Goed onderbouwde mening.quote:
Die hebben daar natuurlijk geen belang bijquote:Op woensdag 11 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Dat nog nooit iemand die in de media- of reclamewereld werkzaam is (geweest) daarop gekomen is.
Dat schrijf ik niet. Maar een groot deel van de media is complete diarree. Als dat flink verminderd kan wordt i.c.m. ook nog eens geen reclame meer dan zie ik alleen maar voordelen.quote:En dan natuurlijk ook maar 1 staatskrant?
Nou ja, het zijn meestal dingen die ik of niet wil, of niet nodig heb, of niet kan betalen.quote:
Alsof jij alleen als Multatuli post. Lekker denigrerend weer. Vorige topic ook al.quote:
Ik zou ook huilen als ik bij McDonalds was.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef Cirilico het volgende:
Die reclame van de McDonalds met die huilende producten.
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent geen voorstander van diversiteit in radio- en tv-zenders, kranten en tijdschriften?
Jouw eigen post in het vorige topic:quote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
Alsof jij alleen als Multatuli post. Lekker denigrerend weer. Vorige topic ook al.
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…
Klopt. Ik heb ook de grondwet geschreven en het partijprogramma van de PVV.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw eigen post in het vorige topic:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Ik heb ook de grondwet geschreven en het partijprogramma van de PVV.
Achterhoekerquote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef kibo het volgende:
Zojuist gezien weer. Die Johmareclame.
Spotje bevestigt het beeld dat de gemiddelde Achterhoeker een chromosoom mist.
Ik krijg ook een beetje het gevoel 30-40 jaar terug in de tijd gezapt te worden. Maar dat komt misschien doordat ik opgegroeid ben in een bolwerk waarop dergelijke sferen juist toegejuicht werden.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef kibo het volgende:
Zojuist gezien weer. Die Johmareclame.
Spotje bevestigt het beeld dat de gemiddelde Achterhoeker een chromosoom mist.
Ja, ieder kind gaat daar klakkeloos mee akkoord. Gelukkig werd ze meteen als een moffenhoer geschoren.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:18 schreef tong80 het volgende:
'Wat dachten jullie van iets minder zakgeld ?'
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ieder kind gaat daar klakkeloos mee akkoord. Gelukkig werd ze meteen als een moffenhoer geschoren.
Whatever: "de provincie"quote:Op woensdag 11 september 2024 22:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Achterhoeker![]()
Ook niet echt snugger, zo'n opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbetrouwbare chinese rommel.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:30 schreef Eightyone het volgende:
In die van Volvo zat iig nog een mooi liedje, gewoon in de originele versie.
Laat dat nou juist de bedoeling zijn geweest van die reclame. Het doel, het 'gevoel' is dus perfect overgekomen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het gevoel 30-40 jaar terug in de tijd gezapt te worden.
Jup, megagoor..quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:41 schreef TLC het volgende:
De lenor reclame waar een vent aan iemands sokken staat te ruiken
Nee, die woont in Brazilië tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
'Er is een bal door je ruit. Maak je geen zorgen. Ik denk dat het buurkinderen zijn.' Ja, me dunkt. Het is vast geen Memphis Depay.
Hier was ik al bang voor. Overwoog daarom een andere naam.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die woont in Brazilië tegenwoordig.
Voltreffer Vick natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Overwoog daarom een andere naam.
Is dat normaal tegenwoordig dat bedrijven een livestream hebben van je woonkamer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
'Er is een bal door je ruit. Maak je geen zorgen. Ik denk dat het buurkinderen zijn.' Ja, me dunkt. Het is vast geen Memphis Depay.
Geen idee, ze kent wel de kinderen in die buurt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat normaal tegenwoordig dat bedrijven een livestream hebben van je woonkamer?
Nou, er schijnen wel regelmatig voetballers zich op het criminele pad te begeven, dus je weet maar nooit...quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou, er schijnen wel regelmatig voetballers zich op het criminele pad te begeven, dus je weet maar nooit...
Die donkere vriendin van die zoon is echt het enige leuke aan alle jumbo reclames.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:58 schreef DrDentz het volgende:
Die reclames waarin Frank Lammers een gekleurd kleinkind heeft. Waarom wordt omvolking ons opgedrongen alsof dat het ideaalplaatje is?
Lees het nu pas. Stomme oma. Ha ha ha.....quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voltreffer Vick natuurlijk!
Ah, je kent je voetbal klassiekers?quote:Op zondag 15 september 2024 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees het nu pas. Stomme oma. Ha ha ha.....
Wat dacht jij ?quote:Op zondag 15 september 2024 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, je kent je voetbal klassiekers?
Dan doet Ton Kas het dus goed, want je onthoudt die stem en het merk.quote:Op zondag 15 september 2024 14:13 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar momenteel is de reclame van Lebara toch wel het meest irritant met die kerel met zijn zeikstem. Spontaan krijg je zin om die gast in elkaar te beuken.![]()
Correct, want alleen al daarom zal ik nooit klant worden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan doet Ton Kas het dus goed, want je onthoudt die stem en het merk.
Mooie tijden eh? Iedere vrijdagmiddag moest ik weer op de vuist met mijn broer om de Donald Duck te bemachtigen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht jij ?Ik was lid van de Sjors. Die fuseerden met de Pep. Dat werd later samen de Eppo.
Toen hadden we geen mobieltjes. Waren we nerveus wanneer de bladen man kwam ipv het volgende appje.
Wat is Lebara dan ?quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Correct, want alleen al daarom zal ik nooit klant worden.
En dat zal wel niet de bedoeling zijn.
Zeker.quote:Op zondag 15 september 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooie tijden eh? Iedere vrijdagmiddag moest ik weer op de vuist met mijn broer om de Donald Duck te bemachtigen.
quote:Op zondag 15 september 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker.Toen ik 14/15 was liep ik als bijbaantje met buurman verderop mee die bracht bladen en de map rond. Ik vond het toen raar dat er zoveel volwassenen het blad in ontvangst namen aan de deur. Je zag dat het voor hun zelf was. Nu begrijp ik het.
Ik heb ook rond m'n 20ste een decoratie/reclame voor een stripwinkel gemaakt en geschilderd in Bommel. Die winkel heette Lampie. Want de "vriendin" heette Lammie. (vriendin tussen haakjes, want ik sliep met deze getrouwde vrouw van 35)
Dus lampie het lampje als stripfiguur. Ik moest een voorbeeld hebben en leende een Donald Duck van de grootste Disney kenner van Nederland, Rein van Willigen, woonde bij ons in de straat. Buiten hem om, ik kreeg het blad van zijn vrouw. Later hoorde ik dat-ie woest was. Zo bang dat het beschadigd werd fzo. Ha ha. Later ben ik door hem geïnterviewd voor een boek over BBers. Bekende Bommelaars. Langverhaal, sorry. Maar het is rust bij Spurs-Arsenal.
Een zwangere man zal ongetwijfeld dezelfde rechten hebben. Mensen met zelfs maar een miniem beetje verstand begrijpen dat het niet de tegenstelling man-vrouw is maar de tegenstelling zwanger-niet zwanger.quote:Op zondag 15 september 2024 20:32 schreef DJMO het volgende:
De reclame waarin gelijke behandeling voorgestaan wordt, waarbij je mag verwachten als zwangere vrouw dat je recht hebt op een uur extra betaalde pauze.
Wtf gelijke behandeling? Een man heeft geen recht op een uur gratis betaald verlof maar een zwangere teef wel? Rot effe gauw op.
ik ben al lang blij dat die hete aardappel voice over eindelijk weg isquote:
@golfer ziet ze te vaak.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:45 schreef golfer het volgende:
NLziet reclames. Worden veel te vaak uitgezonden.
Klopt en daardoor erger ik mij er aan.quote:
"Ik wist niet dat je roos had."quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Dat is inderdaad een heel goed voorbeeld.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wist niet dat je roos had."
Ik wil die meid op schaatsen van Always (?) terug.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel goed voorbeeld.
Een dikke, ongestelde negerin op schaatsen. Hoe woke wil je het hebbenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil die meid op schaatsen van Always (?) terug.
Ze was blank, gast.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dikke, ongestelde negerin op schaatsen. Hoe woke wil je het hebben![]()
Nu niet meer, vriend ?quote:
Snap ik. Omdat je sprak over "was"quote:Op donderdag 26 september 2024 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee maat, in die reclame bedoel ik.
Fijne avond, hopelijk gaat het goed met je.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik. Omdat je sprak over "was"Prettige avond.
Steeds beter.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fijne avond, hopelijk gaat het goed met je.
Precies. Old soldiers never die.quote:
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Ik vind al dat ge-die ook ergerlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doenquote:
Miljonair of niet. Gewoon een irritante pisvlek is hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doen
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:57 schreef Aberkullie het volgende:
Die weddenschap van Sun dat er eentje moet gaan zingen![]()
op de radio is het zingenz op de tv idd naakt over straat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..
Ze hergebruikt condooms.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Kruidvat reclames over lekker duurzaam. Ze heeft gvd 3 kinderen, hoezo denkt ze duurzaam te zijn.
Echt, hè!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:09 schreef GM78 het volgende:
Ik geloof reclame van Pearl.
Ik gebruik mijn ogen elke dag...
No shit
Het wordt idd steeds gekker. Nog absurder is dat dit soort miljonairs er aan meedoen. Met z'n dikke pens.quote:
IK WIL BOEUF BOURGINONquote:
Dit is echt HEEL onleukquote:
"Daar heb ik zin in in" zou je iig nog kunnen verwachten uit de mond van een klein kind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit is echt HEEL onleukRot op met dat klote kind
![]()
Bereikt qua irritatie niveau dat kind van "Daar heb ik zin in in"
Ik krijg ook geen maandverband meer door m'n strot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die maandverband reclame waar een rode vloeistof over maandverband wordt gegoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg eetlust.
Vroeger gebruikten ze tenminste nog het baarmoederslijmvlies van de koninginquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die maandverband reclame waar een rode vloeistof over maandverband wordt gegoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg eetlust.
Omdat het mongolen zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die kruidvat reclame waarbij die moeder de werkstukken voor de kinderen moet maken.
Hoezo doen die koters dat zelf niet?
Kan ook moeilijk anders, met zo'n moederquote:
Ik wilde deze ook posten. Op alle gebieden vreselijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:33 schreef Hiddendoe het volgende:
De reclames van Hornbach. Ze zijn niet om aan te zien en ze leiden zo erg af van wat er nou eigenlijk wordt aangeprezen.
Pure volksverlakkerij. Jumbo verkoopt alleen maar gesneden broden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef TLC het volgende:
Het valt ook totaal niet op dat je een pas gekocht brood uit de oven haalt![]()
Hebben ze zelf gemaakt, alleen de jongste niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die kruidvat reclame waarbij die moeder de werkstukken voor de kinderen moet maken.
Hoezo doen die koters dat zelf niet?
Deze ja!quote:
Volgens mij wel. Maar die gezinnen zijn daar al jaren te zien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:41 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind die van Look O Look vooral heel erg jaren 90, een soort gekkigheid die me doet denken aan oude reclames van Yogho Yogho en dergelijke.
Maar er zijn veel ergere.
En de gezinnetjes in de reclames van Kruidvat en Albert Heijn zijn toch gewoon wit?
“Lekke Onhandige Lieslaarzen”quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:14 schreef tong80 het volgende:
"Lekker lange lieslaarzen." Ik snap de alliteratie, maar deze is zo ver gezocht.
Verder blijf ik snakken naar een all white family. En dat is geen discriminatie.
Die met die vreselijke kakker met zijn oude Jaguar en een elektrische BMW i3? (die heeft alleen maaarrrr voorrrdelen). Die is inderdaad vreselijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:57 schreef CofyFerkeert het volgende:
Die reclame van Marktplaats. Godsamm wat wil ik dan de tv inslaan. AAAAHHHHHHHRRRGGGG
Hoe komen ze ineens aan een puberzoon. Dat meisjes was toch de jongste telg?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef TLC het volgende:
Het valt ook totaal niet op dat je een pas gekocht brood uit de oven haalt![]()
Nog wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:41 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind die van Look O Look vooral heel erg jaren 90, een soort gekkigheid die me doet denken aan oude reclames van Yogho Yogho en dergelijke.
Maar er zijn veel ergere.
En de gezinnetjes in de reclames van Kruidvat en Albert Heijn zijn toch gewoon wit?
Dat jongetje was 6.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe komen ze ineens aan een puberzoon. Dat meisjes was toch de jongste telg?
Gewoon alle reclames, alle variaties. Van dat mens met dat brommetje tot al die anderequote:Op zondag 13 oktober 2024 21:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die met die vreselijke kakker met zijn oude Jaguar en een elektrische BMW i3? (die heeft alleen maaarrrr voorrrdelen). Die is inderdaad vreselijk.
Zelfde geldt voor de reclame van Mentos: heeft ook niets met Nederland te makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:36 schreef CarbonC het volgende:
Die extreem Amerikaanse reclame van Gilette is ook echt erg.
Als je geen zin hebt om je commerciële propaganda af te stemmen op de lokale doelgroep ga dan weg.
Idd erg smerig.. ontbijtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:26 schreef tong80 het volgende:
Tijdens m'n ontbijt: "Heeft u iets tegen kalknagels?" "Er overheen plassen."
Te erg voor woorden. Ze had er op z'n minst naakt voor de keet kunnen staan.quote:
*doet garagedeur dicht*quote:
Die vind ik geweldig. Die scheids is grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef golfer het volgende:
Hello TV met die bloedirritante fluitende 'scheidsrechter' die op zoek is naar een VAR-scherm.
Same here.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vind ik geweldig. Die scheids is grappig.
Ik hoorde die AAAAAHHHH!!! uit de reclame ook gelijk door m'n hoofd schietenquote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef DrMarten het volgende:
Die vent die na zijn pensioen wil reizen en dan in een hostel belandt AAAAAHHH!!!
Veel te Amerikaans; slaat hier de plank volledig mis.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
Die van Amazon met die 'zingende'schoonmaker.
Zoo bloed irritant🤮🤮🤮🤮
Nee die Aaaaaah was mijn schreeuw omdat de reclame zo irritant isquote:Op zondag 17 november 2024 23:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik hoorde die AAAAAHHHH!!! uit de reclame ook gelijk door m'n hoofd schieten
ik moest daarvan huilen zo emotioneel en mooiquote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
Zoo bloed irritant🤮🤮🤮🤮
https://youtube.com/shorts/kzembXLSi58quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
Zoo bloed irritant🤮🤮🤮🤮
Wat is dit??quote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Poefbank het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/kzembXLSi58
Amazon. Amerikaanse troepquote:Op donderdag 21 november 2024 07:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom je niet bij Amazon moet kopen.
Je geeft zelf de oplossing al.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:00 schreef Hathor het volgende:
Die reclame van Vandebron, die ze in drie delen kort na elkaar uitzenden. Als je tv de hele dag aanstaat, hoor je dat dus meer dan 100 keer langskomen. Ik wens die lui inmiddels de meest vreselijke ziektes toe.
Nee hoor.quote:
Frank lammers 🤮🤮🤮🤮quote:Op donderdag 12 september 2024 08:58 schreef DrDentz het volgende:
Die reclames waarin Frank Lammers een gekleurd kleinkind heeft. Waarom wordt omvolking ons opgedrongen alsof dat het ideaalplaatje is?
DIT BLIJFT.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
Zoo bloed irritant🤮🤮🤮🤮
Ze recyclen de reclame van vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:20 schreef GM78 het volgende:
Die van Bol.com
Dat meisje wat niet tegen prikkels kan.
Op het het moment dat ze tegen opa zegt, nee je baard opa
Gisteren gekeken, is Johnny de Mol opeens presentator! Andere jaren ook gekeken, wel amusant met Gerard Ekdom. Nu snap ik dat die is overgestapt, maar gisteren was wel érg clownesk, op een gegeven moment stond Johnny met die wielrenner op tafel te dansen.quote:Op zondag 1 december 2024 05:56 schreef Eightyone het volgende:
De promo's voor de Top 4000-muziekquiz van SBS. Een verzameling mensen die in kersttruien opgelegd blij zitten te doen (als ik me niet vergis zag ik o.a. Winston Gerschtanowitz ertussen zitten). Laat maar.
En dan moet hun jaarlijkse kerstspotje, met de hele presentatorenstal erin, nog naar buiten komen.
Dat is Suzuki.quote:Op zondag 8 december 2024 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die kuttyfusreclame van Toyota al genoemd met die 'Lets go!' die alsmaar terugkomt?![]()
![]()
Maakt me echt woest en agressief achter het stuur
Ik zag een hele oude man met grijs haar in die reclame. Later bleek het Winston Gerstanovic te zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 05:56 schreef Eightyone het volgende:
De promo's voor de Top 4000-muziekquiz van SBS. Een verzameling mensen die in kersttruien opgelegd blij zitten te doen (als ik me niet vergis zag ik o.a. Winston Gerschtanowitz ertussen zitten). Laat maar.
En dan moet hun jaarlijkse kerstspotje, met de hele presentatorenstal erin, nog naar buiten komen.
Dat is een hamster, hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel grappig dat AH Andrew Ridgeley heeft gebruikt in die Last Christmas-reclame
Die is idd verschrikkelijk..quote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Die ene waar ze in de hele straat de kerstverlichting uitzetten voor 1 overprikkeld kutkind dat daarna nog gaat zeiken over de stoppelbaard van opa ook. Krijg de tering!
Een overdosis zorgverzekerings-reclames is in december ook vaste prik.quote:Op maandag 9 december 2024 14:37 schreef Idisrom het volgende:
Het is weer december, en de zogenaamde goede doelen zitten weer constant te jammeren om hun in je erfenis en nalatenschap vast te laten leggen.
Erg voor Frank Lammers. Zijn ene kind heeft hem een donker kleinkind bezorgd en zijn andere kind is homo.quote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Toine51 het volgende:
Ik vind die Jumbo reclame ook zum kotzen. Nu zit er weer zo'n koekwaus met roze haar in....
Echt, alle typetjes moeten er ook in gepropt worden...
Gelukkig vinden mensen die wel innerlijke beschaving hebben, dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg voor Frank Lammers. Zijn ene kind heeft hem een donker kleinkind bezorgd en zijn andere kind is homo.
Had ie 2 zoons dan? Kan het me niet herinneren, maar vroeg me af wie die roze kuif is.quote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg voor Frank Lammers. Zijn ene kind heeft hem een donker kleinkind bezorgd en zijn andere kind is homo.
Mis alleen de gehandicapte nog.quote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Toine51 het volgende:
Ik vind die Jumbo reclame ook zum kotzen. Nu zit er weer zo'n koekwaus met roze haar in....
Dan had ik expres de hele tijd licht uit en aan gedaan als ik wist dat dat wicht voorbij kwamquote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Die ene waar ze in de hele straat de kerstverlichting uitzetten voor 1 overprikkeld kutkind dat daarna nog gaat zeiken over de stoppelbaard van opa ook. Krijg de tering!
Wat als jouw dochter hypergevoelig zou zijn?quote:Op maandag 9 december 2024 19:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan had ik expres de hele tijd licht uit en aan gedaan als ik wist dat dat wicht voorbij kwam
We zeggen ook niet dat het onzin is.quote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef quirina het volgende:
Er zijn echt mensen die overprikkeld raken door de overdaad aan kerstverlichting en bijbehorende lichtvervuiling .
Een vriendin van mij gaat zo min mogelijk naar buiten en als ze door een drukverlicht gebied moet houd ze haar ogen dicht in de auto. En als ze toevallig wel even buiten moet draagt ze een donkere zonnebril.
Dat is een ai-stem, daar zit geen enkele menselijke emotie bij.quote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef kibo het volgende:
Die infantiele supermarkt reclames.
Dat wijf van die Aldi reclame spant de kroon.
Komt kirrend klaar bij het roepen van de prijs van een kerststol(eur 1.59)
De wokepolitie is langsgeweest met de mededeling dat de Jumbo-reclames niet divers genoeg waren.quote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Toine51 het volgende:
Witte kerst (sneeuwvlokjes).quote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Daar zijn er steeds meer van. Zelfs het FOK!liedjequote:Op maandag 9 december 2024 21:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is een ai-stem, daar zit geen enkele menselijke emotie bij.
Geen enthousiasme van een echte voice-over in een opnamestudio, gewoon een pratende computer
Wat n slet ook he, eerst stond ze nog voor de deur van die donkere vent om te vragen of ze heet wasquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef DrDentz het volgende:
En die 'moeder' van de Kruidvat reclames die door haar hond wordt gekoppeld aan een andere vent. Blijkbaar is ze nu gescheiden. Snap ik wel als je alleen maar zit te zeuren over waar je op kunt bezuinigen en hoe duurzaam je wel niet bezig bent.
Die van Albert Heyn is ook te wit,quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De wokepolitie is langsgeweest met de mededeling dat de Jumbo-reclames niet divers genoeg waren.
Ja en zijn donkere vrouw vies mad, terwijl het heel gewoon is in die cultuur “buitenvrouwen” te hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat n slet ook he, eerst stond ze nog voor de deur van die donkere vent om te vragen of ze heet was
Andere Jumbo reclame. Hij verliest een weddenschap van een meisje en dit roze haar is het resultaat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had ie 2 zoons dan? Kan het me niet herinneren, maar vroeg me af wie die roze kuif is.
Ik kan me van vorige reclames niet herinneren dat ze meer kinderen hadden dan de dochter (met All you need is love-lover) en die jongen met Jumbo-kassameisje en kind. Maar nu ik nog wat oudere reclames terugkeek, was er nog een onopvallende kleinere koter bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Andere Jumbo reclame. Hij verliest een weddenschap van een meisje en dit roze haar is het resultaat.
Gewoon een wat onzekere vrouw die wiebelige stapjes op het liefdespad zet. Tenzij je Hadewich Minis bedoelt.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Het Kruitvat. Een hele domme opgetogen stem.
Nou, het is een korte reclame waarin een soort kindstemmetje spul van het Kruitvat aanprijst.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gewoon een wat onzekere vrouw die wiebelige stapjes op het liefdespad zet. Tenzij je Hadewich Minis bedoelt.
Andrew Ridgely doet zelf ook mee in die reclame (ja, hij is het echt, Google maar). Dus die weet er heus vanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me ook af of AH zomaar de muziek van Wham mag gebruiken, plus het nadoen van hun videoclip.
Leugens in reclame? Nee toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef SiGNe het volgende:
Die van de Hema is ook best slecht, met zo'n opa die als klein kind geen Takkie knuffel mocht hebben en nu weer kind wordt als hij als oude man eindelijk een takkie hond koopt.
Die hondjes bestonden in zijn jeugd nog niet, Jip en Janneke is uit 1957 en was toen alleen een strip, er waren geen fysieke artikelen.. dat kwam pas veel later.
Vals sentiment dus, net zoiets als Old Amsterdam kaas dat zou zijn gemaakt door 2 broers met een kaaswinkel in Amsterdam terwijl dat in 1985 pas op de markt kwam (en gewoon Goudse kaas is.. en ook geen oude kaas maar belegen)
Of Bertolli met zo'n Italiaans omaatje die de famillie bij elkaar roept omdat ze gekookt heeft.
Dat is helemaal geen familliebedrijfje, in Italië verkopen ze geen Bertolli ook.
Neehee! Dat is een HAMSTER!quote:Op donderdag 12 december 2024 07:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Andrew Ridgely doet zelf ook mee in die reclame (ja, hij is het echt, Google maar). Dus die weet er heus van
Ik snap best dat ze een gevoel willen verkopen maar zoiets als Old Amsterdam dat hadden ze ook anders kunnen brengen, dat dat oude gevoel de inspiratie was voor die kaas, hoef je niet over te liegen dat het in 1920 is opgericht.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leugens in reclame? Nee toch?
Dit, AH heeft de rechten gekocht voor de muziek maar ook voor het recreëren van de originele clip.quote:Op donderdag 12 december 2024 06:47 schreef quirina het volgende:
Ja als ze voor het gebruik van de rechten betalen mag AH dat. Weet je hoe groot AHOLD is?
Zal die arme Andrew dan verlaten worden door die moeder van de AH mevrouw? Gossip.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit, AH heeft de rechte gekocht voor de muziek maar ook voor het recreëren van de originele clip.
Meeste mensen zullen dat alleen niet zien, kennen die clip niet (meer).
Rare muziek ook eigenlijk voor een kerstnummer, het gaat over hoe een man met kerst werd verlaten door zijn partner.
Dan zou ik nog maar eens goed naar de tekst luisteren. Daar gaat het namelijk niet over.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit, AH heeft de rechten gekocht voor de muziek maar ook voor het recreëren van de originele clip.
Meeste mensen zullen dat alleen niet zien, kennen die clip niet (meer).
Rare muziek ook eigenlijk voor een kerstnummer, het gaat over hoe een man met kerst werd verlaten door zijn partner.
Want ze gaan over kerst?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
De kerst reclames van zowel de Plus, AH en Jumbo zijn allemaal slecht.
Dan nog slecht uitgevoerdquote:
Gelukkig, niet zo'n stereotype.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:07 schreef Magister_Artium het volgende:
De bol-punt-com slaat ook de plank mis. Leuk om voor je autistische kleindochter de hele buurt stil te krijgen, maar ze reageert wel heel neurotypisch als ze opa knuffelt…
Doe volgende keer een reclame met Kees Momma, of zo.
Ik vat t op als t buurmeisje van opa en oma, waar ie logeert en waar ie mee speelde als ie daar eerdere keren logeerdequote:Op woensdag 18 december 2024 17:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vodafone. Hij is zijn telefoon vergeten, dus ze gaan ergens heen. Wie is dan die trien die hem vraagt waarom hij haar niet meer appt? Die loopt rond op de bestemming, dan hoeft hij haar toch niet te appen?
Verklaart nog steeds niet waarom hij haar zou moeten appen als gvd om de hoek woont en wéét dat hij er is, want ze komt steentjes tegen zijn raam gooien.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vat t op als t buurmeisje van opa en oma, waar ie logeert en waar ie mee speelde als ie daar eerdere keren logeerde
Ik denk dat ze hem appte en niks terug kreeg, want de berichten staan op zijn scherm als ie zijn foon terugkrijgt op het eindequote:Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verklaart nog steeds niet waarom hij haar zou moeten appen als gvd om de hoek woont en wéét dat hij er is, want ze komt steentjes tegen zijn raam gooien.
Ja ja. Dus ze appt hem, krijgt niks terug en gaat dan persoonlijk om de hoek verhaal halen. Ze weet dus dat hij daar is. Waarom gaat ze daar dan niet heen om met hem te praten ipv hem te appen? Er klopt geen klote van die hele reclame.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem appte en niks terug kreeg, want de berichten staan op zijn scherm als ie zijn foon terugkrijgt op het einde
Gelukkig blijft je er heel kalm onderquote:Op woensdag 18 december 2024 17:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja ja. Dus ze appt hem, krijgt niks terug en gaat dan persoonlijk om de hoek verhaal halen. Ze weet dus dat hij daar is. Waarom gaat ze daar dan niet heen om met hem te praten ipv hem te appen? Er klopt geen klote van die hele reclame.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 17:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vodafone. Hij is zijn telefoon vergeten, dus ze gaan ergens heen. Wie is dan die trien die hem vraagt waarom hij haar niet meer appt? Die loopt rond op de bestemming, dan hoeft hij haar toch niet te appen?
Dat vind ik ook de meest irritante reclame wat Kerst betreft. Die van Albert Heijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me ook af of AH zomaar de muziek van Wham mag gebruiken, plus het nadoen van hun videoclip.
Inderdaad, dat mens praat altijd alsof ze het tegen retards heeftquote:Op maandag 16 december 2024 15:35 schreef michiel_merk het volgende:
Die irritante voice over van de Hema reclame
Of zesjarigen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:46 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mens praat altijd alsof ze het tegen retards heeft
Omdat Jumbo Allyou need sponsort…eh… mogelijk maakt. En in een andere commercial komt Robert de dochter des huizes haar vakantieliefde brengen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:18 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom zit Robert ten Brink aan tafel bij die jumbo familie?!?!
Dat is echt de slechtste van de reeks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:52 schreef Verida het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan die reclame van de Plus.
zit echt geen leuke kerstgedachte bij, alleen maar ordinaire reclame voor een supermarkt, en aantonen dat je met wat geld toestoppen aan een amateurproject, je eigen handel heel vervelend kunt aanprijzen.
Jumbo. Blanke zoon met gekleurde ex caissiere van de Jumbo. Hebben samen ook een kindje en schuiven aan bij het Kerstdiner. Ik neem dus aan dat deze donkere dame volledig gelukkig is met haar blanke partner.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef spapaars het volgende:
Dat met veel reclames blanke vrouwen heel gelukkig blijken te zijn met een gekleurde partner.
Je ziet nooit andersom.
Dat is ook een soort van discriminatie.
Uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jumbo. Blanke zoon met gekleurde ex caissiere van de Jumbo. Hebben samen ook een kindje en schuiven aan bij het Kerstdiner. Ik neem dus aan dat deze donkere dame volledig gelukkig is met haar blanke partner.
Meer tijd met jou doorbrengen....quote:Op zondag 22 december 2024 08:23 schreef Mubassie het volgende:
Moeder en zoon Pickwick reclame (radio)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |