Ik dm je straks even - remind me!quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef laziness het volgende:
Als er animo voor is wil ik trouwens best wat pakketten voor anderen bezorgen. Het is een best ruim gebied waar ik kan oppikken en afleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geïnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.
https://www.instagram.com/brunamouraxcbt/p/DBZXAZyJT0H/
Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Brazilië, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geïnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!
Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Brazilië was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geïnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totáál afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.
De rest even in een spoiler voor de leesbaarheid:Snap dat je daarvan volschoot. Gecondoleerd en sterkte voor jullie allebei 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geïnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.
Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Brazilië, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Even iets minder leuks wat ik toch nog wil delen (gezien het grote aantal mooie reacties destijds). Het is een beetje liefdagboek, maar ik 'moest' het even ergens kwijt, lees er gewoon overheen als het je niet boeit, prima. Vorig jaar was er, buiten deze actie om maar wel geïnspireerd door deze actie, dit verhaal: heywoodu in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: de laatste boompjes komen eraan!
Tl;dr --> Mijn schoonmoeder in Brazilië was al jaren ongelukkig met de oude en afgedankte spullen die ze had, van bekers en borden tot handdoeken en bestek. Geïnspireerd door deze actie hebben we met mijn vriendin, haar werkgever en mijn ouders half Amazon opgekocht (ok, zo voelde het). Vriendin woont hier in Nederland, dus ze liet alles bezorgen bij haar beste vriendin daar, die ook uren aan de telefoon zat om dingen mee uit te zoeken en die, als ik me niet vergis, op Kerstavond met een totáál afgeladen auto naar mijn schoonmoeder reed en haar zielsgelukkig maakte met alle nieuwe spullen. Het was echt fantastisch.
De rest even in een spoiler voor de leesbaarheid:Sterkte en blijf die mooie herinnering vasthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst die ze er vanmorgen over heeft gepost brak me een beetje, vandaar ook dat ik het even ergens kwijt 'moest'. Dan leek dit me een goede plek, want de superlieve meid, die helaas de 30 niet heeft mogen halen en die ik zelf helaas maar twee keer heb kunnen ontmoeten, heeft mij en mijn naasten - nogmaals, geïnspireerd door het bestaan van de Kerstpakkettenactie op FOK! - toch wel een van de mooiste kerstherinneringen ooit gegeven vorig jaar. Dat ze maar in vrede moge rusten.
Natuurlijk is niet alles in het leven verdrietig: zoals gezegd is ze nu weer in Brazilië, dus net als vorige keer is ze van plan om het een en ander aan lokale dingen mee te nemen voor in het kerstpakket van dit jaar, als extraatje om iets 'anders' te kunnen proeven![]()
Stuur maar PMquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:45 schreef MaJo het volgende:
Een maand geleden al aangegeven dat ik niet kan shoppen maar wel doneren. Iemand die voor mij wil shoppen?
Doe ikquote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Stuur maar PM
Dan kunnen we even overleggen wat de opties zijn.
Ik kom er later in PM op terug, maar ja ik wil wel shoppen voor jequote:
AHGI komt er dus nog een koppel shopper/donateur aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef laziness het volgende:
Dit topic is bijna vol. Ik ga zelf even op vakantie dus ik laat het aan Sharuun om het nieuwe topic te openen. We zullen dan een nieuwe tussenstand van koppelingen doen.
Er zijn nog een paar ontvangers die geen gever hebben momenteel dus wie opent zijn hart en wil ook deze ontvangers een mooie kerst bezorgen?
PM gestuurd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |