SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Je zegt eerder dat diegene met het meeste meat wint?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat materiele steun helemaal geen effect heeft?
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekraïne. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind een duidelijke overwinning voor een van de partijen sowieso geen ideale oplossing. Want dan blijft het pijnpunt voor de andere partij altijd bestaan en daarmee de spanning. Een einde via onderhandelingen m met een voor beide partijen enigszins te accepteren oplossing is het beste
Ja, het "pijnpunt" is dan dat de rus imperialisten geen land hebben kunnen veroveren, als ze verliezen, en dat moeten we blijkbaar niet willen met z'n allen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekraïne. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekraïne is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraïners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekraïne. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.
Er woonden krim tataren die "verhuisd" zijn door Stalin. Lees eens een geschiedenisboek voor je dit soort dingen roept ajb.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekraïne is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraïners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
Dat wil niet zeggen dat de Krim bij Rusland hoortquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekraïne is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraïners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
Echter zijn dat ook door Rusland erkende grenzen. Dus zo zwart wit is het wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de Krim bij Rusland hoort
In belgie wonen ook veel nederlanders
Ik zei meer russen dan Oekraïners..quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Echter zijn dat ook door Rusland erkende grenzen. Dus zo zwart wit is het wel.
Er woonden orgineel veel meer tartaren maar die zijn grotendeels etnisch gezuiverd door stalin. Dat er nu meer Russen zouden wonen doet er niet toe. Dat is toegeven aan het succes van etnisch zuiveren.
Die onderhandelingen en referenda zijn al in de jaren 90 geweest. Onderhandelen helpt geen zier. Het elimineren van de poetin en zijn kliek en het ondermijnen van de Russische staat wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.
Dat klopt alleen nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zei meer russen dan Oekraïners..
Ik pleit niet voor het een of het ander hoor!! Ik zeg alleen dat het hier ook diffuus is.
Dat veranderd niets aan het argument. De weinigen die echt zo denken zijn de ultra nationalisten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zei meer russen dan Oekraïners..
Ik pleit niet voor het een of het ander hoor!! Ik zeg alleen dat het hier ook diffuus is.
ik vrees dat Poetin niet uit is op onderhandelen, tenzij ie het mes op de keel heeft staan of de laars in de nek, de rode lijn zijn we al 10 keer gepasseerd , laat Polen nu maar Oekraine gaan helpenquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekraïne verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekraïne gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vrees dat Poetin niet uit is op onderhandelen, tenzij ie het mes op de keel heeft staan of de laars in de nek, de rode lijn zijn we al 10 keer gepasseerd , laat Polen nu maar Oekraine gaan helpen
maar Oekraine moet bij de NATO dat is wel duidelijk ook en Belarussia ook als die oude gek Luka weg is
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekraïne verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekraïne gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekraïne verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekraïne gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.
Polen gaat geen landjepik doen, maar Oekraine helpen om Poetin eruit te schoppen dat zou wel mooi zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 23:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als de belarussen zelf die lukashenko willen opruimen dan kan het maar zo zijn dat Polen een beetje gaat helpen en daar is Luka bang voorquote:Op zondag 13 oktober 2024 23:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
en nederland dan graag Zeeuws Vlaanderen met de haven van Antwerpen ookquote:Op maandag 14 oktober 2024 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.
En ook Sudetenland?quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.
En de Elzas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |