abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 oktober 2024 @ 21:52:57 #2
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215257395
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zeg toch niet dat materiele steun helemaal geen effect heeft? 8)7
Je zegt eerder dat diegene met het meeste meat wint?

En de USSR had beduidend meer meat dan nazi duitsland. Toch was iosif niet van mening dat hem dat de overwinning had opgeleverd.
&lt;signature here&gt;.
pi_215257508
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik vind een duidelijke overwinning voor een van de partijen sowieso geen ideale oplossing. Want dan blijft het pijnpunt voor de andere partij altijd bestaan en daarmee de spanning. Een einde via onderhandelingen m met een voor beide partijen enigszins te accepteren oplossing is het beste
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekrane. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:20:03 #4
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215257564
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekrane. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.
Ja, het "pijnpunt" is dan dat de rus imperialisten geen land hebben kunnen veroveren, als ze verliezen, en dat moeten we blijkbaar niet willen met z'n allen. :')

Of de poster bekent kleur, en komt met de bekende kremlin stokpaardjes, a'la dat er geen russisch gesproken zou mogen worden in het oosten, en dat daarvoor dan een "garantie" gegeven zou moeten worden, ofzo.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:22:25 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215257584
quote:

[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekrane is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
The End Times are wild
  Forum Admin zondag 13 oktober 2024 @ 22:28:03 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215257618
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekrane is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
Er woonden krim tataren die "verhuisd" zijn door Stalin. Lees eens een geschiedenisboek voor je dit soort dingen roept ajb.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:29:57 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215257629
quote:

[..]
Dat wil niet zeggen dat de Krim bij Rusland hoort
In belgie wonen ook veel nederlanders
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215257747
quote:

[..]
Echter zijn dat ook door Rusland erkende grenzen. Dus zo zwart wit is het wel.

Er woonden orgineel veel meer tartaren maar die zijn grotendeels etnisch gezuiverd door stalin. Dat er nu meer Russen zouden wonen doet er niet toe. Dat is toegeven aan het succes van etnisch zuiveren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:47:32 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215257750
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat wil niet zeggen dat de Krim bij Rusland hoort
In belgie wonen ook veel nederlanders
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.
The End Times are wild
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:50:05 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215257762
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Echter zijn dat ook door Rusland erkende grenzen. Dus zo zwart wit is het wel.

Er woonden orgineel veel meer tartaren maar die zijn grotendeels etnisch gezuiverd door stalin. Dat er nu meer Russen zouden wonen doet er niet toe. Dat is toegeven aan het succes van etnisch zuiveren.
Ik zei meer russen dan Oekraners..

Ik pleit niet voor het een of het ander hoor!! Ik zeg alleen dat het hier ook diffuus is.
The End Times are wild
pi_215257766
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.
Die onderhandelingen en referenda zijn al in de jaren 90 geweest. Onderhandelen helpt geen zier. Het elimineren van de poetin en zijn kliek en het ondermijnen van de Russische staat wel.

Als het geen kernwapens had was het al lang onderverdeeld in meerdere landen.
  Forum Admin zondag 13 oktober 2024 @ 22:54:33 #12
pi_215257789
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik pleit niet voor het een of het ander hoor!! Ik zeg alleen dat het hier ook diffuus is.
Dat klopt alleen niet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215257793
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat veranderd niets aan het argument. De weinigen die echt zo denken zijn de ultra nationalisten.

Ipv heel deze shit hadden ze beter een nieuwe zwarte zee haven kunnen bouwen in Rusland.
We hadden in 2014 al terug moeten slaan.
pi_215257869
Ben benieuwd wanneer Oekrane de Krim gaat heroveren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 13 oktober 2024 @ 23:28:24 #15
323876 michaelmoore
pi_215257910
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
ik vrees dat Poetin niet uit is op onderhandelen, tenzij ie het mes op de keel heeft staan of de laars in de nek, de rode lijn zijn we al 10 keer gepasseerd , laat Polen nu maar Oekraine gaan helpen

maar Oekraine moet bij de NATO dat is wel duidelijk ook en Belarussia ook als die oude gek Luka weg is

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 13-10-2024 23:39:30 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215258054
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 23:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik vrees dat Poetin niet uit is op onderhandelen, tenzij ie het mes op de keel heeft staan of de laars in de nek, de rode lijn zijn we al 10 keer gepasseerd , laat Polen nu maar Oekraine gaan helpen

maar Oekraine moet bij de NATO dat is wel duidelijk ook en Belarussia ook als die oude gek Luka weg is
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekrane verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekrane gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.
  maandag 14 oktober 2024 @ 00:08:08 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215258094
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 23:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekrane verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekrane gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.
The End Times are wild
  maandag 14 oktober 2024 @ 00:36:07 #18
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215258154
quote:

[..]
_O- _O- _O-
Yea, she's on crack.
  maandag 14 oktober 2024 @ 00:55:51 #19
323876 michaelmoore
pi_215258177
quote:

[..]
Polen gaat geen landjepik doen, maar Oekraine helpen om Poetin eruit te schoppen dat zou wel mooi zijn
Lviv is Oekrainsch gebied, met Oekrainsche mensen, die zitten niet te wachten op de volgende idioot die behoefte heeft aan meer lebensraum

ook landjepik doen, dan ga je de inval van Rusland juist mee legitimeren
Ruzzia moet helemaal een kop of 6 kleiner gemaakt worden, niet ook landjepik doen

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 14-10-2024 01:59:19 ]
  Moderator maandag 14 oktober 2024 @ 01:53:55 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215258233
Wat moet Polen nou met een stuk Oekrane waar al 70 jaar geen Polen meer wonen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 oktober 2024 @ 02:01:32 #21
323876 michaelmoore
pi_215258239
quote:

[..]
Als de belarussen zelf die lukashenko willen opruimen dan kan het maar zo zijn dat Polen een beetje gaat helpen en daar is Luka bang voor
  maandag 14 oktober 2024 @ 02:02:46 #22
323876 michaelmoore
pi_215258240
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 00:08 schreef LXIV het volgende:

[..]
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.
en nederland dan graag Zeeuws Vlaanderen met de haven van Antwerpen ook
pi_215258281
quote:

[..]
En ook Sudetenland?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 08:59:35 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215259053
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 02:51 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
En ook Sudetenland?
En de Elzas.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215259192
Telegraaf zorgt ook weer voor gesprekken bij het koffiezet apparaat

https://www.telegraaf.nl/(...)usland-te-beeindigen

Uiteraard zonder het concreet te maken via een bron ofzo
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:25:39 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215259202
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:23 schreef LethalNinja het volgende:

Der Spiegel, die het van deze had.

Maar: nee. Lees dat italiaanse artikel maar.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:25:47 #27
323876 michaelmoore
pi_215259203
quote:

[..]
komt Turkije met hun Ottomaanse rijk aanzetten zal je meemaken
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:29:27 #28
323876 michaelmoore
pi_215259223
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:23 schreef LethalNinja het volgende:

Ruzzia kan deze oorlogseconomie niet meer beeindigen, of met hele zware klappen, dan stort hun GDP volledig in

Een oorlogseconomie kun je alleen voortzetten met oorlog of met verkoop van die zooi Ruzzia heeft verder weinig economie naast het opppompen van olie en gas
pi_215259274
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ruzzia kan deze oorlogseconomie niet meer beeindigen, of met hele zware klappen, dan stort hun GDP volledig in

Een oorlogseconomie kun je alleen voortzetten met oorlog of met verkoop van die zooi Ruzzia heeft verder weinig economie naast het opppompen van olie en gas
Oekrane wordt militair en financieel ondersteund door de Europa en de USA. Dat kan echt nog wel even door dus waarom zouden ze accepteren dat Rusland grond krijgt. Kursk is ook nog in bezit als onderhandelings chip.
pi_215259301
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik dacht dat de USA hier negatief over geadviseerd had. Je eigen frontlijn verzwakken en mensen materieel verspillen om een valkuil op te zetten die in je nadeel uitpakt als je tegenstander er niet intrapt is gewoon niet slim. De G2 van de Oekraeners heeft tijdens de wargame gewoon lopen suffen of is meegegaan met de groupthink die allang besloten had dat dit een goed idee was.
Daarom moet je altijd ook een beetje wereldvreemde en excentrieke lieden bij een sectie 2 zetten.
Waarschijnlijk was het plan door Oekrane al uitgedacht in juni, toen de Russische opmars ten westen van Avdiivka stokte.

Maar toen het plan ten uitvoer werd gebracht in begin augustus, waren de Russen op stoom, want ze hadden via Prohres de barrire Vovcha-rivier weten te omzeilen. De Oekraners hadden daar op dat moment wel voldoende manschappen om de opmars richting de snelweg van Pokrovsk naar Chasiv Yar tegen te houden, maar dat ging ten koste van de verdediging van Prohres. Dus je kunt concluderen dat een deel van de manschappen die in Koersk gebruikt werden, beter naar het Pokrovskfront gestuurd hadden kunnen worden.
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:45:08 #31
323876 michaelmoore
pi_215259360
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Waarschijnlijk was het plan door Oekrane al uitgedacht in juni, toen de Russische opmars ten westen van Avdiivka stokte.

Maar toen het plan ten uitvoer werd gebracht in begin augustus, waren de Russen op stoom, want ze hadden via Prohres de barrire Vovcha-rivier weten te omzeilen. De Oekraners hadden daar op dat moment wel voldoende manschappen om de opmars richting de snelweg van Pokrovsk naar Chasiv Yar tegen te houden, maar dat ging ten koste van de verdediging van Prohres. Dus je kunt concluderen dat een deel van de manschappen die in Koersk gebruikt werden, beter naar het Pokrovskfront gestuurd hadden kunnen worden.
als er echt 200.000 noord koreaans kannonenvoer bij is dan kun je niet tegenop schieten
pi_215259363
quote:

[..]
En datzelfde kun je van de Donbass-regio zeggen. Femke Halsema liep destijds met de button rond van 1873, want het was maar zo kort geleden dat we (=NL) de slavernij afschaften.
Dat jaartal kun je ook wel voor de Donbass gebruiken . Toen pas ontstonden al die plaatsen omdat er mijnbouw werd ontdekt. Daar trokken meer Russen naar toe dan Oekraners toen die steden in het Sovjet-periode tot bloei kwamen. De Oekraners zaten daarvoor (1873) ook ten westen van de Donbass.
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:01:35 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215259465
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]
En datzelfde kun je van de Donbass-regio zeggen. Femke Halsema liep destijds met de button rond van 1873, want het was maar zo kort geleden dat we (=NL) de slavernij afschaften.
Dat jaartal kun je ook wel voor de Donbass gebruiken . Toen pas ontstonden al die plaatsen omdat er mijnbouw werd ontdekt. Daar trokken meer Russen naar toe dan Oekraners toen die steden in het Sovjet-periode tot bloei kwamen. De Oekraners zaten daarvoor (1873) ook ten westen van de Donbass.
Ja. Punt is dat het gebied een hele complexe en diffuse geschiedenis heeft waarin allerlei staten allerlei stukken land tijden in bezit hebben gehad.
De reden om dit uiterst simpel voor te stellen is omdat dit nodig is het klootjesvolk de loopgraven in te krijgen. Want wie wil zijn leven wagen om in zo'n arbitrair geval de administratieve indeling van een stuk grond in het uiterste oosten van Europa te wijzigen?
The End Times are wild
pi_215259480
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als er echt 200.000 noord koreaans kannonenvoer bij is dan kun je niet tegenop schieten
Drones weten wel raad met dat nood koreaanse kanonnenvoer. Grote groep bij elkaar, drone doet een akbar en ze zijn allemaal dood.
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:40:47 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215259722
quote:

[..]
Als je het dan toch Lemberg gaat noemen, 'geef' het dan ook terug aan Oostenrijk _O-
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:44:16 #36
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215259739
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
komt Turkije met hun Ottomaanse rijk aanzetten zal je meemaken
Zeker, dan is het wachten op de gevleugelde Huzaren die dankzij een verbond tussen Sobieski en Justinius geholpen zullen worden door de heropgerichte Varangiaanse garde en Constantinopel binnen zullen trekken... oh nee wacht, Turkijke is een 'bondgenoot'.

maandag 14 oktober 2024 @ 10:44:47 #37
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215259740
Ik zie het al, wordt weer tijd dat we belgie in gaan lijven. Want ook diens ontstaan is immers uiterst "complex en diffuus".

En kunnen we indonesie ook niet gewoon weer onder de voet lopen? Is immers eeuwen van ons geweest, eigenlijk maar heel 'arbitrair' ook, dat we het 'administratief' aan de bevolking daar hebben gegeven.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:53:08 #38
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_215259768
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:44 schreef ExTec het volgende:
Ik zie het al, wordt weer tijd dat we belgie in gaan lijven. Want ook diens ontstaan is immers uiterst "complex en diffuus".

En kunnen we indonesie ook niet gewoon weer onder de voet lopen? Is immers eeuwen van ons geweest, eigenlijk maar heel 'arbitrair' ook, dat we het 'administratief' aan de bevolking daar hebben gegeven.
Wacht nog even voor je hier binnenvalt, dan gaan we even bekijken of er via deze redenatie nog wat met Congo te doen valt...
  maandag 14 oktober 2024 @ 12:17:59 #39
323876 michaelmoore
pi_215260382
quote:

[..]
Ruzzia is ook in Bulgarije langs de kust al sinds 2010 zover ik weet, Russische paspoorten aan het uitdelen aan de lokale bevolking met allerlei voordelen en Sovjet volksliederen zingen met kinderen van alle voomalige USSR landen

ik zie de kust strook van Bulgarije als een primair russisch doel om zo de zwarte zee te omcirkelen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 14-10-2024 12:25:02 ]
pi_215261276
Na het dieptepunt in levende babies geboren in juni/juli, gaat rusland de bonus voor de eerstgeborene verhogen naar 677.000 roebel (~6770 eurodollar).

RIA: op 25 oktober gaat de basisrente weer verhoogd worden.
  maandag 14 oktober 2024 @ 14:09:45 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215261395
Dus ondanks dat het kremlin bakken met geld naar defensie, of zeg maar eigenlijk: het ministerie van oorlog gooit, is de verhoging minder dan verleden jaar, en maakt het militair industrieel complex geen cent winst.

Interessant leesvoer:

Klik.
&lt;signature here&gt;.
pi_215261636
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:09 schreef ExTec het volgende:
Dus ondanks dat het kremlin bakken met geld naar defensie, of zeg maar eigenlijk: het ministerie van oorlog gooit, is de verhoging minder dan verleden jaar, en maakt het militair industrieel complex geen cent winst.

Interessant leesvoer:

Klik.
Gelezen, mooi artikel! Als dit zo doorgaat stort Rusland economisch in elk geval in.
pi_215262706
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Als je het dan toch Lemberg gaat noemen, 'geef' het dan ook terug aan Oostenrijk _O-
De Dubbelmonarchie bedoel je.
pi_215262769
quote:
'Rusland uiterlijk in 2030 in staat om NAVO aan te vallen'
Het Russische leger zal uiterlijk tegen het einde van dit decennium in staat zijn om de NAVO aan te vallen. Dat heeft Bruno Kahl gezegd aan een parlementair commissie in Berlijn. Kahl is het hoofd van de Duitse Bundesnachrichtendienst (BND), n van de drie geheime diensten van het land. Het Kremlin ontkent dat Rusland een bedreiging vormt voor de NAVO.

Ook Duitsland zelf is niet veilig. “Het Kremlin beschouwt Duitsland als een vijand”, aldus Kahl, die erop wijst dat zijn land de op n na grootste sponsor is van Oekrane. “We zitten in een direct conflict met Rusland.”

Volgens Kahl wil de Russische president Vladimir Poetin “een nieuwe wereldorde” vestigen en zal hij daarvoor “de rode lijnen” van het Westen testen. De Russische geheime dienst gaat daarbij steeds agressiever te werk en handelt daarbij “zonder enige scrupules”, klinkt het.
https://www.demorgen.be/o(...)n-oekraine~b38bed0a/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215262786
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mogen die pleuris Russen eerst voorbij Polen. En die Polen investeren rap in hun eigen defensie. Laat dat een voorbeeld zijn voor de rest van Europa.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:39:54 #47
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215263038
quote:

[..]
Dit.
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:42:38 #48
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215263058
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat is dit voor een wappie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215263063
RIA: Wederom een suggestie om een strafbelasting in te voeren voor kinderloze echtparen. Dit keer van de orthodoxe kerk.
RIA: Peskov is er nog over aan het nadenken.

Volgens mij is er ook al wetgeving die "kindloze propaganda" verbiedt (of gaat verbieden).
Nogmaals: geboortecijfer in juni was het laagste in 25 jaar.

Er is niets beter voor een geboortecijfer dan je land te veranderen een dystopisch shithole.

Rostat: -2100 russen per dag. :W
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:55:29 #50
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215263140
quote:
Je bent de nazi's en de biolabs vergeten joh.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:56:43 #51
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215263150
Laten we deze dwaas maar echt gewoon negeren, dit heeft echt geen zin
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215263163
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je bent de nazi's en de biolabs vergeten joh.
Gemodificeerde aanvalssprinkhanen getraind om organen van kinderen te verhandelen ;(
pi_215263738
Zijn er al beelden opgedoken van Noord-Koreaanse militairen in Oekrane?
pi_215265840
Een paar jaar terug is de bovenstaande korte film gemaakt om te waarschuwen voor drones.

En vandaag de nos: https://nos.nl/artikel/25(...)ne-geen-andere-keuze
  maandag 14 oktober 2024 @ 21:09:04 #55
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215266120
twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215266789
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Een paar jaar terug is de bovenstaande korte film gemaakt om te waarschuwen voor drones.

En vandaag de nos: https://nos.nl/artikel/25(...)ne-geen-andere-keuze
En het is nog maar net het begin, moet je eens voorstellen hoe dat over 25-50 jaar is.
pi_215266876
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:59 schreef Haags het volgende:

[..]
Mogen die pleuris Russen eerst voorbij Polen. En die Polen investeren rap in hun eigen defensie. Laat dat een voorbeeld zijn voor de rest van Europa.
Een hybride oorlog met sabotage, ondermijning van de samenleving, een vijfde colonne, collaborateurs enz. is ook een oorlog, er hoeven geen Russische tanks over de grens te rollen om ellende in Europa te veroorzaken.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 22:19:18 #58
3928 Ulx
pi_215267457
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:26:31 #59
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215267580
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En het is nog maar net het begin, moet je eens voorstellen hoe dat over 25-50 jaar is.
Het grootste probleem is natuurlijk als het ook tegen burgers gebruikt gaat worden. Je kan hele steden en gebieden vermoorden.
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:28:15 #60
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215267605
Ja, daar moet je natuurlijk ook niet met 150km/h op afrijden, op een onverlichte weg.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 22:41:16 #61
3928 Ulx
pi_215267746
twitter

Aan zoiets dacht ik ook al een keer. Gewoon van die anti-diefstal zenders in een voertuig en kijken waar die rondrijdt. En dan boem als je de kans krijgt.
  maandag 14 oktober 2024 @ 23:35:35 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215268031
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als je je bedenkt hoe intens dom en haatdragend het grootste deel van onze leiders en een groot deel van onze bevolking is dan zou je eigenlijk de ontwikkeling van dit soort wapens moeten stoppen.
The End Times are wild
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:32:04 #63
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215270229
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Aan zoiets dacht ik ook al een keer. Gewoon van die anti-diefstal zenders in een voertuig en kijken waar die rondrijdt. En dan boem als je de kans krijgt.
Slim _O_
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:25:20 #64
3928 Ulx
pi_215270664
twitter

Okaaaaaayyyyy. Deze had ik niet op de bingokaart.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:46:43 #65
323876 michaelmoore
pi_215270873
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 23:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je je bedenkt hoe intens dom en haatdragend het grootste deel van onze leiders en een groot deel van onze bevolking is dan zou je eigenlijk de ontwikkeling van dit soort wapens moeten stoppen.
ga ff naar een paar drone fabrieken in Iran om te zeggen dat ze moeten stoppen met de shahed drone te bouwen voor de russen , wij kunnen ons beter gaan voorbereiden op verdediging tegen drones met drones
https://www.pilootenvlieg(...)e-technologie-video/

https://www.pilootenvlieg(...)ieuwe-gevechtsdrone/

quote:
Een goed voorbeeld van een onbemand vliegtuig uit het Oekraense arsenaal, dat uitgebreid gebruik maakt van kunstmatige intelligentie, is de SAKER, schrijft de Oekraense krant Kyiv Post.
Dit is een verkenningsdrone die doelwitten moet uitzoeken voor de Oekraense artillerie.
Het is een zogenoemde quadcopter, een drone met vier rotors, die gebruik maakt van de kunstmatige intelligentie die is ontwikkeld door Palantir.

Het tijdschrift TIME noemde dit Amerikaanse techbedrijf eerder dit jaar al ,,de AI wapenhandelaar van de 21e eeuw."
quote:
Een voorbeeld van het succes van de technologie is de SAKER-verkenningsdrone, waarin Palantir's AI-software is ingebed. De drone zou zelfstandig personeel, tanks, pantservoertuigen en andere doelen kunnen identificeren en die informatie aan zijn commandopost kunnen doorgeven om te selecteren wanneer de vijand moet worden geraakt en met welke wapens.
AI dat is de Partizaan van de 21 ste eeuw
quote:
Het kritische voordeel komt echter voort uit het vermogen van de AI om te 'leren' en voor Oekraense operators om de software verder te 'trainen'.

Er wordt gezegd dat SAKER nu Russische soldaten kan onderscheiden door simpelweg hun uniformen, hun wapens en uitrusting en zelfs door de manier waarop ze bewegen, nadat ze talloze video's van Russische operationele troepen hebben 'gevoed'.

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 15-10-2024 14:03:24 ]
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:57:26 #66
323876 michaelmoore
pi_215270987
quote:
[ x ]

halen ze hem er af doen ze hem in jouw brievenbus
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:00:13 #67
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215271009
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 12:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Lijkt mij kul, toch?
Yea, she's on crack.
pi_215271039
quote:
[ x ]

Wat omslachtig. Plaats dan gelijk een bom.
blablablabla
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:19:46 #69
323876 michaelmoore
pi_215271196
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Het opblazen van een lege auto in een repairshop of auto wasserij lost niets op , dan kopen ze gewoon een nieuwe ,
De GPS is om te weten waar ze langs komen en snachts parkeren,
en graag de hoofdpersoon en niet de oppas of de tuinman

Drones en GPS bommen zijn de partizanen van de 21 ste eeuw

quote:
Het kritische voordeel komt echter voort uit het vermogen van de AI om te 'leren' en voor Oekraense operators om de software verder te 'trainen'.
Er wordt gezegd dat SAKER nu Russische soldaten kan onderscheiden door simpelweg hun uniformen, hun wapens en uitrusting en zelfs door de manier waarop ze bewegen, nadat ze talloze video's van Russische operationele troepen hebben 'gevoed'.

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 15-10-2024 16:47:36 ]
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:45:29 #70
323876 michaelmoore
pi_215272860
quote:
1 Euro is gelijk aan
106,34 Russische roebel
pi_215273009
quote:
[ x ]

Lijkt me niet heel effectief. Iedereen die een beetje slim is controleert z'n auto. Bovendien kan Oekrane echt niet heel goed precision strikes uitvoeren op auto's in bezet gebied. Daar is echt heel wat voor nodig. Vraag me af of dit niet gewoon gebruikt wordt voor iets anders.

Dan moet je het gewoon doen met autobommen er onder. Dat is veel effectiever.
pi_215273016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat het een andere functie dient dan Ulx of dat X-berichtje vermeld. Ze doen het vast voor andere redenen; ik heb zo niet n twee drie doorgezocht.

Gewoon bom er onder is heel veel effectiever.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:12:28 #73
323876 michaelmoore
pi_215273076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat het een andere functie dient dan Ulx of dat X-berichtje vermeld. Ze doen het vast voor andere redenen; ik heb zo niet n twee drie doorgezocht.

of tegen die commandant , zeg even tegen de lijfwachten dat ze aan de kant gaan, ik ga je opblazen met een bom ,
pi_215273086
Iran denies missile transfers to Russia as domestic criticism points to Moscow
https://www.iranintl.com/en/202410159640
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:21:42 #75
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215273119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:02 schreef Discombobulate het volgende:
Iedereen die een beetje slim is controleert z'n auto.
:')

Want dat doe jij zelf ook elke keer dat je gaat rijden.

En gezien het aantal openingen, vreemde, verborgen, holle plekken wat je aan de onderkant van je chassis hebt, ja, no biggie, doen ze gewoon allemaal, werkelijk elke keer. Heb je wel eens onder een auto gekeken?

Nee dus.

Daarbij is het natuurlijk, niet unlike wat israel heeft geflikt met walkie-talkies, voordat ze op de knop van de piepers drukte ook interessant om te kijken waar die mensen zich allemaal begeven he.

Want zie je er meer dan 1 vaak naar hetzelfde gebouw gaan, is dat gebouw een interessant doel.
&lt;signature here&gt;.
pi_215273155
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:21 schreef ExTec het volgende:
Want dat doe jij zelf ook elke keer dat je gaat rijden.
Als ik een Russische hoogwaardigheidsbekleder was in bezet gebied wel ja.

Wat betreft jou in het algemeen: Jij bent altijd zo aangeslagen, verschrikkelijk zeg.
pi_215273172
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 23:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nu de Oekraieners op zijn moeten de Polen er ook maar aan geloven. Gezien dit feestje vooral met Westers en Russisch geld gevierd wordt zou het eigenlijk eerlijker zijn als West-Europa/VS zelf eens vlees levert.
Heel veel sambal
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:32:43 #78
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215273189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik een Russische hoogwaardigheidsbekleder was in bezet gebied wel ja.
Ja, en als ik een rus militair in oorlogssituatie was, en ik zou willen winnen, zou ik ook niet ubercorrupt zijn, want kan nog al een belemmering zijn mbt succesvol krijgje spelen.

Have I got news for you, ze zijn zo corrupt als de nete.

Tot zover het verschil tussen wat is verstandig is om te doen, en waar het in de praktijk vaak op uitdraait.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:37:38 #79
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215273220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:30 schreef Nyamuk het volgende:
Nu de Oekraieners op zijn
Zijn ze alweer op, of nog steeds?
&lt;signature here&gt;.
pi_215273257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:30 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nu de Oekraieners op zijn moeten de Polen er ook maar aan geloven. Gezien dit feestje vooral met Westers en Russisch geld gevierd wordt zou het eigenlijk eerlijker zijn als West-Europa/VS zelf eens vlees levert.
Hoezo dat dan?
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:46:41 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215273310
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, en als ik een rus militair in oorlogssituatie was, en ik zou willen winnen, zou ik ook niet ubercorrupt zijn, want kan nog al een belemmering zijn mbt succesvol krijgje spelen.

Have I got news for you, ze zijn zo corrupt als de nete.

Tot zover het verschil tussen wat is verstandig is om te doen, en waar het in de praktijk vaak op uitdraait.
Alleen de Oekraners zijn corrupt, dat vergeet je telkens! o|O
pi_215273415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:41 schreef havanagila het volgende:

[..]
Hoezo dat dan?
Geen geld geen oorlog.
Heel veel sambal
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:55:21 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215273426
Nu de kutrussen zoveel terrein winnen wordt het toch echt eens tijd om militairen te sturen. Snap echt niet waarom ze dat niet willen. Miljarden euro's er tegenaan gooien maar het leger gebruiken waar het voor bedoelt is, ho maar.
:|W
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:56:25 #84
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215273436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:03 schreef Discombobulate het volgende:

Ook wel weer erg consequent ook he?

Zendertje? Nee geen zin hoor, want rus is ech wel zo slim om elke keer met dat soort spiegels wat de douane gebruikt om onder auto's te kijken, de hele onderkant af te speuren!

Doe dan maar bom. Want als je een bom plaatst, dan kijkt rus natuurlijk niet!

:') 8)7
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:56:42 #85
pi_215273439
Meld je alvast aan zou ik zeggen
pi_215273449
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zijn ze alweer op, of nog steeds?
Nou ja in de regio van Lviv en Ivanov-Frankivsk beginnen ook steeds meer staatsontvoeringen plaats te vinden met een enkeltje front. Dus zeg het maar. :)
Heel veel sambal
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:57:51 #87
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215273452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Meld je alvast aan zou ik zeggen
Ik heb al een andere baan
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:00:32 #88
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215273482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:57 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nou ja in de regio van Lviv en Ivanov-Frankivsk beginnen ook steeds meer staatsontvoeringen plaats te vinden met een enkeltje front. Dus zeg het maar. :)
Volgens wie? Volgens de kremlin propaganda die jij als "onafhankelijk denker" natuurlijk gulzig consumeert?
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:04:58 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215273531
Over de noord-koreanen.

twitter

Zegt me niet veel. Smoking gun, een gevangen noord-koreaan is het in ieder geval niet.
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:08:59 #90
pi_215273570
quote:

[..]
Staatsontvoeringen :')

Iemand kent het begrip dienstplicht niet.
pi_215273637
quote:

[..]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215273664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:54 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Geen geld geen oorlog.
Het zou eerlijker zijn als de VS troepen stuurt omdat geen geld geen oorlog? Huh?
pi_215273865
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Staatsontvoeringen :')

Iemand kent het begrip dienstplicht niet.
Nobele zaak hoor.
Heel veel sambal
pi_215273960
quote:
Oekraners met diabetes, bronchiale astma en andere ziekten in door Rusland bezette gebieden verliezen vanaf 2025 de toegang tot gratis medicatie tenzij ze een Russisch paspoort aanschaffen. Dat meldt de Eastern Human Rights Group (EHRG), een collectief van Oekraense advocaten dat steun biedt aan individuen, collectieven op de werkplek en gemeenschapsgroepen.

Deze praktijk is volgens de EHRG al afgedwongen in de stad Starobilsk in de oostelijke Loehansk-regio, waar inwoners zonder Russisch staatsburgerschap medische diensten en medicatie worden ontzegd onder sociale programma's. Patinten moeten ook worden geregistreerd en opgenomen in een specifiek register om deze hulp te ontvangen, schreef de mensenrechtengroep op Facebook.

De maatregel zet Oekraners in bezette gebieden nog meer onder druk om het Russische staatsburgerschap te accepteren of ze krijgen te maken met ernstige gezondheidsgevolgen.

Het Oekraense Nationale Verzetscentrum veroordeelde dit beleid als een daad van genocide die gericht is op het uitwissen van de Oekraense identiteit.

De Amerikaanse onderzoeksgroep Ukraine Conflict Observatory meldde op 2 augustus al dat Rusland in de bezette delen van de regio's Loehansk, Donetsk, Cherson en Zaporizja inwoners dwingt om Russische paspoorten te accepteren. De methoden van Moskou vormen volgens de non-gouvernementele organisatie een ernstige schending van het internationaal recht, aangezien het Haags Verdrag van 1907 verbiedt 'de inwoners van bezet gebied te dwingen trouw te zweren aan de vijandige macht.'

Op 21 juli meldde het Oekraense verzetscentrum dat de Russische bezettingsautoriteiten in delen van de zuidelijke Cherson-regio inwoners dwingen om Russische paspoorten te accepteren onder dreiging van deportatie. In andere gevallen zouden degenen die hun Oekraense paspoorten behouden, hun eigendomsrechten verliezen en gevangenisstraffen alsook mobilisatie in het Russische leger riskeren.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:10:13 #95
323876 michaelmoore
pi_215274128
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Ik heb al een andere baan
bij de gemeente reiniging, vinden ze wel een vervanger voor jou

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 16-10-2024 13:12:03 ]
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:01:04 #96
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215274813
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 12:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Dat klinkt wel heel erg als "all in" of een maffe spinoff van "voor de kerst in Moskou". Een beetje te mooi om waar te zijn, eigenlijk.

pi_215275100
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn er al beelden opgedoken van Noord-Koreaanse militairen in Oekrane?
Misschien snel genoeg.

twitter
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:33:00 #98
323876 michaelmoore
pi_215275173
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:24 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Misschien snel genoeg.

[ x ]
Die Noord Koreanen hebben al door dat ze in een volstrekt zinloze oorlog tussen twee buren terecht zijn gekomen

weg wezen dus, dit is hun kans , men weet thuis toch niet of ze dood of gevlucht zijn
pi_215275200
Bij elke X post hier staat er in het vakje van de X post 'deleted' terwijl dat niet zo is. Weet een mod misschien waarom dit is en hoe ik dit kan oplossen?
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:46:13 #100
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215275295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Weet een mod misschien waarom dit is en hoe ik dit kan oplossen?
Denk dat we daar allemaal last van hebben, Meneer Disco.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:08:15 #101
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215275496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 19:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar bij de gemeente reiniging, vinden we wel een vervanger voor jou
hihi
  Forum Admin dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:12:00 #102
pi_215275539
quote:
Bij elke X post hier staat er in het vakje van de X post 'deleted' terwijl dat niet zo is. Weet een mod misschien waarom dit is en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb er (nog) geen last van. Cookies verwijderen wil nog wel eens helpen
pi_215275702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:55 schreef oheng het volgende:

[..]
Dikke kans dat Konstatin gelijk heeft dat een bodyguard benoemd wordt tot commandant van de Kursk operatie.

Zo was hij ook veruit de eerste rus die berichtte over de benoeming van de FSB-er.
Hij heeft een gezichtsverlamming opgelopen

pi_215277463
All Iranian flights to Europe halted following EU sanctions
https://www.iranintl.com/en/202410157827

The United States and Western allies accuse Iran of using its civilian air fleet to transfer missiles to Russia for its war in Ukraine - charges Tehran denies.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:10:58 #105
323876 michaelmoore
pi_215279974
Zelenski wil snel lid van de NAVO worden
https://www.telegraaf.nl/(...)rse-wapenrestricties
quote:
Zelenski presenteert overwinningsplan Oekrane: wil zo snel mogelijk NAVO-lidmaatschap en einde aan westerse wapenrestricties

De Oekraense president Volodimir Zelenski heeft in het parlement in Kiev zijn plan voor 'een overwinning op Rusland' gepresenteerd. Het eerste punt is volgens hem dat Oekrane zo snel mogelijk een uitnodiging krijgt om lid te worden van de NAVO. Dat moet de Oekraense defensie sterker maken. Hij spreekt over het "samen met partners neerhalen van alle Russische raketten en vliegtuigen".

Verder moet Oekrane meer onbemande gewapende projectielen en raketten gaan gebruiken. Alle beperkingen op het gebruik van raketten moeten verdwijnen. Oekrane wil door het Westen geleverde wapens gebruiken om militaire doelen in Rusland aan te vallen. Volgens Zelenski is het erg belangrijk dat "de gevechten op Russisch grondgebied gevoerd worden. De bevolking van Rusland moet weten wat oorlog is en ze zouden hun haat tegen het Kremlin moeten richten".

Zelenski noemt het lidmaatschap van de NAVO fundamenteel voor zijn plan. Volgens bronnen in Kiev hoopt de regering van Oekrane op een uitnodiging vr de ambtstermijn van de Amerikaanse president Joe Biden in januari afloopt. Zelenski ziet ook een grote rol voor Oekrane in de NAVO na het verslaan van Rusland. Oekraense militairen zouden volgens hem de Amerikaanse militairen in Europa kunnen vervangen.
pi_215280300
quote:
Ik zie ook al een paar dagen geen Tweets meer, zelfde melding.
Wel lekker rustig zo.
pi_215280745
Rutte op zijn best

twitter
Heel veel sambal
pi_215281453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:51 schreef Nyamuk het volgende:
Rutte op zijn best

[ x ]
Rutti Frutti :')

Wat slecht _O-
Intolerant voor intolerantie
pi_215282060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:10 schreef michaelmoore het volgende:
Zelenski wil snel lid van de NAVO worden
https://www.telegraaf.nl/(...)rse-wapenrestricties
[..]

Een land in oorlog kan geen lid worden van de Navo volgens mij of wordt er voor Oekraine een uitzondering gemaakt? Verder verwacht ik niet dat de Navo actief mee gaat doen in deze oorlog, gewoonweg teveel op het spel. Je moet als Navo zijnde niet denken dat wanneer Poetin zijn zin heeft in Oekraine, hij klaar zal zijn... bij verre niet.
Jammer dat er kernwapens bestaan, anders was deze oorlog allang voorbij.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 17:28:55 #110
236264 crew  capricia
pi_215282084
quote:
Ik zal zeggen wat velen misschien denken, maar aarzelen uit te spreken: Oekrane is op dit moment de oorlog aan het verliezen, en de trend is negatief, tenzij drastische maatregelen worden genomen.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ws&utm_term=20241016

:{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 17:36:48 #111
3928 Ulx
pi_215282180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:27 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Een land in oorlog kan geen lid worden van de Navo volgens mij of wordt er voor Oekraine een uitzondering gemaakt? Verder verwacht ik niet dat de Navo actief mee gaat doen in deze oorlog, gewoonweg teveel op het spel. Je moet als Navo zijnde niet denken dat wanneer Poetin zijn zin heeft in Oekraine, hij klaar zal zijn... bij verre niet.
In 1955 kwam West Duitsland in de NAVO. De DDR was nog bezet.
pi_215282211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 17:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
In 1955 kwam West Duitsland in de NAVO. De DDR was nog bezet.
Ahh het kan dus toch, das goed nieuws !
pi_215282599
quote:
Dit is al een aantal week de stand van zaken hoor.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:17:29 #114
323876 michaelmoore
pi_215282640
quote:

[..]
NATO moet gewoon doorpakken en die russen eruiit gooien

Putin is iemand die alleen respect heeft voor een laars in zijn nek

Hiernaa gaat ie Estland proberen en Moldova

Die Jan Roos moeten ze opsluiten
net als sjerrie betaald door het kramlin

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 16-10-2024 18:49:59 ]
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 18:18:32 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215282653
quote:

[..]
Kan wel

Enige wat nodig is voor lidmaatschap is 32x ja en een betrouwbaar referendum in eigen land

Het is alleen wel heel onwaarschijnlijk
pi_215282710
Ik denk eerlijk gezegd dat Oekraine toch wel toegeeft voor niet NAVO lid zijn tijdens onderhandelingen. Zelensky wilde al om tafel en gebied afstaan als je de berichten wat gevolgd hebt. Ik zie NAVO lid echt niet gebeuren. Het is praktisch gewoon bijna onmogelijk. En het kan de facto bijna niet omdat we dan gewoon direct in oorlog zijn met Rusland.

Denk dat de VS, VK, Frankrijk, whatever gewoon een defensieovereenkomst sluit uiteindelijk.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:32:26 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215282777
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die Jan Roos moeten ze opsluiten net als sjerrie betaald door het kremlin

Heeb jij bewijs dat zij betaald worden door Kremlin?
Anders post wijzigen aub.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:48:34 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215282861
@moderatie? Gaan we nog nepnieuws aanpakken vandaag?
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 18:50:49 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215282876
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
@:moderatie? Gaan we nog nepnieuws aanpakken vandaag?
Waar gaat dit over?

We zijn iig geen factcheckers oid
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:56:16 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215282923
quote:
88s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
Waar gaat dit over?

We zijn iig geen factcheckers oid
Ik word voor Jan Roos uitgemaakt, en verder in #114 wordt gesteld dat Baudet en Roos worden betaald door het Kremlin.
pi_215282949
quote:
Iran stuurt drones en kruisraketten naar Rusland, China pantservoertuigen en elektronica en Noord-Korea zelfs "boots on the ground", maar het heldhaftige westen blijft maar mondjesmaat en telkens maar een handjevol verouderde wapens naar Oekrane uit angst voor EsCaLaTiE. Oekrane had al lang wapens moeten ontvangen waarmee doelen ver in Rusland aangevallen kunnen worden incl. de toestemming om zulke doelen aan te vallen.
pi_215282954
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik word voor Jan Roos uitgemaakt, en verder in #114 wordt gesteld dat Baudet en Roos worden betaald door het Kremlin.
Roos lijkt me stug, die is te idioot. Dat er financile banden zijn tussen het Kremlin en FvD ligt wel redelijk voor de hand natuurlijk.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 19:03:08 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215283018
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
dat eerste kan wel weg
  woensdag 16 oktober 2024 @ 19:10:42 #124
6484 ExTec
<subtitle here>
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 19:15:28 #125
236264 crew  capricia
pi_215283197
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Iran stuurt drones en kruisraketten naar Rusland, China pantservoertuigen en elektronica en Noord-Korea zelfs "boots on the ground", maar het heldhaftige westen blijft maar mondjesmaat en telkens maar een handjevol verouderde wapens naar Oekrane uit angst voor EsCaLaTiE. Oekrane had al lang wapens moeten ontvangen waarmee doelen ver in Rusland aangevallen kunnen worden incl. de toestemming om zulke doelen aan te vallen.
Helemaal mee eens.
Dit is vechten met je handen gebonden op je rug.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 16 oktober 2024 @ 19:44:54 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215283542
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Oekrane heeft volgens ChatGPT meer dan 100 miljard aan steun ontvangen. Dat is niet mondjesmaat.
The End Times are wild
pi_215283643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 19:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Oekrane heeft volgens ChatGPT meer dan 100 miljard aan steun ontvangen. Dat is niet mondjesmaat.
Tegen een macht met zoveel materiaal stelt dat ook weer niet zoveel voor. Maar het heeft er in elk geval voor gezorgd dat ze redelijk stand konden houden.
Om de Russen het land weer uit te schoppen is uiteraard meer steun nodig.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 19:55:46 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215283737
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 19:50 schreef KareldeStoute het volgende:
Tegen een macht met zoveel materiaal stelt dat ook weer niet zoveel voor.
lol
pi_215283792
quote:

[..]
Als we in de Eurozone 1% van ons budget besteden aan de verdediging van Oekrane, dan wordt Rusland de grond in geboord.

Maar dat doen we niet. Terwijl ze in Rusland (vanaf volgend jaar) wel 40% van hun overheidsuitgaven aan het leger/de veiligheidsdiensten besteden.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 20:00:27 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215283810
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 19:50 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tegen een macht met zoveel materiaal stelt dat ook weer niet zoveel voor. Maar het heeft er in elk geval voor gezorgd dat ze redelijk stand konden houden.
Om de Russen het land weer uit te schoppen is uiteraard meer steun nodig.
Het is echt heel veel voor zo’n korte tijd. In bijvoorbeeld Nederland worden materieel inkopen over 20 of 30 jaar uitgesmeerd om het behapbaar te maken.
Het is zveel dat meer eigenlijk niet zinvol is omdat het gewoon niet te koop is. Zo krijgt Oekrane van sommige kalibers zo’n beetje alle munitie die op de markt beschikbaar komt.
Blijkbaar heb je geen idee van de omvang
The End Times are wild
pi_215283893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is echt heel veel voor zo’n korte tijd. In bijvoorbeeld Nederland worden materieel inkopen over 20 of 30 jaar uitgesmeerd om het behapbaar te maken.
Het is zveel dat meer eigenlijk niet zinvol is omdat het gewoon niet te koop is. Zo krijgt Oekrane van sommige kalibers zo’n beetje alle munitie die op de markt beschikbaar komt.

En dat is blijkbaar nog steeds te weinig. Als we de Russen van ons lijf willen houden gaan we het met de huidige instelling en productiecapaciteit niet redden.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 20:11:51 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215283952
everbody's a critic
pi_215284015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Overigens heeft Oekrane vooral heel veel oude wapens gekregen. Bijvoorbeeld Leopards 1, YPR's en tal van oude wapens uit Oost-Europa.

Dat maakt die prijs van 100 miljard ook behoorlijk discutabel.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 20:27:27 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215284150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Overigens heeft Oekrane vooral heel veel oude wapens gekregen. Bijvoorbeeld Leopards 1, YPR's en tal van oude wapens uit Oost-Europa.

Dat maakt die prijs van 100 miljard ook behoorlijk discutabel.
Ik zou juist zeggen dat dit de aantallen zo groot maakt! Het is wel on par met wat Rusland gemiddeld heeft. Een leopard 1 is nog steeds formidabel tegen iedere apc
The End Times are wild
pi_215284318
Er wordt steeds gedaan alsof Rusland een grote teringzooi is, er niks van bakt, etc., maar ondertussen heeft Oekrane een godsvermogen aan steun nodig en dan nog zijn ze gestaag aan het verliezen.
pi_215284372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Er wordt steeds gedaan alsof Rusland een grote teringzooi is, er niks van bakt, etc., maar ondertussen heeft Oekrane een godsvermogen aan steun nodig en dan nog zijn ze gestaag aan het verliezen.
Voor de inval in Oekrane werd wel gedacht dat het Russische leger in de buurt van het Amerikaanse leger kon komen. Wat dat betreft slaat Rusland een modderfiguur.
pi_215284394
Overigens is het Russische leger nog steeds een kut-leger om tegen te vechten. Ze hebben veel goedkope drones en artilleriegranaten, ze gooien hele dorpen en steden plat en ze hebben genoegen manschappen om de gehaktmolen in te duwen.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 20:48:01 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215284401
dat komt omdat Oekraine er ook niet zoveel van bakt

kan ook niet met de beperkte kennis, je kunt er wel van het ene op het andere moment 1 biljoen aan materiaal naar binnen rollen maar zolang ze niet precies weten hoe het op grote schaal te gebruiken veranderd er weinig maar ze zijn niet aan het verliezen, ze moeten het simpelweg volhouden tot het kantelpunt

terrein terugwinnen is een stuk eenvoudiger dan militairen opnieuw opleiden
pi_215284522
quote:
88s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
dat komt omdat Oekraine er ook niet zoveel van bakt
Vergeleken met hoe Oekrane ervoor stond voor de inval, bakken ze er nog behoorlijk veel van.

quote:
kan ook niet met de beperkte kennis, je kunt er wel van het ene op het andere moment 1 biljoen aan materiaal naar binnen rollen maar zolang ze niet precies weten hoe het op grote schaal te gebruiken veranderd er weinig maar ze zijn niet aan het verliezen, ze moeten het simpelweg volhouden tot het kantelpunt

terrein terugwinnen is een stuk eenvoudiger dan militairen opnieuw opleiden
Kennis is echt wel aanwezig in Oekrane.
Generaal Onno Eichelsheim: ‘Wij kunnen nu meer van Oekrane leren dan zij van ons’

Het grote probleem is momenteel vooral het gebrek aan wapens en mensen.
pi_215284523
Dat ze niet aan het verliezen zijn is niet waar. De Russen zijn al maanden in steeds hoger tempo terrein aan het winnen. De tijd dat het front maanden lang stil lag is wel voorbij.

Ze hebben gewoon niet genoeg troepen om dit vol te houden.

Het kantelpunt zal er wel komen, maar niet in het voordeel van de Oekraners tenzij Westerse militairen actief gaan meevechten.
  Moderator woensdag 16 oktober 2024 @ 20:59:16 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215284566
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Vergeleken met hoe Oekrane ervoor stond voor de inval, bakken ze er nog behoorlijk veel van.
ze zijn niet onsuccesvol nee maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat de Russen er niks van kunnen

quote:
[..]
Kennis is echt wel aanwezig in Oekrane.
Generaal Onno Eichelsheim: ‘Wij kunnen nu meer van Oekrane leren dan zij van ons’

Het grote probleem is momenteel vooral het gebrek aan wapens en mensen.
ze hebben dan ook meer ervaring in het voeren van een moderne oorlog atm, dat is waardevolle informatie natuurlijk
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:01:25 #142
323876 michaelmoore
pi_215284598
quote:
88s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
ze zijn niet onsuccesvol nee maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat de Russen er niks van kunnen
[..]
ze hebben dan ook meer ervaring in het voeren van een moderne oorlog atm, dat is waardevolle informatie natuurlijk
vlak de rol van den USA spysatellieten in combinatie met de palantir software en Saker drones niet uit, van elk voertuig van de Ruzzia weet men voortdurend de locatie

quote:
Een voorbeeld van het succes van de technologie is de SAKER-verkenningsdrone, waarin Palantir's AI-software is ingebed.
De drone zou zelfstandig personeel, tanks, pantservoertuigen en andere doelen kunnen identificeren en die informatie aan zijn commandopost kunnen doorgeven om te selecteren wanneer de vijand moet worden geraakt en met welke wapens.
pi_215284726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
Het kantelpunt zal er wel komen, maar niet in het voordeel van de Oekraners tenzij Westerse militairen actief gaan meevechten.
Ligt eraan, de Russen hebben last van sancties en een braindrain, gazprom maakt verlies en het bijdrukken van Roebels kan ook niet voor altijd goed gaan (momenteel 17,5% rente op staatsobligaties).

En dat Poetin geen nieuwe mobilisatie af durft te kondigen is ook wel opvallend.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:11:20 #144
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215284749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:25 schreef Discombobulate het volgende:
Zelensky wilde al om tafel en gebied afstaan als je de berichten wat gevolgd hebt.
Ja, die vage italiaanse publicatie die daarna gequote werd door duitse Bild.

Long story short: didn't happen.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:21:04 #145
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215284858
quote:

[..]
Mwah,

Je zou kunnen beginnen met dat bedrag op correcte waarde inschatten, ipv een 40 jaar oude humvee voor nieuw op de balans te zetten, omdat ze met name in de VS graag borstkloppen. Je ziet NL geen belachelijke bedragen in rekening brengen voor die 100en YPR's, Noorwegen ook niet ook al hebben ze werkelijk al hun artillerie die kant op geschoven, FR schermt ook niet met miljoenen bedragen voor die ondertussen denk ~ 50 CAESARS die ze gedoneerd hebben.

En als wij geen geld geven, krijgt geen 1 oekrainer meer een uitkering, geen oude van dagen daar meer een pensioen, en geen ambtenaar al daar meer salaris.

Mag je 1 keer raden waar alle inwoners van dat land dan naar toe gaan vluchten. Ik geef een hint: niet naar het oosten.
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin woensdag 16 oktober 2024 @ 21:34:01 #146
pi_215285007
quote:
88s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]
Beetje van beide en een beetje van Lassie. Oekrane heeft "geluk" met oa hostomel gehad, hoewel daar ook tactiek en ballen voor nodig waren. Dat waren namelijk geen padvinders aan beide kanten die daar gevochten hebben.

Het heeft daar echt maar heel, heel weinig gescheeld. De rest van de gierende incompetentie hebben we natuurlijk ook allemaal wel gezien.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:48:16 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215285142
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik zie ook al een paar dagen geen Tweets meer, zelfde melding.
Wel lekker rustig zo.
Lijkt het nu weer te doen.

Ik kreeg op twitter wel een nieuwe EULA voor me kiezen die ik moest accepteren. Weet niet of dat het was.
&lt;signature here&gt;.
pi_215285147
twitter
pi_215285156
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Beetje van beide en een beetje van Lassie. Oekrane heeft "geluk" met oa hostomel gehad, hoewel daar ook tactiek en ballen voor nodig waren. Dat waren namelijk geen padvinders aan beide kanten die daar gevochten hebben.
Wat zich destijds aan Oekraense kant in Hostomel bevond toen ze door Russische elite parachutisten overvallen werden waren letterlijk reservisten en politieagenten. Gezien de ervaring en uitrusting en tegenover wie ze stonden, hebben die troepen werkelijk een wereldprestatie geleverd.
pi_215285170
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat zeiden ze al eerder.
  Forum Admin woensdag 16 oktober 2024 @ 21:54:14 #151
pi_215285178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat zich destijds aan Oekraense kant in Hostomel bevond toen ze door Russische elite parachutisten overvallen werden waren letterlijk reservisten en politieagenten. Gezien de ervaring en uitrusting en tegenover wie ze stonden, hebben die troepen werkelijk een wereldprestatie geleverd.
Dat klopt en sowieso was er ook een beeld dat wat er zou zijn oud, onervaren of simpelweg ongeschikt zou zijn. Dat klopte ook niet.
pi_215285197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat klopt en sowieso was er ook een beeld dat wat er zou zijn oud, onervaren of simpelweg ongeschikt zou zijn. Dat klopte ook niet.
Yup, daar gingen vooral de Russen vanuit bij de start van de oorlog. Die hadden nooit verwacht dat ze Hostomel niet makkelijk konden vasthouden. Dat was ook onderdeel van hun strategie om Kiev snel in te nemen waarin ze zich ook lelijk vergiste.

En dat allemaal dankzij generaals en strategen die elkaar napraten en de Russische sterkte enorm overschatten en de Oekraners enorm onderschatten.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:18:05 #153
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215285344
Worden wel behoorlijk significante hoeveelheden toegezegd.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215285345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Waar dan? Op wat bijdehante "hihi Rusland" posts na valt dat enorm mee.

En als je zelf af en toe vrij domme dingen loopt te claimen en dan kritiek krijgt, is iets anders.
pi_215285407
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En dat is blijkbaar nog steeds te weinig. Als we de Russen van ons lijf willen houden gaan we het met de huidige instelling en productiecapaciteit niet redden.
Er kan niet zomaar op korte termijn productiecapaciteit bijgetoverd worden, dus is Oekrane waarschijnlijk fucked. En dat is al een hele tijd lang bekend. De mainstream media begint dit narratief langzaamaan eindelijk over te nemen, waardoor het niet zomaar weggezet kan worden als russische propaganga oid. Het is hopen dat Rusland in de zomer/herfst van volgend jaar tegen de economische problemen aanloopt die men verwacht (betalen nu de oorlog met inflatie, waar de EU en consorten de oorlogsinflatie breed uitsmeren), maar hopen is niet zo’n goede strategie.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:46:16 #156
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215285528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:46 schreef luxerobots het volgende:

Voor de inval in Oekrane werd wel gedacht dat het Russische leger in de buurt van het Amerikaanse leger kon komen. Wat dat betreft slaat Rusland een modderfiguur.
Dat was dan ook wel de hoofdreden dat de link-up met de para's die bij Hostomel waren gedropt niet gemaakt kon worden idd.
pi_215285608
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:18 schreef havanagila het volgende:

[..]
Waar dan? Op wat bijdehante "hihi Rusland" posts na valt dat enorm mee.

En als je zelf af en toe vrij domme dingen loopt te claimen en dan kritiek krijgt, is iets anders.
Genoeg.
pi_215285630
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:25 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Er kan niet zomaar op korte termijn productiecapaciteit bijgetoverd worden, dus is Oekrane waarschijnlijk fucked. En dat is al een hele tijd lang bekend. De mainstream media begint dit narratief langzaamaan eindelijk over te nemen, waardoor het niet zomaar weggezet kan worden als russische propaganga oid. Het is hopen dat Rusland in de zomer/herfst van volgend jaar tegen de economische problemen aanloopt die men verwacht (betalen nu de oorlog met inflatie, waar de EU en consorten de oorlogsinflatie breed uitsmeren), maar hopen is niet zo’n goede strategie.
De prognose is dat ze in 2025/2026 flink in de problemen komen. Tot die tijd kunnen ze nog gewoon op dezelfde manier doorgaan. Maar zal Oekrane voor die tijd gaan onderhandelen? Want het gaat nu echt niet goed met ze.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 23:14:10 #159
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215285726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
De prognose is dat ze in 2025/2026 flink in de problemen komen. Tot die tijd kunnen ze nog gewoon op dezelfde manier doorgaan. Maar zal Oekrane voor die tijd gaan onderhandelen? Want het gaat nu echt niet goed met ze.
Zie je ze voor die tijd oprukken tot de hoofdstad? Nee?

Dan gaan ze ook niet onderhandelen.

Het is geen spelletje he, waar je er maar de brui aan geeft als het ff tegenzit.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 23:15:59 #160
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215285734
Strelkov (de echte) heeft weer een positief verhaal.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 23:44:38 #161
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215285848
quote:

[..]
Heel veel daarvan is begrotingshulp, Oekrane komt momenteel op jaarbasis zo'n 40 miljard tekort.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_215285859
quote:
Heb je ooit weleens de opmars van de nazi's in 1939-1941 bestudeerd?
Of de hele Koreaanse oorlog? Of Napoleon in rusland? Of de Amerikaanse burgeroorlog in 1961? Slag om Wenen? Tweede Punische oorlog in Itali?
Dat waren pas opmarsen, en toch verloren degenen die de enorme terreinwinst behaalden.

Een opmars betekent niets, en zeker niet als het je jaren kost, en je aanvoer bewezen extreem belabberd is. En de lange termijn uitzichten uiterst duister zijn. Uiteindelijk worden oorlogen gewonnen op economisch, politiek, moreel, etc gebied. Bijna nooit op het veroveren van grondgebied. Zo heeft rusland Noord Korea als bondgenoot. Oekrane heeft *Het westen*. Oekrane heeft vele veilige aanvoerlijnen.
Het is diezelfde situatie die de VS mede de kop kostte in Vietnam.

Ik zou ook denken dat de Wagner opstand nog vers in het geheugen zou moeten zitten. rusland is geen stabiel land.
pi_215285872
Dit is niet iets wat je iedere dag ziet.

twitter
pi_215285957
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef ExTec het volgende:
Strelkov (de echte) heeft weer een positief verhaal.

[ x ]
Zoals zo vaak, weer een solide militaire analyze van Strelkov, en dan met name qua de belangrijkste factor: tijd. rusland heeft dit jaar veel kostbare tijd verloren.

Tuurlijk rusland heeft wat grondgebied gewonnen, maar datzelfde grondgebied was eerder door Oekrane bevrijd in luttele dagen. Zie bijvoorbeeld het gebied rondom Pichane. Oekrane: 10 dagen. Rusland: 3 maanden.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 00:33:34 #165
56749 BlaZ
pi_215286041
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het is geen spelletje he, waar je er maar de brui aan geeft als het ff tegenzit.
Uiteindelijk komt het gewoon neer op de publieke opinie in Oekrane zelf en die blijft nogal verdeeld over dit thema:
https://carnegieendowment(...)n-russia-war?lang=en

quote:
Conclusion
Ukrainians remain committed to the war effort, are opposed to capitulating to Russian demands, and are far from clamoring for a change in leadership. They also understand the importance of self-reliance in Ukraine’s long-term defense strategy. Still, their expectations for victory remain high. Ukrainian and Western leaders would be wise to communicate clearly about what is achievable on the battlefield and under what circumstances a more intensified diplomatic process could meaningfully pave the way for a just and lasting peace.[
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:23:50 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215286162
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jij vergist je dan ook een beetje in het momentum. Het is nog 1 of 2 significante steden verliezen en Oekrane wordt de Donbass uitgetrapt. En dan kunnen de Russen zomaar kharkiv-achtige gains maken richting Kiev.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 01:25:21 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215286165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jij vergist je dan ook een beetje in het momentum. Het is nog 1 of 2 significante steden verliezen en Oekrane wordt de Donbass uitgetrapt. En dan kunnen de Russen zomaar kharkiv-achtige gains maken richting Kiev.
Dat horen we al langer
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:27:44 #168
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215286169
quote:

[..]
Hoe dan?!
Yea, she's on crack.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:28:02 #169
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215286170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat horen we al langer
Daarom lijkt het me ook niets minder dan naef om iets anders te verwachten.
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 01:29:13 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215286175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarom lijkt het me ook niets minder dan naef om iets anders te verwachten.
Ik verwacht dat het gewoon stapvoets doorgaat en dat er voorlopig niemand serieuze gains gaat maken
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:29:38 #171
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215286177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Hoe dan?!
Tactisch gezien zou een Russisch offensief vanuit belarus nu echt een nekslag zijn voor Oekrane.
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 01:30:16 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215286178
Als ze dat konden hadden ze dat al gedaan
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 01:30:28 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215286179
Tactisch gezien
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:30:45 #174
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215286180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tactisch gezien zou een Russisch offensief vanuit belarus nu echt een nekslag zijn voor Oekrane.
Daar hebben ze helemaal de middelen niet voor.
Yea, she's on crack.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:36:32 #175
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215286183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Daar hebben ze helemaal de middelen niet voor.
Er is naar verluidt een troepenopbouw op gang aan de wit-russische grens (Google maar). Zijn rapporten van 100k soldaten. En dat op een relatief kleine afstand tot Kiev.

Daarnaast zou het vanuit Russisch oogpunt logisch zijn om een soort pincer om Oekrane heen te maken.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 01:38:30 #176
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215286186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 01:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er is naar verluidt een troepenopbouw op gang aan de wit-russische grens (Google maar). Zijn rapporten van 100k soldaten. En dat op een relatief kleine afstand tot Kiev.

Daarnaast zou het vanuit Russisch oogpunt logisch zijn om een soort pincer om Oekrane heen te maken.
Zo vlak voor de winter?

Wow, nu gaan we wat meemaken.
Yea, she's on crack.
pi_215286306
quote:

[..]

Mag hopen dat als dat gebeurd, dat er dan landen zijn (mss Polen ofzo) die Oekraine met troepen te hulp schieten. Vooralsnog zie ik het alleen als bluf om Oekraine troepen te laten verplaatsen.
pi_215286561
quote:

[..]

Als Rusland die troepen had, dan hadden ze de schande van Koersk wel opgelost. Daarnaast kan Loekasjenko zich de medewerking aan zoiets helemaal niet veroorloven.
pi_215287371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 05:13 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Mag hopen dat als dat gebeurd, dat er dan landen zijn (mss Polen ofzo) die Oekraine met troepen te hulp schieten. Vooralsnog zie ik het alleen als bluf om Oekraine troepen te laten verplaatsen.
De Baltische landen en Polen gaan nooit accepteren dat Oekrane verliest.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 10:30:24 #180
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215287470
quote:

[..]
_O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 10:38:19 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215287506
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het heeft daar echt maar heel, heel weinig gescheeld. De rest van de gierende incompetentie hebben we natuurlijk ook allemaal wel gezien.
Was ook niet echt bedoelt als kritiek verder, ze doen wat ze kunnen lijkt me

Maar er wordt gedaan alsof hier een volledig geoefend en uitgerust NAVO leger staat dat maar niet kan winnen van de Russische teringbende terwijl dit pas recentelijk in een stroomversnelling terecht is gekomen en zo snel gaat het simpelweg niet
pi_215287510
quote:

[..]

Als dat zo is zou Navo daar nu een rode lijn van moeten maken.
Цой жив
  donderdag 17 oktober 2024 @ 11:28:25 #183
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215287777
Geruchten van zeker 10.000 Noord-Koreaanse soldaten nu in Rusland, plus dat ze ammo geven.

Oekraine is dus dan in feite in oorlog met Noord-Korea? Wat een bizarre situatie.

Tijd om die lange afstands raketten eens te gaan gebruiken voor fabrieken in NK.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215287783
Ad.nl

[/quote]Dienstplichtige mannen die zich niet hebben gemeld voor het leger, zijn afgelopen weekend in hoofdstad Kyiv opgepakt. Bij het verlaten van een theaterzaal zijn meerdere mannen afgevoerd, zo is te zien op videobeelden die omstanders maakten.

Dit gebeurde afgelopen vrijdag na een rockconcert in het Sportpaleis in Kyiv en is later bevestigd door de rekruteringsdienst van het Oekraense leger. Het leger werkt voor dit soort acties samen met de politie, die het recht heeft om mensen op te pakken als ze 'de wet niet nakomen', aldus de dienst tegen The Kyiv Independent. Je bent in het land al strafbaar als je als man je militaire documenten niet op orde hebt.

Ooggetuigen zeggen tegen The Telegraph dat alle mannen hun documenten moesten laten zien. Wie dat niet kon, of wie eigenlijk in dienst had moeten zijn, werd meegenomen. Het gaat om mannen tussen de 25 en 60 jaar, voor wie de dienstplicht geldt. Voorheen was de minimale leeftijd 27 jaar, maar president Zelensky heeft dat in april verlaagd tot 25 jaar.

Dat besluit valt echter niet overal in goede aarde. 'Schande, schande!', roepen de vrouwelijke omstanders, zo is in de video te horen. Ook bij een winkelcentrum in de buurt werden mannen opgepakt. Lokale media berichten dat vergelijkbare acties in clubs en restaurants in andere steden plaatsvonden, onder meer in Charkiv en Dnipro.

Persbureau AP sprak een 27-jarige man die bij het concert van de in het land populaire band Okean Elzy aanwezig was. Volgens hem verliep de controle over het algemeen vrij gemoedelijk. ,,Maar dat gevoel dat je altijd in gevaar bent, dat is weer terug", zegt hij.

[quote]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215287803
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geruchten van zeker 10.000 Noord-Koreaanse soldaten nu in Rusland, plus dat ze ammo geven.

Oekraine is dus dan in feite in oorlog met Noord-Korea? Wat een bizarre situatie.
Vooral als we dan vervolgens ook Zuid-Koreanen in Oekrane zien.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 11:37:37 #186
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215287830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:34 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ja dat zou helemaal gek zijn. Zuid-Korea zal dat niet zo snel doen gok ik, aangezien ze veel meer moeten focussen op hun eigen grens.

Voor het zuiden is het juist voordedlig dat Noord-Koreanen zichzelf in de gehaktmolen gooien voor een ander land.

Voordeel voor Noord Korea is dat ze wel genoeg soldaten hebben, gezien het hele land daar op ingericht is. Zuid-Korea heeft wel dienstplicht, maar daarna verdwijnen de meeste mensen in kantoorbanen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:03:49 #187
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215288020
quote:

[..]
OVSE kwam met: per 2,5 vierkante meter verliest rus 1 soldaat.

Dus, sure, als ze ff een paar 100.000 pieces of meat verzamelen rukken ze echt wel op naar kyiv. En als ze dat maal 10 doen, dan kan dat ook vast wel in een hoger tempo dan nu het geval is.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 12:05:06 #188
3928 Ulx
pi_215288034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:34 schreef zuchtje het volgende:

[..]
ZK heeft eerder al aangekondigd direct te gaan leveren aan Oekrane mocht NK zich ermee gaan bemoeien.
pi_215288103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:50 schreef oheng het volgende:
Dit is niet iets wat je iedere dag ziet.

[ x ]
Wtf waarom zou je zo op die tank afrijden. Overigens verbaasd dat mensen die nog overleven.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:19:25 #190
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215288139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wtf waarom zou je zo op die tank afrijden.
Omdat waarschijnlijk beide kanten denken: is dat er nu eens van ons, of niet?

Nadeel van 2 partijen die precies hetzelfde materiel gebruiken.
&lt;signature here&gt;.
pi_215288159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
ZK heeft eerder al aangekondigd direct te gaan leveren aan Oekrane mocht NK zich ermee gaan bemoeien.
NK bemoeit zich al langere tijd met de oorlog maar ZK heeft nog niks gedaan (wat we weten in in ieder geval).
  Overall beste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 12:29:03 #192
3928 Ulx
pi_215288208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:22 schreef BEFEM het volgende:

[..]
NK bemoeit zich al langere tijd met de oorlog maar ZK heeft nog niks gedaan (wat we weten in in ieder geval).
Indirect munitie leveren via de VS deden ze wel.
pi_215288212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Indirect munitie leveren via de VS deden ze wel.
Ja maar daar werd niet op gedoeld, dat deden ze al voor dat ze gezegd hebben dat ze mee zouden doen als NK ook wat ging doen.

Oftewel, eerst zien dan geloven.
pi_215288216
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Voor het zuiden is het juist voordedlig dat Noord-Koreanen zichzelf in de gehaktmolen gooien voor een ander land.
Nee, want het betekend dat Zuid Korea ook Russische soldaten op Noord Koreaans grond kan verwachten bij een conflict/oorlog. Ze maken zich niet voor niks druk om deze samenwerking.
pi_215290057
Gaan de Noord en Zuid Koreanen hun oorlog voortzetten in Oekrane?
pi_215290194
Weer een stapje dichterbij een wereldoorlog. Heel de wereld vecht straks in Oekrane behalve de NAVO 8)7

Kom op nou en tyf die Russen aan alle kanten dat land uit!
Zonder wrijving geen glans
pi_215290311
quote:

[..]

Is dat niet oud nieuws van ergens eind augustus?
  donderdag 17 oktober 2024 @ 18:35:16 #199
56749 BlaZ
pi_215290851
Indien dit klopt is het wel een enorme verandering in het conflict. Dit kan ook de positie van de VS ten opzichte van Oekrane grondig veranderen.

quote:
First Nuke Ready in Weeks, Unnamed Ukrainian Official Reportedly Says
https://www.kyivpost.com/post/40695
  donderdag 17 oktober 2024 @ 18:45:15 #200
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215290911
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:35 schreef BlaZ het volgende:
Indien dit klopt is het wel een enorme verandering in het conflict.
Escalate THAT, Putin! :D
quote:
Dit kan ook de positie van de VS ten opzichte van Oekrane grondig veranderen.
[..]
Ja, nu moet de VS wel wapens leveren, anders gaan de Ukrainers nuken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215291204
quote:
Indien dit klopt is het wel een enorme verandering in het conflict. Dit kan ook de positie van de VS ten opzichte van Oekrane grondig veranderen.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van.
pi_215291238
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:30 schreef superniger het volgende:
Ad.nl

Dienstplichtige mannen die zich niet hebben gemeld voor het leger, zijn afgelopen weekend in hoofdstad Kyiv opgepakt. Bij het verlaten van een theaterzaal zijn meerdere mannen afgevoerd, zo is te zien op videobeelden die omstanders maakten.

Dit gebeurde afgelopen vrijdag na een rockconcert in het Sportpaleis in Kyiv en is later bevestigd door de rekruteringsdienst van het Oekraense leger. Het leger werkt voor dit soort acties samen met de politie, die het recht heeft om mensen op te pakken als ze 'de wet niet nakomen', aldus de dienst tegen The Kyiv Independent. Je bent in het land al strafbaar als je als man je militaire documenten niet op orde hebt.

Ooggetuigen zeggen tegen The Telegraph dat alle mannen hun documenten moesten laten zien. Wie dat niet kon, of wie eigenlijk in dienst had moeten zijn, werd meegenomen. Het gaat om mannen tussen de 25 en 60 jaar, voor wie de dienstplicht geldt. Voorheen was de minimale leeftijd 27 jaar, maar president Zelensky heeft dat in april verlaagd tot 25 jaar.

Dat besluit valt echter niet overal in goede aarde. 'Schande, schande!', roepen de vrouwelijke omstanders, zo is in de video te horen. Ook bij een winkelcentrum in de buurt werden mannen opgepakt. Lokale media berichten dat vergelijkbare acties in clubs en restaurants in andere steden plaatsvonden, onder meer in Charkiv en Dnipro.

Persbureau AP sprak een 27-jarige man die bij het concert van de in het land populaire band Okean Elzy aanwezig was. Volgens hem verliep de controle over het algemeen vrij gemoedelijk. ,,Maar dat gevoel dat je altijd in gevaar bent, dat is weer terug", zegt hij.

Niet iedereen wilt zich dood laten schieten idd. Ik weet dat de oekraense ambassades geen verlengingen of vernieuwingen van huidige identificatiebewijzen meer verlenen, en dat men eerst een nieuwe lijst online moet invullen en deze alleen in Kiev op kan gaan halen. Dit is al sinds de zomer beleid. Oekraieners die gevlucht zijn letten dus maar beter goed op hun papieren en hopen maar dat de oorlog voorbij is voordat hun identificatiepapieren verlopen. Er zijn meer vleeszakken nodig.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 19:01:14 #203
56749 BlaZ
pi_215291255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van.
De Kiiv independent meldt het nog niet, de Post is meestal minder betrouwbaar.
pi_215291277
Ik heb ook echt nog nul bewijs gezien van die 10k Noord-Koreaanse soldaten, de NAVO ook niet.
pi_215291316
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja dat zou helemaal gek zijn. Zuid-Korea zal dat niet zo snel doen gok ik, aangezien ze veel meer moeten focussen op hun eigen grens.

Voordeel voor Noord Korea is dat ze wel genoeg soldaten hebben, gezien het hele land daar op ingericht is. Zuid-Korea heeft wel dienstplicht, maar daarna verdwijnen de meeste mensen in kantoorbanen.
Boekestijn en de Wijk melden dat de koreanen zeer laag moraal hebben en er genoeg zijn die de kans schoon zien om te deserteren. Daar zullen weer wat extra Tjetjenen achter gezet moeten worden om de boel “in toom te houden”.
pi_215291363
Mwah, denk dat de meeste familie in NK hebben....
  donderdag 17 oktober 2024 @ 19:20:52 #207
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215291514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:08 schreef havanagila het volgende:
Mwah, denk dat de meeste familie in NK hebben....
De grote vraag is of ze thuis in Korea het verschil tussen KIA en MIA nog kunnen achterhalen.

pi_215291564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:01 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De Kiiv independent meldt het nog niet, de Post is meestal minder betrouwbaar.
Zelenski schijnt het zelf al eerder te hebben bevestigd volgens dit filmpje wat ik in een snelle google search heb gevonden. Volgens mij gaven B en dW dit ook al aan gisteren of eergisteren in hun podcast. Weet niet in hoeverre Straight Arrow News betrouwbaar is. Ze staan in ieder geval bekend als certified balanced qua bias op allsides.com

pi_215291656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Boekestijn en de Wijk melden dat de koreanen zeer laag moraal hebben en er genoeg zijn die de kans schoon zien om te deserteren. Daar zullen weer wat extra Tjetjenen achter gezet moeten worden om de boel “in toom te houden”.
Maar dan nog, als ze in grote getale aanwezig zijn gaat dat een zeer significant effect hebben. Er deserteren nooit duizenden gelijk. We zeggen ook al jaren dat het Russische moraal verschrikkelijk laag is, maar toch gaat het niet goed met Oekrane.
pi_215291862
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:24 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Zelenski schijnt het zelf al eerder te hebben bevestigd volgens dit filmpje wat ik in een snelle google search heb gevonden. Volgens mij gaven B en dW dit ook al aan gisteren of eergisteren in hun podcast. Weet niet in hoeverre Straight Arrow News betrouwbaar is. Ze staan in ieder geval bekend als certified balanced qua bias op allsides.com

Er waren berichten van een paar Noord-Koreaanse instructeurs. En zo zijn er ongetwijfeld ook Amerikaanse of Britste instructeurs aanwezig.

Maar die 10k? Of 1000? Echt nul komma nul bewijs. En zelfs de NAVO zegt het.
pi_215291872
Dat zien we vanzelf wel.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 19:51:36 #212
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215291882
quote:
[..]
Klopt natuurlijk geen reet van aangezien ze in Kyiv qua desinformatie het Kremlin naar de kroon steken, maar een kernbommetje op Moskou zou wel terecht zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215292166
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt natuurlijk geen reet van aangezien ze in Kyiv qua desinformatie het Kremlin naar de kroon steken, maar een kernbommetje op Moskou zou wel terecht zijn.
Dan wordt Kiev ook gewoon totaal vernietigd.
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 20:14:44 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292197
Niet alleen Kiev
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:15:23 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215292210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:14 schreef sp3c het volgende:
Niet alleen Kiev
Dan kunnen we allemaal fok!ken in de hemel :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:16:41 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215292233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan wordt Kiev ook gewoon totaal vernietigd.
Zou kunnen, maar als Kiev dreigt te vallen zou het een mooie optie zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215292239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dan kunnen we allemaal fok!ken in de hemel :P
Uiteindelijk wel. Het probleem is niet zo zeer de nukes zelf op het moment, maar alle ellende die er na gaat komen.
pi_215292242
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zou kunnen, maar als Kiev dreigt te vallen zou het een mooie optie zijn.
Zelfmoord is een mooie optie?
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:18:14 #219
38496 Perrin
pi_215292256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel. Het probleem is niet zo zeer de nukes zelf op het moment, maar alle ellende die er na gaat komen.
Als je in een grote stad woont zijn het de nukes. Op het platteland de ellende erna.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:18:31 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215292260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zelfmoord is een mooie optie?
Nee, maar als je valt zoveel mogelijk tegenstanders meenemen in je val wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 20:19:06 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292263
Maar Kiev dreigt niet te vallen en gaat ook niet vallen
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:19:22 #222
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215292265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Maar Kiev dreigt niet te vallen en gaat ook niet vallen
Geef het een jaartje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215292282
Ja, volgend jaar gaat het ineens wel lukken...... :')
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 20:21:49 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Geef het een jaartje.
Wat zou er in dat jaar gaan veranderen denk je?
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:23:14 #225
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215292308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat zou er in dat jaar gaan veranderen denk je?
Mwah, ik chargeerde wat maar als dit zo doorgaat breekt het verzet van Oekraine op een gegeven moment simpelweg. Het kan geen kwaad om als een soort Noord-Korea duidelijk te laten weten dat je kernwapens hebt en ook niet bang bent om ze te gebruiken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215292411
De VS kan iedere m2 realtime in kaart brengen, alleen delen ze die info niet met de "experts" hier _O-
Ik blijf mij verbazen over de fantasie hier.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215292514
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Tijd om die lange afstands raketten eens te gaan gebruiken voor fabrieken in NK.
Het is precies wat de VS doet overal ter wereld: zich in conflicten overal ter wereld mengen onder de banner van allerlei excusen zoals het verdedigen van bondgenoten, democratie, vrede, vrijheid van doorvaart en noem maar op. Ik zie weinig mensen in dit forum daar een probleem mee hebben: het is pas als de schoen aan de andere kant valt dat men dan begint te kraaien.
pi_215292533
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:42 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het is precies wat de VS doet overal ter wereld: zich in conflicten overal ter wereld mengen aan de andere kant van de wereld onder de banner van allerlei excusen zoals het verdedigen van bondgenoten, democratie, vrede, vrijheid van doorvaart en noem maar op.
Beargumenteer dat eens? Houthi's bombarderen en Osama Bin Laden omleggen is hetzelfde als een dictatuur die slaafsoldaten stuurt om een andere dictatuur in het zadel te houden?
pi_215292650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:44 schreef havanagila het volgende:

[..]
Beargumenteer dat eens? Houthi's bombarderen en Osama Bin Laden omleggen is hetzelfde als een dictatuur die slaafsoldaten stuurt om een andere dictatuur in het zadel te houden?
Het gaat niet om dictatuur. In 1850 en 1900 waren bijna alle Europese landen een dictatuur en toen hadden ze ook volop excusen om landen binnen te vallen en daar misdaden op grote schaal uit te voeren of anderszins gewelddadig gedrag in verre oorden met de liefde der mantel te bedekken. Het ging toen om de beschavingsmissie: de barbaarse culturen beschaving bijbrengen. We vinden als mensapen 100 excusen om een bepaald systeem als goed neer te zetten en de andere kant als barbaars. Even oud als de mensheid. De liberale ideologie is een excuses om bepaald gedrag te legitimiseren alsof landen met een andere politieke systeem geen recht van bestaan hebben maar wel het recht hebben om aan stukken te worden gereten op basis van aloude religieuze redenen want ze hebben een andere religie, politieke, economische systeem of luisteren niet naar 'onze' dictaten. Het gaat hier om macht op het internationale toneel en daarmee overleving als natiestaat. De uitzondering is VS want die zitten goed en veilig bij en voor hun is het dus niet heel belangrijk in de grand scheme of things.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Beschavingsmissie
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 21:00:26 #230
pi_215292748
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:32 schreef halfway het volgende:
De VS kan iedere m2 realtime in kaart brengen, alleen delen ze die info niet met de "experts" hier _O-
Ik krijg altijd zin om met niet bestaande eenheden in command and conquer te schuiven. Soort van angriff Steiner crossover.
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 21:01:10 #231
pi_215292753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:42 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het is precies wat de VS doet overal ter wereld: zich in conflicten overal ter wereld mengen onder de banner van allerlei excusen zoals het verdedigen van bondgenoten, democratie, vrede, vrijheid van doorvaart en noem maar op. Ik zie weinig mensen in dit forum daar een probleem mee hebben: het is pas als de schoen aan de andere kant valt dat men dan begint te kraaien.
Dit is wel weer een creatieve ja maar de vs moet ik zeggen
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 21:01:30 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292757
ik krijg altijd zin om kadi op de wagen te schilderen en soep naar mensen te gooien

maja geen rijbewijs
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 21:01:50 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292763
zo hebben we allemaal wel onze gekkigheidjes he jongons
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 21:03:16 #234
pi_215292779
quote:
88s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:01 schreef sp3c het volgende:
ik krijg altijd zin om kadi op de wagen te schilderen en soep naar mensen te gooien

maja geen rijbewijs
Dat wil je toch ook geen soep noemen man
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 21:03:50 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat wil je toch ook geen soep noemen man
toch duik ik nog steeds weg als ik een foodtruck tegenkom

je weet maar nooit
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 21:07:07 #236
pi_215292822
quote:
88s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
toch duik ik nog steeds weg als ik een foodtruck tegenkom

je weet maar nooit
Volkswagen kadi is wel wat voor jou denk ik
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 21:08:55 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292845
pi_215293065
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik krijg altijd zin om met niet bestaande eenheden in command and conquer te schuiven. Soort van angriff Steiner crossover.
Zonder gekheid, zonder realtime info is het maar gissen wat de bewegingen van wie dan ook zijn, laat staan wat ze van plan zijn.
Ik denk O-) dat we van Biden tot de verkiezingen niet veel hoeven te verwachten
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215293490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef halfway het volgende:

[..]
Zonder gekheid, zonder realtime info is het maar gissen wat de bewegingen van wie dan ook zijn, laat staan wat ze van plan zijn.
Ik denk O-) dat we van Biden tot de verkiezingen niet veel hoeven te verwachten
Daarna ook niet.
pi_215293513
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:32 schreef halfway het volgende:
Ze werken nog aan skyshield maar duurt nog even voordat het operationeel is.
pi_215295204
https://www.forbes.com/si(...)ocket-streaked-down/

Artikel zoomt mooi in op hoe goed Oekraine nu drones met artillerie kan combineren.
pi_215295895
https://www.twz.com/news-(...)ys-ukraines-spy-boss .

Als dit waar is, wordt het tijd voor boots on the ground.
pi_215296326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Dat hebben we 74 tot 71 jaar geleden al gedaan. Dat werd een traumatische ervaring voor de overlevenden.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:36:47 #244
38496 Perrin
pi_215296366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:

We kunnen niet als bange konijntjes blijven wegkijken terwijl heel de autocratische wereld Europa binnenmarcheert.
pi_215296410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
We kunnen niet als bange konijntjes blijven wegkijken terwijl heel de autocratische wereld Europa binnenmarcheert.
Dit dus. We hebben al Russen, Chinezen, IS en Hamas en Hezbollah aanhangers over de vloer in Europa, daar hoeven niet ook nog Noord-Koreanen bij te komen.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:14:57 #246
pi_215296726
Veel mensen hier die net als mannetje Brekelmans heel graag een derde wereldoorlog willen.

Rusland heeft nucleaire wapens, het is geen Libi waar je illegaal binnen kunt vallen en de leider kan laten onthoofden op barbaarse wijze en een failed state kan creren.

Rutte is ook lekker op dreef om perse een derde wereldoorlog te starten. Volgens mij hadden we in 2015 tegen toetreding van Oekraine gestemd middels referendum.

Harry van Bommel was onlangs heel sterk in Forum inside en Blckbx. Van Bommel is van de SP, dus niet extreem-rechts. SP is links. Helaas is de SP ook gewoon braaf een WEF-kartel-partij geworden. Niets revolutionairs meer daar. Hoog ANWB-autokampioen muf-suf-duf gehalte. :')

Was ooit een echt daadkrachtige partij die opkwam voor de arbeider.

Nu wil iedereen totale verwoesting middels een nucleaire oorlog. Iedereen, behalve Forum voor Democratie.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:17:14 #247
323876 michaelmoore
pi_215296743
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Veel mensen hier die net als mannetje Brekelmans heel graag een derde wereldoorlog willen.

Rusland heeft nucleaire wapens, het is geen Libi waar je illegaal binnen kunt vallen en de leider kan laten onthoofden op barbaarse wijze en een failed state kan creren.

ieder land heeft nucleare wapens, zo bijzonder is dat niet, ook Nederland, geloof me

met een raket van Ruzzia gaat Poetin dood, denk jij dat er geen antwoord komt op een nucleare raket van Poetin of Kim?
Je kunt niet buigen voor nucleare dreiging van Iran Of NK of Afghanistan Of Ruzzia
wie op de knop drukt gaat zelf dood , dat is zeker en Poetin is zo druk met eeuwig leven dat ie dat niet gaat doen , echt niet
verder doet het er geen zak toe wat Sjerrie, Orban of Lukashenko denken, ze zitten allemaal in de pocket van Poetin

[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 18-10-2024 11:36:18 ]
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:19:45 #248
38496 Perrin
pi_215296764
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Rutte is ook lekker op dreef om perse een derde wereldoorlog te starten. Volgens mij hadden we in 2015 tegen toetreding van Oekraine gestemd middels referendum.

Harry van Bommel was onlangs heel sterk in Forum inside en Blckbx. Van Bommel is van de SP, dus niet extreem-rechts. SP is links. Helaas is de SP ook gewoon braaf een WEF-kartel-partij geworden. Niets revolutionairs meer daar. Hoog ANWB-autokampioen muf-suf-duf gehalte. :')

Nu wil iedereen totale verwoesting middels een nucleaire oorlog. Iedereen, behalve Forum voor Democratie.
Niet iedereen wil die autocraten maar hun gang laten gaan zoals jij. Sommigen koesteren de democratie.
pi_215296784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dat hebben we 74 tot 71 jaar geleden al gedaan. Dat werd een traumatische ervaring voor de overlevenden.
Het is volstrekt onaanvaardbaar dat een schurkenstaat als Noord-Korea troepen op Europees grondgebied inzet.
pi_215296788
quote:

Ah ja, het WEF :') Je kan je wappie-post nog completer maken door de CIA en Soros er in te vermelden.
pi_215296802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja maar asielzoekers jonguh, die zijn het EKTE gevaar!!!1!!!1 :(
pi_215296804
twitter
pi_215296806

Ik denk dat ze dit forum vergeten zijn mee te nemen in de statistieken
pi_215296830
quote:

Ab Gietelink, ben jij het?
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:28:09 #255
pi_215296853

Echt leuk scenario dit ook. :')

Heel milieuvriendelijk ook. Echt iedereen gaat dood. Russen, Oekrainers, Nederlanders (zolderkamer is echt niet veilig tijdens WO III, er komt geen geld meer uit de ATM en je kunt geen Dr Oetker pizza's meer kopen in de supermarkt, dr Oetker, de dokter voor alle FOK!kers :') ), alle Amerikanen, alle asielzoekers, Henk en Ingrid, echt iedereen.

Behalve een paar politici en rijke zakenmannen met een schuilkelder.

Overigens heeft Grote Goeroe Geertje Wilders tegen een motie van Forum gestemd om te zoeken naar vrede. Echt alleen FvD wil vrede. Bizar dit. :{
pi_215296873
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Heel milieuvriendelijk ook. Echt iedereen gaat dood. Russen, Oekrainers, Nederlanders (zolderkamer is echt niet veilig tijdens WO III, er komt geen geld meer uit de ATM en je kunt geen Dr Oetker pizza's meer kopen in de supermarkt, dr Oetker, de dokter voor alle FOK!kers :') ), alle Amerikanen, alle asielzoekers, Henk en Ingrid, echt iedereen.

Overigens heeft Grote Goeroe Geertje Wilders tegen een motie van Forum gestemd om te zoeken naar vrede. Echt alleen FvD wil vrede. Bizar dit. :{
Nee, dwarrel. Rusland wil oorlog. Wij helpen Oekrane (te weinig naar mijn mening) zich te verdedigen.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:30:28 #257
pi_215296884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ab Gietelink, ben jij het?
Ik ken hem wel persoonlijk, maar nee ik ben het niet. :P

Toffe man en echt belezen persoon. Genot om naar te luisteren.

Snapt als een van de weinigen de wereldpolitiek. _O_

Geen Sjoerd Sjoerdsma die nog nooit zijn luxe villawijk is uitgekomen en vanuit zijn villawijk de wereld beziet, maar echt niets van de echte wereld snapt. :')

Was ik Ab maar, echt een baas! _O_ _O_ _O_
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:30:42 #258
323876 michaelmoore
pi_215296887
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

nee niemand , iedereen gaat dood door de koude winter die volgt zonder stroom, water , licht, voedsel , zelfs electra is na 10 minuten op , overal ter wereld
misschien de diepzee octopussen en krokodillen niet

iedeereen

Zelfs als India en Pakistan met nucleare bommen gaan gooien ( die ze echt hebben) dan ga JIJ dood
Als Poetin op de knop drukt dan gaat ie dood , zijn vriend Kim ook

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 18-10-2024 11:54:51 ]
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:35:42 #259
323876 michaelmoore
pi_215296938
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja maar asielzoekers jonguh, die zijn het EKTE gevaar!!!1!!!1 :(
ja dat is waar, migranten instroom moet gereguleerd worden , we moeten weten wie binnekomt en daar een hand in hebben ,m we moeten ze kenne VOOR ze hierheen komen
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:52:17 #260
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215297060
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee niemand , iedereen gaat dood door de koude winter die volgt zonder stroom, water , licht, voedsel , zelfs electra is na 10 minuten op , overal ter wereld
misschien de diepzee octopussen en krokodillen niet

iedeereen
Als Poetin op de knop drukt dan gaat ie dood , zijn vriend Kim ook
O+ Beerdiertjes O+ blijven leven!
En joh, laat die koekwaus lekker in z'n waan. Die is de bits niet waard :') .
pi_215297085
quote:

En omdat Oekrane binnen een paar weken mogelijk ook kernwapens kan hebben, is het het beste voor rusland om voor de zekerheid de annexatie oorlog te stoppen en terug te keren naar de grenzen van 1991. rusland kan niet winnen.

Wat fijn dat je het eindelijk begrijpt.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:02:39 #262
pi_215297135
quote:

Het lijkt er op, dat Rutte hoe dan ook MH17 op een manier wil wreken.
I.p.v. gewoon aanvaarden, dat het vliegtuig destijds ongelukkigerwijs op een verkeerde plek vloog. Nu gaat Rutte proberen een heel continent de oorlog in te krijgen.
pi_215297141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]
I.p.v. gewoon aanvaarden, dat het vliegtuig destijds ongelukkigerwijs op een verkeerde plek vloog. Nu gaat Rutte proberen een heel continent de oorlog in te krijgen.
Hou gewoon op met deze act
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:03:33 #265
3928 Ulx
pi_215297143
twitter
pi_215297146
quote:

[..]
:'):')
pi_215297153
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef oheng het volgende:

[..]
En omdat Oekrane binnen een paar weken mogelijk ook kernwapens kan hebben, is het het beste voor rusland om voor de zekerheid de annexatie oorlog te stoppen en terug te keren naar de grenzen van 1991. rusland kan niet winnen.

Wat fijn dat je het eindelijk begrijpt.
Geloof jij dat verhaal? Als Oekrane binnen een paar weken kernwapens kan hebben, omdat ze de know-how nog hadden, dan hadden ze dat allang eerder al gedaan?
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:05:39 #268
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297155
quote:
I.p.v. gewoon aanvaarden,
Misschien moet putin gewoon maar aanvaarden dat we z'n land terug gaan sturen naar 1940, qua ontwikkeling en economie, wat overigens redelijk op schema is.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:09:00 #269
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Geloof jij dat verhaal? Als Oekrane binnen een paar weken kernwapens kan hebben, omdat ze de know-how nog hadden, dan hadden ze dat allang eerder al gedaan?
Die knowhow stelt weinig voor, waarmee ik niet bedoel dat het simpel is, maar bv bijna alle landen in west-europa hebben dat wel. Je kan immers in elke bibliotheek opzoeken hoe die dingen werken.

Voor de rest heeft oekraine nog steeds genoeg operationele kerncentrales, en ze hebben zelfs raketten die de lading naar moskou kan brengen.

Dus zeg nooit nooit. Ze hebben letterlijk alle ingredinten.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:13:37 #270
pi_215297254
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien moet putin gewoon maar aanvaarden dat we z'n land terug gaan sturen naar 1940, qua ontwikkeling en economie, wat overigens redelijk op schema is.
Ik ben bang dat het Kremlin eerder Nederland terug in de tijd stuurt en wel naar 2000 BC of iets in die richting. :')

Omdat wij een heel irritant landje zijn, staan we hoog in het lijstje van 'targets' en het Kremlin beschikt over ruim voldoende materiaal om ons effectief aan te vallen en uit te schakelen.

Brekelmans, Rutte, Sjoerdsma, Klaver zijn zo arrogant te denken dat het Kremlin een soort Baghdad is, of Belgrado, Tripoli waar je gewoon met gemak een 'regime change' kan uitvoeren en het land plat kan bombarderen zonder enige consequentie voor het westen.
Rusland is geen Irak. Verre van. Een trots volk, met een hoogstaande economie, met Christelijke normen en waarden, zeer geavanceerd met heel veel politieke vrienden in de wereld (alleen het westen dan niet, maar niet de hele wereld draait om Amsterdam of Washington met wat hipster havermelk drinkende soyboys op een regenboogzebrapad).

We spelen met vuur en dat gaan we voelen eerdaags. Heel onverstandig de Russische beer telkens te poken. De grenzeloze naviteit van een Brekelmans gaat ons nog opbreken.

En Wilders moet voet bij stuk houden, hij heeft beloofd dat er geen cent meer naar oorlogstuig voor dat corrupte Oekraine gaat. Dan moet hij elke potentile levering van oorlogstuig blokkeren gewoon. Dat is vele malen urgenter dan wat maffe proefballonetjes over asielzoekers naar Oeganda te sturen. Als Nederland straks in as ligt hoeven we geen asielzoekers meer terug te sturen, want dan bestaat Nederland niet meer.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:14:40 #271
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297267
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben bang
Ja dat was al heel lang duidelijk.
&lt;signature here&gt;.
pi_215297271
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ja, maar je weet het niet zeker he. Het beste voor rusland is om uit te gaan van het ergste, en vanmiddag nog deze zinloze annexatie oorlog te stoppen.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:15:04 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215297274
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die knowhow stelt weinig voor, waarmee ik niet bedoel dat het simpel is, maar bv bijna alle landen in west-europa hebben dat wel. Je kan immers in elke bibliotheek opzoeken hoe die dingen werken.

Voor de rest heeft oekraine nog steeds genoeg operationele kerncentrales, en ze hebben zelfs raketten die de lading naar moskou kan brengen.

Dus zeg nooit nooit. Ze hebben letterlijk alle ingredinten.
En anders heeft Ukraine nog een olifantenvoet liggen om een vuile bom mee te maken.
Komt ook door rusland.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:18:06 #274
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En anders heeft Ukraine nog een olifantenvoet liggen om een vuile bom mee te maken.
Komt ook door rusland.
Niet een ideaal voorbeeld denk ik, want dat ding is onhandelbaar, maar ze hebben idd zondermeer genoeg materiaal voor vuile bommen, ja.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:18:38 #275
pi_215297320
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:15 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja, maar je weet het niet zeker he. Het beste voor rusland is om uit te gaan van het ergste, en vanmiddag nog deze zinloze annexatie oorlog te stoppen.
Volgens mij heeft de VS eerder Oekraine geannexeerd en het regime van Zelensky heeft stukken Russisch-talig gebied ingelijfd in zijn regime. Donetsk, Luhansk, Krim en ook Odessa zijn pro-Rusland en dienen als zodanig behandeld te worden en niet te worden ingelijfd in het illegaal zittende nazi-regime van Zelensky. Eigenlijk zouden deze republieken de DPR LPR, Krim en Odessa oblast zelfstandige landen moeten zijn. Ook niet bij Rusland, maar geheel zelfstandig.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:19:03 #276
323876 michaelmoore
pi_215297326
quote:

[..]
die rus had de vliegtuig herkenning aan moeten zetten dan had ie die raket niet afgevuurd
de bemanning van de BUK was onvoldoende getraind of heeft expres de herkenning niet aan gezet ,
herkenning aan zetten, dan gaan militaire vliegtuigen dat zien en omdraaien
wat die Buk wel kon zien is dat het vliegtuig op 10 km hoogte vloog , dus geen militair vliegtuig zou zijn

quote:
Een Buk Telar is uitgerust met een friend or foe-systeem dat automatisch aangeeft of een vliegtuig vijandig is of niet, al is het niet zeker of dit over de juiste codes beschikte om een Boeing 777 te herkennen.
Daarnaast is de bemanning getraind om het gedrag van militaire vliegtuigen te onderscheiden van ander vliegverkeer.
Zodra bijvoorbeeld straaljagers onder schot worden genomen, merken die dat meestal en gaan ze manoeuvreren: scherpe bochten draaien, duiken of juist snel stijgen.
Sommige militaire vliegtuigen kunnen zogeheten flares afschieten, magnesiumfakkels of aluminiumdeeltjes die de raket kunnen misleiden.
Een Boeing 777 beschikt niet over een alarm of afweersysteem en de mh17 is dus met dezelfde snelheid, in een rechte lijn, doorgevlogen voordat die geraakt werd – iets wat de militairen konden zien op hun radar voordat ze op ‘vuur’ klikten.

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 18-10-2024 13:08:51 ]
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:19:41 #277
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297340
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Volgens mij heeft de VS eerder Oekraine geannexeerd
In welke parallelle realiteit speelde dit zich af?
&lt;signature here&gt;.
pi_215297355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt ook door rusland.
Goeie inderdaad. Een paar drones met olifantsvoet poeder over Moskou is inderdaad een optie.

Maar ja, Putin dreigt al vanaf dag 3 met de vernietiging van de mensheid als het zijn zin niet krijgt.
pi_215297474
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Volgens mij heeft de VS eerder Oekraine geannexeerd en het regime van Zelensky heeft stukken Russisch-talig gebied ingelijfd in zijn regime. Donetsk, Luhansk, Krim en ook Odessa zijn pro-Rusland en dienen als zodanig behandeld te worden en niet te worden ingelijfd in het illegaal zittende nazi-regime van Zelensky. Eigenlijk zouden deze republieken de DPR LPR, Krim en Odessa oblast zelfstandige landen moeten zijn. Ook niet bij Rusland, maar geheel zelfstandig.
8)7

Wat heb je gerookt joh?
Hoe kan je als land een deel van je land inlijven als het al deel van je land is?
pi_215297493
quote:

[..]
Man, dit is toch niet leuk meer? Een beetje discussie is altijd goed, maar jij dropt letterlijk de ene poepzooi na de andere en zegt dan "kijk, heb ik zelf gekleid".
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:34:55 #281
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297520
Speltip: quote die idioot niet (volledig), anders verdwijnt jou postje ook, als een mod klaar is met eyerolling and facepalming, en daarna overgaat tot verwijderen.
&lt;signature here&gt;.
pi_215297523
Heeft ook helemaal niets meer te maken met het hebben van een afwijkende mening ofzo.
Цой жив
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:35:34 #283
3928 Ulx
pi_215297528
Dit soort bullcrap heb ik al een tijdje niet gelezen. Memories.
pi_215297531
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:34 schreef ExTec het volgende:
Speltip: quote die idioot niet (volledig), anders verdwijnt jou postje ook, als een mod klaar is met eyerolling and facepalming, en daarna overgaat tot verwijderen.
Doen mods dat hier tegenwoordig nog?
Цой жив
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:36:45 #285
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297539
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Doen mods dat hier tegenwoordig nog?
Ja, vorige keer dat wappie z'n endeldarm leeg liet lopen verdween het ook. Het helpt als wij TR's zetten, tho.
&lt;signature here&gt;.
pi_215297567
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, vorige keer dat wappie z'n endeldarm leeg liet lopen verdween het ook. Het helpt als wij TR's zetten, tho.
Misschien. Van Jippie kreeg ik eerder te horen dat dit gewoon afwijkende meningen zijn en die moet ik negeren of een mail naar forum@fok.nl sturen. Sindsdien heb ik niet echt meer de behoefte om TRs te zetten.
Цой жив
pi_215297577
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
8)7

Wat heb je gerookt joh?
Hoe kan je als land een deel van je land inlijven als het al deel van je land is?
Niet lang geleden wilde deze boomknuffelaar nog meer fossiele brandstof gaan importeren. Volgens mij is hij een van de corona slachtoffers.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:44:33 #288
38496 Perrin
pi_215297585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niet lang geleden wilde deze boomknuffelaar nog meer fossiele brandstof gaan importeren. Volgens mij is hij een van de corona slachtoffers.
Volgens mij is 't een trolletje.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:50:34 #289
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215297631
quote:

[..]
Ga werken.
Yea, she's on crack.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:53:04 #290
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297647
Niet voor de hand liggend, maar relatief gevoelige klap voor de haatdwerg in het kremlin.

Als Saudi-Arabie hun intentie doorzetten om olie voor 50/vat de markt op te gooien, wordt het '91 redux. De nekslag voor de USSR was lage olieprijzen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:03:42 #291
323876 michaelmoore
pi_215297742
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:53 schreef ExTec het volgende:
Niet voor de hand liggend, maar relatief gevoelige klap voor de haatdwerg in het kremlin.

Als Saudi-Arabie hun intentie doorzetten om olie voor 50/vat de markt op te gooien, wordt het '91 redux. De nekslag voor de USSR was lage olieprijzen.

[ x ]
ja de olie prijs moet een jaar lang zeer fors onder de 70 dollar
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:05:24 #292
323876 michaelmoore
pi_215297753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
boomknuffelaar stemt sinds kort op Sjerrie , heeft zelfs een poster op de deur van zijn zolderkamertje geplakt en een foto van Poetin erbij

het boomknufffelen doet ie ook niet meer , want dat doet sjerrie ook niet
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:28:50 #293
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215297971
Zuid-Korea bevestigd het.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:33:58 #294
323876 michaelmoore
pi_215298025
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 12:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik ben bang dat het Kremlin eerder Nederland terug in de tijd stuurt en wel naar 2000 BC of iets in die richting. :')

Omdat wij een heel irritant landje zijn, staan we hoog in het lijstje van 'targets' en het Kremlin beschikt over ruim voldoende materiaal om ons effectief aan te vallen en uit te schakelen.

Brekelmans, Rutte, Sjoerdsma, Klaver zijn zo arrogant te denken dat het Kremlin een soort Baghdad is, of Belgrado, Tripoli waar je gewoon met gemak een 'regime change' kan uitvoeren en het land plat kan bombarderen zonder enige consequentie voor het westen.
Rusland is geen Irak. Verre van. Een trots volk, met een hoogstaande economie, met Christelijke normen en waarden, zeer geavanceerd met heel veel politieke vrienden in de wereld (alleen het westen dan niet, maar niet de hele wereld draait om Amsterdam of Washington met wat hipster havermelk drinkende soyboys op een regenboogzebrapad).

We spelen met vuur en dat gaan we voelen eerdaags. Heel onverstandig de Russische beer telkens te poken. De grenzeloze naviteit van een Brekelmans gaat ons nog opbreken.

En Wilders moet voet bij stuk houden, hij heeft beloofd dat er geen cent meer naar oorlogstuig voor dat corrupte Oekraine gaat.
Dan moet hij elke potentile levering van oorlogstuig blokkeren gewoon.
Dat is vele malen urgenter dan wat maffe proefballonetjes over asielzoekers naar Oeganda te sturen.
Als Nederland straks in as ligt hoeven we geen asielzoekers meer terug te sturen, want dan bestaat Nederland niet meer.
Poetins huis in Sochi met zeezicht
wie huizen als deze voor zichzelf laat bouwen die wil niet een eind aan de wereld
iedere nuclear raket ddie weg gaat, daarvoor komt er minstens een terug en exact op poetins huizen

vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:36:14 #295
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215298047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 13:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Poetins huis in Sochi met zeezicht
wie huizen als deze voor zichzelf laat bouwen die wil niet een eind aan de wereld

[ afbeelding ]
Ow, maar da's bekend he?

Alle kinderen van het regime wonen in london, parijs, of berlijn. En kinderen van vlad zelf in oostenrijk, iirc.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:56:41 #296
pi_215298264
Oke, iedereen en zijn moeder is boos op me. Zal wel.

Maar ik vrees een derde wereldoorlog, nucleair. En die kent alleen verliezers. Niemand gaat winnen bij zo'n oorlog.

Ineens ben ik 'rechts', maar ik had liever gezien dat er nog een PSP was waar ik op kon stemmen of een CPN, maar alle partijen zijn pro-oorlog. Alleen Forum is tegen.

Dus dan kan ik wel braaf mijn afval sorteren, doen we ook thuis, maar heeft weinig effect na een derde wereldoorlog.

Dat Poetin ook extreem rijk is klopt, daarin wijkt hij - helaas- niet af van andere regeringsleiders en koningen.

Iedereen haat blijkbaar de Russen. Oke. ik vind Russen inderdaad toffe mensen en ik houd van Rusland. Klopt. Maar ook al haat je alles dat Russisch is, is dat een derde wereldoorlog waard?
Is het niet beter om in elk geval te praten met elkaar? En kijken of je ergens uit kan komen. Er zijn verschillende belangen. Rusland wil iets, de VS wil iets anders, Blackrock en Monsanto hebben belangen, Rutte heeft belangen. Iedereen.
Maar ga praten met elkaar.

Russen zijn geen buitenaardse wezens. Zijn gewoon mensen zoals jij en ik. En sommige Russen drinken ook hipster koffie met havermelk op een yogamatje. De stereotypering is niet altijd correct.

Het is niet mijn intentie om de discussie te vervuilen. Maar wat heeft het voor zin om alleen maar dezelfde mening te hebben?
Iedereen hier op FOK! is anti-Rusland en helemaal lyrisch van Zelensky en de Amerikaanse overheid. Is dat ook niet een beetje saai? Lijkt mij saai.

Ik ben altijd al gefascineerd geweest door Rusland.

Maar hoe zien jullie dat dan? Het Kremlin dreigt met vergelding. Zeker ook naar Nederland. Volgend jaar NAVO-top in Nederland. Dan zijn we echt een prioriteit als vergelding. Europoort als doorvoerhaven van wapentuig naar Oekraine die weer worden afgevuurd op Rusland (althans deels).

Is er niemand hier bang voor vergelding vanuit Rusland?
Het is toch geen Irak, die atoomwapens hebben ze echt daar. Dat is geen bluf. Poetin is geduldig, gelukkig maar voor ons, maar op een gegeven moment is zijn geduld ook ten einde. En hij wordt ook weer onder druk gezet door havikken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:57:55 #297
3928 Ulx
pi_215298276
Die lappen Rusprop kennen wel hoor.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:59:06 #298
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215298288
quote:
Yea, she's on crack.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:59:20 #299
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215298291
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 13:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Oke, iedereen en zijn moeder is boos op me. Zal wel.

Maar ik vrees een derde wereldoorlog, nucleair. En die kent alleen verliezers. Niemand gaat winnen bij zo'n oorlog.

Ineens ben ik 'rechts', maar ik had liever gezien dat er nog een PSP was waar ik op kon stemmen of een CPN, maar alle partijen zijn pro-oorlog. Alleen Forum is tegen.

Dus dan kan ik wel braaf mijn afval sorteren, doen we ook thuis, maar heeft weinig effect na een derde wereldoorlog.

Dat Poetin ook extreem rijk is klopt, daarin wijkt hij - helaas- niet af van andere regeringsleiders en koningen.

Iedereen haat blijkbaar de Russen. Oke. ik vind Russen inderdaad toffe mensen en ik houd van Rusland. Klopt. Maar ook al haat je alles dat Russisch is, is dat een derde wereldoorlog waard?
Is het niet beter om in elk geval te praten met elkaar? En kijken of je ergens uit kan komen. Er zijn verschillende belangen. Rusland wil iets, de VS wil iets anders, Blackrock en Monsanto hebben belangen, Rutte heeft belangen. Iedereen.
Maar ga praten met elkaar.

Russen zijn geen buitenaardse wezens. Zijn gewoon mensen zoals jij en ik. En sommige Russen drinken ook hipster koffie met havermelk op een yogamatje. De stereotypering is niet altijd correct.

Het is niet mijn intentie om de discussie te vervuilen. Maar wat heeft het voor zin om alleen maar dezelfde mening te hebben?
Iedereen hier op FOK! is anti-Rusland en helemaal lyrisch van Zelensky en de Amerikaanse overheid. Is dat ook niet een beetje saai? Lijkt mij saai.

Ik ben altijd al gefascineerd geweest door Rusland.

Maar hoe zien jullie dat dan? Het Kremlin dreigt met vergelding. Zeker ook naar Nederland. Volgend jaar NAVO-top in Nederland. Dan zijn we echt een prioriteit als vergelding. Europoort als doorvoerhaven van wapentuig naar Oekraine die weer worden afgevuurd op Rusland (althans deels).

Is er niemand hier bang voor vergelding vanuit Rusland?
Het is toch geen Irak, die atoomwapens hebben ze echt daar. Dat is geen bluf. Poetin is geduldig, gelukkig maar voor ons, maar op een gegeven moment is zijn geduld ook ten einde. En hij wordt ook weer onder druk gezet door havikken.
Ga nou werken.
Yea, she's on crack.
pi_215298300
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 13:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, maar da's bekend he?

Alle kinderen van het regime wonen in london, parijs, of berlijn. En kinderen van vlad zelf in oostenrijk, iirc.
Da's mooi altijd ja. Het westen is o-zo-duivels, maar we willen er wel wonen, studeren, we willen Westerse luxe enz enz.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:00:43 #301
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215298308
Dicht.
Yea, she's on crack.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')