Op dit moment de milieudefensie reclame.
Ik kan vrij veel hebben, maar dit slaat echt alles.
Begrijp me overigens niet verkeerd, want de boodschap die ze hebben is op zich nog niet zoveel mis mee, maar wel vrij onrealistisch voor de korte termijn in mijn ogen.
Maar omdat ie tegenwoordig zo ontzettend veel getoond wordt (heb geteld afgelopen zondag middag en ik kwam tot 20 lange versies en 20 korte versies) is het gewoon veel te opdringerig geworden.
Net als toentertijd bijvoorbeeld de wakker dier reclames of second love.
Ik zeg dan altijd maar, ze hebben een paar honderd euro uitgegeven voor het maken van de reclame, en duizenden zo niet tienduizenden euros om ze te mogen vertonen tijdens voornamelijk de ster reclame blokken.
Hopelijk is het geld straks weer op, en verdwijnen ze weer even. Maar ja, helaas komen ze ook altijd terug.
Terug naar de mileudefensie reclame. Het is ten eerste veel te simpel. Gewoon een soort gifje, die wat opgepimpt is.
Verder onrealistisch doordat schoorstenen uit het niets in bomen veranderen.
Dan de koeieletters met we gaan door tot alle vervuilers groen zijn, zo gigantisch onrealistisch, zelfs voor nederland. Want hoe wil je dat bereiken dan?
De muziek helpt ook niet mee, omdat die veel te vrolijk is, en irritant.
Maar goed, blijkbaar hebben ze toch bereikt wat ze wilden, want er wordt (in ieder geval door mij) over gepraat.
Anyway, laten we hopen dat ze snel weer verdwijnen, ondanks dat de boodschap an sich niet heel verkeerd is. Maar breng het dan anders...
Asus M5a97 R2.0
32gb DDR3 1600mhz ram
Evga Geforce gtx 970 superclocked acx 2.0
Amd FX 8350 4.0ghz