abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215262507
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dat denk jij…

Over 6 weken: “mijn doos leek geschikt, maar ik heb toch teveel gekocht dus moet op zoek naar een andere doos.”

*)
Dat is ons vaker overkomen ja, dan werd het uiteindelijk een bananendoos.
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:45:00 #257
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215263072
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dat denk jij…

Over 6 weken: “mijn doos leek geschikt, maar ik heb toch teveel gekocht dus moet op zoek naar een andere doos.”

*)
_O-
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 14 oktober 2024 @ 17:46:44 #258
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215263077
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_215264374
Ik heb gelukkig nog een stapel verhuisdozen liggen op zolder, dus de doos is al geregeld.

Vandaag een aantal rollen inpakpapier gehaald. Morgen ga ik een lijstje maken en dan kan het shoppen namens @hilliebillie beginnen!
pi_215267799
Mijn dochter vond gister stomtoevallig het eerste item ~:) Nu de doos van de vliering halen en dan geht’s los.
  maandag 14 oktober 2024 @ 23:06:57 #261
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_215267907
Ow ja, doos regelen!!!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_215290868
En ik mag ook aan de slag, kreeg gisteren het bericht: ik ben gekoppeld. leuk, leuk, leuk.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:48:16 #263
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_215298724
Ik heb me toch iets leuks op de rol staan,

Ik heb een lokale ondernemer gebeld en gemaild voor een pre-kadootje.

Ik ben echt helemaal in mijn nopjes met mijn ADHD brein.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_215300926
Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!) O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215309272
Ik heb, hopelijk, een diy-project voor mijn pakket. Ik heb er wel wat hulp bij nodig, maar áls het lukt, wordt het echt tof, denk ik :)
pi_215328135
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!) O+
Wij willen kerstboom foto's!!
pi_215328144
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:25 schreef Jentin het volgende:
Ik heb, hopelijk, een diy-project voor mijn pakket. Ik heb er wel wat hulp bij nodig, maar áls het lukt, wordt het echt tof, denk ik :)
Leuk die creativiteit, geen idee welke hulp je nodig hebt maar mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag
pi_215328173
Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band.
Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.

Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg

Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn...
En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun JBN nummer.
Iemand die de goude tip heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharuun01 op 21-10-2024 08:52:04 ]
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:37:39 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_215328326
quote:
18s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:16 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band.
Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.

Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg

Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn...
En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun KNJV nummer.
Iemand die de goude tip heeft?
Weet je bij welke vereniging ze zitten? Je zou contact kunnen zoeken met de vereniging en het verhaal daar uit kunnen leggen, wellicht dat zij de data voor je kunnen opzoeken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 oktober 2024 @ 08:55:03 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215328463
Is Mariah Carey al ontdooid? O-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215328532
quote:
18s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:11 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Wij willen kerstboom foto's!!
28 november ben je de eerste! *O*
pi_215329265
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:55 schreef laziness het volgende:
Is Mariah Carey al ontdooid? O-)
Ik las daar al iets over. Kan nooit lang meer duren :+

En bedankt, @Sharuun01 voor het aanbod. Ik denk dat ik juiste hulptroepen al gevonden heb. Het zit hem met name in bepaald gereedschap dat ik niet bezit, maar mijn vader heeft het wel en op mijn werk kan ik als het goed is ook terecht. Sorry voor het irritant cryptische formuleren :+

Het kerstpakket begint ook hier thuis ook weer te leven. Mijn teerbeminde neemt (lang houdbare :P ) dingen mee bij de boodschappen. En mijn oudste kind was bezig om zijn speelgoed uit te zoeken ('Ik word hier te oud voor, mam') en bood aan wat van zijn 1400 kuub Playmobil te doneren voor het pakket :)
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:53:05 #273
244125 laziness
pi_215330231
Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
pi_215330311
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende:
Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
Ik ben nog in dubio over opsturen of bezorgen. Het is voor mij zo'n twee uur rijden, maar bezorging (met de post dus) vind ik spannend (als in: komt het wel netjes aan?). Een stukje autorijden met een muziekje en een zak pepernoten op de bijrijdersstoel is ook geen straf, maar dat moet wel in ieders agenda passen.
In mijn geval zou het gaan om rit in het zuiden des lands. Kom je daar toevallig?

[ Bericht 2% gewijzigd door Jentin op 21-10-2024 13:56:43 ]
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:57:12 #275
244125 laziness
pi_215331356
Geen Noord en Zuid. Wel Westen, Midden en Oosten.

Ongeveer dit deel van het land.

pi_215338786
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende:
Ik dm je straks even - remind me!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:10:22 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215338930
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geďnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!

Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Brazilië was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geďnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totáál afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.

De rest even in een spoiler voor de leesbaarheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geďnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.

https://www.instagram.com/brunamouraxcbt/p/DBZXAZyJT0H/

Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Brazilië, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:20:32 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215338988
:*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215339002
Wat een verdriet.. sterkte heywoodu en vriendin *;
pi_215339325
:*

-O-
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:16:26 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215339376
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geďnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!

Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Brazilië was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geďnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totáál afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geďnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.

Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Brazilië, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven :)
Snap dat je daarvan volschoot. Gecondoleerd en sterkte voor jullie allebei 😘
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:42:43 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215339544
Gecondoleerd en sterkte @heywoodu en Bruna
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215339671
Gecondoleerd en sterkte.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:00:58 #284
244125 laziness
pi_215339702
Sterkte Heywoodu en partner.
pi_215340367
Wat een heftig verhaal Heywoodu,
Vorig jaar was je inderdaad super enthousiast met wat je allemaal had kunnen regelen voor je schoonmoeder.

Het is extra lastig dat jouw vriendin daar nu 'alleen' is, als in niet samen met jou. Je kunt elkaar nu niet zo goed (als anders) troosten, letterlijk even leunen tegen elkaar. Niks erg dat je even hier komt om je verhaal te delen.

Heel veel sterkte, ook richting je vriendin.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_215344531
Sterkte heywoodu en vriendin.
pi_215345355
Sterkte heywoodu, ook voor je wederhelft. Wat een gemis.
pi_215346267
gecondoleerd, en heel veel sterkte 💖
  Manager PR/Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 07:37:08 #289
269689 crew  Viv
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 oktober 2024 @ 07:38:39 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215347462
Bedankt! Maar hoe moeilijk soms ook, het leven gaat verder. Zo ook deze actie, en het positieve is: ivm een aankomende verhuizing staat het halve huis vol met dozen, waarvan best veel van heerlijk stevige kwaliteit. Het gros wordt eind november weer uitgepakt, dus mooi op tijd om hergebruikt te worden voor een kerstpakket :9

Dat was vorige keer nog even zoeken, meen ik me te herinneren, dus blij dat dat nu alvast geregeld is :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215349060
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:

SPOILER

Sterkte en blijf die mooie herinnering vasthouden O+
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 23:45:52 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215358232
Een maand geleden al aangegeven dat ik niet kan shoppen maar wel doneren. Iemand die voor mij wil shoppen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_215358730
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 23:45 schreef MaJo het volgende:
Een maand geleden al aangegeven dat ik niet kan shoppen maar wel doneren. Iemand die voor mij wil shoppen?
Stuur maar PM :)
Dan kunnen we even overleggen wat de opties zijn.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 09:48:41 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215359976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:

[..]
Stuur maar PM :)
Dan kunnen we even overleggen wat de opties zijn.
Doe ik :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_215360025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik kom er later in PM op terug, maar ja ik wil wel shoppen voor je :)
  donderdag 24 oktober 2024 @ 21:38:34 #296
244125 laziness
pi_215366384
Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.

Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
pi_215367321
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef laziness het volgende:
Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.

Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
AHGI komt er dus nog een koppel shopper/donateur aan. :)
pi_215367454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 09:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
PM gestuurd!
(Paste niet in dm ;) :+ )
pi_215367826
Jeu eindelijk gekoppeld *O*
pi_215368956
@heywoodu, wat een heftig en naar bericht, en wat een moeilijke tijd voor jou en je vriendin. Zo bijzonder dat je zelfs dan nog zo positief kan blijven, wat zijn jullie prachtige mensen O+ Heel erg veel sterkte en kracht samen :*
pi_215369299
Laatste post is voor mij en daarna weer door in de nieuwe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')