Een zwangere man zal ongetwijfeld dezelfde rechten hebben. Mensen met zelfs maar een miniem beetje verstand begrijpen dat het niet de tegenstelling man-vrouw is maar de tegenstelling zwanger-niet zwanger.quote:Op zondag 15 september 2024 20:32 schreef DJMO het volgende:
De reclame waarin gelijke behandeling voorgestaan wordt, waarbij je mag verwachten als zwangere vrouw dat je recht hebt op een uur extra betaalde pauze.
Wtf gelijke behandeling? Een man heeft geen recht op een uur gratis betaald verlof maar een zwangere teef wel? Rot effe gauw op.
ik ben al lang blij dat die hete aardappel voice over eindelijk weg isquote:
@golfer ziet ze te vaak.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:45 schreef golfer het volgende:
NLziet reclames. Worden veel te vaak uitgezonden.
Klopt en daardoor erger ik mij er aan.quote:
"Ik wist niet dat je roos had."quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Dat is inderdaad een heel goed voorbeeld.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wist niet dat je roos had."
Ik wil die meid op schaatsen van Always (?) terug.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel goed voorbeeld.
Een dikke, ongestelde negerin op schaatsen. Hoe woke wil je het hebbenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil die meid op schaatsen van Always (?) terug.
Ze was blank, gast.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dikke, ongestelde negerin op schaatsen. Hoe woke wil je het hebben![]()
Nu niet meer, vriend ?quote:
Snap ik. Omdat je sprak over "was"quote:Op donderdag 26 september 2024 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee maat, in die reclame bedoel ik.
Fijne avond, hopelijk gaat het goed met je.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik. Omdat je sprak over "was"Prettige avond.
Steeds beter.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fijne avond, hopelijk gaat het goed met je.
Precies. Old soldiers never die.quote:
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:22 schreef Bargehassus het volgende:
Niet zo zeer een specifieke reclame maar meer in het algemeen: Die vreselijk slecht nagesynchroniseerde spotjes.
Ik vind al dat ge-die ook ergerlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals die Duitse mafklapper die dat wiel op die auto mikt?
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doenquote:
Miljonair of niet. Gewoon een irritante pisvlek is hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij harkt zo wel miljoenen binnen. Zou ik ook doen
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:57 schreef Aberkullie het volgende:
Die weddenschap van Sun dat er eentje moet gaan zingen![]()
op de radio is het zingenz op de tv idd naakt over straat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Naakt moest gaan toch ? Zo zou ik nooit een weddenschap aangaan , desnoods weer wat glazen vies maken..
Ze hergebruikt condooms.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Kruidvat reclames over lekker duurzaam. Ze heeft gvd 3 kinderen, hoezo denkt ze duurzaam te zijn.
Echt, hè!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:09 schreef GM78 het volgende:
Ik geloof reclame van Pearl.
Ik gebruik mijn ogen elke dag...
No shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |