Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!
Zou je voor mij en @Whiskers2009 willen shoppen?quote:
Wat verdrietig, sterktequote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Oh Firedie is al een paar jaar geleden overleden. Vandaag niet zo'n leuke dag vanmiddag wordt een kat van ons ingeslapen ook een rode.
Je bent zo’n gemenerik!!quote:Op donderdag 26 september 2024 08:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.
Ik snap ook niet meer wat je wil. Dan is het commitment, dan is het die laatste 3cm, dan is het de filmpjes die we vroeger opnamen. Ik heb óók mijn behoeften he. Maar ben je ooit geïnteresseerd in wat ík mis? Nee! Hoe denk je dat dat voelt, hm? He? HE?!
Dat wil ik wel doenquote:Op donderdag 26 september 2024 08:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zou je voor mij en @:Whiskers2009 willen shoppen?
Zie je nou, je neemt nooit mijn gevoelens serieus, je bent ook echt... ook echt.... ook echt EEN MAN!!quote:Op donderdag 26 september 2024 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh here we go met de krokodillentranen.
Dit bedoel ik nou! Dat is wat je zei dat je wil, en nu komt het niet uit en dan is het ineens weer niet goed. Je bent soms echt net een wijf.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je nou, je neemt nooit mijn gevoelens serieus, je bent ook echt... ook echt.... ook echt EEN MAN!!
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou! Dat is wat je zei dat je wil, en nu komt het niet uit en dan is het ineens weer niet goed. Je bent soms echt net een wijf.
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.quote:
ZIJ KAN JOU NOOIT GEVEN WAT IK KANquote:Op donderdag 26 september 2024 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.
quote:
quote:
Ik zal ons opgeven als donateurs/shoppercombinatie.quote:
Kunnen we iets voor je doen? Sterkte iigquote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Oh Firedie is al een paar jaar geleden overleden. Vandaag niet zo'n leuke dag vanmiddag wordt een kat van ons ingeslapen ook een rode.
Grote schoenen, grote schoenen…quote:Op donderdag 26 september 2024 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ZIJ KAN JOU NOOIT GEVEN WAT IK KAN
Ik zou niet weten wat. Er komt momenteel weinig uit mijn handen ben aan het wachten tot het 15:30 is.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kunnen we iets voor je doen? Sterkte iig
Ik had er even hele andere gedachten bijquote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Scorpie en CoolGuy maken dat het gelijk weer voelt als Kerst op Fok
Kusjekroelquote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Scorpie en CoolGuy maken dat het gelijk weer voelt als Kerst op Fok
quote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Copycatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |