Die is idd verschrikkelijk..quote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Die ene waar ze in de hele straat de kerstverlichting uitzetten voor 1 overprikkeld kutkind dat daarna nog gaat zeiken over de stoppelbaard van opa ook. Krijg de tering!
Een overdosis zorgverzekerings-reclames is in december ook vaste prik.quote:Op maandag 9 december 2024 14:37 schreef Idisrom het volgende:
Het is weer december, en de zogenaamde goede doelen zitten weer constant te jammeren om hun in je erfenis en nalatenschap vast te laten leggen.
Erg voor Frank Lammers. Zijn ene kind heeft hem een donker kleinkind bezorgd en zijn andere kind is homo.quote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Toine51 het volgende:
Ik vind die Jumbo reclame ook zum kotzen. Nu zit er weer zo'n koekwaus met roze haar in....
Echt, alle typetjes moeten er ook in gepropt worden...
Gelukkig vinden mensen die wel innerlijke beschaving hebben, dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg voor Frank Lammers. Zijn ene kind heeft hem een donker kleinkind bezorgd en zijn andere kind is homo.
Had ie 2 zoons dan? Kan het me niet herinneren, maar vroeg me af wie die roze kuif is.quote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg voor Frank Lammers. Zijn ene kind heeft hem een donker kleinkind bezorgd en zijn andere kind is homo.
Mis alleen de gehandicapte nog.quote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Toine51 het volgende:
Ik vind die Jumbo reclame ook zum kotzen. Nu zit er weer zo'n koekwaus met roze haar in....
Dan had ik expres de hele tijd licht uit en aan gedaan als ik wist dat dat wicht voorbij kwamquote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Die ene waar ze in de hele straat de kerstverlichting uitzetten voor 1 overprikkeld kutkind dat daarna nog gaat zeiken over de stoppelbaard van opa ook. Krijg de tering!
Wat als jouw dochter hypergevoelig zou zijn?quote:Op maandag 9 december 2024 19:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan had ik expres de hele tijd licht uit en aan gedaan als ik wist dat dat wicht voorbij kwam
We zeggen ook niet dat het onzin is.quote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef quirina het volgende:
Er zijn echt mensen die overprikkeld raken door de overdaad aan kerstverlichting en bijbehorende lichtvervuiling .
Een vriendin van mij gaat zo min mogelijk naar buiten en als ze door een drukverlicht gebied moet houd ze haar ogen dicht in de auto. En als ze toevallig wel even buiten moet draagt ze een donkere zonnebril.
Dat is een ai-stem, daar zit geen enkele menselijke emotie bij.quote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef kibo het volgende:
Die infantiele supermarkt reclames.
Dat wijf van die Aldi reclame spant de kroon.
Komt kirrend klaar bij het roepen van de prijs van een kerststol(eur 1.59)
De wokepolitie is langsgeweest met de mededeling dat de Jumbo-reclames niet divers genoeg waren.quote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Toine51 het volgende:
Witte kerst (sneeuwvlokjes).quote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Daar zijn er steeds meer van. Zelfs het FOK!liedjequote:Op maandag 9 december 2024 21:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is een ai-stem, daar zit geen enkele menselijke emotie bij.
Geen enthousiasme van een echte voice-over in een opnamestudio, gewoon een pratende computer
Wat n slet ook he, eerst stond ze nog voor de deur van die donkere vent om te vragen of ze heet wasquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef DrDentz het volgende:
En die 'moeder' van de Kruidvat reclames die door haar hond wordt gekoppeld aan een andere vent. Blijkbaar is ze nu gescheiden. Snap ik wel als je alleen maar zit te zeuren over waar je op kunt bezuinigen en hoe duurzaam je wel niet bezig bent.
Die van Albert Heyn is ook te wit,quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De wokepolitie is langsgeweest met de mededeling dat de Jumbo-reclames niet divers genoeg waren.
Ja en zijn donkere vrouw vies mad, terwijl het heel gewoon is in die cultuur “buitenvrouwen” te hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat n slet ook he, eerst stond ze nog voor de deur van die donkere vent om te vragen of ze heet was
Andere Jumbo reclame. Hij verliest een weddenschap van een meisje en dit roze haar is het resultaat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had ie 2 zoons dan? Kan het me niet herinneren, maar vroeg me af wie die roze kuif is.
Ik kan me van vorige reclames niet herinneren dat ze meer kinderen hadden dan de dochter (met All you need is love-lover) en die jongen met Jumbo-kassameisje en kind. Maar nu ik nog wat oudere reclames terugkeek, was er nog een onopvallende kleinere koter bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Andere Jumbo reclame. Hij verliest een weddenschap van een meisje en dit roze haar is het resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |