abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 oktober 2024 @ 21:52:57 #2
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215257395
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zeg toch niet dat materiele steun helemaal geen effect heeft? 8)7
Je zegt eerder dat diegene met het meeste meat wint?

En de USSR had beduidend meer meat dan nazi duitsland. Toch was iosif niet van mening dat hem dat de overwinning had opgeleverd.
&lt;signature here&gt;.
pi_215257508
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik vind een duidelijke overwinning voor een van de partijen sowieso geen ideale oplossing. Want dan blijft het pijnpunt voor de andere partij altijd bestaan en daarmee de spanning. Een einde via onderhandelingen m met een voor beide partijen enigszins te accepteren oplossing is het beste
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekraïne. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:20:03 #4
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215257564
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
In dit geval niet want Rusland heeft helemaal niets te zoeken in Oekraïne. Het is geen situatie zoals Duitsland na wo1 waarbij de schuldvraag en oorzaken zeer complex en diffuus waren.
Ja, het "pijnpunt" is dan dat de rus imperialisten geen land hebben kunnen veroveren, als ze verliezen, en dat moeten we blijkbaar niet willen met z'n allen. :')

Of de poster bekent kleur, en komt met de bekende kremlin stokpaardjes, a'la dat er geen russisch gesproken zou mogen worden in het oosten, en dat daarvoor dan een "garantie" gegeven zou moeten worden, ofzo.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:22:25 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215257584
quote:

[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekraïne is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraïners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Forum Admin zondag 13 oktober 2024 @ 22:28:03 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215257618
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekraïne is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraïners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
Er woonden krim tataren die "verhuisd" zijn door Stalin. Lees eens een geschiedenisboek voor je dit soort dingen roept ajb.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:29:57 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215257629
quote:

[..]
Dat wil niet zeggen dat de Krim bij Rusland hoort
In belgie wonen ook veel nederlanders
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215257747
quote:

[..]
Echter zijn dat ook door Rusland erkende grenzen. Dus zo zwart wit is het wel.

Er woonden orgineel veel meer tartaren maar die zijn grotendeels etnisch gezuiverd door stalin. Dat er nu meer Russen zouden wonen doet er niet toe. Dat is toegeven aan het succes van etnisch zuiveren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:47:32 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215257750
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat wil niet zeggen dat de Krim bij Rusland hoort
In belgie wonen ook veel nederlanders
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 13 oktober 2024 @ 22:50:05 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215257762
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Echter zijn dat ook door Rusland erkende grenzen. Dus zo zwart wit is het wel.

Er woonden orgineel veel meer tartaren maar die zijn grotendeels etnisch gezuiverd door stalin. Dat er nu meer Russen zouden wonen doet er niet toe. Dat is toegeven aan het succes van etnisch zuiveren.
Ik zei meer russen dan Oekraïners..

Ik pleit niet voor het een of het ander hoor!! Ik zeg alleen dat het hier ook diffuus is.
pi_215257766
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, ik zeg dat het arbitrair is en niet zo zwart wit als icf beweert. En dat daarom dus een einde aan de oorlog door onderhandeling het beste is. Anders blijft het altijd etteren.
Die onderhandelingen en referenda zijn al in de jaren 90 geweest. Onderhandelen helpt geen zier. Het elimineren van de poetin en zijn kliek en het ondermijnen van de Russische staat wel.

Als het geen kernwapens had was het al lang onderverdeeld in meerdere landen.
  Forum Admin zondag 13 oktober 2024 @ 22:54:33 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215257789
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik pleit niet voor het een of het ander hoor!! Ik zeg alleen dat het hier ook diffuus is.
Dat klopt alleen niet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215257793
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat veranderd niets aan het argument. De weinigen die echt zo denken zijn de ultra nationalisten.

Ipv heel deze shit hadden ze beter een nieuwe zwarte zee haven kunnen bouwen in Rusland.
We hadden in 2014 al terug moeten slaan.
pi_215257869
Ben benieuwd wanneer Oekraïne de Krim gaat heroveren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 13 oktober 2024 @ 23:28:24 #15
323876 michaelmoore
pi_215257910
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
ik vrees dat Poetin niet uit is op onderhandelen, tenzij ie het mes op de keel heeft staan of de laars in de nek, de rode lijn zijn we al 10 keer gepasseerd , laat Polen nu maar Oekraine gaan helpen

maar Oekraine moet bij de NATO dat is wel duidelijk ook en Belarussia ook als die oude gek Luka weg is

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 13-10-2024 23:39:30 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215258054
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 23:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik vrees dat Poetin niet uit is op onderhandelen, tenzij ie het mes op de keel heeft staan of de laars in de nek, de rode lijn zijn we al 10 keer gepasseerd , laat Polen nu maar Oekraine gaan helpen

maar Oekraine moet bij de NATO dat is wel duidelijk ook en Belarussia ook als die oude gek Luka weg is
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekraïne verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekraïne gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.
  maandag 14 oktober 2024 @ 00:08:08 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215258094
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 23:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Polen zal waarschijnlijk alleen serieus “helpen” (boots on the ground) wanneer Oekraïne verliest, dan zullen ze Lviv oblast intrekken en wat andere gebieden wat de Poolse republiek verloren is aan de SU. Dat verklaart mijn inziens waarom ze als een idioot aan haar defensie werkt en Belarus af en toe gekke opmerkingen maakt dat ze Oekraïne gaan verdedigen als Polen een invasie start. Die voelen nattigheid denk ik.
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.
  maandag 14 oktober 2024 @ 00:36:07 #18
503043 Kukelecucktsju10
Bitches ain't shit.
pi_215258154
quote:

[..]
_O- _O- _O-
Long Dreaded Iced Tea.
  maandag 14 oktober 2024 @ 00:55:51 #19
323876 michaelmoore
pi_215258177
quote:

[..]
Polen gaat geen landjepik doen, maar Oekraine helpen om Poetin eruit te schoppen dat zou wel mooi zijn
Lviv is Oekrainsch gebied, met Oekrainsche mensen, die zitten niet te wachten op de volgende idioot die behoefte heeft aan meer lebensraum

ook landjepik doen, dan ga je de inval van Rusland juist mee legitimeren
Ruzzia moet helemaal een kop of 6 kleiner gemaakt worden, niet ook landjepik doen

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 14-10-2024 01:59:19 ]
  Moderator maandag 14 oktober 2024 @ 01:53:55 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215258233
Wat moet Polen nou met een stuk Oekraïne waar al 70 jaar geen Polen meer wonen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 oktober 2024 @ 02:01:32 #21
323876 michaelmoore
pi_215258239
quote:

[..]
Als de belarussen zelf die lukashenko willen opruimen dan kan het maar zo zijn dat Polen een beetje gaat helpen en daar is Luka bang voor
  maandag 14 oktober 2024 @ 02:02:46 #22
323876 michaelmoore
pi_215258240
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 00:08 schreef LXIV het volgende:

[..]
Op zich prima dat Polen Lemberg terugneemt, we moeten genocide niet belonen, maar dan Duitsland weer Danzig en omstreken terug.
en nederland dan graag Zeeuws Vlaanderen met de haven van Antwerpen ook
pi_215258281
quote:

[..]
En ook Sudetenland?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 08:59:35 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215259053
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 02:51 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
En ook Sudetenland?
En de Elzas.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215259192
Telegraaf zorgt ook weer voor gesprekken bij het koffiezet apparaat

https://www.telegraaf.nl/(...)usland-te-beeindigen

Uiteraard zonder het concreet te maken via een bron ofzo
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:25:39 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215259202
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:23 schreef LethalNinja het volgende:

Der Spiegel, die het van deze had.

Maar: nee. Lees dat italiaanse artikel maar.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:25:47 #27
323876 michaelmoore
pi_215259203
quote:

[..]
komt Turkije met hun Ottomaanse rijk aanzetten zal je meemaken
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:29:27 #28
323876 michaelmoore
pi_215259223
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:23 schreef LethalNinja het volgende:

Ruzzia kan deze oorlogseconomie niet meer beeindigen, of met hele zware klappen, dan stort hun GDP volledig in

Een oorlogseconomie kun je alleen voortzetten met oorlog of met verkoop van die zooi Ruzzia heeft verder weinig economie naast het opppompen van olie en gas
pi_215259274
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ruzzia kan deze oorlogseconomie niet meer beeindigen, of met hele zware klappen, dan stort hun GDP volledig in

Een oorlogseconomie kun je alleen voortzetten met oorlog of met verkoop van die zooi Ruzzia heeft verder weinig economie naast het opppompen van olie en gas
Oekraïne wordt militair en financieel ondersteund door de Europa en de USA. Dat kan echt nog wel even door dus waarom zouden ze accepteren dat Rusland grond krijgt. Kursk is ook nog in bezit als onderhandelings chip.
pi_215259301
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik dacht dat de USA hier negatief over geadviseerd had. Je eigen frontlijn verzwakken en mensen materieel verspillen om een valkuil op te zetten die in je nadeel uitpakt als je tegenstander er niet intrapt is gewoon niet slim. De G2 van de Oekraïeners heeft tijdens de wargame gewoon lopen suffen of is meegegaan met de groupthink die allang besloten had dat dit een goed idee was.
Daarom moet je altijd ook een beetje wereldvreemde en excentrieke lieden bij een sectie 2 zetten.
Waarschijnlijk was het plan door Oekraïne al uitgedacht in juni, toen de Russische opmars ten westen van Avdiivka stokte.

Maar toen het plan ten uitvoer werd gebracht in begin augustus, waren de Russen op stoom, want ze hadden via Prohres de barrière Vovcha-rivier weten te omzeilen. De Oekraïners hadden daar op dat moment wel voldoende manschappen om de opmars richting de snelweg van Pokrovsk naar Chasiv Yar tegen te houden, maar dat ging ten koste van de verdediging van Prohres. Dus je kunt concluderen dat een deel van de manschappen die in Koersk gebruikt werden, beter naar het Pokrovskfront gestuurd hadden kunnen worden.
  maandag 14 oktober 2024 @ 09:45:08 #31
323876 michaelmoore
pi_215259360
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Waarschijnlijk was het plan door Oekraïne al uitgedacht in juni, toen de Russische opmars ten westen van Avdiivka stokte.

Maar toen het plan ten uitvoer werd gebracht in begin augustus, waren de Russen op stoom, want ze hadden via Prohres de barrière Vovcha-rivier weten te omzeilen. De Oekraïners hadden daar op dat moment wel voldoende manschappen om de opmars richting de snelweg van Pokrovsk naar Chasiv Yar tegen te houden, maar dat ging ten koste van de verdediging van Prohres. Dus je kunt concluderen dat een deel van de manschappen die in Koersk gebruikt werden, beter naar het Pokrovskfront gestuurd hadden kunnen worden.
als er echt 200.000 noord koreaans kannonenvoer bij is dan kun je niet tegenop schieten
pi_215259363
quote:

[..]
En datzelfde kun je van de Donbass-regio zeggen. Femke Halsema liep destijds met de button rond van 1873, want het was maar zo kort geleden dat we (=NL) de slavernij afschaften.
Dat jaartal kun je ook wel voor de Donbass gebruiken . Toen pas ontstonden al die plaatsen omdat er mijnbouw werd ontdekt. Daar trokken meer Russen naar toe dan Oekraïners toen die steden in het Sovjet-periode tot bloei kwamen. De Oekraïners zaten daarvoor (1873) ook ten westen van de Donbass.
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:01:35 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215259465
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]
En datzelfde kun je van de Donbass-regio zeggen. Femke Halsema liep destijds met de button rond van 1873, want het was maar zo kort geleden dat we (=NL) de slavernij afschaften.
Dat jaartal kun je ook wel voor de Donbass gebruiken . Toen pas ontstonden al die plaatsen omdat er mijnbouw werd ontdekt. Daar trokken meer Russen naar toe dan Oekraïners toen die steden in het Sovjet-periode tot bloei kwamen. De Oekraïners zaten daarvoor (1873) ook ten westen van de Donbass.
Ja. Punt is dat het gebied een hele complexe en diffuse geschiedenis heeft waarin allerlei staten allerlei stukken land tijden in bezit hebben gehad.
De reden om dit uiterst simpel voor te stellen is omdat dit nodig is het klootjesvolk de loopgraven in te krijgen. Want wie wil zijn leven wagen om in zo'n arbitrair geval de administratieve indeling van een stuk grond in het uiterste oosten van Europa te wijzigen?
pi_215259480
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als er echt 200.000 noord koreaans kannonenvoer bij is dan kun je niet tegenop schieten
Drones weten wel raad met dat nood koreaanse kanonnenvoer. Grote groep bij elkaar, drone doet een akbar en ze zijn allemaal dood.
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:40:47 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215259722
quote:

[..]
Als je het dan toch Lemberg gaat noemen, 'geef' het dan ook terug aan Oostenrijk _O-
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:44:16 #36
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215259739
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 09:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
komt Turkije met hun Ottomaanse rijk aanzetten zal je meemaken
Zeker, dan is het wachten op de gevleugelde Huzaren die dankzij een verbond tussen Sobieski en Justinius geholpen zullen worden door de heropgerichte Varangiaanse garde en Constantinopel binnen zullen trekken... oh nee wacht, Turkijke is een 'bondgenoot'.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:44:47 #37
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215259740
Ik zie het al, wordt weer tijd dat we belgie in gaan lijven. Want ook diens ontstaan is immers uiterst "complex en diffuus".

En kunnen we indonesie ook niet gewoon weer onder de voet lopen? Is immers eeuwen van ons geweest, eigenlijk maar heel 'arbitrair' ook, dat we het 'administratief' aan de bevolking daar hebben gegeven.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:53:08 #38
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_215259768
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:44 schreef ExTec het volgende:
Ik zie het al, wordt weer tijd dat we belgie in gaan lijven. Want ook diens ontstaan is immers uiterst "complex en diffuus".

En kunnen we indonesie ook niet gewoon weer onder de voet lopen? Is immers eeuwen van ons geweest, eigenlijk maar heel 'arbitrair' ook, dat we het 'administratief' aan de bevolking daar hebben gegeven.
Wacht nog even voor je hier binnenvalt, dan gaan we even bekijken of er via deze redenatie nog wat met Congo te doen valt...
  maandag 14 oktober 2024 @ 12:17:59 #39
323876 michaelmoore
pi_215260382
quote:

[..]
Ruzzia is ook in Bulgarije langs de kust al sinds 2010 zover ik weet, Russische paspoorten aan het uitdelen aan de lokale bevolking met allerlei voordelen en Sovjet volksliederen zingen met kinderen van alle voomalige USSR landen

ik zie de kust strook van Bulgarije als een primair russisch doel om zo de zwarte zee te omcirkelen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 14-10-2024 12:25:02 ]
pi_215261276
Na het dieptepunt in levende babies geboren in juni/juli, gaat rusland de bonus voor de eerstgeborene verhogen naar 677.000 roebel (~6770 eurodollar).

RIA: op 25 oktober gaat de basisrente weer verhoogd worden.
  maandag 14 oktober 2024 @ 14:09:45 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215261395
Dus ondanks dat het kremlin bakken met geld naar defensie, of zeg maar eigenlijk: het ministerie van oorlog gooit, is de verhoging minder dan verleden jaar, en maakt het militair industrieel complex geen cent winst.

Interessant leesvoer:

Klik.
&lt;signature here&gt;.
pi_215261636
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:09 schreef ExTec het volgende:
Dus ondanks dat het kremlin bakken met geld naar defensie, of zeg maar eigenlijk: het ministerie van oorlog gooit, is de verhoging minder dan verleden jaar, en maakt het militair industrieel complex geen cent winst.

Interessant leesvoer:

Klik.
Gelezen, mooi artikel! Als dit zo doorgaat stort Rusland economisch in elk geval in.
pi_215262706
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Als je het dan toch Lemberg gaat noemen, 'geef' het dan ook terug aan Oostenrijk _O-
De Dubbelmonarchie bedoel je.
pi_215262769
quote:
'Rusland uiterlijk in 2030 in staat om NAVO aan te vallen'
Het Russische leger zal uiterlijk tegen het einde van dit decennium in staat zijn om de NAVO aan te vallen. Dat heeft Bruno Kahl gezegd aan een parlementair commissie in Berlijn. Kahl is het hoofd van de Duitse Bundesnachrichtendienst (BND), één van de drie geheime diensten van het land. Het Kremlin ontkent dat Rusland een bedreiging vormt voor de NAVO.

Ook Duitsland zelf is niet veilig. “Het Kremlin beschouwt Duitsland als een vijand”, aldus Kahl, die erop wijst dat zijn land de op één na grootste sponsor is van Oekraïne. “We zitten in een direct conflict met Rusland.”

Volgens Kahl wil de Russische president Vladimir Poetin “een nieuwe wereldorde” vestigen en zal hij daarvoor “de rode lijnen” van het Westen testen. De Russische geheime dienst gaat daarbij steeds agressiever te werk en handelt daarbij “zonder enige scrupules”, klinkt het.
https://www.demorgen.be/o(...)n-oekraine~b38bed0a/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215262786
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mogen die pleuris Russen eerst voorbij Polen. En die Polen investeren rap in hun eigen defensie. Laat dat een voorbeeld zijn voor de rest van Europa.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:39:54 #47
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215263038
quote:

[..]
Dit.
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:42:38 #48
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215263058
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat is dit voor een wappie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215263063
RIA: Wederom een suggestie om een strafbelasting in te voeren voor kinderloze echtparen. Dit keer van de orthodoxe kerk.
RIA: Peskov is er nog over aan het nadenken.

Volgens mij is er ook al wetgeving die "kindloze propaganda" verbiedt (of gaat verbieden).
Nogmaals: geboortecijfer in juni was het laagste in 25 jaar.

Er is niets beter voor een geboortecijfer dan je land te veranderen een dystopisch shithole.

Rostat: -2100 russen per dag. :W
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:55:29 #50
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215263140
quote:
Je bent de nazi's en de biolabs vergeten joh.
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')