Fijne avond, hopelijk gaat het goed met je.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik. Omdat je sprak over "was"Prettige avond.
Steeds beter.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fijne avond, hopelijk gaat het goed met je.
Precies. Old soldiers never die.quote:
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Ik vind al dat ge-die ook ergerlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doenquote:
Miljonair of niet. Gewoon een irritante pisvlek is hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doen
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:57 schreef Aberkullie het volgende:
Die weddenschap van Sun dat er eentje moet gaan zingen![]()
op de radio is het zingenz op de tv idd naakt over straat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..
Ze hergebruikt condooms.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Kruidvat reclames over lekker duurzaam. Ze heeft gvd 3 kinderen, hoezo denkt ze duurzaam te zijn.
Echt, hè!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:09 schreef GM78 het volgende:
Ik geloof reclame van Pearl.
Ik gebruik mijn ogen elke dag...
No shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |