Zekerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:13 schreef Essebes het volgende:
[..]
Wat leuk dat eigenlijk alle vormen van wel/geen gewoon kunnen bij deze actie, toch?
Ik moet dit jaar echt op mijn vingers zitten, omdat ik nu alleen doneer en anderen mogen shoppen. Heb die ervaring nog nooit gehad, maar is wel leuk om het weer eens anders te doen.
Dat denk jij…quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een geschikte doos gevonden en het eerste item ligt er in
Dat is ons vaker overkomen ja, dan werd het uiteindelijk een bananendoos.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat denk jij…
Over 6 weken: “mijn doos leek geschikt, maar ik heb toch teveel gekocht dus moet op zoek naar een andere doos.”
quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat denk jij…
Over 6 weken: “mijn doos leek geschikt, maar ik heb toch teveel gekocht dus moet op zoek naar een andere doos.”
Wij willen kerstboom foto's!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier begint het ook te kriebelen. Heb al een paar cadeautjes gekocht voor zoon en tel de dagen af tot de kerstboom mag staan! (28 november!)
Leuk die creativiteit, geen idee welke hulp je nodig hebt maar mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graagquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:25 schreef Jentin het volgende:
Ik heb, hopelijk, een diy-project voor mijn pakket. Ik heb er wel wat hulp bij nodig, maar áls het lukt, wordt het echt tof, denk ik![]()
Weet je bij welke vereniging ze zitten? Je zou contact kunnen zoeken met de vereniging en het verhaal daar uit kunnen leggen, wellicht dat zij de data voor je kunnen opzoeken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:16 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik heb een leuk cadeau in gedachte voor mijn schoonbroertje en schoonzusje, die zijn beide van de Judo en zullen in December examen hebben voor hun zwarte band.
Nu wil ik alle kleuren banden kopen, de uiteindes gebruiken om in een schilderij te plaatsen met de datum erlangs wanneer ze die gehaald hebben.
Enige probleem is hoe kom je aan die dingen... kan het hun natuurlijk niet vragen is het hele cadeau weg
Op internet zie ik wel veel sites waar ze banden te koop aanbieden maar geen idee of dat juiste zijn...
En hoe ga ik aan de data komen, weet wel hun naam maar niet hun KNJV nummer.
Iemand die de goude tip heeft?
28 november ben je de eerste!quote:
Ik las daar al iets over. Kan nooit lang meer durenquote:
Ik ben nog in dubio over opsturen of bezorgen. Het is voor mij zo'n twee uur rijden, maar bezorging (met de post dus) vind ik spannend (als in: komt het wel netjes aan?). Een stukje autorijden met een muziekje en een zak pepernoten op de bijrijdersstoel is ook geen straf, maar dat moet wel in ieders agenda passen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende:
Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |