Gemodificeerde aanvalssprinkhanen getraind om organen van kinderen te verhandelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent de nazi's en de biolabs vergeten joh.
En het is nog maar net het begin, moet je eens voorstellen hoe dat over 25-50 jaar is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Een paar jaar terug is de bovenstaande korte film gemaakt om te waarschuwen voor drones.
En vandaag de nos: https://nos.nl/artikel/25(...)ne-geen-andere-keuze
Een hybride oorlog met sabotage, ondermijning van de samenleving, een vijfde colonne, collaborateurs enz. is ook een oorlog, er hoeven geen Russische tanks over de grens te rollen om ellende in Europa te veroorzaken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Mogen die pleuris Russen eerst voorbij Polen. En die Polen investeren rap in hun eigen defensie. Laat dat een voorbeeld zijn voor de rest van Europa.
Het grootste probleem is natuurlijk als het ook tegen burgers gebruikt gaat worden. Je kan hele steden en gebieden vermoorden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En het is nog maar net het begin, moet je eens voorstellen hoe dat over 25-50 jaar is.
Als je je bedenkt hoe intens dom en haatdragend het grootste deel van onze leiders en een groot deel van onze bevolking is dan zou je eigenlijk de ontwikkeling van dit soort wapens moeten stoppen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En het is nog maar net het begin, moet je eens voorstellen hoe dat over 25-50 jaar is.
Slimquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Aan zoiets dacht ik ook al een keer. Gewoon van die anti-diefstal zenders in een voertuig en kijken waar die rondrijdt. En dan boem als je de kans krijgt.
ga ff naar een paar drone fabrieken in Iran om te zeggen dat ze moeten stoppen met de shahed drone te bouwen voor de russen , wij kunnen ons beter gaan voorbereiden op verdediging tegen drones met dronesquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je je bedenkt hoe intens dom en haatdragend het grootste deel van onze leiders en een groot deel van onze bevolking is dan zou je eigenlijk de ontwikkeling van dit soort wapens moeten stoppen.
quote:Een goed voorbeeld van een onbemand vliegtuig uit het Oekraense arsenaal, dat uitgebreid gebruik maakt van kunstmatige intelligentie, is de SAKER, schrijft de Oekraense krant Kyiv Post.
Dit is een verkenningsdrone die doelwitten moet uitzoeken voor de Oekraense artillerie.
Het is een zogenoemde quadcopter, een drone met vier rotors, die gebruik maakt van de kunstmatige intelligentie die is ontwikkeld door Palantir.
Het tijdschrift TIME noemde dit Amerikaanse techbedrijf eerder dit jaar al ,,de AI wapenhandelaar van de 21e eeuw."
AI dat is de Partizaan van de 21 ste eeuwquote:Een voorbeeld van het succes van de technologie is de SAKER-verkenningsdrone, waarin Palantir's AI-software is ingebed. De drone zou zelfstandig personeel, tanks, pantservoertuigen en andere doelen kunnen identificeren en die informatie aan zijn commandopost kunnen doorgeven om te selecteren wanneer de vijand moet worden geraakt en met welke wapens.
quote:Het kritische voordeel komt echter voort uit het vermogen van de AI om te 'leren' en voor Oekraense operators om de software verder te 'trainen'.
Er wordt gezegd dat SAKER nu Russische soldaten kan onderscheiden door simpelweg hun uniformen, hun wapens en uitrusting en zelfs door de manier waarop ze bewegen, nadat ze talloze video's van Russische operationele troepen hebben 'gevoed'.
halen ze hem er af doen ze hem in jouw brievenbusquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Aan zoiets dacht ik ook al een keer. Gewoon van die anti-diefstal zenders in een voertuig en kijken waar die rondrijdt. En dan boem als je de kans krijgt.
Lijkt mij kul, toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Okaaaaaayyyyy. Deze had ik niet op de bingokaart.
Wat omslachtig. Plaats dan gelijk een bom.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Het opblazen van een lege auto in een repairshop of auto wasserij lost niets op , dan kopen ze gewoon een nieuwe ,quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat omslachtig. Plaats dan gelijk een bom.
quote:Het kritische voordeel komt echter voort uit het vermogen van de AI om te 'leren' en voor Oekraense operators om de software verder te 'trainen'.
Er wordt gezegd dat SAKER nu Russische soldaten kan onderscheiden door simpelweg hun uniformen, hun wapens en uitrusting en zelfs door de manier waarop ze bewegen, nadat ze talloze video's van Russische operationele troepen hebben 'gevoed'.
quote:1 Euro is gelijk aan
106,34 Russische roebel
Lijkt me niet heel effectief. Iedereen die een beetje slim is controleert z'n auto. Bovendien kan Oekrane echt niet heel goed precision strikes uitvoeren op auto's in bezet gebied. Daar is echt heel wat voor nodig. Vraag me af of dit niet gewoon gebruikt wordt voor iets anders.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ja, ik denk dat het een andere functie dient dan Ulx of dat X-berichtje vermeld. Ze doen het vast voor andere redenen; ik heb zo niet n twee drie doorgezocht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat omslachtig. Plaats dan gelijk een bom.
of tegen die commandant , zeg even tegen de lijfwachten dat ze aan de kant gaan, ik ga je opblazen met een bom ,quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het een andere functie dient dan Ulx of dat X-berichtje vermeld. Ze doen het vast voor andere redenen; ik heb zo niet n twee drie doorgezocht.
Gewoon bom er onder is heel veel effectiever.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:02 schreef Discombobulate het volgende:
Iedereen die een beetje slim is controleert z'n auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |