Het wordt idd steeds gekker. Nog absurder is dat dit soort miljonairs er aan meedoen. Met z'n dikke pens.quote:
IK WIL BOEUF BOURGINONquote:
Dit is echt HEEL onleukquote:
"Daar heb ik zin in in" zou je iig nog kunnen verwachten uit de mond van een klein kind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit is echt HEEL onleukRot op met dat klote kind
![]()
Bereikt qua irritatie niveau dat kind van "Daar heb ik zin in in"
Ik krijg ook geen maandverband meer door m'n strot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die maandverband reclame waar een rode vloeistof over maandverband wordt gegoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg eetlust.
Vroeger gebruikten ze tenminste nog het baarmoederslijmvlies van de koninginquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die maandverband reclame waar een rode vloeistof over maandverband wordt gegoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg eetlust.
Omdat het mongolen zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die kruidvat reclame waarbij die moeder de werkstukken voor de kinderen moet maken.
Hoezo doen die koters dat zelf niet?
Kan ook moeilijk anders, met zo'n moederquote:
Ik wilde deze ook posten. Op alle gebieden vreselijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:33 schreef Hiddendoe het volgende:
De reclames van Hornbach. Ze zijn niet om aan te zien en ze leiden zo erg af van wat er nou eigenlijk wordt aangeprezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |