Gewoon een wat onzekere vrouw die wiebelige stapjes op het liefdespad zet. Tenzij je Hadewich Minis bedoelt.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Het Kruitvat. Een hele domme opgetogen stem.
Nou, het is een korte reclame waarin een soort kindstemmetje spul van het Kruitvat aanprijst.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gewoon een wat onzekere vrouw die wiebelige stapjes op het liefdespad zet. Tenzij je Hadewich Minis bedoelt.
Andrew Ridgely doet zelf ook mee in die reclame (ja, hij is het echt, Google maar). Dus die weet er heus vanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me ook af of AH zomaar de muziek van Wham mag gebruiken, plus het nadoen van hun videoclip.
Leugens in reclame? Nee toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef SiGNe het volgende:
Die van de Hema is ook best slecht, met zo'n opa die als klein kind geen Takkie knuffel mocht hebben en nu weer kind wordt als hij als oude man eindelijk een takkie hond koopt.
Die hondjes bestonden in zijn jeugd nog niet, Jip en Janneke is uit 1957 en was toen alleen een strip, er waren geen fysieke artikelen.. dat kwam pas veel later.
Vals sentiment dus, net zoiets als Old Amsterdam kaas dat zou zijn gemaakt door 2 broers met een kaaswinkel in Amsterdam terwijl dat in 1985 pas op de markt kwam (en gewoon Goudse kaas is.. en ook geen oude kaas maar belegen)
Of Bertolli met zo'n Italiaans omaatje die de famillie bij elkaar roept omdat ze gekookt heeft.
Dat is helemaal geen familliebedrijfje, in Italië verkopen ze geen Bertolli ook.
Neehee! Dat is een HAMSTER!quote:Op donderdag 12 december 2024 07:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Andrew Ridgely doet zelf ook mee in die reclame (ja, hij is het echt, Google maar). Dus die weet er heus van
Ik snap best dat ze een gevoel willen verkopen maar zoiets als Old Amsterdam dat hadden ze ook anders kunnen brengen, dat dat oude gevoel de inspiratie was voor die kaas, hoef je niet over te liegen dat het in 1920 is opgericht.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leugens in reclame? Nee toch?
Dit, AH heeft de rechten gekocht voor de muziek maar ook voor het recreëren van de originele clip.quote:Op donderdag 12 december 2024 06:47 schreef quirina het volgende:
Ja als ze voor het gebruik van de rechten betalen mag AH dat. Weet je hoe groot AHOLD is?
Zal die arme Andrew dan verlaten worden door die moeder van de AH mevrouw? Gossip.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit, AH heeft de rechte gekocht voor de muziek maar ook voor het recreëren van de originele clip.
Meeste mensen zullen dat alleen niet zien, kennen die clip niet (meer).
Rare muziek ook eigenlijk voor een kerstnummer, het gaat over hoe een man met kerst werd verlaten door zijn partner.
Dan zou ik nog maar eens goed naar de tekst luisteren. Daar gaat het namelijk niet over.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit, AH heeft de rechten gekocht voor de muziek maar ook voor het recreëren van de originele clip.
Meeste mensen zullen dat alleen niet zien, kennen die clip niet (meer).
Rare muziek ook eigenlijk voor een kerstnummer, het gaat over hoe een man met kerst werd verlaten door zijn partner.
Want ze gaan over kerst?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
De kerst reclames van zowel de Plus, AH en Jumbo zijn allemaal slecht.
Dan nog slecht uitgevoerdquote:
Gelukkig, niet zo'n stereotype.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:07 schreef Magister_Artium het volgende:
De bol-punt-com slaat ook de plank mis. Leuk om voor je autistische kleindochter de hele buurt stil te krijgen, maar ze reageert wel heel neurotypisch als ze opa knuffelt…
Doe volgende keer een reclame met Kees Momma, of zo.
Ik vat t op als t buurmeisje van opa en oma, waar ie logeert en waar ie mee speelde als ie daar eerdere keren logeerdequote:Op woensdag 18 december 2024 17:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vodafone. Hij is zijn telefoon vergeten, dus ze gaan ergens heen. Wie is dan die trien die hem vraagt waarom hij haar niet meer appt? Die loopt rond op de bestemming, dan hoeft hij haar toch niet te appen?
Verklaart nog steeds niet waarom hij haar zou moeten appen als gvd om de hoek woont en wéét dat hij er is, want ze komt steentjes tegen zijn raam gooien.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vat t op als t buurmeisje van opa en oma, waar ie logeert en waar ie mee speelde als ie daar eerdere keren logeerde
Ik denk dat ze hem appte en niks terug kreeg, want de berichten staan op zijn scherm als ie zijn foon terugkrijgt op het eindequote:Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verklaart nog steeds niet waarom hij haar zou moeten appen als gvd om de hoek woont en wéét dat hij er is, want ze komt steentjes tegen zijn raam gooien.
Ja ja. Dus ze appt hem, krijgt niks terug en gaat dan persoonlijk om de hoek verhaal halen. Ze weet dus dat hij daar is. Waarom gaat ze daar dan niet heen om met hem te praten ipv hem te appen? Er klopt geen klote van die hele reclame.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem appte en niks terug kreeg, want de berichten staan op zijn scherm als ie zijn foon terugkrijgt op het einde
Gelukkig blijft je er heel kalm onderquote:Op woensdag 18 december 2024 17:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja ja. Dus ze appt hem, krijgt niks terug en gaat dan persoonlijk om de hoek verhaal halen. Ze weet dus dat hij daar is. Waarom gaat ze daar dan niet heen om met hem te praten ipv hem te appen? Er klopt geen klote van die hele reclame.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 17:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vodafone. Hij is zijn telefoon vergeten, dus ze gaan ergens heen. Wie is dan die trien die hem vraagt waarom hij haar niet meer appt? Die loopt rond op de bestemming, dan hoeft hij haar toch niet te appen?
Dat vind ik ook de meest irritante reclame wat Kerst betreft. Die van Albert Heijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me ook af of AH zomaar de muziek van Wham mag gebruiken, plus het nadoen van hun videoclip.
Inderdaad, dat mens praat altijd alsof ze het tegen retards heeftquote:Op maandag 16 december 2024 15:35 schreef michiel_merk het volgende:
Die irritante voice over van de Hema reclame
Of zesjarigen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:46 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mens praat altijd alsof ze het tegen retards heeft
Omdat Jumbo Allyou need sponsort…eh… mogelijk maakt. En in een andere commercial komt Robert de dochter des huizes haar vakantieliefde brengen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:18 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom zit Robert ten Brink aan tafel bij die jumbo familie?!?!
Dat is echt de slechtste van de reeks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:52 schreef Verida het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan die reclame van de Plus.
zit echt geen leuke kerstgedachte bij, alleen maar ordinaire reclame voor een supermarkt, en aantonen dat je met wat geld toestoppen aan een amateurproject, je eigen handel heel vervelend kunt aanprijzen.
Jumbo. Blanke zoon met gekleurde ex caissiere van de Jumbo. Hebben samen ook een kindje en schuiven aan bij het Kerstdiner. Ik neem dus aan dat deze donkere dame volledig gelukkig is met haar blanke partner.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef spapaars het volgende:
Dat met veel reclames blanke vrouwen heel gelukkig blijken te zijn met een gekleurde partner.
Je ziet nooit andersom.
Dat is ook een soort van discriminatie.
Uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jumbo. Blanke zoon met gekleurde ex caissiere van de Jumbo. Hebben samen ook een kindje en schuiven aan bij het Kerstdiner. Ik neem dus aan dat deze donkere dame volledig gelukkig is met haar blanke partner.
Meer tijd met jou doorbrengen....quote:Op zondag 22 december 2024 08:23 schreef Mubassie het volgende:
Moeder en zoon Pickwick reclame (radio)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |