Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan.
En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie . Doen jullie (weer) mee?
Dit jaar wordt de kerstpakketten actie voor het eerst georganiseerd door @laziness en @Sharuun01
Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’
Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!
FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.
De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.
Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiėnt mogelijk de vragen doorzetten.
SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic. Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet. Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit. Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.
LET OP! Wij zullen in Oktober pas beginnen met koppelen, so hold on to your seats and get ready!
[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 20-09-2024 16:48:21 ]
Alvast even een eerste vraag, vooral om te voorkomen dat ik zelf dingen verkeerd begrijp
Dat jullie nu een nieuw topic geopend hebben, betekent dat ook dat de mailtjes om je als gever of ontvanger aan te melden gestuurd kunnen worden, of moeten we daar nog even mee wachten?
Dat jullie nu een nieuw topic geopend hebben, betekent dat ook dat de mailtjes om je als gever of ontvanger aan te melden gestuurd kunnen worden, of moeten we daar nog even mee wachten?
Je kan aan de slag maar we gaan er pas na 1 oktober naar kijken en koppelen.
Ontvangers sturen geen mail maar vullen de vragenlijst in.
Ik meld me aan als donateur. In beginsel voor 1 kerstpakket van ¤ 100. Als er op een later moment nog gevers te weinig zijn (volgens mij waren er in voorgaande jaren meer gevers dan ontvangers), dan ben ik ook nog wel bereikbaar.
Ik begin er niet meer aan om zelf een kerstpakket samen te stellen, dat mag een ander doen die daar beter in is. Ik heb een paar keer zelf kerstpakketten samengesteld, maar heb slechte ervaringen met het bezorgen. Daarnaast heb ik met open mond en stijgende bewondering zitten kijken naar de foto's van de werkelijk adembenemende pakketten van voorgaande jaren. De originaliteit, creativiteit en vindingrijkheid spatten er letterlijk vanaf. Ik dacht: dat krijg ik nooit van mijn leven zo mooi voor elkaar. Toch vind ik het mijn plicht als iemand die het gewoon goed heeft en geluk heeft in zijn leven zoals ik, dat ook te delen met mensen die het slechter hebben getroffen. Als ik sommige verhalen hoor, dan denk ik vaak: wauw, dit kan iedereen overkomen. Dat ik het goed heb is niet vanzelfsprekend en geeft je de plicht om anderen te helpen. Maar dat is mijn mening.
Altijd leuk om te volgen dit topic en zeer leuk om rond de kerst al die prachtige foto's te zien! Organisatie bedankt alvast dat jullie er zoveel tijd en moeite in stoppen!
Nog een vraagje: Moeten wij donateurs en shoppers zelf matchen of moeten we dat overlaten aan de organisatie? En als we het zelf moeten doen: hoe gaat zo'n match?
Op vrijdag 20 september 2024 16:24 schreef Vincent_student het volgende: Nog een vraagje: Moeten wij donateurs en shoppers zelf matchen of moeten we dat overlaten aan de organisatie? En als we het zelf moeten doen: hoe gaat zo'n match?
Ik geloof niet dat ik een keuze heb als donateur. Toch @DJMO
[..] Ah ok, duidelijk. Dan hoor ik vanzelf wel wie gaat shoppen. Edit, eh ik denk misverstand. Want hiervoor vond al een match plaats.
Dat was wel een tijdje zo, maar sinds een paar jaar moeten donateurs en shoppers zelf matchen. Anders wordt het gewoon te veel werk voor de organisatie.
[..] Dat was wel een tijdje zo, maar sinds een paar jaar moeten donateurs en shoppers zelf matchen. Anders wordt het gewoon te veel werk voor de organisatie.
Ja, begrijpelijk. Ik wacht nog enkele dagen af, misschien zie ik wel een forumvriend(-in) voorbij komen als shopper.
[..] Rustig aan geeft het wat tijd de zomer is net voorbij (nog niet eens ) Er komen genoeg mensen die willen shoppen
Ik zie het gewoon even aan. Ik wil het eigenlijk speciaal voor een gezin die ieder dubbeltje op zijn kant moet leggen met kinderen. Dat die kinderen ook iets lekkers krijgen met de kerst. Ik heb medelijden met gezinnen die niet een normaal ontbijt hebben, kinderen zijn daar vooral de dupe van. Maar ook als het iemand alleen is die het gewoon niet ziet zitten, vind ik ook dat die een kerstpakket verdient.
Klopt, echter hebben mijn vrouw en ik een kleintje op komst dus moet ik mij helaas terugtrekken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+ Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Op vrijdag 20 september 2024 16:24 schreef Vincent_student het volgende: Nog een vraagje: Moeten wij donateurs en shoppers zelf matchen of moeten we dat overlaten aan de organisatie? En als we het zelf moeten doen: hoe gaat zo'n match?
Er worden of kunnen onderling afspraken gemaakt worden tussen shopper en donateur, maar ik heb vorig jaar gewoon een donateur toegewezen gekregen. Er zijn namelijk ook anonieme donateurs.
Toen er nog een shopper/donateur combi nodig was, aangeboden om nog een ander pakket van een andere donateur samen te stellen en te verzenden
Toevallig had ik 1 iemand die mij benaderde, en was de andere aan mij toegewezen door de organisatie. Dus ik had 2 anonieme donateurs!
Ging prima!
[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 20-09-2024 19:07:49 ]
[..] Klopt, echter hebben mijn vrouw en ik een kleintje op komst dus moet ik mij helaas terugtrekken.
Wat leuk. Gefeliciteerd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Dank jullie wel! Natuurlijk ga ik het wel volgen hier zodat ik er toch een beetje bij ben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+ Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Ik twijfelde even of ik mee wilde doen als shopper, net als de afgelopen jaren. Ik vind het leuk om te doen, maar het kost ook tijd en energie. Toen herinnerde ik me dat mijn moeder al twee jaar zei dat ze ook mee wilde helpen met shoppen en pakketten samenstellen. We gaan nu dus samen aan de slag met twee pakketten, hebben we besloten.
Mocht je donateur willen zijn en nog geen shopper hebben, stuur dan even een pb of quote dit bericht.
Op zaterdag 21 september 2024 09:05 schreef MevrouwCactus het volgende: Ik twijfelde even of ik mee wilde doen als shopper, net als de afgelopen jaren. Ik vind het leuk om te doen, maar het kost ook tijd en energie. Toen herinnerde ik me dat mijn moeder al twee jaar zei dat ze ook mee wilde helpen met shoppen en pakketten samenstellen. We gaan nu dus samen aan de slag met twee pakketten, hebben we besloten.
Mocht je donateur willen zijn en nog geen shopper hebben, stuur dan even een pb of quote dit bericht.
Meld! Ik wil graag 1 pakket doneren maar zie shoppen echt niet zitten.
Ik winkel altijd al graag bij Gideon Italiaander, maar nu kan ik bijna niet wachten tot ik gekoppeld ben. Een van z'n grotere filialen tovert hij speciaal voor de feestdagen om met alleen maar speelgoed en feestartikelen
Op zaterdag 21 september 2024 09:05 schreef MevrouwCactus het volgende: Ik twijfelde even of ik mee wilde doen als shopper, net als de afgelopen jaren. Ik vind het leuk om te doen, maar het kost ook tijd en energie. Toen herinnerde ik me dat mijn moeder al twee jaar zei dat ze ook mee wilde helpen met shoppen en pakketten samenstellen. We gaan nu dus samen aan de slag met twee pakketten, hebben we besloten.
Vincent zoekt nog een donateur. Zie eerdere berichten
Ik denk even na voor dit jaar. We gaan een verhuizing en verbouwing tegemoet precies in die tijd. Oftewel drukke en dure periode. Dus ik kom er voor dit jaar later nog even op terug. Wil sowieso wel iets doen, maar of het een heel pakket sponsoren is of misschien met iemand samen van een kleiner bedrag een iets groter bedrag kunnen maken..
Het shoppen vond ik vorig jaar ook leuk en had bedacht dat dit jaar ook zelf weer te gaan doen, maar ik denk dat het daarvoor in de verkeerde periode komt 😉
Op zaterdag 21 september 2024 09:20 schreef hilliebillie het volgende: Ik denk even na voor dit jaar. We gaan een verhuizing en verbouwing tegemoet precies in die tijd. Oftewel drukke en dure periode. Dus ik kom er voor dit jaar later nog even op terug. Wil sowieso wel iets doen, maar of het een heel pakket sponsoren is of misschien met iemand samen van een kleiner bedrag een iets groter bedrag kunnen maken..
Het shoppen vond ik vorig jaar ook leuk en had bedacht dat dit jaar ook zelf weer te gaan doen, maar ik denk dat het daarvoor in de verkeerde periode komt 😉
Op vrijdag 20 september 2024 15:24 schreef Vincent_student het volgende: Ik meld me aan als donateur. In beginsel voor 1 kerstpakket van ¤ 100. Als er op een later moment nog gevers te weinig zijn (volgens mij waren er in voorgaande jaren meer gevers dan ontvangers), dan ben ik ook nog wel bereikbaar.
Ik begin er niet meer aan om zelf een kerstpakket samen te stellen, dat mag een ander doen die daar beter in is. Ik heb een paar keer zelf kerstpakketten samengesteld, maar heb slechte ervaringen met het bezorgen. Daarnaast heb ik met open mond en stijgende bewondering zitten kijken naar de foto's van de werkelijk adembenemende pakketten van voorgaande jaren. De originaliteit, creativiteit en vindingrijkheid spatten er letterlijk vanaf. Ik dacht: dat krijg ik nooit van mijn leven zo mooi voor elkaar. Toch vind ik het mijn plicht als iemand die het gewoon goed heeft en geluk heeft in zijn leven zoals ik, dat ook te delen met mensen die het slechter hebben getroffen. Als ik sommige verhalen hoor, dan denk ik vaak: wauw, dit kan iedereen overkomen. Dat ik het goed heb is niet vanzelfsprekend en geeft je de plicht om anderen te helpen. Maar dat is mijn mening.
Heb je al een shopper? Anders kan ik dat voor je doen
Op zaterdag 21 september 2024 10:39 schreef laziness het volgende: Even vluchtig in jullie mailtjes gespiekt. Daar kreeg ik meteen een glimlach van op mijn gezicht. Wat een vrolijkheid en enthousiasme
Kudos voor de user die zich voorstelde a la Wordt Vervolgd
Als je toch al gespiekt hebt, kun je ons ook mooi vertellen hoe het loopt met de instroom? Zoals gebruikelijk op het begin meer aanbod dan vraag?
Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef Donna het volgende: Mijn jaar is sinds september vorig jaar al k.ut door de buurman. Misschien meld ik me ook wel weer als ontvanger. Het was zo bijzonder vorig jaar.
@Solotovski en ik willen wel ingepakt in kadopapier voor z’n deur gaan liggen.
Mooi kerstwonder
[ Bericht 6% gewijzigd door Viv op 21-09-2024 16:38:02 (Knip) ]
Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef CoolGuy het volgende: Ik heb je tag gezien maar het is 21 september, ik ga me nu nog niet vastleggen voor iets wat pas over een paar maanden gaat spelen.
En ik loop zo in gedachten over dit topic en wat ik mogelijk wil kopen voor nog onbekende ontvangers, dat ik net tegen de caissičre alvast een fijne kerst zei toen ze me een prettig weekend wenste. Die keek even heel verbaasd
[..] En ik loop zo in gedachten over dit topic en wat ik mogelijk wil kopen voor nog onbekende ontvangers, dat ik net tegen de caissičre alvast een fijne kerst zei toen ze me een prettig weekend wenste. Die keek even heel verbaasd
Die zijn wel wat gewend hoor, laatst nog jij ook gezegd tegen de medewerker van de bioscoop die me een fijne voorstelling wenste
Op zaterdag 21 september 2024 19:36 schreef LPFAN het volgende: Ik heb me aangemeld als ontvanger. Ben daar nooit zo van maar ik vind dat ik een keer iets voor mezelf mag. Zeker na het rot jaar dat dit geweest is.
Absoluut!!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.'' And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness. I want you to say mental injury. You are not this way by accident.'' Cracked up; the Daryll Hammond Story
Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef Donna het volgende: Mijn jaar is sinds september vorig jaar al k.ut door de buurman. Misschien meld ik me ook wel weer als ontvanger. Het was zo bijzonder vorig jaar.
Je kan een dierenkerstpakket aanvragen bij hun, de kerstactie is zonder minima check en kan iedereen aanvragen ongeacht afkomst of wat dan ook. Het steunt een ontzettend goed doel, vanaf november kan je dan een kerstpakket aanvragen voor jouw eigen huisdier, het huisdier van je buurman/zus/neef in Brazilie, wie dan ook.
Vorig jaar zelf ook gedaan en het was echt bizar hoeveel er in zat, het was zo zwaar dat ik hem in mijn eentje niet mee kreeg van het pakketpunt
Je kan een dierenkerstpakket aanvragen bij hun, de kerstactie is zonder minima check en kan iedereen aanvragen ongeacht afkomst of wat dan ook. Het steunt een ontzettend goed doel, vanaf november kan je dan een kerstpakket aanvragen voor jouw eigen huisdier, het huisdier van je buurman/zus/neef in Brazilie, wie dan ook.
Vorig jaar zelf ook gedaan en het was echt bizar hoeveel er in zat, het was zo zwaar dat ik hem in mijn eentje niet mee kreeg van het pakketpunt
Dit klinkt erg goed! Niet dat ik een huisdier heb of iemand met een huisdier ken, maar daar ga ik de komende twee maanden eens goed op letten, lijkt me leuk om iemand zo ook nog te kunnen helpen
[..] Dit klinkt erg goed! Niet dat ik een huisdier heb of iemand met een huisdier ken, maar daar ga ik de komende twee maanden eens goed op letten, lijkt me leuk om iemand zo ook nog te kunnen helpen
Ze doen volgens mij ook pakketten voor tuinvogels enzo. Vorig jaar aangegeven dat ik ook de vogels buiten voer in de winter en kreeg 2 kg zakken van vogelpindas mee met dat pakket
[..] Ze doen volgens mij ook pakketten voor tuinvogels enzo. Vorig jaar aangegeven dat ik ook de vogels buiten voer in de winter en kreeg 2 kg zakken van vogelpindas mee met dat pakket
Oooh, daar heb ik wél wat aan, goede tip!
Vanaf half november kan het zo te zien? Tegen die tijd eens kijken, twee tientjes (de verzendkosten) moet wel lukken als ik dat zo hoor/lees van wat er in zit
Dankzij dit topic ben ik met mijn kinderen naar een pretpark geweest en wat hebben die 2 genoten, het was werkelijk waar fantastisch!! Ik heb zelf ontdekt dat mijn maag minder achtbaan bestendig is dan 10 jaar geleden.
Omdat we afgelopen jaar zo verwend zijn meld ik ons dit jaar niet aan voor een pakket maar geniet ik mee van jullie verhalen.
Heerlijk topic. Ook ik ga me dit jaar niet aanmelden als ontvanger, omdat ik vind dat ik het goed zat heb, maar de dieren pakket link van summer2bird klinkt wel heel leuk voor mijn grote lompe kalf (aka hond) Billie (regelmatig te zien in het hondentopic). Mocht iemand tegen die tijd dat willen doen, graag, ik ben zelf ook namelijk niet in de gelegenheid te bestellen (geen iDeal enzo blabla).
Verder ga ik lekker genieten van het meelezen in dit topic!
Na jarenlang een pakket te hebben gemaakt moet ik dit jaar afhaken. Ik ben buiten Nederland en (shoppen en) verzenden vanaf hier is geen optie, helaas. Ik ben alleen begin oktober een weekje in Nederland en weet niet of ik voor de Kerst nogmaals in NL zal zijn, maar waarschijnlijk niet.
Maar, als er iemand wil shoppen, dan sponsor ik graag 1 pakket. Zijn er liefhebbers die willen shoppen? Ik wil deze actie niet voorbij laten gaan.
🙏 alvast dank.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen. (Roos Vonk)
Op maandag 23 september 2024 05:42 schreef Essebes het volgende: Na jarenlang een pakket te hebben gemaakt moet ik dit jaar afhaken. Ik ben buiten Nederland en (shoppen en) verzenden vanaf hier is geen optie, helaas. Ik ben alleen begin oktober een weekje in Nederland en weet niet of ik voor de Kerst nogmaals in NL zal zijn, maar waarschijnlijk niet.
Maar, als er iemand wil shoppen, dan sponsor ik graag 1 pakket. Zijn er liefhebbers die willen shoppen? Ik wil deze actie niet voorbij laten gaan.
🙏 alvast dank.
Symphonic en ik zijn graag jouw shoppers. Stem het maar even via dm met Symphonic af, dan kunnen we als donateur-shoppercombi aangemeld worden.
Blij dat het nog steeds een fijn gevoel gaf. Dat geeft mij dan het bijzondere gevoel
Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef superniger het volgende: Kan je ook anoniem geld doneren aan deze actie? Wil niet mijn echte naam/bankrekening koppelen aan mijn username.
Als je zelf een pakket samenstelt en opstuurt zal niemand je bankgegevens nodig hebben. Als je werkt met een shopper die namens jou een pakket samenstelt dan zal je naam wel bekend worden bij degene die voor je shopt aangezien zij van jou geld moeten ontvangen om te kunnen shoppen.
Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef superniger het volgende: Kan je ook anoniem geld doneren aan deze actie? Wil niet mijn echte naam/bankrekening koppelen aan mijn username.
Op maandag 23 september 2024 03:37 schreef Cod_player het volgende: Heerlijk topic. Ook ik ga me dit jaar niet aanmelden als ontvanger, omdat ik vind dat ik het goed zat heb, maar de dieren pakket link van summer2bird klinkt wel heel leuk voor mijn grote lompe kalf (aka hond) Billie (regelmatig te zien in het hondentopic). Mocht iemand tegen die tijd dat willen doen, graag, ik ben zelf ook namelijk niet in de gelegenheid te bestellen (geen iDeal enzo blabla).
Verder ga ik lekker genieten van het meelezen in dit topic!
Die wil ik wel voor je doen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
[..] Als je zelf een pakket samenstelt en opstuurt zal niemand je bankgegevens nodig hebben. Als je werkt met een shopper die namens jou een pakket samenstelt dan zal je naam wel bekend worden bij degene die voor je shopt aangezien zij van jou geld moeten ontvangen om te kunnen shoppen.
T is een omweg, maar als jij zelf anoniem wil blijven, kun je iemand die niet op fok zit vragen het geld voor jeoverte boeken en dat jij het hem of haar contant geeft.
Ik heb in het verleden ook wel eens cash geld gekregen van een donateur, maar dat kwam toevallig zo uit omdat hij in castricum werkt, waar ik woon.
Super lief! Je kan vanaf 16 november aanmelden zag ik, ik zal tegen die tijd even bekijken welke info over Billie nodig is en dan neem ik contact met je op
Dat gaat met een e-mailadres, maar ook daar zie je in het account een naam staan. Wat met kan doen is een extra PayPal account aanmaken voor dit, met een (spam)mailadres. En dan niet koppelen aan de bankrekening maar vooraf geld uploaden vóór overboeken.
[..] Dat gaat met een e-mailadres, maar ook daar zie je in het account een naam staan. Wat met kan doen is een extra PayPal account aanmaken voor dit, met een (spam)mailadres. En dan niet koppelen aan de bankrekening maar vooraf geld uploaden vóór overboeken.
@:superniger
Ik zie dat men wel meerdere adressen aan een PayPal account kan koppelen, plus dat "JeGebruikersnaam" ook aangepast kan worden. Misschien kan dat ook tijdelijk. Al staat er wel een disclaimer bij dat anderen je officieel wel makkelijk moeten kunnen terugvinden en transacties met je kunnen uitvoeren.
[..] Bankrekening is sowieso van tikkie. De naam zou kunnen.
Ook je reknr is dan te zien. Maar dit draagt verder weinig bij aan dit topic.
In het verleden zelf weleens een pakket samengesteld. Aangezien ik zelf totaal niet creatief ben was dat dus een goed idee met een (al zeg ik het zelf) minder goede uitwerking. Mocht iemand nog willen shoppen dan sponsor ik er wel weer graag 1.
Ugh, ik ga me toch opgeven als ontvanger door omstandigheden.
Ik heb geen grote wensen, maar zou graag de dierenbox van 20 euro die @marsan me voor mn doggo wou sponsoren zou super zijn, dus miss handig op dat met koppelen te melden?
Ik heb geen grote wensen, maar zou graag de dierenbox van 20 euro die @:marsan me voor mn doggo wou sponsoren zou super zijn, dus miss handig op dat met koppelen te melden?
Gewoon doen.
Je kan altijd aan het einde op het formulier nog wat kwijt voor de gever of andere opmerkingen.
Ik ga dit jaar 2 pakketten zelf shoppen en doneren Heb zojuist de mail gestuurd. Kan niet wachten, ben ook al lekker aan het bestellen voor familie
So rest assured I have the key to every opening To every wishing well that's deep enough to dream I want to show you just how fascinating kissing is When earth collides with all the space between
Op woensdag 25 september 2024 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende: Tis een beetje pusherig misschien. Maar we willen écht graag een pakket doneren. Dus @:Starflyer en ik zoeken nog steeds een shopper
Dus *shopper gezocht*
Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.
Al zou ik het wel in etappes kunnen doen als de koppeling een beetje vlotjes gaat.
[..] Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.
Al zou ik het wel in etappes kunnen doen als de koppeling een beetje vlotjes gaat.
Superlief van je Maar je hebt het dus al meer druk zat
Het is ook niet de bedoeling om al gekoppelde shoppers onder druk te zetten. We willen gewoon aangeven dat wij nog iemand zoeken, mocht (een nieuw) iemand besluiten wel te willen shoppen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..] Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.
Ik neem aan dat er nog genoeg shoppers zich melden. Je moet jezelf ook weer geen stress op de hals halen. Wel lief dat je het überhaupt overweegt!
[..] Ik neem aan dat er nog genoeg shoppers zich melden. Je moet jezelf ook weer geen stress op de hals halen. Wel lief dat je het überhaupt overweegt!
[..] Superlief van je Maar je hebt het dus al meer druk zat
Het is ook niet de bedoeling om al gekoppelde shoppers onder druk te zetten. We willen gewoon aangeven dat wij nog iemand zoeken, mocht (een nieuw) iemand besluiten wel te willen shoppen
Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef CoolGuy het volgende: Ik heb je tag gezien maar het is 21 september, ik ga me nu nog niet vastleggen voor iets wat pas over een paar maanden gaat spelen.
Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!
[..] Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!
Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.
Ik snap ook niet meer wat je wil. Dan is het commitment, dan is het die laatste 3cm, dan is het de filmpjes die we vroeger opnamen. Ik heb óók mijn behoeften he. Maar ben je ooit geļnteresseerd in wat ķk mis? Nee! Hoe denk je dat dat voelt, hm? He? HE?!
[..] Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.
Ik snap ook niet meer wat je wil. Dan is het commitment, dan is het die laatste 3cm, dan is het de filmpjes die we vroeger opnamen. Ik heb óók mijn behoeften he. Maar ben je ooit geļnteresseerd in wat ķk mis? Nee! Hoe denk je dat dat voelt, hm? He? HE?!
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.
[..] Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.
Symphonic en ik hebben zeker ruimte om naast het pakket dat we voor Essebes shoppen nog voor andere donateurs te shoppen. Benader Symphonic gerust via DM als je ons nodig hebt, 2 extra pakketten kunnen we prima aan.
Op donderdag 26 september 2024 10:28 schreef Doedezemaar het volgende: Symphonic en ik hebben zeker ruimte om naast het pakket dat we voor Essebes shoppen nog voor andere donateurs te shoppen. Benader Symphonic gerust via DM als je ons nodig hebt, 2 extra pakketten kunnen we prima aan.
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
[..] Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.
Ja, echt jįren. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap zelfs. @Doedezemaar heeft ook een foto (van zichzelf/haar outfit) gepost van die dag toentertijd.
Hoe heb je dat gemist?
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
[..] Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
[..] Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
[..] Doet ze wel vaker, zeggen hoe goed het was met mij tegen volslagen vreemdelingen ja
Ja maar goed, ze zegt in principe įlles als je die 2 tientjes op het nachtkastje legt en dan fluistert 'keep the change', dus ik zou niet al teveel waarde hechten aan het waarheidsgehalte van die uitspraak.
[..] Ja maar goed, ze zegt in principe įlles als je die 2 tientjes op het nachtkastje legt en dan fluistert 'keep the change', dus ik zou niet al teveel waarde hechten aan het waarheidsgehalte van die uitspraak.
Zo is ze nu eenmaal hč, ze is opgevoed met het idee dat lelijke debieltjes zoals jij ook recht op geluk mogen hebben en die 20 euro van jou is dan op de koop toe genomen.
Oké ho maar weer nu
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 21:19:36 ]
[..] Zo is ze nu eenmaal hč, ze is opgevoed met het idee dat lelijke debieltjes zoals jij ook recht op geluk mogen hebben en die 20 euro van jou is dan op de koop toe genomen.
Oké ho maar weer nu
Ja, hoe lelijker hoe goedkoper (maar dat gaat met 20ct per lelijkheidsniveau), daarom mag jij gratis.
Soort van. Ik maak zelf een adventkalender dit jaar, maar op deze manier hoeft hij die niet te missen (en volgens mij komt het precies uit dat hij mag beginnen op de dag dat ik naar het ziekenhuis moet voor een operatie, dus dat is een mooie afleiding)
troel (de ~ (v.), ~en) 1 [inf.] vrouw of meisje 2 trut
Heb er zin in dit jaar. Heb nog niks durven aanschaffen. Benieuwd naar de koppeling , dan gaat het waarschijnlijk snel en staat er weer wekenlang een doos op de wasmachine die steeds verder gevuld raakt
Ik heb wel geduld hoor maar de kerst verkoop van Gideon Italiaander is k jaar weer een uitdaging om niet op voorhand alles in te kopen wat hij heeft liggen
Er is genoeg ruimte voor meer ontvangers. Als je twijfelt gewoon doen. Niks fijners dan een opkikker aan het eind van het jaar persoonlijk voor jou geshopt
Wij gaan het iets minder fancy aanpakken als dat de kerstmeisjes deden en niet werken met boompjes, pakjes en andere fratsen, maar gewoon met getalletjes.
Wij gaan het iets minder fancy aanpakken als dat de kerstmeisjes deden en niet werken met boompjes, pakjes en andere fratsen, maar gewoon met getalletjes.
Sorry @:kapiteiniglo & @:Superkimmi
Daar komt nog wat aan shopper/donateur bij, maar ik moet even wat afstemmen met de donateur.
Iedere ontvanger heeft net van mij een DM ontvangen dat ze gekoppeld zijn, heb je geen DM gehad laat het even weten dan kijken we na waar het mis is gegaan.
De gevers en shoppers zullen vandaag/morgen een mailtje ontvangen met de lijsten van de ontvangers.
Iedere ontvanger heeft net van mij een DM ontvangen dat ze gekoppeld zijn, heb je geen DM gehad laat het even weten dan kijken we na waar het mis is gegaan.
De gevers en shoppers zullen vandaag/morgen een mailtje ontvangen met de lijsten van de ontvangers.
Ook gekoppeld Als ontvanger dan, als gever nog niet.
Héél benieuwd hoe deze gever(s) (en mogelijk shopper) dit aanvliegen. Mijn gever(s) vorig jaar: erg communicatief. Wist vrijwel meteen wie het betrof. En er werden actief vragen gesteld, wat ik overigens prima vond.
Hoe zou het dit jaar gaan?
Kan ik ook een pakketje voor alleen mijn kinderen aanvragen? Hun vader staat op het punt te gaan emigreren naar Canada, en hoewel ze zich groot en stoer houden hebben ze hier veel verdriet van en valt het als een zware last op te kleine schoudertjes... vragen als "waarom komen ze niet hier wonen"? En wanneer zie ik papa dan nog zijn aan de orde vd dag.
Ik sta nog 1 jaar onder bewind en kan zelf dus zo weinig... dus daarom dat ik het toch vraag.. iets voor hun, alleen voor hun.
Op vrijdag 11 oktober 2024 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende: Kan ik ook een pakketje voor alleen mijn kinderen aanvragen? Hun vader staat op het punt te gaan emigreren naar Canada, en hoewel ze zich groot en stoer houden hebben ze hier veel verdriet van en valt het als een zware last op te kleine schoudertjes... vragen als "waarom komen ze niet hier wonen"? En wanneer zie ik papa dan nog zijn aan de orde vd dag.
Ik sta nog 1 jaar onder bewind en kan zelf dus zo weinig... dus daarom dat ik het toch vraag.. iets voor hun, alleen voor hun.
Ja zeker, alleen moet je heel duidelijk hierover zijn in je vragenlijst lijkt me.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.'' And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness. I want you to say mental injury. You are not this way by accident.'' Cracked up; the Daryll Hammond Story
Op vrijdag 11 oktober 2024 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende: Kan ik ook een pakketje voor alleen mijn kinderen aanvragen? Hun vader staat op het punt te gaan emigreren naar Canada, en hoewel ze zich groot en stoer houden hebben ze hier veel verdriet van en valt het als een zware last op te kleine schoudertjes... vragen als "waarom komen ze niet hier wonen"? En wanneer zie ik papa dan nog zijn aan de orde vd dag.
Vraag toch ook voor jezelf aan. Jij verdient dat ook hoor!
Ik snap dat je dat zegt en met het verhaal in je spoiler helemaal. Want die kids krijgen een hoop voor de kiezen… En stiekem moet ik gniffelen. Want denk je nou echt dat een gever straks jouw lijstje ziet en denkt: “nee, die moeder, daar ga ik echt niets voor kopen!” Jij kent de kerstpakkettenactie inmiddels ook meer dan goed genoeg. Dus lekker aanvragen dat pakket, ook voor jezelf, want jij moet overeind blijven voor je moeder en voor je kinderen
[..] Ik snap dat je dat zegt en met het verhaal in je spoiler helemaal. Want die kids krijgen een hoop voor de kiezen… En stiekem moet ik gniffelen. Want denk je nou echt dat een gever straks jouw lijstje ziet en denkt: “nee, die moeder, daar ga ik echt niets voor kopen!” Jij kent de kerstpakkettenactie inmiddels ook meer dan goed genoeg. Dus lekker aanvragen dat pakket, ook voor jezelf, want jij moet overeind blijven voor je moeder en voor je kinderen
Sorry, ik lees hier altijd mee dus ik breek even in maar misschien wil de gever de cadeautjes voor de kinderen wel in een aparte doos doen als je het in de vragenlijst zet? Zodat ze wel echt iets voor henzelf samen open kunnen maken? want daarnaast sluit ik mij aan bij mevrouwcactus, jij verdient dit net zo goed
Zit je misschien in de nieuwe beta-layout voor donateurs? Want dat is nog een probleempje, je moet ze dan altijd wegklikken op het forum, niet op de FP.
[..] Zit je misschien in de nieuwe beta-layout voor donateurs? Want dat is nog een probleempje, je moet ze dan altijd wegklikken op het forum, niet op de FP.
Ik zit niet in de bčta en op de FP kom ik alleen per ongeluk
Update: dit jaar wenst de gever anoniem te blijven. Dus een heel andere ervaring dan vorig jaar Wel via de organisatie al contact gehad, want er waren wat vragen
De voorpret is nu écht begonnen
Op zaterdag 12 oktober 2024 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende: Update: dit jaar wenst de gever anoniem te blijven. Dus een heel andere ervaring dan vorig jaar Wel via de organisatie al contact gehad, want er waren wat vragen
De voorpret is nu écht begonnen
Wat leuk dat eigenlijk alle vormen van wel/geen gewoon kunnen bij deze actie, toch?
Ik moet dit jaar echt op mijn vingers zitten, omdat ik nu alleen doneer en anderen mogen shoppen. Heb die ervaring nog nooit gehad, maar is wel leuk om het weer eens anders te doen.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen. (Roos Vonk)
[..] Wat leuk dat eigenlijk alle vormen van wel/geen gewoon kunnen bij deze actie, toch?
Ik moet dit jaar echt op mijn vingers zitten, omdat ik nu alleen doneer en anderen mogen shoppen. Heb die ervaring nog nooit gehad, maar is wel leuk om het weer eens anders te doen.
Zeker Lijkt me wel lastig voor je inderdaad
Er zijn weer wat nieuwe koppelingen gemaakt. Maar er zijn nog gevers zonder koppeling dus wie nog twijfelt, geef je op. Gun jezelf een lichtpuntje met kerst
Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!)
Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef PoesInDoos het volgende: Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!)
Op zaterdag 19 oktober 2024 13:25 schreef Jentin het volgende: Ik heb, hopelijk, een diy-project voor mijn pakket. Ik heb er wel wat hulp bij nodig, maar įls het lukt, wordt het echt tof, denk ik
Leuk die creativiteit, geen idee welke hulp je nodig hebt maar mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag
Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band. Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.
Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg
Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn... En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun JBN nummer. Iemand die de goude tip heeft?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sharuun01 op 21-10-2024 08:52:04 ]
Op maandag 21 oktober 2024 08:16 schreef Sharuun01 het volgende: Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band. Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.
Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg
Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn... En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun KNJV nummer. Iemand die de goude tip heeft?
Weet je bij welke vereniging ze zitten? Je zou contact kunnen zoeken met de vereniging en het verhaal daar uit kunnen leggen, wellicht dat zij de data voor je kunnen opzoeken?
troel (de ~ (v.), ~en) 1 [inf.] vrouw of meisje 2 trut
En bedankt, @Sharuun01 voor het aanbod. Ik denk dat ik juiste hulptroepen al gevonden heb. Het zit hem met name in bepaald gereedschap dat ik niet bezit, maar mijn vader heeft het wel en op mijn werk kan ik als het goed is ook terecht. Sorry voor het irritant cryptische formuleren
Het kerstpakket begint ook hier thuis ook weer te leven. Mijn teerbeminde neemt (lang houdbare ) dingen mee bij de boodschappen. En mijn oudste kind was bezig om zijn speelgoed uit te zoeken ('Ik word hier te oud voor, mam') en bood aan wat van zijn 1400 kuub Playmobil te doneren voor het pakket
Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende: Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
Ik ben nog in dubio over opsturen of bezorgen. Het is voor mij zo'n twee uur rijden, maar bezorging (met de post dus) vind ik spannend (als in: komt het wel netjes aan?). Een stukje autorijden met een muziekje en een zak pepernoten op de bijrijdersstoel is ook geen straf, maar dat moet wel in ieders agenda passen. In mijn geval zou het gaan om rit in het zuiden des lands. Kom je daar toevallig?
[ Bericht 2% gewijzigd door Jentin op 21-10-2024 13:56:43 ]
Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende: Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geļnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!
Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Braziliė was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geļnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totįįl afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.
De rest even in een spoiler voor de leesbaarheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geļnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.
Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Braziliė, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven
Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende: Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geļnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!
Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Braziliė was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geļnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totįįl afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geļnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.
Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Braziliė, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven
Snap dat je daarvan volschoot. Gecondoleerd en sterkte voor jullie allebei 😘
Wat een heftig verhaal Heywoodu, Vorig jaar was je inderdaad super enthousiast met wat je allemaal had kunnen regelen voor je schoonmoeder.
Het is extra lastig dat jouw vriendin daar nu 'alleen' is, als in niet samen met jou. Je kunt elkaar nu niet zo goed (als anders) troosten, letterlijk even leunen tegen elkaar. Niks erg dat je even hier komt om je verhaal te delen.
Bedankt! Maar hoe moeilijk soms ook, het leven gaat verder. Zo ook deze actie, en het positieve is: ivm een aankomende verhuizing staat het halve huis vol met dozen, waarvan best veel van heerlijk stevige kwaliteit. Het gros wordt eind november weer uitgepakt, dus mooi op tijd om hergebruikt te worden voor een kerstpakket
Dat was vorige keer nog even zoeken, meen ik me te herinneren, dus blij dat dat nu alvast geregeld is
Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende: Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geļnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!
SPOILER
Op woensdag 23 oktober 2024 23:45 schreef MaJo het volgende: Een maand geleden al aangegeven dat ik niet kan shoppen maar wel doneren. Iemand die voor mij wil shoppen?
Stuur maar PM Dan kunnen we even overleggen wat de opties zijn.
Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.
Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef laziness het volgende: Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.
Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
AHGI komt er dus nog een koppel shopper/donateur aan.
@heywoodu, wat een heftig en naar bericht, en wat een moeilijke tijd voor jou en je vriendin. Zo bijzonder dat je zelfs dan nog zo positief kan blijven, wat zijn jullie prachtige mensen Heel erg veel sterkte en kracht samen