abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215044010

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie voor het eerst georganiseerd door @laziness en @Sharuun01

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiėnt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

LET OP! Wij zullen in Oktober pas beginnen met koppelen, so hold on to your seats and get ready!

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 20-09-2024 16:48:21 ]
pi_215044383
@_UserName_ ... Staat me iets bij van vorig jaar...?

;)

Ik geef me graag op als Shopper! *O*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2024 @ 15:06:57 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_215044456
Alvast even een eerste vraag, vooral om te voorkomen dat ik zelf dingen verkeerd begrijp :+

Dat jullie nu een nieuw topic geopend hebben, betekent dat ook dat de mailtjes om je als gever of ontvanger aan te melden gestuurd kunnen worden, of moeten we daar nog even mee wachten?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 20 september 2024 @ 15:16:01 #4
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215044574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Alvast even een eerste vraag, vooral om te voorkomen dat ik zelf dingen verkeerd begrijp :+

Dat jullie nu een nieuw topic geopend hebben, betekent dat ook dat de mailtjes om je als gever of ontvanger aan te melden gestuurd kunnen worden, of moeten we daar nog even mee wachten?
Je kan aan de slag maar we gaan er pas na 1 oktober naar kijken en koppelen.

Ontvangers sturen geen mail maar vullen de vragenlijst in.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215044687
Ik meld me aan als donateur. In beginsel voor 1 kerstpakket van ¤ 100. Als er op een later moment nog gevers te weinig zijn (volgens mij waren er in voorgaande jaren meer gevers dan ontvangers), dan ben ik ook nog wel bereikbaar.

Ik begin er niet meer aan om zelf een kerstpakket samen te stellen, dat mag een ander doen die daar beter in is. Ik heb een paar keer zelf kerstpakketten samengesteld, maar heb slechte ervaringen met het bezorgen. Daarnaast heb ik met open mond en stijgende bewondering zitten kijken naar de foto's van de werkelijk adembenemende pakketten van voorgaande jaren. De originaliteit, creativiteit en vindingrijkheid spatten er letterlijk vanaf. Ik dacht: dat krijg ik nooit van mijn leven zo mooi voor elkaar.
Toch vind ik het mijn plicht als iemand die het gewoon goed heeft en geluk heeft in zijn leven zoals ik, dat ook te delen met mensen die het slechter hebben getroffen. Als ik sommige verhalen hoor, dan denk ik vaak: wauw, dit kan iedereen overkomen. Dat ik het goed heb is niet vanzelfsprekend en geeft je de plicht om anderen te helpen. Maar dat is mijn mening.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2024 @ 15:33:00 #6
284411 crew  heywoodu
pi_215044791
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 15:16 schreef laziness het volgende:

[..]
Je kan aan de slag maar we gaan er pas na 1 oktober naar kijken en koppelen.

Ontvangers sturen geen mail maar vullen de vragenlijst in.
Duidelijk ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_215044833
Altijd leuk om te volgen dit topic en zeer leuk om rond de kerst al die prachtige foto's te zien!
Organisatie bedankt alvast dat jullie er zoveel tijd en moeite in stoppen! ^O^ *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 september 2024 @ 16:21:22 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215045226
Shopper meldt zich!

Ik shop iig voor @devzero, maar ik kan er nog wel een pakket of twee hebben om te shoppen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_215045256
Nog een vraagje: Moeten wij donateurs en shoppers zelf matchen of moeten we dat overlaten aan de organisatie? En als we het zelf moeten doen: hoe gaat zo'n match?
pi_215045322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:24 schreef Vincent_student het volgende:
Nog een vraagje: Moeten wij donateurs en shoppers zelf matchen of moeten we dat overlaten aan de organisatie? En als we het zelf moeten doen: hoe gaat zo'n match?
Ik geloof niet dat ik een keuze heb als donateur. Toch @DJMO :P
pi_215045333
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 15:00 schreef Sally het volgende:
@:_Username_ ... Staat me iets bij van vorig jaar...?

;)

Ik wil best 2 shoppers sponsoren, als je nog iemand zoekt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 september 2024 @ 16:35:04 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215045364
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:30 schreef devzero het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik een keuze heb als donateur. Toch @:djmo :P
:N O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_215045385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:35 schreef DJMO het volgende:

[..]
:N O+
Ah ok, duidelijk. Dan hoor ik vanzelf wel wie gaat shoppen.
Edit, eh ik denk misverstand. Want hiervoor vond al een match plaats. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 september 2024 @ 16:41:15 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215045421
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:37 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Vorige jaren kozen donateurs zelf hun shoppers/maakten ze ook zelf afspraken over hoe en wat.

Ik heb vorig jaar ook voor devzero geshopt en toen na afloop eigenlijk min of meer gelijk afgesproken dat ik dit jaar ook weer voor hem zou shoppen ;)

pi_215045455
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:37 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Dat was wel een tijdje zo, maar sinds een paar jaar moeten donateurs en shoppers zelf matchen. Anders wordt het gewoon te veel werk voor de organisatie.
pi_215045483
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:44 schreef devzero het volgende:

[..]
Dat was wel een tijdje zo, maar sinds een paar jaar moeten donateurs en shoppers zelf matchen. Anders wordt het gewoon te veel werk voor de organisatie.
Ja, begrijpelijk. Ik wacht nog enkele dagen af, misschien zie ik wel een forumvriend(-in) voorbij komen als shopper.
  vrijdag 20 september 2024 @ 16:52:05 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215045531
*O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 september 2024 @ 16:56:10 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215045568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ja, begrijpelijk. Ik wacht nog enkele dagen af, misschien zie ik wel een forumvriend(-in) voorbij komen als shopper.
Mocht je niemand anders kunnen vinden sta ik vooralsnog ter beschikking *O*

pi_215046118
Gek genoeg staat in de aankondiging op het forum nog jetz :+
pi_215046134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Rustig aan geeft het wat tijd de zomer is net voorbij (nog niet eens :P )
Er komen genoeg mensen die willen shoppen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 september 2024 @ 18:04:13 #21
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_215046281
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 17:43 schreef Magica het volgende:
Het staat er nu goed.. :P
pi_215046489
Leuk dat de actie er weer is. Aangezien mijn vader vorig jaar 5 kerstpakketdozen voor me kocht, moet ik sowieso nog een paar keer meedoen :+
pi_215046554
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 17:44 schreef Magica het volgende:

[..]
Rustig aan geeft het wat tijd de zomer is net voorbij (nog niet eens :P )
Er komen genoeg mensen die willen shoppen
Ik zie het gewoon even aan. Ik wil het eigenlijk speciaal voor een gezin die ieder dubbeltje op zijn kant moet leggen met kinderen. Dat die kinderen ook iets lekkers krijgen met de kerst. Ik heb medelijden met gezinnen die niet een normaal ontbijt hebben, kinderen zijn daar vooral de dupe van.
Maar ook als het iemand alleen is die het gewoon niet ziet zitten, vind ik ook dat die een kerstpakket verdient.
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 september 2024 @ 18:47:28 #24
269689 crew  Viv
pi_215046600
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 17:43 schreef Magica het volgende:
Dat loopt altijd achter inderdaad, irritant bij typfouten. :X
  Redactie Frontpage vrijdag 20 september 2024 @ 18:54:00 #25
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_215046649
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 15:00 schreef Sally het volgende:
@:_Username_ ... Staat me iets bij van vorig jaar...?

;)

Klopt, echter hebben mijn vrouw en ik een kleintje op komst dus moet ik mij helaas terugtrekken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_215046671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:24 schreef Vincent_student het volgende:
Er worden of kunnen onderling afspraken gemaakt worden tussen shopper en donateur, maar ik heb vorig jaar gewoon een donateur toegewezen gekregen. Er zijn namelijk ook anonieme donateurs.

Toen er nog een shopper/donateur combi nodig was, aangeboden om nog een ander pakket van een andere donateur samen te stellen en te verzenden :)

Toevallig had ik 1 iemand die mij benaderde, en was de andere aan mij toegewezen door de organisatie.
Dus ik had 2 anonieme donateurs!

Ging prima!

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 20-09-2024 19:07:49 ]
pi_215046682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 18:54 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Klopt, echter hebben mijn vrouw en ik een kleintje op komst dus moet ik mij helaas terugtrekken.
Geeft niet :*

Gefeliciteerd!
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 september 2024 @ 19:04:39 #28
269689 crew  Viv
pi_215046718
quote:

[..]
Wat leuk, gefeliciteerd! ~:) ~:)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 september 2024 @ 19:11:07 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_215046755
quote:

[..]
Wat leuk, gefeliciteerd!
pi_215046790
quote:

[..]
Wow, gefeliciteerd!!
  vrijdag 20 september 2024 @ 19:25:19 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215046872
quote:

[..]
Gefeliciteerd ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215046931
Wij (Symphonic en ik) kunnen zeker weer shoppen als een donateur een shopper zoekt, dozen hebben we altijd wel en ideetjes komen vanzelf.
pi_215048146
quote:

[..]
Wat leuk. Gefeliciteerd :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 20 september 2024 @ 21:46:24 #34
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215048171
Jahaaaa!! We zijn begonnen! *O* *O* *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Redactie Frontpage zaterdag 21 september 2024 @ 06:06:28 #35
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_215049523
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 18:59 schreef Sally het volgende:

[..]
Geeft niet :*

Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 19:04 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat leuk, gefeliciteerd! ~:) ~:)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 19:11 schreef qltel het volgende:

[..]
Wat leuk, gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 19:14 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Wow, gefeliciteerd!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Gefeliciteerd ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat leuk. Gefeliciteerd :*
Dank jullie wel! Natuurlijk ga ik het wel volgen hier zodat ik er toch een beetje bij ben :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_215050141
Ik twijfelde even of ik mee wilde doen als shopper, net als de afgelopen jaren. Ik vind het leuk om te doen, maar het kost ook tijd en energie.
Toen herinnerde ik me dat mijn moeder al twee jaar zei dat ze ook mee wilde helpen met shoppen en pakketten samenstellen. We gaan nu dus samen aan de slag *O* met twee pakketten, hebben we besloten.

Mocht je donateur willen zijn en nog geen shopper hebben, stuur dan even een pb of quote dit bericht.
pi_215050147
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik twijfelde even of ik mee wilde doen als shopper, net als de afgelopen jaren. Ik vind het leuk om te doen, maar het kost ook tijd en energie.
Toen herinnerde ik me dat mijn moeder al twee jaar zei dat ze ook mee wilde helpen met shoppen en pakketten samenstellen. We gaan nu dus samen aan de slag *O* met twee pakketten, hebben we besloten.

Mocht je donateur willen zijn en nog geen shopper hebben, stuur dan even een pb of quote dit bericht.
Meld! Ik wil graag 1 pakket doneren maar zie shoppen echt niet zitten. :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 september 2024 @ 09:10:57 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215050168
Ik winkel altijd al graag bij Gideon Italiaander, maar nu kan ik bijna niet wachten tot ik gekoppeld ben. Een van z'n grotere filialen tovert hij speciaal voor de feestdagen om met alleen maar speelgoed en feestartikelen _O_

pi_215050196
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

Vincent zoekt nog een donateur. Zie eerdere berichten :)
pi_215050199
Mail gestuurd met opgave als gever.
pi_215050226
Ik denk even na voor dit jaar. We gaan een verhuizing en verbouwing tegemoet precies in die tijd. Oftewel drukke en dure periode. Dus ik kom er voor dit jaar later nog even op terug. Wil sowieso wel iets doen, maar of het een heel pakket sponsoren is of misschien met iemand samen van een kleiner bedrag een iets groter bedrag kunnen maken..

Het shoppen vond ik vorig jaar ook leuk en had bedacht dat dit jaar ook zelf weer te gaan doen, maar ik denk dat het daarvoor in de verkeerde periode komt 😉
  zaterdag 21 september 2024 @ 09:30:10 #42
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215050292
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:16 schreef Peejtur het volgende:
Mail gestuurd met opgave als gever.
Idem. #zinin *O*
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 09:44:04 #43
382129 crew  Donna
pi_215050403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:20 schreef hilliebillie het volgende:
Ik denk even na voor dit jaar. We gaan een verhuizing en verbouwing tegemoet precies in die tijd. Oftewel drukke en dure periode. Dus ik kom er voor dit jaar later nog even op terug. Wil sowieso wel iets doen, maar of het een heel pakket sponsoren is of misschien met iemand samen van een kleiner bedrag een iets groter bedrag kunnen maken..

Het shoppen vond ik vorig jaar ook leuk en had bedacht dat dit jaar ook zelf weer te gaan doen, maar ik denk dat het daarvoor in de verkeerde periode komt 😉
Ik wil ook graag een kleiner bedrag inleggen.. :Y
pi_215050633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:06 schreef Bami het volgende:

[..]
Meld! Ik wil graag 1 pakket doneren maar zie shoppen echt niet zitten. :@
Ja, tof *O* ik stuur je zo een pm
pi_215050641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 15:24 schreef Vincent_student het volgende:
Ik meld me aan als donateur. In beginsel voor 1 kerstpakket van ¤ 100. Als er op een later moment nog gevers te weinig zijn (volgens mij waren er in voorgaande jaren meer gevers dan ontvangers), dan ben ik ook nog wel bereikbaar.

Ik begin er niet meer aan om zelf een kerstpakket samen te stellen, dat mag een ander doen die daar beter in is. Ik heb een paar keer zelf kerstpakketten samengesteld, maar heb slechte ervaringen met het bezorgen. Daarnaast heb ik met open mond en stijgende bewondering zitten kijken naar de foto's van de werkelijk adembenemende pakketten van voorgaande jaren. De originaliteit, creativiteit en vindingrijkheid spatten er letterlijk vanaf. Ik dacht: dat krijg ik nooit van mijn leven zo mooi voor elkaar.
Toch vind ik het mijn plicht als iemand die het gewoon goed heeft en geluk heeft in zijn leven zoals ik, dat ook te delen met mensen die het slechter hebben getroffen. Als ik sommige verhalen hoor, dan denk ik vaak: wauw, dit kan iedereen overkomen. Dat ik het goed heb is niet vanzelfsprekend en geeft je de plicht om anderen te helpen. Maar dat is mijn mening.
Heb je al een shopper? Anders kan ik dat voor je doen O+
  zaterdag 21 september 2024 @ 10:39:59 #46
244125 laziness
pi_215050901
Even vluchtig in jullie mailtjes gespiekt. Daar kreeg ik meteen een glimlach van op mijn gezicht. Wat een vrolijkheid en enthousiasme O+

Kudos voor de user die zich voorstelde a la Wordt Vervolgd _O-
pi_215051213
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:39 schreef laziness het volgende:
Even vluchtig in jullie mailtjes gespiekt. Daar kreeg ik meteen een glimlach van op mijn gezicht. Wat een vrolijkheid en enthousiasme O+

Kudos voor de user die zich voorstelde a la Wordt Vervolgd _O-
Als je toch al gespiekt hebt, kun je ons ook mooi vertellen hoe het loopt met de instroom? Zoals gebruikelijk op het begin meer aanbod dan vraag?
  zaterdag 21 september 2024 @ 11:27:47 #48
244125 laziness
pi_215051573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:56 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als je toch al gespiekt hebt, kun je ons ook mooi vertellen hoe het loopt met de instroom? Zoals gebruikelijk op het begin meer aanbod dan vraag?
De ontvangers mailen niet dus dat is niet direct te zien.
pi_215051621
Ik wil wel weer shopper zijn.
  zaterdag 21 september 2024 @ 11:38:49 #50
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215051659
Ik geef zelf een pakket en kan nog een extra pakket shoppen voor iemand. Doe maar een dm als je een shopper zoekt!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 12:56:37 #51
382129 crew  Donna
pi_215052326
Mijn jaar is sinds september vorig jaar al k.ut door de buurman. Misschien meld ik me ook wel weer als ontvanger. Het was zo bijzonder vorig jaar. O+
pi_215052841
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Eh.. ik zie dat je Bami ook hebt benaderd?
  zaterdag 21 september 2024 @ 14:06:59 #53
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_215052913
Ik vond het vorig jaar leuk om iemand blij te maken dus wil wel graag terug gever zijn dit jaar :)

Straks me aanmelden, als ik aan m’n pc zit :P
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_215052956
Hoi, ik wil me graag aanmelden voor shopper. Eens al gedaan en vond dat erg leuk!
Twiddel
  Manager PR/Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 14:17:47 #55
269689 crew  Viv
pi_215052969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:55 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Eh.. ik zie dat je Bami ook hebt benaderd?
Ze gaat twee pakketten verzorgen zei ze. ;)
pi_215052983
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:17 schreef Viv het volgende:

[..]
Ze gaat twee pakketten verzorgen zei ze. ;)
Ohw, ok, daar heb ik overheen gelezen. Nou dan is het wat mij betreft akkoord.
pi_215053251
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef Donna het volgende:
Mijn jaar is sinds september vorig jaar al k.ut door de buurman. Misschien meld ik me ook wel weer als ontvanger. Het was zo bijzonder vorig jaar. O+
@Solotovski en ik willen wel ingepakt in kadopapier voor z’n deur gaan liggen.

Mooi kerstwonder

[ Bericht 6% gewijzigd door Viv op 21-09-2024 16:38:02 (Knip) ]
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_215053562
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ok. Zullen we dit verder via PM regelen? Dan neem ik aan dat ik onder de pannen zit.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 september 2024 @ 15:27:43 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215053633
Waar blijft @Scorpie eigenlijk?

zaterdag 21 september 2024 @ 15:41:06 #60
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215053797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:27 schreef DJMO het volgende:
Waar blijft @:scorpie eigenlijk?
En @CoolGuy ??
  zaterdag 21 september 2024 @ 15:41:50 #61
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215053817
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:53 schreef Rozevla het volgende:

[..]
@:solotovski en ik willen wel ingepakt in kadopapier voor z’n deur gaan liggen.

Mooi kerstwonder
_O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Viv op 21-09-2024 16:38:23 (Knip in quote) ]
  Moderator zaterdag 21 september 2024 @ 16:01:12 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215054201
Ik heb je tag gezien maar het is 21 september, ik ga me nu nog niet vastleggen voor iets wat pas over een paar maanden gaat spelen. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 september 2024 @ 16:13:32 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215054374
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb je tag gezien maar het is 21 september, ik ga me nu nog niet vastleggen voor iets wat pas over een paar maanden gaat spelen. :)
En ik loop zo in gedachten over dit topic en wat ik mogelijk wil kopen voor nog onbekende ontvangers, dat ik net tegen de caissičre alvast een fijne kerst zei toen ze me een prettig weekend wenste. Die keek even heel verbaasd _O-

pi_215054438
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ok. Zullen we dit verder via PM regelen? Dan neem ik aan dat ik onder de pannen zit.
Yep, top! Zin in ~:)
pi_215054628
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef DJMO het volgende:

[..]
En ik loop zo in gedachten over dit topic en wat ik mogelijk wil kopen voor nog onbekende ontvangers, dat ik net tegen de caissičre alvast een fijne kerst zei toen ze me een prettig weekend wenste. Die keek even heel verbaasd _O-
Die zijn wel wat gewend hoor, laatst nog jij ook gezegd tegen de medewerker van de bioscoop die me een fijne voorstelling wenste :P
Twiddel
  zaterdag 21 september 2024 @ 18:23:47 #66
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215055691
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:33 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Die zijn wel wat gewend hoor, laatst nog jij ook gezegd tegen de medewerker van de bioscoop die me een fijne voorstelling wenste :P
Klant aan de kassa "fijne dag en werkze!"
Ik: "dankjewel jij ook!!"

Ze 8)7 zijn 8)7 aan 8)7 het 8)7 shoppen 8)7 Ireth!!! 8)7
  zaterdag 21 september 2024 @ 19:36:49 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_215056197
Ik heb me aangemeld als ontvanger. Ben daar nooit zo van maar ik vind dat ik een keer iets voor mezelf mag. Zeker na het rot jaar dat dit geweest is. O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_215057770
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb me aangemeld als ontvanger. Ben daar nooit zo van maar ik vind dat ik een keer iets voor mezelf mag. Zeker na het rot jaar dat dit geweest is. O+
Absoluut!! :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215058714
Ik heb zojuist mij en @devzero opgegeven als Shopper/Donateur :) O+

Ik heb nog ruimte voor nog een pakket shoppen! *O*

Stuur maar dm of quote me hier :) Probeer wel bij te houden of ik genoemd word ;)

Edit: ik ben voorzien van 2 donateurs, waarvoor dank! O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 22-09-2024 10:06:05 ]
pi_215058764
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb zojuist mij en @:devzero opgegeven als Shopper/Donateur :) O+

^O^
pi_215058805
quote:
88s.gif Op zondag 22 september 2024 00:15 schreef devzero het volgende:

[..]
[ afbeelding ] ^O^
Zeg. Moet je Joost wel erbuiten laten he!

:+
pi_215059274
It'll be lonely this Christmas
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215060006
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb zojuist mij en @:devzero opgegeven als Shopper/Donateur :) O+

Ik heb nog ruimte voor nog een pakket shoppen! *O*

Stuur maar dm of quote me hier :) Probeer wel bij te houden of ik genoemd word ;)
Ik sponsor je een pakket :)
pi_215060627
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 08:21 schreef Mathijz het volgende:

[..]
Ik sponsor je een pakket :)
Leuk! *O* ^O^
Ik PM je later vandaag even!
pi_215066426
quote:
Erg dat een buurman zo'n invloed heeft. Sterkte.
pi_215066655
In het teken van barmhartigheid wil ik deze link ook even delen

https://onlinedierenvoeds(...)kket-A4-SEP24-v2.pdf

Je kan een dierenkerstpakket aanvragen bij hun, de kerstactie is zonder minima check en kan iedereen aanvragen ongeacht afkomst of wat dan ook.
Het steunt een ontzettend goed doel, vanaf november kan je dan een kerstpakket aanvragen voor jouw eigen huisdier, het huisdier van je buurman/zus/neef in Brazilie, wie dan ook.

Vorig jaar zelf ook gedaan en het was echt bizar hoeveel er in zat, het was zo zwaar dat ik hem in mijn eentje niet mee kreeg van het pakketpunt :D
Twiddel
pi_215066669
Ps, iemand die nog een shopper zoekt? Ik hou me graag aanbevolen :)
Twiddel
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2024 @ 19:13:39 #78
284411 crew  heywoodu
pi_215066706
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2024 19:06 schreef summer2bird het volgende:
In het teken van barmhartigheid wil ik deze link ook even delen

https://onlinedierenvoeds(...)kket-A4-SEP24-v2.pdf

Je kan een dierenkerstpakket aanvragen bij hun, de kerstactie is zonder minima check en kan iedereen aanvragen ongeacht afkomst of wat dan ook.
Het steunt een ontzettend goed doel, vanaf november kan je dan een kerstpakket aanvragen voor jouw eigen huisdier, het huisdier van je buurman/zus/neef in Brazilie, wie dan ook.

Vorig jaar zelf ook gedaan en het was echt bizar hoeveel er in zat, het was zo zwaar dat ik hem in mijn eentje niet mee kreeg van het pakketpunt :D
Dit klinkt erg goed! Niet dat ik een huisdier heb of iemand met een huisdier ken, maar daar ga ik de komende twee maanden eens goed op letten, lijkt me leuk om iemand zo ook nog te kunnen helpen :P
pi_215066784
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit klinkt erg goed! Niet dat ik een huisdier heb of iemand met een huisdier ken, maar daar ga ik de komende twee maanden eens goed op letten, lijkt me leuk om iemand zo ook nog te kunnen helpen :P
Ze doen volgens mij ook pakketten voor tuinvogels enzo. Vorig jaar aangegeven dat ik ook de vogels buiten voer in de winter en kreeg 2 kg zakken van vogelpindas mee met dat pakket :o
Twiddel
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2024 @ 19:29:28 #80
284411 crew  heywoodu
pi_215066850
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:22 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ze doen volgens mij ook pakketten voor tuinvogels enzo. Vorig jaar aangegeven dat ik ook de vogels buiten voer in de winter en kreeg 2 kg zakken van vogelpindas mee met dat pakket :o
Oooh, daar heb ik wél wat aan, goede tip!

Vanaf half november kan het zo te zien? Tegen die tijd eens kijken, twee tientjes (de verzendkosten) moet wel lukken als ik dat zo hoor/lees van wat er in zit :)
  Redactie Sport zondag 22 september 2024 @ 21:17:08 #81
451829 crew  H.Vviv
pi_215067943
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef summer2bird het volgende:
Ps, iemand die nog een shopper zoekt? Ik hou me graag aanbevolen :)
Mocht je nog niemand hebben ik wil wel sponsoren.
pi_215067967
Wat is dit toch een geweldig topic O+

Dankzij dit topic ben ik met mijn kinderen naar een pretpark geweest en wat hebben die 2 genoten, het was werkelijk waar fantastisch!!
Ik heb zelf ontdekt dat mijn maag minder achtbaan bestendig is dan 10 jaar geleden.

Omdat we afgelopen jaar zo verwend zijn meld ik ons dit jaar niet aan voor een pakket maar geniet ik mee van jullie verhalen. O+
S. 2014
J. 2016
  zondag 22 september 2024 @ 21:22:42 #83
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215068003
@Whiskers2009 en ik willen dit jaar ook weer een pakket sponsoren en zoeken nog een shopper.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215068032
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Mocht je nog niemand hebben ik wil wel sponsoren.
Ja graag :Y
Zullen we via pm verder bespreken hoe en wat? :)
Twiddel
pi_215069238
Heerlijk topic. Ook ik ga me dit jaar niet aanmelden als ontvanger, omdat ik vind dat ik het goed zat heb, maar de dieren pakket link van summer2bird klinkt wel heel leuk voor mijn grote lompe kalf (aka hond) Billie (regelmatig te zien in het hondentopic). Mocht iemand tegen die tijd dat willen doen, graag, ik ben zelf ook namelijk niet in de gelegenheid te bestellen (geen iDeal enzo blabla).

Verder ga ik lekker genieten van het meelezen in dit topic!
pi_215069316
Na jarenlang een pakket te hebben gemaakt moet ik dit jaar afhaken. Ik ben buiten Nederland en (shoppen en) verzenden vanaf hier is geen optie, helaas. Ik ben alleen begin oktober een weekje in Nederland en weet niet of ik voor de Kerst nogmaals in NL zal zijn, maar waarschijnlijk niet.

Maar, als er iemand wil shoppen, dan sponsor ik graag 1 pakket. Zijn er liefhebbers die willen shoppen? Ik wil deze actie niet voorbij laten gaan.

🙏 alvast dank.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  maandag 23 september 2024 @ 08:54:13 #87
244125 laziness
pi_215069960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:56 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ook dit inmiddels even bekeken. Verschil tussen aanbod en vraag is niet zo groot. Iets meer aanbod maar niet het dubbele aantal of zo ^O^

Maar er kunnen zeker nog veel meer ontvangers bij dus als je twijfelt gewoon doen!
pi_215070054
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 05:42 schreef Essebes het volgende:
Na jarenlang een pakket te hebben gemaakt moet ik dit jaar afhaken. Ik ben buiten Nederland en (shoppen en) verzenden vanaf hier is geen optie, helaas. Ik ben alleen begin oktober een weekje in Nederland en weet niet of ik voor de Kerst nogmaals in NL zal zijn, maar waarschijnlijk niet.

Maar, als er iemand wil shoppen, dan sponsor ik graag 1 pakket. Zijn er liefhebbers die willen shoppen? Ik wil deze actie niet voorbij laten gaan.

🙏 alvast dank.
Symphonic en ik zijn graag jouw shoppers. Stem het maar even via dm met Symphonic af, dan kunnen we als donateur-shoppercombi aangemeld worden.
pi_215070093
quote:
Blij dat het nog steeds een fijn gevoel gaf. Dat geeft mij dan het bijzondere gevoel :)
pi_215071420
Kan je ook anoniem geld doneren aan deze actie?
Wil niet mijn echte naam/bankrekening koppelen aan mijn username. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215072009
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Symphonic en ik zijn graag jouw shoppers. Stem het maar even via dm met Symphonic af, dan kunnen we als donateur-shoppercombi aangemeld worden.
Fijn, ik ga DM’n 👍
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  maandag 23 september 2024 @ 13:34:50 #92
244125 laziness
pi_215072108
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef superniger het volgende:
Als je zelf een pakket samenstelt en opstuurt zal niemand je bankgegevens nodig hebben. Als je werkt met een shopper die namens jou een pakket samenstelt dan zal je naam wel bekend worden bij degene die voor je shopt aangezien zij van jou geld moeten ontvangen om te kunnen shoppen.
  maandag 23 september 2024 @ 13:48:00 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215072351
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon via tikkie?
pi_215072833
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 03:37 schreef Cod_player het volgende:
Heerlijk topic. Ook ik ga me dit jaar niet aanmelden als ontvanger, omdat ik vind dat ik het goed zat heb, maar de dieren pakket link van summer2bird klinkt wel heel leuk voor mijn grote lompe kalf (aka hond) Billie (regelmatig te zien in het hondentopic). Mocht iemand tegen die tijd dat willen doen, graag, ik ben zelf ook namelijk niet in de gelegenheid te bestellen (geen iDeal enzo blabla).

Verder ga ik lekker genieten van het meelezen in dit topic!
Die wil ik wel voor je doen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 23 september 2024 @ 14:37:55 #95
244125 laziness
pi_215072852
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 13:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Gewoon via tikkie?
Dan nog krijgt de ontvanger van het geld jouw naam en bankrekeningnummer te zien toch?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 september 2024 @ 14:45:51 #96
284411 crew  heywoodu
pi_215072893
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 14:37 schreef laziness het volgende:

[..]
Dan nog krijgt de ontvanger van het geld jouw naam en bankrekeningnummer te zien toch?
Via een Western Union-kantoor wellicht?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 september 2024 @ 14:47:02 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215072902
PayPal een optie anders?

pi_215072911
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 13:34 schreef laziness het volgende:

[..]
Als je zelf een pakket samenstelt en opstuurt zal niemand je bankgegevens nodig hebben. Als je werkt met een shopper die namens jou een pakket samenstelt dan zal je naam wel bekend worden bij degene die voor je shopt aangezien zij van jou geld moeten ontvangen om te kunnen shoppen.
quote:

[..]
Bedankt voor de info.
#superniger2020
pi_215072927
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 14:47 schreef DJMO het volgende:
PayPal een optie anders?
Is niet anoniem.
#superniger2020
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 september 2024 @ 14:55:03 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215072971
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 14:49 schreef superniger het volgende:

[..]
Is niet anoniem.
T is een omweg, maar als jij zelf anoniem wil blijven, kun je iemand die niet op fok zit vragen het geld voor jeoverte boeken en dat jij het hem of haar contant geeft.

Ik heb in het verleden ook wel eens cash geld gekregen van een donateur, maar dat kwam toevallig zo uit omdat hij in castricum werkt, waar ik woon.

pi_215074561
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 14:34 schreef marsan het volgende:

[..]
Super lief! Je kan vanaf 16 november aanmelden zag ik, ik zal tegen die tijd even bekijken welke info over Billie nodig is en dan neem ik contact met je op :)
  maandag 23 september 2024 @ 19:48:10 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215075328
quote:

[..]
Bankrekening is sowieso van tikkie. De naam zou kunnen.
pi_215076905
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 14:47 schreef DJMO het volgende:
PayPal een optie anders?
Dat gaat met een e-mailadres, maar ook daar zie je in het account een naam staan.
Wat met kan doen is een extra PayPal account aanmaken voor dit, met een (spam)mailadres.
En dan niet koppelen aan de bankrekening maar vooraf geld uploaden vóór overboeken.

@superniger
pi_215076912
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 14:34 schreef marsan het volgende:

[..]
Wat tof! Ik zat er ook al over te denken om te doen voor @Cod_player :D :@ :X

Sowieso ga ik aanvragen voor de honden van een hele goede vriend van me :)
pi_215076985
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 22:34 schreef Sally het volgende:

[..]
Dat gaat met een e-mailadres, maar ook daar zie je in het account een naam staan.
Wat met kan doen is een extra PayPal account aanmaken voor dit, met een (spam)mailadres.
En dan niet koppelen aan de bankrekening maar vooraf geld uploaden vóór overboeken.

@:superniger
Ik zie dat men wel meerdere adressen aan een PayPal account kan koppelen, plus dat "JeGebruikersnaam" ook aangepast kan worden. Misschien kan dat ook tijdelijk.
Al staat er wel een disclaimer bij dat anderen je officieel wel makkelijk moeten kunnen terugvinden en transacties met je kunnen uitvoeren.

@superniger
pi_215077834
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 19:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Bankrekening is sowieso van tikkie. De naam zou kunnen.
Ook je reknr is dan te zien. Maar dit draagt verder weinig bij aan dit topic.

In het verleden zelf weleens een pakket samengesteld. Aangezien ik zelf totaal niet creatief ben was dat dus een goed idee met een (al zeg ik het zelf) minder goede uitwerking. Mocht iemand nog willen shoppen dan sponsor ik er wel weer graag 1.
  dinsdag 24 september 2024 @ 08:21:34 #107
80382 manny
30 is best veel
pi_215078177
meld me aan als doneer deelnemer. stuur maar berichtje als je geef combinatie aan wil gaan
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_215084079
Ugh, ik ga me toch opgeven als ontvanger door omstandigheden.

Ik heb geen grote wensen, maar zou graag de dierenbox van 20 euro die @marsan me voor mn doggo wou sponsoren zou super zijn, dus miss handig op dat met koppelen te melden?
pi_215084766
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:09 schreef Cod_player het volgende:
Ugh, ik ga me toch opgeven als ontvanger door omstandigheden.

Ik heb geen grote wensen, maar zou graag de dierenbox van 20 euro die @:marsan me voor mn doggo wou sponsoren zou super zijn, dus miss handig op dat met koppelen te melden?
:*

Gewoon doen.

Je kan altijd aan het einde op het formulier nog wat kwijt voor de gever of andere opmerkingen.
  dinsdag 24 september 2024 @ 23:16:21 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215085384
Mezelf ook weer opgegeven als ontvanger. Ik zal er verder niet over uitweiden, maar ik kan een opkikker wederom echt heel hard gebruiken :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215087567
Ik ga dit jaar 2 pakketten zelf shoppen en doneren O+
Heb zojuist de mail gestuurd.
Kan niet wachten, ben ook al lekker aan het bestellen voor familie O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_215090247
Ik lurk weer lekker mee ...

Feel good topics O+
  woensdag 25 september 2024 @ 22:40:43 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215094622
Tis een beetje pusherig misschien. Maar we willen écht graag een pakket doneren. Dus @Starflyer en ik zoeken nog steeds een shopper :@

Dus *shopper gezocht* *O*
pi_215094681
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis een beetje pusherig misschien. Maar we willen écht graag een pakket doneren. Dus @:Starflyer en ik zoeken nog steeds een shopper :@

Dus *shopper gezocht* *O*
Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.

Al zou ik het wel in etappes kunnen doen als de koppeling een beetje vlotjes gaat.
  woensdag 25 september 2024 @ 22:49:53 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215094764
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.

Al zou ik het wel in etappes kunnen doen als de koppeling een beetje vlotjes gaat.
Superlief van je O+
Maar je hebt het dus al meer druk zat :*

Het is ook niet de bedoeling om al gekoppelde shoppers onder druk te zetten. We willen gewoon aangeven dat wij nog iemand zoeken, mocht (een nieuw) iemand besluiten wel te willen shoppen ;)
  Manager PR/Moderator woensdag 25 september 2024 @ 22:52:07 #116
269689 crew  Viv
pi_215094807
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:44 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er nog genoeg shoppers zich melden. Je moet jezelf ook weer geen stress op de hals halen. :) Wel lief dat je het überhaupt overweegt!
pi_215094869
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:52 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik neem aan dat er nog genoeg shoppers zich melden. Je moet jezelf ook weer geen stress op de hals halen. :) Wel lief dat je het überhaupt overweegt!
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Superlief van je O+
Maar je hebt het dus al meer druk zat :*

Het is ook niet de bedoeling om al gekoppelde shoppers onder druk te zetten. We willen gewoon aangeven dat wij nog iemand zoeken, mocht (een nieuw) iemand besluiten wel te willen shoppen ;)
Er is nog tijd :Y
  woensdag 25 september 2024 @ 22:55:28 #118
244125 laziness
pi_215094872
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:33 schreef F_r het volgende:
Ik wil wel weer shopper zijn.
Volgens mij is F_r nog beschikbaar als ik alle opgave mailtjes goed heb onthouden ;)
  woensdag 25 september 2024 @ 22:59:07 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215094943
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:55 schreef laziness het volgende:

[..]
Volgens mij is F_r nog beschikbaar als ik alle opgave mailtjes goed heb onthouden ;)
@F_r Met de prachtige (rode) katten (Fire O+ ooit o.a. ) O+
Zoek je nog donateurs om voor te shoppen of ben je al voorzien?
  Moderator woensdag 25 september 2024 @ 23:32:38 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215095166
Shoppen gaat me dit jaar niet lukken omdat ik een wiplash heb maar doneren wil ik zeker doen :Y Dus wie wil er voor mij shoppen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 25 september 2024 @ 23:44:20 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215095207
-weg- :)

[ Bericht 48% gewijzigd door Whiskers2009 op 26-09-2024 00:11:01 ]
pi_215096043
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
@:F_r Met de prachtige (rode) katten (Fire O+ ooit o.a. ) O+
Zoek je nog donateurs om voor te shoppen of ben je al voorzien?
Oh Fire O+ die is al een paar jaar geleden overleden. Vandaag niet zo'n leuke dag vanmiddag wordt een kat van ons ingeslapen ook een rode.
pi_215096045
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:55 schreef laziness het volgende:

[..]
Klopt
pi_215096073
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!
pi_215096369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:

[..]
Oh Fire O+ die is al een paar jaar geleden overleden. Vandaag niet zo'n leuke dag vanmiddag wordt een kat van ons ingeslapen ook een rode.
Wat verdrietig. Sterkte.
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 08:39:07 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_215096417
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 07:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!
Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.

Ik snap ook niet meer wat je wil. Dan is het commitment, dan is het die laatste 3cm, dan is het de filmpjes die we vroeger opnamen. Ik heb óók mijn behoeften he. Maar ben je ooit geļnteresseerd in wat ķk mis? Nee! Hoe denk je dat dat voelt, hm? He? HE?!
  donderdag 26 september 2024 @ 08:54:16 #127
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215096501
quote:

[..]
Klopt
Zou je voor mij en @Whiskers2009 willen shoppen?
  donderdag 26 september 2024 @ 09:27:02 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215096690
quote:

[..]
Wat verdrietig, sterkte :*
pi_215096731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.

Ik snap ook niet meer wat je wil. Dan is het commitment, dan is het die laatste 3cm, dan is het de filmpjes die we vroeger opnamen. Ik heb óók mijn behoeften he. Maar ben je ooit geļnteresseerd in wat ķk mis? Nee! Hoe denk je dat dat voelt, hm? He? HE?!
Je bent zo’n gemenerik!!
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 10:03:25 #130
16180 crew  CoolGuy
pi_215096943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 09:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je bent zo’n gemenerik!!
Oh here we go met de krokodillentranen.
pi_215096970
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:54 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Zou je voor mij en @:Whiskers2009 willen shoppen?
Dat wil ik wel doen
pi_215096987
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oh here we go met de krokodillentranen.
Zie je nou, je neemt nooit mijn gevoelens serieus, je bent ook echt... ook echt.... ook echt EEN MAN!!
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 10:16:10 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_215097036
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zie je nou, je neemt nooit mijn gevoelens serieus, je bent ook echt... ook echt.... ook echt EEN MAN!!
Dit bedoel ik nou! Dat is wat je zei dat je wil, en nu komt het niet uit en dan is het ineens weer niet goed. Je bent soms echt net een wijf.
pi_215097043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit bedoel ik nou! Dat is wat je zei dat je wil, en nu komt het niet uit en dan is het ineens weer niet goed. Je bent soms echt net een wijf.
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 10:18:36 #135
16180 crew  CoolGuy
pi_215097055
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.
pi_215097072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.
ZIJ KAN JOU NOOIT GEVEN WAT IK KAN
  donderdag 26 september 2024 @ 10:23:15 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215097074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:08 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat wil ik wel doen
*O* We hebben een shopper! *O*
pi_215097117
Symphonic en ik hebben zeker ruimte om naast het pakket dat we voor Essebes shoppen nog voor andere donateurs te shoppen. Benader Symphonic gerust via DM als je ons nodig hebt, 2 extra pakketten kunnen we prima aan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 september 2024 @ 10:53:57 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215097270

donderdag 26 september 2024 @ 11:12:41 #140
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215097379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:08 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat wil ik wel doen
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
*O* We hebben een shopper! *O*
Ik zal ons opgeven als donateurs/shoppercombinatie.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 september 2024 @ 12:03:29 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215097705
quote:

[..]
Kunnen we iets voor je doen? Sterkte iig :*

pi_215097858
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:53 schreef DJMO het volgende:
O+ @:scorpie O+ @:coolguy O+
Ja hoi
  donderdag 26 september 2024 @ 13:24:10 #143
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_215098214
quote:
8s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]
ZIJ KAN JOU NOOIT GEVEN WAT IK KAN
Grote schoenen, grote schoenen… *;
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_215098704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 12:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Kunnen we iets voor je doen? Sterkte iig :*
Ik zou niet weten wat. Er komt momenteel weinig uit mijn handen ben aan het wachten tot het 15:30 is.
pi_215098745
Scorpie en CoolGuy maken dat het gelijk weer voelt als Kerst op Fok O+
pi_215098855
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had er even hele andere gedachten bij :@

Maar gelukkig had @DJMO me even bijgepraat :+

:')
pi_215099354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kusjekroel :*
  donderdag 26 september 2024 @ 18:54:06 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215100840
  donderdag 26 september 2024 @ 18:54:47 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215100852
quote:

[..]
;( :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 september 2024 @ 18:57:34 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215100871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:54 schreef Ireth het volgende:
O+ @:Scorpie O+ @:CoolGuy O+
Copycat :6

Moderator donderdag 26 september 2024 @ 19:00:01 #151
16180 crew  CoolGuy
pi_215100895
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symphonic en ik hebben zeker ruimte om naast het pakket dat we voor Essebes shoppen nog voor andere donateurs te shoppen. Benader Symphonic gerust via DM als je ons nodig hebt, 2 extra pakketten kunnen we prima aan.
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 september 2024 @ 19:01:03 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215100905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
Ja. Je loopt een paar jaar achter :P

pi_215100922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:54 schreef Ireth het volgende:
O+ @:Scorpie O+ @:CoolGuy O+
Ook een kusjekroel voor jou :*
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 19:04:40 #154
16180 crew  CoolGuy
pi_215100938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja. Je loopt een paar jaar achter :P
Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.
  donderdag 26 september 2024 @ 19:06:58 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215100971
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja :Y
  donderdag 26 september 2024 @ 19:09:03 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215100993
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.
Ja, echt jįren. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap zelfs. @Doedezemaar heeft ook een foto (van zichzelf/haar outfit) gepost van die dag toentertijd.

Hoe heb je dat gemist? :D
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 19:10:07 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_215101003
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, echt jįren. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap ook. @:Doedezemaar heeft een foto gepost van die dag toen.

Hoe heb je dat gemist? :D
Ja ehhh...n.nou....omdat...ja....

Nou... ;(
  donderdag 26 september 2024 @ 19:11:34 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101025
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja ehhh...n.nou....omdat...ja....

Nou... ;(
Nou, bij deze ben je weer bij i.i.g. :D :*
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 19:12:15 #159
16180 crew  CoolGuy
pi_215101035
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nou, bij deze ben je weer bij i.i.g. :D :*
Ja, wat dit betreft dan. Benieuwd wat er nog meer uit de hoge hoed komt (voor mij).
  donderdag 26 september 2024 @ 19:13:49 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101051
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, wat dit betreft dan. Benieuwd wat er nog meer uit de hoge hoed komt (voor mij).
Ik ben ook erg benieuwd :P
  donderdag 26 september 2024 @ 19:16:50 #161
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215101088
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:

[..]
Copycat :6
:6
pi_215101103
We zijn daarna zelfs nog echt getrouwd ook
Met rechts onze lieve Just_me
  donderdag 26 september 2024 @ 19:19:48 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101115
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn daarna zelfs nog echt getrouwd ook [ link | afbeelding ]
Met rechts onze lieve Just_me
Kijk, dat heb ik dan weer gemist :D
pi_215101129
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kijk, dat heb ik dan weer gemist :D
Was in 2017. Time flies
  donderdag 26 september 2024 @ 19:22:13 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101141
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Was in 2017. Time flies
Nogal ja :o
Tof dat jullie ook nog echt getrouwd zijn O+
Béééétje *kuch* te laat, maar alsnog gefeliciteerd beiden :*
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 20:07:58 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_215101675
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Was in 2017. Time flies
Ah, ik ben ook getrouwd in 2017, wellicht dat dat 't was waardoor ik afgeleid werd....maar nee, ik heb het simpelweg totaal niet meegekregen.
pi_215101702
Ik meld me voor de roddels

Wat heb ik gemist

WACHT COOLGUY IS OOK GETROUWD?!
  donderdag 26 september 2024 @ 20:11:49 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101715
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ah, ik ben ook getrouwd in 2017, wellicht dat dat 't was waardoor ik afgeleid werd....maar nee, ik heb het simpelweg totaal niet meegekregen.
Daarvóór hadden ze al een geregistreerd partnerschap. En ergens dįįr weer voor werden ze een setje :P

Dus je eigen huwelijk is niet de oorzaak van het missen dat ze een setje zijn IRL ;)
  donderdag 26 september 2024 @ 20:12:29 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me voor de roddels

Wat heb ik gemist

WACHT COOLGUY IS OOK GETROUWD?!
Hij heeft ook een kind :o
Ook al een tijdje :o
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 20:15:43 #170
16180 crew  CoolGuy
pi_215101745
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Daarvóór hadden ze al een geregistreerd partnerschap. En ergens dįįr weer voor werden ze een setje :P

Dus je eigen huwelijk is niet de oorzaak van het missen dat ze een setje zijn IRL ;)
Kun jij niet gewo....hou gewoon je mond! :P
pi_215101750
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
OMG NOOOO
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 20:16:24 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_215101751
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
  donderdag 26 september 2024 @ 20:16:39 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Kun jij niet gewo....hou gewoon je mond! :P
Is goed hoor :D :*
pi_215101754
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
  donderdag 26 september 2024 @ 20:20:29 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215101776
quote:

[..]
_O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 september 2024 @ 20:33:39 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215101861
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kerst is geen kerst zonder jullie gebakkelei _O-

donderdag 26 september 2024 @ 20:46:12 #177
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215101942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
OMG NOOOO
pi_215101972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:46 schreef Ireth het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja dit kwam wel ff binnen zeg maar. Op de app is het zo’n lieve jongen maar achter mijn rug om… nou je ziet het !
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 21:06:24 #179
16180 crew  CoolGuy
pi_215102245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dit kwam wel ff binnen zeg maar. Op de app is het zo’n lieve jongen maar achter mijn rug om… nou je ziet het !
Dat zei je vrouw ook tegen me gisteravond.
pi_215102293
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zei je vrouw ook tegen me gisteravond.
Doet ze wel vaker, zeggen hoe goed het was met mij tegen volslagen vreemdelingen ja
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 21:14:59 #181
16180 crew  CoolGuy
pi_215102335
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Doet ze wel vaker, zeggen hoe goed het was met mij tegen volslagen vreemdelingen ja
Ja maar goed, ze zegt in principe įlles als je die 2 tientjes op het nachtkastje legt en dan fluistert 'keep the change', dus ik zou niet al teveel waarde hechten aan het waarheidsgehalte van die uitspraak.
pi_215102386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja maar goed, ze zegt in principe įlles als je die 2 tientjes op het nachtkastje legt en dan fluistert 'keep the change', dus ik zou niet al teveel waarde hechten aan het waarheidsgehalte van die uitspraak.
Zo is ze nu eenmaal hč, ze is opgevoed met het idee dat lelijke debieltjes zoals jij ook recht op geluk mogen hebben en die 20 euro van jou is dan op de koop toe genomen.

Oké ho maar weer nu :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 21:19:36 ]
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 21:20:39 #183
16180 crew  CoolGuy
pi_215102404
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zo is ze nu eenmaal hč, ze is opgevoed met het idee dat lelijke debieltjes zoals jij ook recht op geluk mogen hebben en die 20 euro van jou is dan op de koop toe genomen.

Oké ho maar weer nu :')
Ja, hoe lelijker hoe goedkoper (maar dat gaat met 20ct per lelijkheidsniveau), daarom mag jij gratis.

Tis wel weer klaar nu ja :') Wat een kuthumor.
pi_215102435
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, hoe lelijker hoe goedkoper (maar dat gaat met 20ct per lelijkheidsniveau), daarom mag jij gratis.

Tis wel weer klaar nu ja :') Wat een kuthumor.
Wat moeten de lieve FHF mensjes wel niet denken
pi_215132904
Topickillll...! :o -O-

Even de sfeer terug brengen!

>:O ~:) >:O ~:)

141101_50937_aangeboden.png

141101_50937_gekoppeld.png

141101_50937_ontvangen.png
pi_215134206
Mensen, ik ben los! Ik heb inpakpapier gekocht *O*
  maandag 30 september 2024 @ 09:45:23 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_215134237
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mensen, ik ben los! Ik heb inpakpapier gekocht *O*
Ik ook voor onze adventskalender. Kilometers bij de Primark :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215134544
Ik dacht dat het nog wel leuk zou zijn om @KapiteinIglo een adventskalender te sturen met z’n allen :9 ~:) ;) :*
  maandag 30 september 2024 @ 18:54:25 #189
450148 KapiteinIglo
pi_215139177
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht dat het nog wel leuk zou zijn om @:kapiteiniglo een adventskalender te sturen met z’n allen :9 ~:) ;) :*
:( wil jij me weer kapot depressief hebben dit jaar?
*O* *O*
Alle vakjes op dag 1 :P
pi_215139346
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 18:54 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
:( wil jij me weer kapot depressief hebben dit jaar?
*O* *O*
Alle vakjes op dag 1 :P
Ja, dat ga ik jou echt niet meer aandoen *;
  maandag 30 september 2024 @ 19:22:53 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_215139381
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht dat het nog wel leuk zou zijn om @:kapiteiniglo een adventskalender te sturen met z’n allen :9 ~:) ;) :*
Kunnen we niet een omgekeerde adventskalender regelen om af te tellen naar een adventskalender :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215139797
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2024 19:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Kunnen we niet een omgekeerde adventskalender regelen om af te tellen naar een adventskalender :P
Wait, whut?
  maandag 30 september 2024 @ 19:58:12 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_215139818
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:56 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Wait, whut?
Mijn jongste is dol op de ikeakalender en die krijgt hij dus 24 dagen voor 1 december, zodat hij kan aftellen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 september 2024 @ 20:45:26 #194
450148 KapiteinIglo
pi_215140473
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Mijn jongste is dol op de ikeakalender en die krijgt hij dus 24 dagen voor 1 december, zodat hij kan aftellen :D
_O- _O- dat is beter haha
pi_215140937
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Dus dat is een dubbele advent?
  maandag 30 september 2024 @ 21:54:57 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_215141088
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 21:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dus dat is een dubbele advent?
Soort van. Ik maak zelf een adventkalender dit jaar, maar op deze manier hoeft hij die niet te missen :P (en volgens mij komt het precies uit dat hij mag beginnen op de dag dat ik naar het ziekenhuis moet voor een operatie, dus dat is een mooie afleiding)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215141986
*O* Het is oktober! *O*

:X :@
pi_215153629
Heb er zin in dit jaar. Heb nog niks durven aanschaffen. Benieuwd naar de koppeling :) , dan gaat het waarschijnlijk snel en staat er weer wekenlang een doos op de wasmachine die steeds verder gevuld raakt ~:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 oktober 2024 @ 21:27:32 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215162680
Ben ik al gekoppeld aan een ontvanger? Ik wil shoppen!

Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 oktober 2024 @ 21:28:26 #200
284411 crew  heywoodu
pi_215162687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:27 schreef DJMO het volgende:
Ben ik al gekoppeld aan een ontvanger? Ik wil shoppen!
Ik gok zomaar dat je het vanzelf te horen krijgt :+
  woensdag 2 oktober 2024 @ 21:54:45 #201
244125 laziness
pi_215162931
Sharuun is op vakantie dus nog even geduld.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 oktober 2024 @ 22:03:30 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215163006
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik gok zomaar dat je het vanzelf te horen krijgt :+
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef laziness het volgende:
Ik heb wel geduld hoor :* maar de kerst verkoop van Gideon Italiaander is k jaar weer een uitdaging om niet op voorhand alles in te kopen wat hij heeft liggen _O-

donderdag 3 oktober 2024 @ 08:19:51 #203
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_215164408
Ik hoorde Mariah Carey bij Hart van Nederland. :')
You sound reasonable...Time to up my medication.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 09:26:27 #204
244125 laziness
pi_215164734
Er is genoeg ruimte voor meer ontvangers. Als je twijfelt gewoon doen. Niks fijners dan een opkikker aan het eind van het jaar persoonlijk voor jou geshopt *O*

Gun jezelf dat lichtpuntje mensen :*
pi_215165275
Zoekt iemand nog een shopper? Ik houd me graag aanbevolen ;)
pi_215165443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 10:50 schreef CaVaBien het volgende:
Zoekt iemand nog een shopper? Ik houd me graag aanbevolen ;)
Ik stuur je een pb
pi_215165704
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef laziness het volgende:
I has returned to the land of FOK!
pi_215166003
En om alvast een klein overzichtje te geven

Gevers & Donateur/Shopper koppels: 21 stuks
Ontvangers: 22 stuks

Wij gaan het iets minder fancy aanpakken als dat de kerstmeisjes deden en niet werken met boompjes, pakjes en andere fratsen, maar gewoon met getalletjes.

Sorry @KapiteinIglo & @superkimmi :*
pi_215166156
quote:
18s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 11:46 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
I has returned to the land of FOK!
*O*

* Sally in spanning afwacht... :o

:P
pi_215166167
quote:
18s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Sharuun01 het volgende:

Wij gaan het iets minder fancy aanpakken als dat de kerstmeisjes deden en niet werken met boompjes, pakjes en andere fratsen, maar gewoon met getalletjes.

Sorry @:kapiteiniglo & @:Superkimmi :*
Daar komt nog wat aan shopper/donateur bij, maar ik moet even wat afstemmen met de donateur.

Dus @Mathijz : zie je PM :P
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 oktober 2024 @ 13:16:38 #211
284411 crew  heywoodu
pi_215166514
quote:
18s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Sharuun01 het volgende:

Sorry @:kapiteiniglo & @:Superkimmi :*
Meer ontvangers dan gevers op het moment :o

Maar nog tijd zat natuurlijk :9
pi_215167202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 13:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Meer ontvangers dan gevers op het moment :o

Maar nog tijd zat natuurlijk :9
Precies, en ik heb er nog een paar die ik toe moet voegen bedenk ik net (mijzelf en mijn ouders als gevers)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2024 @ 14:50:52 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215192611
Ik ben in het walhalla beland

SPOILER

Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 oktober 2024 @ 14:55:11 #214
284411 crew  heywoodu
pi_215192657
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:50 schreef DJMO het volgende:
Ik ben in het walhalla beland

SPOILER
Hebben ze ook puzzels? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend :T

Zo'n enorme toko hebben we hier overigens niet, maar ik ben toch ook wel steeds meer om me heen aan het kijken alvast :+

Vanmorgen wasmanden besteld, dus morgen een paar grote dozen in huis, alvast handig :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2024 @ 15:01:40 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215192757
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hebben ze ook puzzels? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend :T

Zo'n enorme toko hebben we hier overigens niet, maar ik ben toch ook wel steeds meer om me heen aan het kijken alvast :+

Vanmorgen wasmanden besteld, dus morgen een paar grote dozen in huis, alvast handig :D
In een ander filiaal heeft hij wel legpuzzels liggen ja. Wil er van de week wel even kijken voor je en wat foto's maken?

pi_215218299
Spannend...x2 :@
:o
:X
pi_215219143
Ja ja hier zijn we weer hoor met een update en de eerste koppels!!!

Gevers & Donateur/Shopper: 28
Ontvangers: 25
Koppels: 24

Iedere ontvanger heeft net van mij een DM ontvangen dat ze gekoppeld zijn, heb je geen DM gehad laat het even weten dan kijken we na waar het mis is gegaan.

De gevers en shoppers zullen vandaag/morgen een mailtje ontvangen met de lijsten van de ontvangers.

Laat de voorpret beginnen *O* *O* *O*
pi_215220122
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:02 schreef Sharuun01 het volgende:
Ja ja hier zijn we weer hoor met een update en de eerste koppels!!!

Gevers & Donateur/Shopper: 28
Ontvangers: 25
Koppels: 24

Iedere ontvanger heeft net van mij een DM ontvangen dat ze gekoppeld zijn, heb je geen DM gehad laat het even weten dan kijken we na waar het mis is gegaan.

De gevers en shoppers zullen vandaag/morgen een mailtje ontvangen met de lijsten van de ontvangers.

Laat de voorpret beginnen *O* *O* *O*
Jeujjj!

🌲🌲🫎🦌 ~:) 🤶🏼🎄🎄🎁🎁
pi_215220125
Ooohhh spannend!! Zin in!
  woensdag 9 oktober 2024 @ 18:04:09 #221
244125 laziness
pi_215220292
Alle gevers die gekoppeld zijn hebben een mail ontvangen inmiddels.
pi_215220779
Spannend!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 oktober 2024 @ 19:03:55 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215220858
Drie mailtjes en een dm gehad. Ik kan aan de bak!

pi_215220890
Oh heb me net pas opgegeven als gever dus ik moet nog ff wachten :+
Wel al twee cadeautjes gekocht :D
pi_215221542
Wow ik ben gekoppeld! Ontzettend dankbaar voor iedereen die dit mogelijk maakt.

Voor de gevers: succes en plezier met het maken van een pakket.
Voor de krijgers: geniet straks van het uitpakken ☺

Voor iedereen die dit mogelijk maakt: dank je wel ❤
  woensdag 9 oktober 2024 @ 21:14:13 #226
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215222409
~:) ~:) ~:)

Heel blij met een lekker uitgebreid lijstje van de ontvanger. Helemaal zin om aan de slag te gaan. *O*
pi_215223170
Gekoppeld *O* de pret kan beginnen
  donderdag 10 oktober 2024 @ 00:42:20 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215223176
Ook gekoppeld *O*
Als ontvanger dan, als gever nog niet.

Héél benieuwd hoe deze gever(s) (en mogelijk shopper) dit aanvliegen. Mijn gever(s) vorig jaar: erg communicatief. Wist vrijwel meteen wie het betrof. En er werden actief vragen gesteld, wat ik overigens prima vond.

Hoe zou het dit jaar gaan?
  donderdag 10 oktober 2024 @ 09:43:07 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215224080
Ik kan voor beide pakketten ook aan de slag :-D Zin in! Meteen morgen een rondje action doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215229749
Leuk om te zien dat iedereen er dolle pret in heeft, wij genieten allemaal graag mee met de sneak peaks
pi_215229758
en voor de mensen die het spannend vinden om zich op te geven gewoon doen!!!
pi_215233731
Het zal toch niet dat ik te laat ben, ik wil ook een doos doneren, wel zelf shoppen!
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:42:17 #234
244125 laziness
pi_215234042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 11:11 schreef camaron het volgende:
Het zal toch niet dat ik te laat ben, ik wil ook een doos doneren, wel zelf shoppen!
Nee hoor het is gewoon doorlopend open voor ontvangers en gevers om zich op te geven. Zie de OP je kan mailen om je op te geven.
pi_215235276
Kan ik ook een pakketje voor alleen mijn kinderen aanvragen? Hun vader staat op het punt te gaan emigreren naar Canada, en hoewel ze zich groot en stoer houden hebben ze hier veel verdriet van en valt het als een zware last op te kleine schoudertjes... vragen als "waarom komen ze niet hier wonen"? En wanneer zie ik papa dan nog zijn aan de orde vd dag.

Ik sta nog 1 jaar onder bewind en kan zelf dus zo weinig... dus daarom dat ik het toch vraag.. iets voor hun, alleen voor hun.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:13:09 #236
244125 laziness
pi_215235404
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kan ik ook een pakketje voor alleen mijn kinderen aanvragen? Hun vader staat op het punt te gaan emigreren naar Canada, en hoewel ze zich groot en stoer houden hebben ze hier veel verdriet van en valt het als een zware last op te kleine schoudertjes... vragen als "waarom komen ze niet hier wonen"? En wanneer zie ik papa dan nog zijn aan de orde vd dag.

Ik sta nog 1 jaar onder bewind en kan zelf dus zo weinig... dus daarom dat ik het toch vraag.. iets voor hun, alleen voor hun.
Ja zeker, alleen moet je heel duidelijk hierover zijn in je vragenlijst lijkt me.
pi_215235477
quote:
*;
pi_215235951
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Vraag toch ook voor jezelf aan. Jij verdient dat ook hoor! O+
pi_215236468
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Vraag toch ook voor jezelf aan. Jij verdient dat ook hoor! O+
Lief! Maar wil het echt alleen voor hun.

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:16:51 #240
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_215236542
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 16:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER
Alhoewel ik geen lid ben van de feestcommissie: uiteraard! Gewoon aanvragen, zo te zien kunnen de kids wel een opkikker gebruiken!
pi_215236604
quote:

[..]
Ik snap dat je dat zegt en met het verhaal in je spoiler helemaal. Want die kids krijgen een hoop voor de kiezen…
En stiekem moet ik gniffelen. Want denk je nou echt dat een gever straks jouw lijstje ziet en denkt: “nee, die moeder, daar ga ik echt niets voor kopen!” Jij kent de kerstpakkettenactie inmiddels ook meer dan goed genoeg. Dus lekker aanvragen dat pakket, ook voor jezelf, want jij moet overeind blijven voor je moeder en voor je kinderen O+
pi_215237065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 16:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ik snap dat je dat zegt en met het verhaal in je spoiler helemaal. Want die kids krijgen een hoop voor de kiezen…
En stiekem moet ik gniffelen. Want denk je nou echt dat een gever straks jouw lijstje ziet en denkt: “nee, die moeder, daar ga ik echt niets voor kopen!” Jij kent de kerstpakkettenactie inmiddels ook meer dan goed genoeg. Dus lekker aanvragen dat pakket, ook voor jezelf, want jij moet overeind blijven voor je moeder en voor je kinderen O+
Ik ging net een heel verhaal typen, maar dit dus.
pi_215237232
Sorry, ik lees hier altijd mee dus ik breek even in :P maar misschien wil de gever de cadeautjes voor de kinderen wel in een aparte doos doen als je het in de vragenlijst zet? Zodat ze wel echt iets voor henzelf samen open kunnen maken? O+ want daarnaast sluit ik mij aan bij mevrouwcactus, jij verdient dit net zo goed :*
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:42:08 #244
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215238415
quote:

[..]

SPOILER
Volgens mij heeft die "vaste rots"ook absoluut wel iets verdiend na alles! Al was het maar omdat je die vaste rots bleef voor hun! O+ :Y
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:45:49 #245
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215238479
Sorry, ff offtopic vraag...

SPOILER
pi_215238652
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:

SPOILER
Ik heb dit ook.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:04:54 #247
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_215239645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:

SPOILER
Zit je misschien in de nieuwe beta-layout voor donateurs? Want dat is nog een probleempje, je moet ze dan altijd wegklikken op het forum, niet op de FP.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:45:16 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215244943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 21:04 schreef qltel het volgende:

[..]
Zit je misschien in de nieuwe beta-layout voor donateurs? Want dat is nog een probleempje, je moet ze dan altijd wegklikken op het forum, niet op de FP.
Ik zit niet in de bčta en op de FP kom ik alleen per ongeluk :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 19:57 schreef Cygne het volgende:

[..]
Ik heb dit ook.
Ah ga ik stoppen met een oorzaak zoeken :P
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:49:15 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215244990
Update: dit jaar wenst de gever anoniem te blijven. Dus een heel andere ervaring dan vorig jaar :D Wel via de organisatie al contact gehad, want er waren wat vragen ^O^

De voorpret is nu écht begonnen *O*
pi_215245136
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Update: dit jaar wenst de gever anoniem te blijven. Dus een heel andere ervaring dan vorig jaar :D Wel via de organisatie al contact gehad, want er waren wat vragen ^O^

De voorpret is nu écht begonnen *O*
Wat leuk dat eigenlijk alle vormen van wel/geen gewoon kunnen bij deze actie, toch?

Ik moet dit jaar echt op mijn vingers zitten, omdat ik nu alleen doneer en anderen mogen shoppen. Heb die ervaring nog nooit gehad, maar is wel leuk om het weer eens anders te doen.
(Roos Vonk)
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:18:49 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215245167
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:13 schreef Essebes het volgende:

[..]
Wat leuk dat eigenlijk alle vormen van wel/geen gewoon kunnen bij deze actie, toch?

Ik moet dit jaar echt op mijn vingers zitten, omdat ik nu alleen doneer en anderen mogen shoppen. Heb die ervaring nog nooit gehad, maar is wel leuk om het weer eens anders te doen.
Zeker :Y
Lijkt me wel lastig voor je inderdaad :D
  maandag 14 oktober 2024 @ 10:35:35 #252
244125 laziness
pi_215259686
Er zijn weer wat nieuwe koppelingen gemaakt. Maar er zijn nog gevers zonder koppeling dus wie nog twijfelt, geef je op. Gun jezelf een lichtpuntje met kerst ~:)
pi_215260915
Ik heb een geschikte doos gevonden en het eerste item ligt er in *O*
pi_215262214
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een geschikte doos gevonden en het eerste item ligt er in *O*
Dat denk jij…

Over 6 weken: “mijn doos leek geschikt, maar ik heb toch teveel gekocht dus moet op zoek naar een andere doos.”

*)
  maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:27 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215262488
Nu ook gekoppeld aan een ontvanger *O*
pi_215262507
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dat denk jij…

Over 6 weken: “mijn doos leek geschikt, maar ik heb toch teveel gekocht dus moet op zoek naar een andere doos.”

*)
Dat is ons vaker overkomen ja, dan werd het uiteindelijk een bananendoos.
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:45:00 #257
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215263072
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dat denk jij…

*)
_O-
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:46:44 #258
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215263077
pi_215264374
Ik heb gelukkig nog een stapel verhuisdozen liggen op zolder, dus de doos is al geregeld.

Vandaag een aantal rollen inpakpapier gehaald. Morgen ga ik een lijstje maken en dan kan het shoppen namens @hilliebillie beginnen!
pi_215267799
Mijn dochter vond gister stomtoevallig het eerste item ~:) Nu de doos van de vliering halen en dan geht’s los.
  maandag 14 oktober 2024 @ 23:06:57 #261
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_215267907
Ow ja, doos regelen!!!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_215290868
En ik mag ook aan de slag, kreeg gisteren het bericht: ik ben gekoppeld. leuk, leuk, leuk.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:48:16 #263
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_215298724
Ik heb me toch iets leuks op de rol staan,

Ik heb een lokale ondernemer gebeld en gemaild voor een pre-kadootje.

Ik ben echt helemaal in mijn nopjes met mijn ADHD brein.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_215300926
Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!) O+
pi_215309272
Ik heb, hopelijk, een diy-project voor mijn pakket. Ik heb er wel wat hulp bij nodig, maar įls het lukt, wordt het echt tof, denk ik :)
pi_215328135
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!) O+
Wij willen kerstboom foto's!!
pi_215328144
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:25 schreef Jentin het volgende:
Ik heb, hopelijk, een diy-project voor mijn pakket. Ik heb er wel wat hulp bij nodig, maar įls het lukt, wordt het echt tof, denk ik :)
Leuk die creativiteit, geen idee welke hulp je nodig hebt maar mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag
pi_215328173
Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band.
Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.

Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg

Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn...
En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun JBN nummer.
Iemand die de goude tip heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharuun01 op 21-10-2024 08:52:04 ]
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:37:39 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_215328326
quote:
18s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:16 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band.
Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.

Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg

Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn...
En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun KNJV nummer.
Iemand die de goude tip heeft?
Weet je bij welke vereniging ze zitten? Je zou contact kunnen zoeken met de vereniging en het verhaal daar uit kunnen leggen, wellicht dat zij de data voor je kunnen opzoeken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:55:03 #270
244125 laziness
pi_215328463
Is Mariah Carey al ontdooid? O-)
pi_215328532
quote:
18s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:11 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Wij willen kerstboom foto's!!
28 november ben je de eerste! *O*
pi_215329265
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:55 schreef laziness het volgende:
Is Mariah Carey al ontdooid? O-)
Ik las daar al iets over. Kan nooit lang meer duren :+

En bedankt, @Sharuun01 voor het aanbod. Ik denk dat ik juiste hulptroepen al gevonden heb. Het zit hem met name in bepaald gereedschap dat ik niet bezit, maar mijn vader heeft het wel en op mijn werk kan ik als het goed is ook terecht. Sorry voor het irritant cryptische formuleren :+

Het kerstpakket begint ook hier thuis ook weer te leven. Mijn teerbeminde neemt (lang houdbare :P ) dingen mee bij de boodschappen. En mijn oudste kind was bezig om zijn speelgoed uit te zoeken ('Ik word hier te oud voor, mam') en bood aan wat van zijn 1400 kuub Playmobil te doneren voor het pakket :)
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:53:05 #273
244125 laziness
pi_215330231
Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
pi_215330311
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende:
Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
Ik ben nog in dubio over opsturen of bezorgen. Het is voor mij zo'n twee uur rijden, maar bezorging (met de post dus) vind ik spannend (als in: komt het wel netjes aan?). Een stukje autorijden met een muziekje en een zak pepernoten op de bijrijdersstoel is ook geen straf, maar dat moet wel in ieders agenda passen.
In mijn geval zou het gaan om rit in het zuiden des lands. Kom je daar toevallig?

[ Bericht 2% gewijzigd door Jentin op 21-10-2024 13:56:43 ]
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:57:12 #275
244125 laziness
pi_215331356
Geen Noord en Zuid. Wel Westen, Midden en Oosten.

Ongeveer dit deel van het land.

pi_215338786
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende:
Ik dm je straks even - remind me!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:10:22 #277
284411 crew  heywoodu
pi_215338930
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geļnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!

Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Braziliė was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geļnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totįįl afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.

De rest even in een spoiler voor de leesbaarheid:
SPOILER
De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geļnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.

https://www.instagram.com/brunamouraxcbt/p/DBZXAZyJT0H/

Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Braziliė, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:20:32 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215338988
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215339002
Wat een verdriet.. sterkte heywoodu en vriendin *;
pi_215339325

-O-
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:16:26 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215339376
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geļnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!

Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Braziliė was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geļnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totįįl afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.

SPOILER
De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geļnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.

Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Braziliė, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven :)
Snap dat je daarvan volschoot. Gecondoleerd en sterkte voor jullie allebei 😘
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:42:43 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215339544
Gecondoleerd en sterkte @heywoodu en Bruna
pi_215339671
Gecondoleerd en sterkte.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:00:58 #284
244125 laziness
pi_215339702
Sterkte Heywoodu en partner.
pi_215340367
Wat een heftig verhaal Heywoodu,
Vorig jaar was je inderdaad super enthousiast met wat je allemaal had kunnen regelen voor je schoonmoeder.

Het is extra lastig dat jouw vriendin daar nu 'alleen' is, als in niet samen met jou. Je kunt elkaar nu niet zo goed (als anders) troosten, letterlijk even leunen tegen elkaar. Niks erg dat je even hier komt om je verhaal te delen.

Heel veel sterkte, ook richting je vriendin.
pi_215344531
Sterkte heywoodu en vriendin.
pi_215345355
Sterkte heywoodu, ook voor je wederhelft. Wat een gemis.
pi_215346267
gecondoleerd, en heel veel sterkte 💖
  Manager PR/Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 07:37:08 #289
269689 crew  Viv
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 oktober 2024 @ 07:38:39 #290
284411 crew  heywoodu
pi_215347462
Bedankt! Maar hoe moeilijk soms ook, het leven gaat verder. Zo ook deze actie, en het positieve is: ivm een aankomende verhuizing staat het halve huis vol met dozen, waarvan best veel van heerlijk stevige kwaliteit. Het gros wordt eind november weer uitgepakt, dus mooi op tijd om hergebruikt te worden voor een kerstpakket :9

Dat was vorige keer nog even zoeken, meen ik me te herinneren, dus blij dat dat nu alvast geregeld is :D
pi_215349060
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:

SPOILER

Sterkte en blijf die mooie herinnering vasthouden O+
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 23:45:52 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215358232
Een maand geleden al aangegeven dat ik niet kan shoppen maar wel doneren. Iemand die voor mij wil shoppen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_215358730
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 23:45 schreef MaJo het volgende:
Een maand geleden al aangegeven dat ik niet kan shoppen maar wel doneren. Iemand die voor mij wil shoppen?
Stuur maar PM :)
Dan kunnen we even overleggen wat de opties zijn.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 09:48:41 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215359976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:

[..]
Stuur maar PM :)
Dan kunnen we even overleggen wat de opties zijn.
Doe ik :s)
pi_215360025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik kom er later in PM op terug, maar ja ik wil wel shoppen voor je :)
  donderdag 24 oktober 2024 @ 21:38:34 #296
244125 laziness
pi_215366384
Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.

Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
pi_215367321
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef laziness het volgende:
Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.

Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
AHGI komt er dus nog een koppel shopper/donateur aan. :)
pi_215367454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
PM gestuurd!
(Paste niet in dm ;) :+ )
pi_215367826
Jeu eindelijk gekoppeld *O*
pi_215368956
@heywoodu, wat een heftig en naar bericht, en wat een moeilijke tijd voor jou en je vriendin. Zo bijzonder dat je zelfs dan nog zo positief kan blijven, wat zijn jullie prachtige mensen O+ Heel erg veel sterkte en kracht samen :*
pi_215369299
Laatste post is voor mij en daarna weer door in de nieuwe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')