Bankrekening is sowieso van tikkie. De naam zou kunnen.quote:Op maandag 23 september 2024 14:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan nog krijgt de ontvanger van het geld jouw naam en bankrekeningnummer te zien toch?
Dat gaat met een e-mailadres, maar ook daar zie je in het account een naam staan.quote:
Wat tof! Ik zat er ook al over te denken om te doen voor @Cod_playerquote:
Ik zie dat men wel meerdere adressen aan een PayPal account kan koppelen, plus dat "JeGebruikersnaam" ook aangepast kan worden. Misschien kan dat ook tijdelijk.quote:Op maandag 23 september 2024 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat gaat met een e-mailadres, maar ook daar zie je in het account een naam staan.
Wat met kan doen is een extra PayPal account aanmaken voor dit, met een (spam)mailadres.
En dan niet koppelen aan de bankrekening maar vooraf geld uploaden vóór overboeken.
@:superniger
Ook je reknr is dan te zien. Maar dit draagt verder weinig bij aan dit topic.quote:Op maandag 23 september 2024 19:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bankrekening is sowieso van tikkie. De naam zou kunnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:09 schreef Cod_player het volgende:
Ugh, ik ga me toch opgeven als ontvanger door omstandigheden.
Ik heb geen grote wensen, maar zou graag de dierenbox van 20 euro die @:marsan me voor mn doggo wou sponsoren zou super zijn, dus miss handig op dat met koppelen te melden?
Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis een beetje pusherig misschien. Maar we willen écht graag een pakket doneren. Dus @:Starflyer en ik zoeken nog steeds een shopper
Dus *shopper gezocht*
Superlief van jequote:Op woensdag 25 september 2024 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.
Al zou ik het wel in etappes kunnen doen als de koppeling een beetje vlotjes gaat.
Ik neem aan dat er nog genoeg shoppers zich melden. Je moet jezelf ook weer geen stress op de hals halen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Mocht er zich toch nog niemand hebben aangemeld [edit: zeg binnen nu en 1 oktober??] , dan zou ik het op kunnen pakken. Maar... ik heb al 2 pakketten in principe om te shoppen.
Al zou ik het wel in etappes kunnen doen als de koppeling een beetje vlotjes gaat.
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog genoeg shoppers zich melden. Je moet jezelf ook weer geen stress op de hals halen.Wel lief dat je het überhaupt overweegt!
Er is nog tijdquote:Op woensdag 25 september 2024 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Superlief van je![]()
Maar je hebt het dus al meer druk zat![]()
Het is ook niet de bedoeling om al gekoppelde shoppers onder druk te zetten. We willen gewoon aangeven dat wij nog iemand zoeken, mocht (een nieuw) iemand besluiten wel te willen shoppen
Volgens mij is F_r nog beschikbaar als ik alle opgave mailtjes goed heb onthoudenquote:
@F_r Met de prachtige (rode) katten (Firequote:Op woensdag 25 september 2024 22:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens mij is F_r nog beschikbaar als ik alle opgave mailtjes goed heb onthouden
Oh Firequote:Op woensdag 25 september 2024 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:F_r Met de prachtige (rode) katten (Fireooit o.a. )
![]()
Zoek je nog donateurs om voor te shoppen of ben je al voorzien?
Kloptquote:Op woensdag 25 september 2024 22:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens mij is F_r nog beschikbaar als ik alle opgave mailtjes goed heb onthouden
Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb je tag gezien maar het is 21 september, ik ga me nu nog niet vastleggen voor iets wat pas over een paar maanden gaat spelen.
Wat verdrietig. Sterkte.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Oh Firedie is al een paar jaar geleden overleden. Vandaag niet zo'n leuke dag vanmiddag wordt een kat van ons ingeslapen ook een rode.
Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doe je ook nooit in onze bromance, ik mis commitment !!
Zou je voor mij en @Whiskers2009 willen shoppen?quote:
Wat verdrietig, sterktequote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Oh Firedie is al een paar jaar geleden overleden. Vandaag niet zo'n leuke dag vanmiddag wordt een kat van ons ingeslapen ook een rode.
Je bent zo’n gemenerik!!quote:Op donderdag 26 september 2024 08:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik miste jou met elke kogel tot nu toe. Zo missen we allemaal wel eens wat.
Ik snap ook niet meer wat je wil. Dan is het commitment, dan is het die laatste 3cm, dan is het de filmpjes die we vroeger opnamen. Ik heb óók mijn behoeften he. Maar ben je ooit geïnteresseerd in wat ík mis? Nee! Hoe denk je dat dat voelt, hm? He? HE?!
Dat wil ik wel doenquote:Op donderdag 26 september 2024 08:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zou je voor mij en @:Whiskers2009 willen shoppen?
Zie je nou, je neemt nooit mijn gevoelens serieus, je bent ook echt... ook echt.... ook echt EEN MAN!!quote:Op donderdag 26 september 2024 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh here we go met de krokodillentranen.
Dit bedoel ik nou! Dat is wat je zei dat je wil, en nu komt het niet uit en dan is het ineens weer niet goed. Je bent soms echt net een wijf.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je nou, je neemt nooit mijn gevoelens serieus, je bent ook echt... ook echt.... ook echt EEN MAN!!
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou! Dat is wat je zei dat je wil, en nu komt het niet uit en dan is het ineens weer niet goed. Je bent soms echt net een wijf.
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.quote:
ZIJ KAN JOU NOOIT GEVEN WAT IK KANquote:Op donderdag 26 september 2024 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik alleen een échte vrouw wilde had ik aan mijn eigen vrouw wel genoeg gehad, denk je niet? Je bent dan wel mijn side-chick maar je bent niet écht een chick, snap dat nou eens een keer.
quote:
quote:
Ik zal ons opgeven als donateurs/shoppercombinatie.quote:
Kunnen we iets voor je doen? Sterkte iigquote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Grote schoenen, grote schoenen…quote:Op donderdag 26 september 2024 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ZIJ KAN JOU NOOIT GEVEN WAT IK KAN
Ik zou niet weten wat. Er komt momenteel weinig uit mijn handen ben aan het wachten tot het 15:30 is.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kunnen we iets voor je doen? Sterkte iig
Ik had er even hele andere gedachten bijquote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Scorpie en CoolGuy maken dat het gelijk weer voelt als Kerst op Fok
Kusjekroelquote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Scorpie en CoolGuy maken dat het gelijk weer voelt als Kerst op Fok
quote:Op donderdag 26 september 2024 07:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Copycatquote:
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symphonic en ik hebben zeker ruimte om naast het pakket dat we voor Essebes shoppen nog voor andere donateurs te shoppen. Benader Symphonic gerust via DM als je ons nodig hebt, 2 extra pakketten kunnen we prima aan.
Ja. Je loopt een paar jaar achterquote:Op donderdag 26 september 2024 19:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Je loopt een paar jaar achter
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 19:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
Ja, echt járen. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap zelfs. @Doedezemaar heeft ook een foto (van zichzelf/haar outfit) gepost van die dag toentertijd.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.
Ja ehhh...n.nou....omdat...ja....quote:Op donderdag 26 september 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, echt járen. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap ook. @:Doedezemaar heeft een foto gepost van die dag toen.
Hoe heb je dat gemist?
Nou, bij deze ben je weer bij i.i.g.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ehhh...n.nou....omdat...ja....
Nou...
Ja, wat dit betreft dan. Benieuwd wat er nog meer uit de hoge hoed komt (voor mij).quote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, bij deze ben je weer bij i.i.g.![]()
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op donderdag 26 september 2024 19:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, wat dit betreft dan. Benieuwd wat er nog meer uit de hoge hoed komt (voor mij).
Kijk, dat heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn daarna zelfs nog echt getrouwd ook [ link | afbeelding ]
Met rechts onze lieve Just_me
Was in 2017. Time fliesquote:Op donderdag 26 september 2024 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik dan weer gemist
Nogal jaquote:
Ah, ik ben ook getrouwd in 2017, wellicht dat dat 't was waardoor ik afgeleid werd....maar nee, ik heb het simpelweg totaal niet meegekregen.quote:
Daarvóór hadden ze al een geregistreerd partnerschap. En ergens dáár weer voor werden ze een setjequote:Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook getrouwd in 2017, wellicht dat dat 't was waardoor ik afgeleid werd....maar nee, ik heb het simpelweg totaal niet meegekregen.
Hij heeft ook een kindquote:Op donderdag 26 september 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me voor de roddels
Wat heb ik gemist
WACHT COOLGUY IS OOK GETROUWD?!
Kun jij niet gewo....hou gewoon je mond!quote:Op donderdag 26 september 2024 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarvóór hadden ze al een geregistreerd partnerschap. En ergens dáár weer voor werden ze een setje![]()
Dus je eigen huwelijk is niet de oorzaak van het missen dat ze een setje zijn IRL
OMG NOOOOquote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een kind![]()
Ook al een tijdje
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een kind![]()
Ook al een tijdje
Is goed hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 20:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun jij niet gewo....hou gewoon je mond!
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
[..]
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
[..]
Kerst is geen kerst zonder jullie gebakkeleiquote:
Ja dit kwam wel ff binnen zeg maar. Op de app is het zo’n lieve jongen maar achter mijn rug om… nou je ziet het !quote:
Dat zei je vrouw ook tegen me gisteravond.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dit kwam wel ff binnen zeg maar. Op de app is het zo’n lieve jongen maar achter mijn rug om… nou je ziet het !
Doet ze wel vaker, zeggen hoe goed het was met mij tegen volslagen vreemdelingen jaquote:Op donderdag 26 september 2024 21:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook tegen me gisteravond.
Ja maar goed, ze zegt in principe álles als je die 2 tientjes op het nachtkastje legt en dan fluistert 'keep the change', dus ik zou niet al teveel waarde hechten aan het waarheidsgehalte van die uitspraak.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker, zeggen hoe goed het was met mij tegen volslagen vreemdelingen ja
Zo is ze nu eenmaal hè, ze is opgevoed met het idee dat lelijke debieltjes zoals jij ook recht op geluk mogen hebben en die 20 euro van jou is dan op de koop toe genomen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar goed, ze zegt in principe álles als je die 2 tientjes op het nachtkastje legt en dan fluistert 'keep the change', dus ik zou niet al teveel waarde hechten aan het waarheidsgehalte van die uitspraak.
Ja, hoe lelijker hoe goedkoper (maar dat gaat met 20ct per lelijkheidsniveau), daarom mag jij gratis.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo is ze nu eenmaal hè, ze is opgevoed met het idee dat lelijke debieltjes zoals jij ook recht op geluk mogen hebben en die 20 euro van jou is dan op de koop toe genomen.
Oké ho maar weer nu
Wat moeten de lieve FHF mensjes wel niet denkenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, hoe lelijker hoe goedkoper (maar dat gaat met 20ct per lelijkheidsniveau), daarom mag jij gratis.
Tis wel weer klaar nu jaWat een kuthumor.

Ik ook voor onze adventskalender. Kilometers bij de Primarkquote:Op maandag 30 september 2024 09:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mensen, ik ben los! Ik heb inpakpapier gekocht
quote:Op maandag 30 september 2024 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht dat het nog wel leuk zou zijn om @:kapiteiniglo een adventskalender te sturen met z’n allen![]()
![]()
![]()
Ja, dat ga ik jou echt niet meer aandoenquote:Op maandag 30 september 2024 18:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]wil jij me weer kapot depressief hebben dit jaar?
![]()
![]()
Alle vakjes op dag 1
Kunnen we niet een omgekeerde adventskalender regelen om af te tellen naar een adventskalenderquote:Op maandag 30 september 2024 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht dat het nog wel leuk zou zijn om @:kapiteiniglo een adventskalender te sturen met z’n allen![]()
![]()
![]()
Wait, whut?quote:Op maandag 30 september 2024 19:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunnen we niet een omgekeerde adventskalender regelen om af te tellen naar een adventskalender
Mijn jongste is dol op de ikeakalender en die krijgt hij dus 24 dagen voor 1 december, zodat hij kan aftellenquote:
quote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn jongste is dol op de ikeakalender en die krijgt hij dus 24 dagen voor 1 december, zodat hij kan aftellen
Dus dat is een dubbele advent?quote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn jongste is dol op de ikeakalender en die krijgt hij dus 24 dagen voor 1 december, zodat hij kan aftellen
Soort van. Ik maak zelf een adventkalender dit jaar, maar op deze manier hoeft hij die niet te missenquote:Op maandag 30 september 2024 21:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dus dat is een dubbele advent?
Ik gok zomaar dat je het vanzelf te horen krijgtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:27 schreef DJMO het volgende:
Ben ik al gekoppeld aan een ontvanger? Ik wil shoppen!
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je het vanzelf te horen krijgt
Ik heb wel geduld hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef laziness het volgende:
Sharuun is op vakantie dus nog even geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |