Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Ik vind al dat ge-die ook ergerlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doenquote:
Miljonair of niet. Gewoon een irritante pisvlek is hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doen
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:57 schreef Aberkullie het volgende:
Die weddenschap van Sun dat er eentje moet gaan zingen![]()
op de radio is het zingenz op de tv idd naakt over straat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..
Ze hergebruikt condooms.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Kruidvat reclames over lekker duurzaam. Ze heeft gvd 3 kinderen, hoezo denkt ze duurzaam te zijn.
Echt, hè!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:09 schreef GM78 het volgende:
Ik geloof reclame van Pearl.
Ik gebruik mijn ogen elke dag...
No shit
Het wordt idd steeds gekker. Nog absurder is dat dit soort miljonairs er aan meedoen. Met z'n dikke pens.quote:
IK WIL BOEUF BOURGINONquote:
Dit is echt HEEL onleukquote:
"Daar heb ik zin in in" zou je iig nog kunnen verwachten uit de mond van een klein kind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit is echt HEEL onleukRot op met dat klote kind
![]()
Bereikt qua irritatie niveau dat kind van "Daar heb ik zin in in"
Ik krijg ook geen maandverband meer door m'n strot.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die maandverband reclame waar een rode vloeistof over maandverband wordt gegoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg eetlust.
Vroeger gebruikten ze tenminste nog het baarmoederslijmvlies van de koninginquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die maandverband reclame waar een rode vloeistof over maandverband wordt gegoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg eetlust.
Omdat het mongolen zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die kruidvat reclame waarbij die moeder de werkstukken voor de kinderen moet maken.
Hoezo doen die koters dat zelf niet?
Kan ook moeilijk anders, met zo'n moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |