Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symphonic en ik hebben zeker ruimte om naast het pakket dat we voor Essebes shoppen nog voor andere donateurs te shoppen. Benader Symphonic gerust via DM als je ons nodig hebt, 2 extra pakketten kunnen we prima aan.
Ja. Je loopt een paar jaar achterquote:Op donderdag 26 september 2024 19:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Je loopt een paar jaar achter
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 19:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht even, symphonic en jij zijn een setje IRL? Is dit zo'n ding waar ik nu pas achter kom maar wat iedereen al lang weet?
Ja, echt járen. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap zelfs. @Doedezemaar heeft ook een foto (van zichzelf/haar outfit) gepost van die dag toentertijd.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een paar jaar?! Ik leef echt onder een steen blijkbaar.
Ja ehhh...n.nou....omdat...ja....quote:Op donderdag 26 september 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, echt járen. Ze hebben al jaren een geregistreerd partnerschap ook. @:Doedezemaar heeft een foto gepost van die dag toen.
Hoe heb je dat gemist?
Nou, bij deze ben je weer bij i.i.g.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ehhh...n.nou....omdat...ja....
Nou...
Ja, wat dit betreft dan. Benieuwd wat er nog meer uit de hoge hoed komt (voor mij).quote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, bij deze ben je weer bij i.i.g.![]()
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op donderdag 26 september 2024 19:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, wat dit betreft dan. Benieuwd wat er nog meer uit de hoge hoed komt (voor mij).
Kijk, dat heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn daarna zelfs nog echt getrouwd ook [ link | afbeelding ]
Met rechts onze lieve Just_me
Was in 2017. Time fliesquote:Op donderdag 26 september 2024 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik dan weer gemist
Nogal jaquote:
Ah, ik ben ook getrouwd in 2017, wellicht dat dat 't was waardoor ik afgeleid werd....maar nee, ik heb het simpelweg totaal niet meegekregen.quote:
Daarvóór hadden ze al een geregistreerd partnerschap. En ergens dáár weer voor werden ze een setjequote:Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook getrouwd in 2017, wellicht dat dat 't was waardoor ik afgeleid werd....maar nee, ik heb het simpelweg totaal niet meegekregen.
Hij heeft ook een kindquote:Op donderdag 26 september 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me voor de roddels
Wat heb ik gemist
WACHT COOLGUY IS OOK GETROUWD?!
Kun jij niet gewo....hou gewoon je mond!quote:Op donderdag 26 september 2024 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarvóór hadden ze al een geregistreerd partnerschap. En ergens dáár weer voor werden ze een setje![]()
Dus je eigen huwelijk is niet de oorzaak van het missen dat ze een setje zijn IRL
OMG NOOOOquote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een kind![]()
Ook al een tijdje
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een kind![]()
Ook al een tijdje
Is goed hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 20:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun jij niet gewo....hou gewoon je mond!
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, hij heeft me op whatsapp gefeliciteerd toen onze dochter ter wereld kwam, maar z'n 3 minuten normaal doen zijn op voor vandaag dus hij hangt weer de ontzettende debiel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |