvragen waarom dit nu een land waar je heen zou gaan voor een vakantie, terwijl je in Nederland niets anders doet dan je gal spuwen over de meest geringe vormen van conservatisme?
pi_215504937
uiteindelijk winnen de wappies
pi_215504943
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 00:44 schreef Peppert het volgende:

[..]
[ x ]
Dit gesprek is niet echt. Van het vriendje dat geen woord terug kan zeggen maar wel blijft hangen tot aan alle vriendinnetjes waar net iets te soepel op wordt ingezoomd voor het reactieshot.
pi_215505154
Geen bedorven mossels meer
Oh jeetje toch

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215505161
Regenboog mensen on suïcide watch

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215505175
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 05:02 schreef falling_away het volgende:

[..]
Ja RFK gaat dat wel even verbeteren allemaal.. iemand die wildvreemden met een baby aansprak dat ze vooral hun kind niet moesten laten vaccineren!

En dat aangestuurd door iemand die voorstelde om bleek te injecteren tegen Covid. Echt soms denk ik dat ik in een simulatie leef ofzo

"Former President Trump said Sunday that he would let Robert F. Kennedy Jr. “go wild” in dealing with issues related to food, medicine and health in a potential second administration.

“I’m going to let him go wild on health. I’m going to let him go wild on the food. I’m going to let him go wild on the medicines,” Trump told supporters at Madison Square Garden."

https://fox59.com/news/na(...)tential-second-term/
Wat een debiel land is het ook geworden. Wonderlijk dat hun economie nog wel ok draait. Als bondgenoot zou ik ook maar beginnen conclusies te trekken. Wat moet je met een land waar de ene termijn hard naar rechts wordt opgetrokken en het termijn erna met een rotgang naar links enz
  donderdag 7 november 2024 @ 08:42:06 #200
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215505190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Wat een debiel land is het ook geworden. Wonderlijk dat hun economie nog wel ok draait. Als bondgenoot zou ik ook maar beginnen conclusies te trekken. Wat moet je met een land waar de ene termijn hard naar rechts wordt opgetrokken en het termijn erna met een rotgang naar links enz
Dat valt wel mee. De democraten zijn niet eens zo links als de linkse partijen hier, ze zijn meer zoals de midden partijen hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')