Symboolpolitiek, vooral omdat veruit de meeste doden met vuurwapens vallen door handpistolen.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heeft niets met symboliek te maken maar met doelen. Je moet daar natuurlijk wel een meerderheid voor in het Congres hebben. Het verlanglijstje van kandidaten houdt niet in dat alles gerealiseerd wordt. Dat begrijp je toch wel?
Productief is het sowieso niet, want jullie soort blijft toch wel in je bubbel zitten. Ik had het al over dat debat gehoord, trouwens. Dit naar aanleiding van jouw opmerking of Muir bij Harris in had moeten grijpen, weet je nog?quote:Op woensdag 11 september 2024 07:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind die woorden wel echt heel goed bij je passen.
Maar heb je het debat gezien Jammie? Want dit debiele geleuter vind ik best vermakelijk hoor en ik kan hier best wel even mee doorgaan maar erg productief is het niet.
quote:Op woensdag 11 september 2024 06:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, want wat Harris doet (en dat doet ze goed) is dingen roepen waarover je kan twisten, zoals haar claim dat Trump een verbod op abortus in zal voeren op federaal niveau en/of dat dat achterlijke invoerheffingenplan de gemiddelde Amerikaan zo'n 4000 dollar per jaar gaat kosten. Ja, dat is vaag, dat is onduidelijk, maar je kan er moeilijk van zeggen dat het leugens zijn. In geval één, dat weten we niet, we weten niet wat Trump allemaal gaat uitspoken als hij president zou worden. Dat tweede, dat kan meer zijn, dat kan minder zijn, dat ligt eraan wat voor een invoerheffingen hij dan wil invoeren, maar het gaat de gemiddelde Amerikaan sowieso een pak geld kosten. Daar kan je als moderator moeilijk op ingrijpen, omdat je dan zelf in debat moet gaan met iemand.
Trump daarentegen, die verkoopt gewoon flagrante, overduidelijke leugens waarvan je zonder enige vorm van discussie van kan zeggen dat het niet waar is, zoals zijn claims dat onder zijn bewind geen inflatie was (is niet zo), dat er per maand 21 miljoen mensen illegaal de VS instromen (is niet zo), dat in Springfield bendes Haïtianen honden en katten opeten (is niet zo) en, nou ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind die woorden wel echt heel goed bij je passen.
Maar heb je het debat gezien Jammie? Want dit debiele geleuter vind ik best vermakelijk hoor en ik kan hier best wel even mee doorgaan maar erg productief is het niet.
Je begint zelf met dit geneuzel en nu gaan zeuren over productief zijn van een discussie ga nog wat katten en honden eters vinden.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prachtige woorden om jezelf en je prietpraat te omschrijven, chapeau.
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag? Misschien helpt het om eerst even een kop koffie te drinken want je slaat er behoorlijk naast.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Productief is het sowieso niet, want jullie soort blijft toch wel in je bubbel zitten. Ik had het al over dat debat gehoord, trouwens. Dit naar aanleiding van jouw opmerking of Muir bij Harris in had moeten grijpen, weet je nog?
[..]
Leuk hoe je de voorgaande post totaal negeert, niets nieuws onder de zon voor bassie.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Je begint zelf met dit geneuzel en nu gaan zeuren over productief zijn van een discussie ga nog wat katten en honden eters vinden.
Het is een antwoord op de vraag in de zin van: 'Nee, dat hij niet moeten doen, omdat Harris geen leugens aan het verkondigen was, maar hooguit dingen zei waarover je kan twitsten, meer context nodig hebben en/of aangedikt waren. Je doet er dan als moderator van zo'n debat verstandig aan om niet in te grijpen, omdat je dan in discussie met de spreker geraakt. In het geval van Trump kon er wel ingegrepen worden, omdat hij dingen aan het verkondigen was die pertinent en overduidelijk onwaar was, waar je dan wel in kan grijpen zonder in discussie te hoeven gaan.' Zo was dat dus een antwoord op je vraag. Overigens drink ik liever thee.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag? Misschien helpt het om eerst even een kop koffie te drinken want je slaat er behoorlijk naast.
Hardop gelachen om deze flagrante onzin die je hier post. Ik ga naar bed, het is weer leuk geweest in de speeltuin.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Het is een antwoord op de vraag in de zin van: 'Nee, dat hij niet moeten doen, omdat Harris geen leugens aan het verkondigen was, maar hooguit dingen zei waarover je kan twitsten, meer context nodig hebben en/of aangedikt waren. Je doet er dan als moderator van zo'n debat verstandig aan om niet in te grijpen, omdat je dan in discussie met de spreker geraakt. In het geval van Trump kon er wel ingegrepen worden, omdat hij dingen aan het verkondigen was die pertinent en overduidelijk onwaar was, waar je dan wel in kan grijpen zonder in discussie te hoeven gaan.' Zo was dat dus een antwoord op je vraag. Overigens drink ik liever thee.
Zucht je bent wel heel erg hardleers en ook nog eens heel slecht op de hoogte wat de 'feiten' zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De Putin endorsed Trump leugen. Dat ze zei dat Trump die racisten in Charlottesville “very fine people” had genoemd. Beide keiharde leugens. Dat Trump dat hele fake project 2025 zou steunen, nog nooit heeft hij ergens gezegd dat hij ze steunt. Dat Trump de Taliban zou hebben uitgenodigd in Amerika, dat Trump tegen abortus zou zijn, allemaal leugens en geen enkele keer werd Harris door de anchors tegengesproken. Geen enkele keer werd er bij Harris dorgevraagd als ze weer eens niet antwoordde, zoals alleen al bij een van de eerste vragen al gebeurde.
Negeren, plaats nog maar meer leugen vanuit je conservatieve x bubbel over honden en katten etende illegalen, zogenaamde stemmende illegalen in de vs, enz,.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leuk hoe je de voorgaande post totaal negeert, niets nieuws onder de zon voor bassie.
Je beweerde eerder deze week nog dat je niet naar al die (Russisch betaalde?) influencers luisterde. Nu zie ik dat je er vannacht al behoorlijk wat hebt gepost...quote:Op woensdag 11 september 2024 05:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]Woord voor woord eens met Shapiro behalve een ding. Als Trump de kans krijgt om weer met haar in debat te gaan moet hij die kans met beide handen grijpen. Deze keer wel in een neutrale setting want dit was ronduit schandalig.
Altijd fijn om iemand ten dienst te kunnen zijn. Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 september 2024 07:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hardop gelachen om deze flagrante onzin die je hier post. Ik ga naar bed, het is weer leuk geweest in de speeltuin.
En daarom moeten mass shootings maar niet aangepakt worden? Goed argument hoor!quote:Op woensdag 11 september 2024 07:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Symboolpolitiek, vooral omdat veruit de meeste doden met vuurwapens vallen door handpistolen.
Ik ben wel erg benieuwd welke wapens Tim Walz thuis heeft liggen. Zou hij zo’n enge assault weapon thuis hebben liggen? Dat zou mij niets verbazen.
Volgens Harris waren er meerdere politie agenten overleden door geweld tijdens de opstand van 6 januari. Ook een leugen. De rest waar je antwoord op geeft is ook niet waar wat je zegt. Dat hij die mensen very fine ppl noemde is gewoon niet waar, echt onzin en al overal op internet debunked zoals ze dat noemen. Google het gewoon eens ofzo, in plaats van je eigen leugens plaatsen.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zucht je bent wel heel erg hardleers en ook nog eens heel slecht op de hoogte wat de 'feiten' zijn.
Voor de zoveelste keer: dat Putin graag Trump als president heeft lijkt me duidelijk ongeacht wat hij zelf gezegd heeft daarover. Je kan nooit aantonen wat Putin werkelijk denkt dus je kan ook niet weten of het een leugen is is of niet.
En ja Trump heeft wel degelijk gezegd dat er 'very fine people on both sides' waren en hij wilde idd de Taliban uitnodigen![]()
Zijn eigen officials vonden dat een heel slecht idee en daarom ging het niet door.
Geen antwoord op een vraag geven is Trump ook niet op aangesproken en zijn geen aantoonbare leugens waar Trump zich wel van bediende.
Dat heeft ze niet gezegd maar hoe je haar woorden hier in dit topic verdraait zegt wel veel over je extreem dom rechtse reacties hier.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:27 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Volgens Harris waren er meerdere politie agenten overleden door geweld tijdens de opstand van 6 januari. Ook een leugen.
Ah de welbekende Trump tactiek, heb je ongelijk kom dan nog dommer uit de hoek, geen onderbouwing maar gewoon keihard blijven roepen dat het wel zo isquote:Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens komen er nu 911 tapes naar buiten die bevestigen dat er inderdaad meerdere soorten dieren worden gegeten op straat/publieke ruimtes door naar wat lijken immigranten. Daar gaan we ook nog wel wat over horen. Maar wat mij betreft niet heel boeiend, in Nederland hebben we er ook een prachtig kado genaamd eerwraak bijgekregen door de prachtige multikul. Maar dat iedereen die hier komt zulke dingen doet of aanhangt is natuurlijk onzin. Het gaat vaak maar om een klein percentage, maar alsnog zou het zonder die lui hier massaal heen te halen helemaal niet gebeuren en dat is natuurlijk nog beter.
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd. Ze is onderdeel van de tientallen jaren door en door corrupte establishment, de politieke elite, maar ze liegt nooit, ze is moeder Theresa herself. Kom op man, mij betichten van leugens, maar de enige die liegt is diegene die beweerd dat Harris alleen maar waarheid verkondigde. En daar gaat het dus helemaal fout. Dat Trump er af en toe een leugentje uitgooit wordt door geen enkele republikein ontkend, maar hij wordt direct door die gekleurde ABC ratten aangevallen, terwijl andersom Harris geen ENKELE keer werd onderbroken en gefactchecked zoals ze dat in t Engels zo mooi zeggen. En dat dat hier wordt genegeerd en zelfs ontkend: DAT is pas de echte leugen. Mij een leugenaar noemen, en zelf deze onzin lopen te verkondigen, om te kotsen.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:32 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd maar hoe je haar woorden hier in dit topic verdraait zegt wel veel over je extreem dom rechtse reacties hier.
Ze had het over gewonden aan de kant van de politie en dat er mensen (niet specifiek politie) overleden zijn die dag en dat klopt gewoon.
Let voortaan beter op als je leugens probeert aan te tonen, je maakt je volkomen belachelijk in dit topic
Heeft ze ook niet gezegd en hier Trump's 'very fine people on both sides'quote:Op woensdag 11 september 2024 07:27 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Volgens Harris waren er meerdere politie agenten overleden door geweld tijdens de opstand van 6 januari. Ook een leugen. De rest waar je antwoord op geeft is ook niet waar wat je zegt. Dat hij die mensen very fine ppl noemde is gewoon niet waar, echt onzin en al overal op internet debunked zoals ze dat noemen. Google het gewoon eens ofzo, in plaats van je eigen leugens plaatsen.
Ah een reacie die op geen enkele manier in gaat op mijn reactie, zo kennen we extreem dom rechts.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd. Ze is onderdeel van de tientallen jaren door en door corrupte establishment, de politieke elite, maar ze liegt nooit, ze is moeder Theresa herself. Kom op man, mij betichten van leugens, maar de enige die liegt is diegene die beweerd dat Harris alleen maar waarheid verkondigde. En daar gaat het dus helemaal fout. Dat Trump er af en toe een leugentje uitgooit wordt door geen enkele republikein ontkend, maar hij wordt direct door die gekleurde ABC ratten aangevallen, terwijl andersom Harris geen ENKELE keer werd onderbroken en gefactchecked zoals ze dat in t Engels zo mooi zeggen. En dat dat hier wordt genegeerd en zelfs ontkend: DAT is pas de echte leugen. Mij een leugenaar noemen, en zelf deze onzin lopen te verkondigen, om te kotsen.
Dat heb je toch echt zelf gedaan hoor. Weltrusten!quote:Op woensdag 11 september 2024 07:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen, jullie hebben al veel te veel van mijn tijd gepakt.
Trump zei tijdens zijn eigen rally dat het een grapje van Putin was, wellicht moet je je rallies eens bekijken van je oranje held.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Een soort reversed psychologie van Putin dus omdat het jou mening uitkomt? Kom op zeg aub verzin wat beters. Dat de meeste leiders van grote landen hopen dat Harris wint zegt alles, omdat ze dan het minst zullen verliezen/het meest zullen winnen. Gemiste kans van Trump dat te benadrukken, de steun van concurrerende landen in de wereld is een enorme rode vlag voor de Amerikaanse Pres. Kandidaat.
Alstuquote:Op woensdag 11 september 2024 07:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd.
"Zie je wel, Harris is een leugenaar!!!!!!!@1!!!1!$#!" aldus de Trumpies.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:02 schreef speknek het volgende:
Duidelijk. Kijk niet naar lying CNN.
Alstu
[ afbeelding ]
Ik zie een eenzame zielige ouwe manquote:Op woensdag 11 september 2024 08:12 schreef speknek het volgende:
Trump na afloop in de spin room, meestal geen goed teken als je na afloop de spinnende surrogates wil proberen bij te sturen. Subliminale boodschappen overal.
[ afbeelding ]
Omringd door het woord Exit.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie een eenzame zielige ouwe man
Deze manquote:
18 maart 2014, in Obama’s 2e termijn. En toen zijn er grote fouten gemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Putin is binnen gevallen in Bidens termijn en niet in Trumps termijn ondanks het feit dat Trump zogenaamd het poppetje was van Putin. Zou een invasie onder Trumps termijn dan niet veel logischer zijn geweest?
quote:Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een huisdier gehad die is opgegeten door een immigrant?
quote:Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een huisdier gehad die is opgegeten door een immigrant?
Vergeet Zuckerberg. Een knokpartij tussen Elon Musk en Travis Kelce, daar zou ik pas echt grof geld voor betalen.quote:
het zijn anders de Republikeinse twitteraars zelf die dit veroorzaakt hebben door vlak voor de Super Bowl ineens te gaan roepen dat Taylor Swift en neprelatie was aangegaan met een football speler om Biden herkozen te krijgen. en toen stond Harris nog helemaal niet op de radarquote:Op woensdag 11 september 2024 06:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Iemand die een paar ongelofelijk simpele 13 in dozijn melodietjes zingt met een bepaalde mening over een totaal andere kwestie namelijk politiek, en dan als een soort orakel van planet earth in de media wordt gecovered? Wat is dat dan voor bizars. Boven deze post lees ik nu zelfs iemand: “dit is gespeeld”. Lol
Mwah, ik denk dat de timing juist wel erg slim gedaan is. Het is de extra klap die Trump nog even krijgt nu hij na dat debat al in de touwen hangt...quote:Op woensdag 11 september 2024 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Taylor had beter nog een paar dagen kunnen wachten. Dan was het nieuws beter gespreid.
quote:
Dit gaat wel in z'n hoofd zitten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Heb het allemaal een beetje terug gekeken en dit was toch wel het omslagpunt. Hierna zat Trump op de kast en kwam er vrijwel alleen nog maar zinzaagsel uit naast alle leugens...
Well done, Harris
Zo licht gewond raken dat het bijna fake zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is het een leugen van Harris dat de rallies van Trump saai zijn! Lijkt me toch vrij spannend als er de kans is dat je overhoop wordt geschoten door een van je eigen partijgenoten.
Vertel dat die brandweerman.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo licht gewond raken dat het bijna fake zou kunnen zijn.
Je zag Harris zichtbaar genieten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Briljant. Moet je die blik van Trump zien (rond 2:00) als hem wordt verteld dat zijn gelul over huisdieren die op worden gepeuzeld dikke onzin is. 'I've seen it on television', is vervolgens peak Trump en in zekere zin ook peak Amerika.
Hij verzorgde wat brainfarts over het eten van huisdieren en dan heeft hij over immigratie gesproken.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:24 schreef V. het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoe RTL Nieuws het debat weet samen te vatten als: Harris wist Trump op te fokken, maar Trump wist wel punten te scoren op immigratie en de economie.
HOE DAN???
Een oude hond leer je geen nieuwe kunstjes meer.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Hoe kun je de crazy cat lady's beter terugwinnen dan ze vertellen dat immigranten hun katten gana opeten?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat van dat eten van katten was daags trending op Twitter enzo. Waar komt dat nou eigenlijk helemaal vandaan? Het lijkt wel alsof ze geen ideeen meer hebben in de outrage machine en zich bedachten dat normale mensen huisdieren wel sympathiek vinden ofzo…
In tegenstelling tot voorgaande Republikeinse kandidaten die daar niet in geloofden, gelooft hij daadwerkelijk alle debiele shit die de Republikeinse outrage machine propageert. Wat het meteen ook zijn superwapen en achilleshiel maakt. Maar om je vraag te beantwoorden, ja hij is bijna niet coachbaar denk ik, zeker niet op dingen die hij denkt dat echt zijn en hij omringt zich ook met loyalisten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Dus nu heeft Trump blauwe contactlenzen? wat een BNW in dit topic. Conspiracy na conspiracy hier.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Iemand heeft Trump gezegd dat hij met blauwe contactlenzen betrouwbaarder overkomt? « Vertrouw mij op mijn blauwe ogen » en « Blue eyes don’t lie », of zo? ( ik kijk nu pas naar stukjes.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |