Eh.. ik zie dat je Bami ook hebt benaderd?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb je al een shopper? Anders kan ik dat voor je doen
Ze gaat twee pakketten verzorgen zei ze.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:55 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Eh.. ik zie dat je Bami ook hebt benaderd?
Ohw, ok, daar heb ik overheen gelezen. Nou dan is het wat mij betreft akkoord.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze gaat twee pakketten verzorgen zei ze.
@Solotovski en ik willen wel ingepakt in kadopapier voor z’n deur gaan liggen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef Donna het volgende:
Mijn jaar is sinds september vorig jaar al k.ut door de buurman. Misschien meld ik me ook wel weer als ontvanger. Het was zo bijzonder vorig jaar.
Ok. Zullen we dit verder via PM regelen? Dan neem ik aan dat ik onder de pannen zit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb je al een shopper? Anders kan ik dat voor je doen
quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:solotovski en ik willen wel ingepakt in kadopapier voor z’n deur gaan liggen.
Mooi kerstwonder
En ik loop zo in gedachten over dit topic en wat ik mogelijk wil kopen voor nog onbekende ontvangers, dat ik net tegen de caissière alvast een fijne kerst zei toen ze me een prettig weekend wenste. Die keek even heel verbaasdquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb je tag gezien maar het is 21 september, ik ga me nu nog niet vastleggen voor iets wat pas over een paar maanden gaat spelen.
Yep, top! Zin inquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok. Zullen we dit verder via PM regelen? Dan neem ik aan dat ik onder de pannen zit.
Die zijn wel wat gewend hoor, laatst nog jij ook gezegd tegen de medewerker van de bioscoop die me een fijne voorstelling wenstequote:Op zaterdag 21 september 2024 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik loop zo in gedachten over dit topic en wat ik mogelijk wil kopen voor nog onbekende ontvangers, dat ik net tegen de caissière alvast een fijne kerst zei toen ze me een prettig weekend wenste. Die keek even heel verbaasd
Klant aan de kassa "fijne dag en werkze!"quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend hoor, laatst nog jij ook gezegd tegen de medewerker van de bioscoop die me een fijne voorstelling wenste
Absoluut!!quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb me aangemeld als ontvanger. Ben daar nooit zo van maar ik vind dat ik een keer iets voor mezelf mag. Zeker na het rot jaar dat dit geweest is.
quote:Op zondag 22 september 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb zojuist mij en @:devzero opgegeven als Shopper/Donateur![]()
![]()
Zeg. Moet je Joost wel erbuiten laten he!quote:
Ik sponsor je een pakketquote:Op zondag 22 september 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb zojuist mij en @:devzero opgegeven als Shopper/Donateur![]()
![]()
Ik heb nog ruimte voor nog een pakket shoppen!![]()
Stuur maar dm of quote me hierProbeer wel bij te houden of ik genoemd word
Leuk!quote:
Erg dat een buurman zo'n invloed heeft. Sterkte.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:56 schreef Donna het volgende:
Mijn jaar is sinds september vorig jaar al k.ut door de buurman. Misschien meld ik me ook wel weer als ontvanger. Het was zo bijzonder vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |