abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215505197
Nou de verkiezingen zijn afgerond en klaar
Trump is gesetteld als president, we laten ons verassen de komende jaren.
Wmb is het Topic dan ook klaar en tot een volgende verkiezing. :W
Vakman pur sang
  donderdag 7 november 2024 @ 08:44:27 #202
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215505206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de verkiezingen zijn afgerond en klaar
Trump is gesetteld als president, we laten ons verassen de komende jaren.
Wmb is het Topic dan ook klaar en tot een volgende verkiezing. :W
Als we gaan verassen is er geen volgende verkiezing meer. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215505344
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier kun je een artikel vinden over de discriminatie van meisjes in het Iraanse onderwijs.

Trump heeft gezegd dat hij vindt dat staten hun eigen beleid mogen maken op een democratische wijze. Dat is iets anders dan een totaalverbod.

En wat ik bedoel met het in de bres springen voor het Iraanse regime, is dat je er als de kippen bij bent om tegen mijn kritiek op het regime en diens beleid daar in te gaan, in plaats van simpelweg te erkennen dat de situatie daar inderdaad nijpend is.

Dan blijf ik mij afvragen waarom dit nu een land waar je heen zou gaan voor een vakantie, terwijl je in Nederland niets anders doet dan je gal spuwen over de meest geringe vormen van conservatisme?
De titel van het artikel.

Iran’s Educational System and the Institutionalization of Gender Inequality

Moet Iran nu opeens wat inclusiever worden terwijl de conservatieven daarvan gruwen. Verder vermeld het artikel nergens dat men actief nog meer wilt verbieden zoals je beweerd. het zijn daar gelukkig voor de vrouwen nog geen taliban toestanden.

En dat Iran niet het meest fijne regime heeft om als vrouw te wonen heb je mij nergens zien ontkrachten.

Als je er blij van wordt ook de geloofsgekkies in Iran vind ik net zulke kneuzen als die in de vs die hun moraal uit oude boekjes verplichten aan iedereen.

Ik zie jou vage aannames maken en dan geef ik gewoon mijn eigen observaties uit dat land aan dat jij dat op de bres springen noemt vind ik nog steeds erg vreemd. Maar goed dat is natuurlijk een beetje de modus operandi onder maga. Je discussie partner van van alles beschuldigen.

En vakantie Iran er is daar veel geschiedenis te zien ik wou graag Persepolis zien.
pi_215505408
  donderdag 7 november 2024 @ 09:11:08 #205
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215505437
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Wanneer zelfs hasanabi hetzelfde zegt als ik, wanneer komen mensen hier dan tot zelf-reflectie? De democraten zijn arrogant en denken dat iedereen alles voor lief neemt.

Nu 4 jaar Trump en daarna 4 jaar JD Vance. O-) Zeker als de democraten maar doorgaan met moddergooien en rassenpolitiek bedrijven.
Dit heeft niks met zelfreflectie te maken. Geen idee wie hasanabi is, maar even aannemende dat het in dit geval om een of ander línks-georienteerd dwaallicht gaat: Dit valt dan eerder onder drogredeneringen die er op gericht zijn het eigen denken nog verder te vertroebelen.

Trump valt te verwijten dat hij chaos en ontregeling (en al het andere) zaait. Een fractie van de democraten valt te verwijten dat ze een slechte verkiezingsstrategie hebben gekozen. Democraten valt daarmee niet automatisch te verwijten dat Trump chaos en ontregeling zaait.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215505470
quote:
Ok boomer.
pi_215505583
quote:
Als je de Nederlandse msm volgt dan begrijp je helemaal niks van deze uitslag en blijf je in verbijstering achter. Voor Volkskrant lezers en NOS kijkers moeten dit hele verwarrende tijden zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215505664
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:17 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Trump is ook geen tegenstander van vaccineren, en is zelf voor covid gevacineerd, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.

Trump houdt er ook geen religieuze idealen op na, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.

In principe alles bij Trump, zeggen wat het beste verkoopt, of je nou meent of niet, werkt perfect bij het simpele volk.
Simpel volk. Daar is waar het mis gaat. Democraten die zich verheven voelen boven de gemiddelde arbeider die het hoofdzakelijk gaat om zijn benzine en eten te kunnen blijven betalen. Als je als Harris geen verhaal hebt anders dan iedere Trump stemmer voor racist, homofoob, Hitler aanhanger uit te maken en als klap op de vuurpijl Biden die er nog een schepje bovenop gooit met aanhangers van Trump afval te noemen dan moet je niet vreemd opkijken dat Trump daarmee meer aanhangers krijgt.
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 09:42:19 #209
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215505673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef Cherni het volgende:

[..]
Simpel volk. Daar is waar het mis gaat. Democraten die zich verheven voelen boven de gemiddelde arbeider die het hoofdzakelijk gaat om zijn benzine en eten te kunnen blijven betalen. Als je als Harris geen verhaal hebt anders dan iedere Trump stemmer voor racist, homofoob, Hitler aanhanger uit te maken en als klap op de vuurpijl Biden die er nog een schepje bovenop gooit met aanhangers van Trump afval te noemen dan moet je niet vreemd opkijken dat Trump daarmee meer aanhangers krijgt.
Klinkt leuk, maar was dat ook echt zo?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215505702
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klinkt leuk, maar was dat ook echt zo?
Om maar iets te noemen, wat was het verhaal van Harris dan om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 7 november 2024 @ 09:48:28 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215505715
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 07:17 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Trump is ook geen tegenstander van vaccineren, en is zelf voor covid gevacineerd, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.

Trump houdt er ook geen religieuze idealen op na, toch verkoopt hij zichzelf wel zo.

In principe alles bij Trump, zeggen wat het beste verkoopt, of je nou meent of niet, werkt perfect bij het simpele volk.
Do as I say , not as I do.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 november 2024 @ 09:48:29 #212
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215505716
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klinkt leuk, maar was dat ook echt zo?
Nee klopt, dat was inderdaad niet zo.
Harris heeft het nooit daarop gegooid.

Harris was echter wel weinig meer dan "i am not Trump" als campagne en liet weinig zien wat zij nou echt wou, geen eigen identiteit.
  donderdag 7 november 2024 @ 09:49:33 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215505720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Om maar iets te noemen, wat was het verhaal van Harris dan om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?

Had hij al een concept van een plan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 09:50:33 #214
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215505727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Om maar iets te noemen, wat was het verhaal van Harris dan om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?
Da's een heel ander verhaal.
Maar goed, we gaan zien hoe Trump boodschappen weer net zo goedkoop maakt als in zijn 1e termijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 november 2024 @ 09:52:26 #215
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215505738
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's een heel ander verhaal.
Maar goed, we gaan zien hoe Trump boodschappen weer net zo goedkoop maakt als in zijn 1e termijn.
Zal mij benieuwen, dat lukt eigenlijk geen enkel land ter wereld.
En met zijn Tariff's wordt alles alleen nog maar duurder in Amerika maar we gaan het zien.
pi_215505749
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?

Had hij al een concept van een plan?
Ja, de aller rijksten gaan minder belasting betalen, zodat hun vermogen vanzelf doorsijpelt naar de mensen met een laag inkomen ^O^
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215505765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kunnen doen?

Had hij al een concept van een plan?
Dat heeft hij niet.

Maar erkennen dat het niet goed gaat en daarop inspelen zorgt er in elk geval voor dat een deel van het volk zich gehoord voelt. In tegenstelling tot roepen dat je niks aan het beleid van je voorganger op dat gebied gaat veranderen.

Dat is het niet zo vreemd dat mensen voor Trump kiezen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 7 november 2024 @ 09:56:18 #218
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215505782
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, de aller rijksten gaan minder belasting betalen, zodat hun vermogen vanzelf doorsijpelt naar de mensen met een laag inkomen ^O^
pi_215505843
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, de aller rijksten gaan minder belasting betalen, zodat hun vermogen vanzelf doorsijpelt naar de mensen met een laag inkomen ^O^
Trickle-up :')
pi_215505865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als je de Nederlandse msm volgt dan begrijp je helemaal niks van deze uitslag en blijf je in verbijstering achter. Voor Volkskrant lezers en NOS kijkers moeten dit hele verwarrende tijden zijn.
Gisteravond het nos journaal laat:
Duitse regering staat op omvallen
Trump heeft verkiezingen gewonnen van Harris
Harris haar speech integraal
Hoe nu verder? Wat gaat trump doen? Volgens de dems..
Wat is er gebeurd?
Hoe nu verder met lokale journalist, wat gaat trump doen volgens de sentimenten in de vs?
Quotje van trump met trump in beeld van 3 seconden
Machtsoverdracht gaat nu wel netjes.
Hoe was dit mogelijk?
Nogmaals, hoe nu verder met Harris en de dems?
Sport
Weer

Niks beelden van het reps kamp, niks speech van de overwinnaar, niks mensen op straat vragen.
Allemaal angst angst, verlies, jammer verloren, 'we blijven strijdbaar', angst verlies en we moeten de draad weer oppakken en dit accepteren. En niets direct gevraagd aan een gemiddelde amerikaan waarom Trump misschien gewonnen heeft. Alles indirect.

Heel slecht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215505886
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's een heel ander verhaal.
Maar goed, we gaan zien hoe Trump boodschappen weer net zo goedkoop maakt als in zijn 1e termijn.
Nee dat is geen ander verhaal.
De mens is van nature een opportunist.

Een groot deel van de bevolking moet elke maand de eindjes aan elkaar knopen.
Die interesseren zich niet voor gender identiteit, klimaat gedoe, racisme, vrouwenhaat en weet ik veel wat nog meer zolang het hun niet direct in hun bestaan raakt.

Dat er dan iemand komt die wel hun problemen benoemt en beloofd er wat aan te zullen gaan doen is dan precies wat ze willen horen. Als je daar dan geen goed verhaal tegenoverzet moet je niet vreemd opkijken dat je om de oren geslagen wordt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215505889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef Zoddie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De echte rijken hebben ook de macht en dat is waar de schoen wringt in 'trickle down'. Ze hebben de macht dat grotere glas ook te laten maken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215505895
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat was het verhaal van Trump om ervoor te zorgen dat de burger weer betaalbaar boodschappen kan doen?

Had hij al een concept van een plan?
Wat hij in zijn periode gedaan heeft vinden schijnbaar veel Amerikanen beter dan het verhaal van Harris en de afgelopen 4 jaar onder Biden.

Afweging hoe ging het mij af onder Trump en hoe ging het mij af onder Biden.
pi_215505905
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Nee dat is geen ander verhaal.
De mens is van nature een opportunist.

Een groot deel van de bevolking moet elke maand de eindjes aan elkaar knopen.
Die interesseren zich niet voor gender identiteit, klimaat gedoe, racisme, vrouwenhaat en weet ik veel wat nog meer zolang het hun niet direct in hun bestaan raakt.

Dat er dan iemand komt die wel hun problemen benoemt en beloofd er wat aan te zullen gaan doen is dan precies wat ze willen horen. Als je daar dan geen goed verhaal tegenoverzet moet je niet vreemd opkijken dat je om de oren geslagen wordt.
Precies.
pi_215505907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gisteravond het nos journaal laat:
Duitse regering staat op omvallen
Trump heeft verkiezingen gewonnen van Harris
Harris haar speech integraal
Hoe nu verder? Wat gaat trump doen? Volgens de dems..
Wat is er gebeurd?
Hoe nu verder met lokale journalist, wat gaat trump doen volgens de sentimenten in de vs?
Quotje van trump met trump in beeld van 3 seconden
Machtsoverdracht gaat nu wel netjes.
Hoe was dit mogelijk?
Nogmaals, hoe nu verder met Harris en de dems?
Sport
Weer

Niks beelden van het reps kamp, niks speech van de overwinnaar, niks mensen op straat vragen.
Allemaal angst angst, verlies, jammer verloren, 'we blijven strijdbaar', angst verlies en we moeten de draad weer oppakken en dit accepteren. En niets direct gevraagd aan een gemiddelde amerikaan waarom Trump misschien gewonnen heeft. Alles indirect.

Heel slecht.
Het is werkelijk een tenenkrommend en tranentrekkend niveau en ik heb er ook geen vertrouwen meer dat het goed komt. Het is een met belastinggeld betaalde speeltuin voor activistische emotioneel onvolwassen dominees. De hele npo moet wat mij betreft afgeschaft worden. Wellicht 1 zender met een goede selectie aan programma 's maar de nos heeft hun eigen bestaansrecht wat mij betreft opgeblazen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')