abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214948118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 04:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Totaal niet serieus te nemen jij. Je moet wel erg blind/partijdig zijn om niet te zien hoe schandalig het is om Donald op geen enkel punt te factchecken.
right back to sender
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214948122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je had het erover dat normale mensen konden zien dat het oneerlijk was. Ga je daar nog tweetjes van posten, of blijft het de Trump echokamer?
Trump is onder elke omstandigheid kansloos tegen Harris in debat. Maar gelukkig kun je dit excuus over moderators blijven herhalen bij elk debat.
Dat is een beetje het probleem Lord-Rondraai. Jij ziet eenzijdige fektjeks niet als partijdig. Jij en Kijkertje vinden dat heel mooi. Ik heb weinig trek om Twitter door te spitten op dit tijdstip om aan te tonen wat eigenlijk best voor de hand ligt.
pi_214948127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:43 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waarom neutraal? Twee keer op links, nu op rechts bij Fox zou het alsnog 2-1 in het nadeel van Trump maken.
Fox is qua debatten ook best neutraal. Ik vond de moderatie bij CNN ook neutraal. Wat ik vannacht hier heb gezien is echt schandalig. Wat mij betreft zouden de republikeinen geen zaken meer moeten doen met ABC na dit debat.
pi_214948129
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:57 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je zal vast heel sympathiek zijn maar ik ga om 6 uur sochtends niet meer door een 1,5 uur debat scrollen om te zoeken naar die zin van Harris dat Putin Trump heeft endorsed. Je moet me maar geloven dat ze dat letterlijk zei. Terwijl Putin vorige week dus echt exact het tegenovergestelde beweerde. En tijdens Biden/Harris de oorlog startte. Dit is zo’n keihard feit en moet echt niet onderschat worden, onder Trump had die dit nooit gedurfd en hadden we nu die enorm gestegen prijzen niet gehad en nog belangrijker geen miljoen doden.
Smoesjes. Je hoeft niet door het hele debat te scrollen want je wist precies wanneer ze het gezegd heeft en sorry hoor je bent vast heel aardig maar voordat je kan aanwijzen waar ze dat zegt geloof ik je niet want ik heb het debat ook gevolgd.

Ik heb trouwens wel even gescrolld en kan het nergens vinden :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214948135
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2024 04:56 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Allemaal gebaseerd op geruchten.
het is ook wel een aparte strategie om childless Cat ladies terug in het GOP kamp te krijgen via angst om hun huisdier
pi_214948136
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Smoesjes. Je hoeft niet door het hele debat te scrollen want je wist precies wanneer ze het gezegd heeft en sorry hoor je bent vast heel aardig maar voordat je kan aanwijzen waar ze dat zegt geloof ik je niet want ik heb het debat ook gevolgd.

Ik heb trouwens wel even gescrolld en kan het nergens vinden :{w
Oke geloof je het toch niet:) ik ga er straks geen minuut minder om slapen :) ik dacht dat het ergens tussen minuut 15-25 voor het einde was, alsnog 10 minuten om door te lopen met de kans dat het helemaal niet op dat tijdstip was. Ben dan weer een uur bezig om iemand op Fok mn gelijk te bewijzen, zo narcistisch ben ik niet. Maar mocht ik het nog toevallig tegenkomen dan zal ik speciaal voor jou op Fok verschijnen in jou dm. Ze heeft het 100% gezegd.
pi_214948137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:06 schreef Sabata het volgende:

[..]
het is ook wel een aparte strategie om childless Cat ladies terug in het GOP kamp te krijgen via angst om hun huisdier
Oh ja van de kiezer angst aanpraten maakt Trump regelmatig gebruik.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214948138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Oke geloof je het toch niet:) ik ga er straks geen minuut minder om slapen :) ik dacht dat het ergens tussen minuut 15-25 voor het einde was, alsnog 10 minuten om door te lopen met de kans dat het helemaal niet op dat tijdstip was. Maar mocht ik het nog toevallig tegenkomen dan zal ik speciaal voor jou op Fok verschijnen in jou dm.
Gaat je niet lukken.
pi_214948142
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:54 schreef Eagles89 het volgende:
poll met bijna 300k votes: ~65% Trump won het debat. Ik ben te noob om te weten hoe je zoiets hier in een post linked.
twitter

Alsjeblieft :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_214948148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:11 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het probleem met jullie soort is dat als ik het wel vind je niet meer reageert, of vervolgens zegt “maar Putin kun je niet vertrouwen”. En ik ga daar die moeite niet voor doen, ik ben al 20 uur wakker.
Laten we het even duidelijk stellen: jij beweerde dat Harris letterlijk gezegd heeft dat Putin gezegd heeft dat hij Trump 'endorsed' heeft en dat dat een leugen is. Dat zou idd een leugen zijn maar dat heeft ze niet gezegd.

Ze heeft wel gezegd: 'That's why dictators are rooting for Trump'
  woensdag 11 september 2024 @ 06:19:11 #111
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214948150
https://edition.cnn.com/2(...)mp-harris/index.html

:D .

Trump's claim is false. Trump's claim is false. Trump's claim is false. Trump's claim is false. Trump's claim is false.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 11 september 2024 @ 06:28:59 #112
37950 JAM
pi_214948161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 04:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ja-ja-ja! Het gejank begint al! Stel je toch eens de mogelijkheid voor dat die vent het gros van de tijd gewoon staat te liegen en uit zijn nek te lullen en Harris dat tenminste toch een heel stuk minder doet. Dat het er vooral aan ligt dat Trump zijn mond open doet, in plaats van dat een ander er wat van zegt. Dat je president probeert te worden met een verhaal van: 'Stem op mij, want anders komt de Tonton Macoute je hond opeten!' Man-man-man, wat een jankeballen zeg. :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214948162
Een conservatieve breakdown geweest hier vanacht. :D

Goed dat het debat redelijk verlopen is en de leugens van trump voor de hele wereld weer eens geduid werden. ^O^
pi_214948168
twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2024 06:38:51 ]
pi_214948172
En dan moeten de al boze Republikeinen ook nog handelen dat Taylor Swift als childless catlady Harris endorsed. :D
pi_214948173
https://www.nu.nl/verkiez(...)lijkt-te-werken.html

Zelfs de meest hardcore Harris fan moet toch toegeven dat dit Nu stukje diarree totale Harris propaganda is? Geen woord over de partijdigheid van ABC, de onderwerpen die veel meer op de hand van de democraten waren dan andersom, Trump kreeg veel lastigere kwesties dan Harris. Als Trump niet direct antwoordde werd er door de anchors meteen op doorgevraagd, bij Harris geen enkele keer, terwijl ze vaak genoeg niet op de vraag antwoordde én veel eenvoudigere vragen kreeg. Geen enkele stat over de ingestorte grens tijdens Biden/Harris, de enorm toegenomen inflatie, de enorme energie kosten vanwege het doordrukken van de climate change bills, allemaal amper of niet genoemd. Maar wel minutenlange discussies over abortus en 6 januari, beide verreweg de achilleshiel bij de Republikeinen/Trump. Echt ongelofelijk dat dat niet in dat NU prut stukje wordt benoemd, en hier ook weinig op Fok trouwens. Als het andersom was geweest en Harris zo was aangevallen bij een Fox, door constant over de zwakkere kwesties van de Democraten door te praten, had ik dat zeker genoemd.
Dit zegt heel veel over de media, en hoe jullie (die de kant van Harris kiezen) gevormd is door diezelfde media. Het is niet jullie eigen mening, maar het is de mening van een rijke machtige man achter de knoppen in een TV studio.
pi_214948175
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:28 schreef JAM het volgende:

[..]
Ja-ja-ja! Het gejank begint al! Stel je toch eens de mogelijkheid voor dat die vent het gros van de tijd gewoon staat te liegen en uit zijn nek te lullen en Harris dat tenminste toch een heel stuk minder doet. Dat het er vooral aan ligt dat Trump zijn mond open doet, in plaats van dat een ander er wat van zegt. Dat je president probeert te worden met een verhaal van: 'Stem op mij, want anders komt de Tonton Macoute je hond opeten!' Man-man-man, wat een jankeballen zeg. :D .
Ah je hebt het debat gezien, op geen enkel moment vond jij het nodig dat Muir of die andere moderator ging ingrijpen op de leugens van Kamala?
pi_214948176
Met Taylor Swift aan boord lijkt me dit gespeeld
pi_214948179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:38 schreef Basp1 het volgende:
En dan moeten de al boze Republikeinen ook nog handelen dat Taylor Swift als childless catlady Harris endorsed. :D
Daar snap ik ook niks van. Iemand die een paar ongelofelijk simpele 13 in dozijn melodietjes zingt met een bepaalde mening over een totaal andere kwestie namelijk politiek, en dan als een soort orakel van planet earth in de media wordt gecovered? Wat is dat dan voor bizars. Boven deze post lees ik nu zelfs iemand: “dit is gespeeld”. Lol
pi_214948180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:38 schreef Eagles89 het volgende:

Zelfs de meest hardcore Harris fan moet toch toegeven dat dit Nu stukje diarree totale Harris propaganda is? Geen woord over de partijdigheid van ABC, de onderwerpen die veel meer op de hand van de democraten waren dan andersom, Trump kreeg veel lastigere kwesties dan Harris. Als Trump niet direct antwoordde werd er door de anchors meteen op doorgevraagd, bij Harris geen enkele keer, terwijl ze vaak genoeg niet op de vraag antwoordde én veel eenvoudigere vragen kreeg. Geen enkele stat over de ingestorte grens tijdens Biden/Harris, de enorm toegenomen inflatie, de enorme energie kosten vanwege het doordrukken van de climate change bills, allemaal amper of niet genoemd. Maar wel minutenlange discussies over abortus en 6 januari, beide verreweg de achilleshiel bij de Republikeinen/Trump. Echt ongelofelijk dat dat niet in dat NU prut stukje wordt benoemd, en hier ook weinig op Fok trouwens. Als het andersom was geweest en Harris zo was aangevallen bij een Fox, door constant over de zwakkere kwesties van de Democraten door te praten, had ik dat zeker genoemd.
Dit zegt heel veel over de media, en hoe jullie (die de kant van Harris kiezen) gevormd is door diezelfde media. Het is niet jullie eigen mening, maar het is de mening van een rijke machtige man achter de knoppen in een TV studio.
Ik roep dit al jaren, het is compleet hopeloos. Er was een klein momentje dat er enige kritiek op de media was en dat was toen de media besloot eerlijk verslag te geven over Biden nadat hij zichzelf en de media volledig in hun hemd hadden gezet na dat desastreuze CNN debat.
Het was een heerlijk weekje waar de media eindelijk een keertje eerlijk was. Helaas was het maar een weekje of iets langer want daarna werd Kamala aangewezen en kwam de machine weer op gang.
pi_214948184
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Daar snap ik ook niks van. Iemand die een paar ongelofelijk simpele 13 in dozijn melodietjes zingt met een bepaalde mening over een totaal andere kwestie namelijk politiek, en dan als een soort orakel van planet earth in de media wordt gecovered? Wat is dat dan voor bizars. Boven deze post lees ik nu zelfs iemand: “dit is gespeeld”. Lol
Geloof mij, nobody cares. Als je je stem moet af laten hangen aan de mening van Taylor Swift dan zou je eigenlijk al niet eens moeten stemmen ongeacht voor wie zij een voorkeur heeft.
pi_214948185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik roep dit al jaren, het is compleet hopeloos. Er was een klein momentje dat er enige kritiek op de media was en dat was toen de media besloot eerlijk verslag te geven over Biden nadat hij zichzelf en de media volledig in hun hemd hadden gezet na dat desastreuze CNN debat.
Het was een heerlijk weekje waar de media eindelijk een keertje eerlijk was. Helaas was het maar een weekje of iets langer want daarna werd Kamala aangewezen en kwam de machine weer op gang.
Waren ze toen bewust eerlijk? Zodat Biden eruit moest omdat de mainstream media wel zag dat Biden dit nooit kon winnen? Zonder die media berichtgeving over Biden was die er nooit zo last minute nog uitgegooid. Ik begin me langzaam steeds meer dingen af te vragen met betrekking tot belangen van de media in het algemeen.
pi_214948187
quote:

Geef het op of geef een voorbeeld waar Harris aantoonbaar gelogen heeft. Kandidaten aanspreken op leugens is geen partijdigheid als je het bij beide doet. Het probleem is dat Trump wel aantoonbaar liegt en Harris niet.
pi_214948190
quote:

[..]
Misschien moet je eens opzoeken hoeveel volgers, fans die vrouw heeft, hoeveel impact ze heeft, dan snap je waarom 'ze er toe doet'. Dit is gespeeld zei ik als geintje maar dat die vrouw invloed heeft is zo. Genoeg voor beinvloeding van de verkiezingen lijkt me niet maar alle beetjes helpen.
pi_214948193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waren ze toen bewust eerlijk? Zodat Biden eruit moest omdat de mainstream media wel zag dat Biden dit nooit kon winnen? Zonder die media berichtgeving over Biden was die er nooit zo last minute nog uitgegooid. Ik begin me langzaam steeds meer dingen af te vragen met betrekking tot belangen van de media in het algemeen.
Yep, bewust eerlijk. We kregen verslagen over zijn mentale toestand, Witte Huis medewerkers die uit de school klapten etc etc.
Een belangrijke vraag die nog steeds niet aan Kamala is gesteld is “waarom is Biden uit de race gestapt als hij volgend U mevrouw VP nog gezond en scherp was?”
pi_214948194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geloof mij, nobody cares. Als je je stem moet af laten hangen aan de mening van Taylor Swift dan zou je eigenlijk al niet eens moeten stemmen ongeacht voor wie zij een voorkeur heeft.
In 2016 was 99% van bekend Amerika openlijk een Clinton fan, en we weten hoe dat is afgelopen. Maar de media brengen het als wereldnieuws, dat een popster die toevallig wat ongelofelijk simpele deuntjes opdreunt -die een gemiddelde componist van 200 jaar geleden blind in 10 variaties zou naspelen- als een orakel wordt gepresenteerd waar het klootjesvolk massaal naar moet luisteren.
pi_214948197
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:28 schreef JAM het volgende:

[..]
Mensen verwarren volledig symmetrisch nog wel eens met objectief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214948198
quote:

[..]
Och het maakt de maga Republikeinen erg boos waardoor nog minder normale mensen op de totale debiele republikeinse kandidaat genaamd trump wilt stemmen.

Eens kijken wat vandaag weer door de conservatieve spindoctors bedacht moet gaan worden om de normale kiezers te laten geloven dat naakte keizer weer kleren aan heeft.
pi_214948199
quote:
81s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Geef het op of geef een voorbeeld waar Harris aantoonbaar gelogen heeft. Kandidaten aanspreken op leugens is geen partijdigheid als je het bij beide doet. Het probleem is dat Trump wel aantoonbaar liegt en Harris niet.
twitter

Nog een leugen, de zoveelste die ik onderhand heb gepost.
pi_214948204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Misschien moet je eens opzoeken hoeveel volgers, fans die vrouw heeft, hoeveel impact ze heeft, dan snap je waarom 'ze er toe doet'. Dit is gespeeld zei ik als geintje maar dat die vrouw invloed heeft is zo. Genoeg voor beinvloeding van de verkiezingen lijkt me niet maar alle beetjes helpen.
Als dat zo is dan zou je in mijn ogen juist enorm achterdochtig moeten zijn waarom en wie ze steunt. Iemand met zoveel invloed die verkiezingen zou gaan sturen/bepalen, dat kan en mag nooit goed zijn.
  woensdag 11 september 2024 @ 06:50:26 #131
37950 JAM
pi_214948205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah je hebt het debat gezien, op geen enkel moment vond jij het nodig dat Muir of die andere moderator ging ingrijpen op de leugens van Kamala?
Nee, want wat Harris doet (en dat doet ze goed) is dingen roepen waarover je kan twisten, zoals haar claim dat Trump een verbod op abortus in zal voeren op federaal niveau en/of dat dat achterlijke invoerheffingenplan de gemiddelde Amerikaan zo'n 4000 dollar per jaar gaat kosten. Ja, dat is vaag, dat is onduidelijk, maar je kan er moeilijk van zeggen dat het leugens zijn. In geval één, dat weten we niet, we weten niet wat Trump allemaal gaat uitspoken als hij president zou worden. Dat tweede, dat kan meer zijn, dat kan minder zijn, dat ligt eraan wat voor een invoerheffingen hij dan wil invoeren, maar het gaat de gemiddelde Amerikaan sowieso een pak geld kosten. Daar kan je als moderator moeilijk op ingrijpen, omdat je dan zelf in debat moet gaan met iemand.
Trump daarentegen, die verkoopt gewoon flagrante, overduidelijke leugens waarvan je zonder enige vorm van discussie van kan zeggen dat het niet waar is, zoals zijn claims dat onder zijn bewind geen inflatie was (is niet zo), dat er per maand 21 miljoen mensen illegaal de VS instromen (is niet zo), dat in Springfield bendes Haïtianen honden en katten opeten (is niet zo) en, nou ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.
pi_214948208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ x ]

Nog een leugen, de zoveelste die ik onderhand heb gepost.
Dit is niet uit het debat?

Ze heeft het bovendien over assault weapons. Niet over alle wapens.
pi_214948209
"Take away gun rights" is natuurlijk ook lachwekkend generieke nonsens. Allereerst moet je voor brede maatregelen om wapenbezit aan banden te leggen de grondwet wijzigen, zeker met det huidige SC en bovendien zijn er vele nuances en variaties wat dat aangaat. Het aan banden leggen van het recht op wapenbezit voor mensen met een psychiatrische geschiedenis bijvoorbeeld is iets wat op aanzienlijk meer steun kan rekenen dan een totaalverbod op wapens. Maar goed, het is duotrolletjes tijd zo te zien.
pi_214948214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als zogenaamd niemand er om zou geven had je grote nooit liegende held trump toch ook niet daar een paar weken geleden een ai plaatje van hoeven te plaatsen. _O-
  woensdag 11 september 2024 @ 06:53:05 #135
37950 JAM
pi_214948218
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat zoet zeg! @Chivaz ! Heb je een vriendje gevonden? Mag ik nu dan ook 'jullie soort' en 'bubbel' gaan roepen? O+ .
pi_214948219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:49 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als dat zo is dan zou je in mijn ogen juist enorm achterdochtig moeten zijn waarom en wie ze steunt. Iemand met zoveel invloed die verkiezingen zou gaan sturen/bepalen, dat kan en mag nooit goed zijn.
Nou dan moet x natuurlijk meteen gesloten worden met musk voor trump en de x invloed en zijn selectieve moderatie. :D
pi_214948220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:49 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ook bekende artiesten mogen zelf weten op wie ze stemmen toch en dat delen als ze willen? Ze spreekt wellicht juist een groep jongeren aan die anders niet was gaan stemmen. Er is vast wel een bekende sporter die voor Trump is. Zoek Colby Covington maar op (bekende MMA vechter).
pi_214948226
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:53 schreef JAM het volgende:

[..]
Wat zoet zeg! @:Chivaz ! Heb je een vriendje gevonden? Mag ik nu dan ook 'jullie soort' en 'bubbel' gaan roepen? O+ .
Het is een keer wat anders dan de lage testosteron circle jerk die jullie hier gewend zijn.
Bovendien roep je dat toch al vaak genoeg of niet dan?
  woensdag 11 september 2024 @ 06:57:18 #139
37950 JAM
pi_214948227
quote:

.
pi_214948229
twitter
  woensdag 11 september 2024 @ 06:58:37 #141
37950 JAM
pi_214948231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is een keer wat anders dan de lage testosteron circle jerk die jullie hier gewend zijn.
Bovendien roep je dat toch al vaak genoeg of niet dan?
Nee, 'jullie soort' en 'bubbel' zijn nu geen woorden die ik gebruik. Ik ben meer van: 'randdebiel' en 'achterlijk' en 'flagrante leugens' en 'zonderlinge lulkoek', enzovoorts.
pi_214948233
quote:
81s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit is niet uit het debat?

Ze heeft het bovendien over assault weapons. Niet over alle wapens.
Symboolpolitiek dus, die zogenaamde assault weapons zijn nog steeds semi automatisch.
pi_214948234
Heb nog niets van het debat gezien, maar volgens Politico was het een wat eenzijdig debat:
https://www.politico.com/(...)r-takeaways-00178442

Maar ook daar wel het besef dat zo'n debat waarschijnlijk niet en masse kiezers op andere gedachten gaat brengen.
pi_214948236
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:58 schreef JAM het volgende:

[..]
Nee, 'jullie soort' en 'bubbel' zijn nu geen woorden die ik gebruik. Ik ben meer van: 'randdebiel' en 'achterlijk' en 'flagrante leugens' en 'zonderlinge lulkoek', enzovoorts.
Prachtige woorden om jezelf en je prietpraat te omschrijven, chapeau.
  woensdag 11 september 2024 @ 07:03:21 #145
37950 JAM
pi_214948242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Chivaz, let nu toch eens op zeg! Ik gebruik die woorden niet om mijzelf te beschrijven, ik gebruik die woorden om Trump te beschrijven! Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Hè, we moeten jou ook alles voorkauwen en uitleggen hè...
pi_214948243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Symboolpolitiek dus, die zogenaamde assault weapons zijn nog steeds semi automatisch.
Heeft niets met symboliek te maken maar met doelen. Je moet daar natuurlijk wel een meerderheid voor in het Congres hebben. Het verlanglijstje van kandidaten houdt niet in dat alles gerealiseerd wordt. Dat begrijp je toch wel? :wtf:
pi_214948246
quote:
81s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De Putin endorsed Trump leugen. Dat ze zei dat Trump die racisten in Charlottesville “very fine people” had genoemd. Beide keiharde leugens. Dat Trump dat hele fake project 2025 zou steunen, nog nooit heeft hij ergens gezegd dat hij ze steunt. Dat Trump de Taliban zou hebben uitgenodigd in Amerika, dat Trump tegen abortus zou zijn, allemaal leugens en geen enkele keer werd Harris door de anchors tegengesproken. Geen enkele keer werd er bij Harris dorgevraagd als ze weer eens niet antwoordde, zoals alleen al bij een van de eerste vragen al gebeurde.
pi_214948255
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
De Putin endorsed Trump leugen.
Heb je nu nog steeds niet het juiste stukje gevonden en blijf je in je eigen leugen van verdraaide woorden geloven. :')
pi_214948256
quote:

[..]
De Putin endorsed Trump leugen. Dat ze zei dat Trump die racisten in Charlottesville “very fine people” had genoemd. Beide keiharde leugens. Dat Trump dat hele fake project 2025 zou steunen, nog nooit heeft hij ergens gezegd dat hij ze steunt. Dat Trump de Taliban zou hebben uitgenodigd in Amerika, dat Trump tegen abortus zou zijn, allemaal leugens en geen enkele keer werd Harris door de anchors tegengesproken. Geen enkele keer werd er bij Harris dorgevraagd als ze weer eens niet antwoordde, zoals alleen al bij een van de eerste vragen al gebeurde.
Zelden zoveel diarree uit een toetsenbord zien komen.
pi_214948258
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:03 schreef JAM het volgende:

[..]
Chivaz, let nu toch eens op zeg! Ik gebruik die woorden niet om mijzelf te beschrijven, ik gebruik die woorden om Trump te beschrijven! Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Hè, we moeten jou ook alles voorkauwen en uitleggen hè...
Ik vind die woorden wel echt heel goed bij je passen.
Maar heb je het debat gezien Jammie? Want dit debiele geleuter vind ik best vermakelijk hoor en ik kan hier best wel even mee doorgaan maar erg productief is het niet.
pi_214948267
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Heeft niets met symboliek te maken maar met doelen. Je moet daar natuurlijk wel een meerderheid voor in het Congres hebben. Het verlanglijstje van kandidaten houdt niet in dat alles gerealiseerd wordt. Dat begrijp je toch wel? :wtf:
Symboolpolitiek, vooral omdat veruit de meeste doden met vuurwapens vallen door handpistolen.
Ik ben wel erg benieuwd welke wapens Tim Walz thuis heeft liggen. Zou hij zo’n enge assault weapon thuis hebben liggen? Dat zou mij niets verbazen.
  woensdag 11 september 2024 @ 07:09:51 #152
37950 JAM
pi_214948269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar heb je het debat gezien Jammie? Want dit debiele geleuter vind ik best vermakelijk hoor en ik kan hier best wel even mee doorgaan maar erg productief is het niet.
Productief is het sowieso niet, want jullie soort blijft toch wel in je bubbel zitten. Ik had het al over dat debat gehoord, trouwens. Dit naar aanleiding van jouw opmerking of Muir bij Harris in had moeten grijpen, weet je nog?

quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:50 schreef JAM het volgende:

[..]
Nee, want wat Harris doet (en dat doet ze goed) is dingen roepen waarover je kan twisten, zoals haar claim dat Trump een verbod op abortus in zal voeren op federaal niveau en/of dat dat achterlijke invoerheffingenplan de gemiddelde Amerikaan zo'n 4000 dollar per jaar gaat kosten. Ja, dat is vaag, dat is onduidelijk, maar je kan er moeilijk van zeggen dat het leugens zijn. In geval één, dat weten we niet, we weten niet wat Trump allemaal gaat uitspoken als hij president zou worden. Dat tweede, dat kan meer zijn, dat kan minder zijn, dat ligt eraan wat voor een invoerheffingen hij dan wil invoeren, maar het gaat de gemiddelde Amerikaan sowieso een pak geld kosten. Daar kan je als moderator moeilijk op ingrijpen, omdat je dan zelf in debat moet gaan met iemand.
Trump daarentegen, die verkoopt gewoon flagrante, overduidelijke leugens waarvan je zonder enige vorm van discussie van kan zeggen dat het niet waar is, zoals zijn claims dat onder zijn bewind geen inflatie was (is niet zo), dat er per maand 21 miljoen mensen illegaal de VS instromen (is niet zo), dat in Springfield bendes Haïtianen honden en katten opeten (is niet zo) en, nou ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.
pi_214948272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je begint zelf met dit geneuzel en nu gaan zeuren over productief zijn van een discussie ga nog wat katten en honden eters vinden. _O-
pi_214948276
quote:
5s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:09 schreef JAM het volgende:

[..]
Productief is het sowieso niet, want jullie soort blijft toch wel in je bubbel zitten. Ik had het al over dat debat gehoord, trouwens. Dit naar aanleiding van jouw opmerking of Muir bij Harris in had moeten grijpen, weet je nog?
[..]

Hoe is dit een antwoord op mijn vraag? Misschien helpt het om eerst even een kop koffie te drinken want je slaat er behoorlijk naast.
pi_214948279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
[..]
Je begint zelf met dit geneuzel en nu gaan zeuren over productief zijn van een discussie ga nog wat katten en honden eters vinden. _O-
Leuk hoe je de voorgaande post totaal negeert, niets nieuws onder de zon voor bassie.
  FOK!fotograaf woensdag 11 september 2024 @ 07:16:15 #156
842 Zorro
Z
pi_214948287
Niet gevolgd en dat ga ik ook niet doen, want als "lood om oud ijzer" ooit een passend spreekwoord was dan is dat hier wel.
Een sukkel die er niks van kan en iemand die ook niks kan maar alleen kans maakt vanwege vrouw en zwart zijn en omdat er een sukkel tegenstander is.

Naar wat ik hier lees: zet iemand als Rutte daarneer en die veegt ze allebei met twee handen op zijn rug onder de tafel.

En dat moet dan het machtigste land (nou ja, nu nog) gaan leiden. Joepie.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 11 september 2024 @ 07:17:07 #157
37950 JAM
pi_214948293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag? Misschien helpt het om eerst even een kop koffie te drinken want je slaat er behoorlijk naast.
Het is een antwoord op de vraag in de zin van: 'Nee, dat hij niet moeten doen, omdat Harris geen leugens aan het verkondigen was, maar hooguit dingen zei waarover je kan twitsten, meer context nodig hebben en/of aangedikt waren. Je doet er dan als moderator van zo'n debat verstandig aan om niet in te grijpen, omdat je dan in discussie met de spreker geraakt. In het geval van Trump kon er wel ingegrepen worden, omdat hij dingen aan het verkondigen was die pertinent en overduidelijk onwaar was, waar je dan wel in kan grijpen zonder in discussie te hoeven gaan.' Zo was dat dus een antwoord op je vraag. Overigens drink ik liever thee.
pi_214948297
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:17 schreef JAM het volgende:

[..]
Het is een antwoord op de vraag in de zin van: 'Nee, dat hij niet moeten doen, omdat Harris geen leugens aan het verkondigen was, maar hooguit dingen zei waarover je kan twitsten, meer context nodig hebben en/of aangedikt waren. Je doet er dan als moderator van zo'n debat verstandig aan om niet in te grijpen, omdat je dan in discussie met de spreker geraakt. In het geval van Trump kon er wel ingegrepen worden, omdat hij dingen aan het verkondigen was die pertinent en overduidelijk onwaar was, waar je dan wel in kan grijpen zonder in discussie te hoeven gaan.' Zo was dat dus een antwoord op je vraag. Overigens drink ik liever thee.
Hardop gelachen om deze flagrante onzin die je hier post. Ik ga naar bed, het is weer leuk geweest in de speeltuin.
pi_214948302
quote:

[..]
Zucht je bent wel heel erg hardleers en ook nog eens heel slecht op de hoogte wat de 'feiten' zijn.

Voor de zoveelste keer: dat Putin graag Trump als president heeft lijkt me duidelijk ongeacht wat hij zelf gezegd heeft daarover. Je kan nooit aantonen wat Putin werkelijk denkt dus je kan ook niet weten of het een leugen is of niet.

En ja Trump heeft wel degelijk gezegd dat er 'very fine people on both sides' waren en hij wilde idd de Taliban uitnodigen :X

Zijn eigen officials vonden dat een heel slecht idee en daarom ging het niet door.

Geen antwoord op een vraag geven is Trump ook niet op aangesproken en zijn geen aantoonbare leugens waar Trump zich wel van bediende.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2024 07:26:31 ]
pi_214948305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Leuk hoe je de voorgaande post totaal negeert, niets nieuws onder de zon voor bassie.
Negeren, plaats nog maar meer leugen vanuit je conservatieve x bubbel over honden en katten etende illegalen, zogenaamde stemmende illegalen in de vs, enz,.

Ik hoef niet alles van bewust liegende mensen serieus mee te nemen. Fijne dag nog chivaz neem wat valeriaan om tot rust te komen na deze heftige nacht vol teleurstellingen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2024 @ 07:22:43 #161
862 Arcee
Look closer
pi_214948306
Als ik naar de in het voordeel van Harris aangepaste odds kijk was het blijkbaar geen goed debat voor Trump. In de aanloop van het debat was het in zijn voordeel verschoven.

Benieuwd wat het Trump Media-aandeel vanmiddag doet. Dat was in de aanloop naar het debat juist gestegen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 11 september 2024 @ 07:23:02 #162
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214948307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]Woord voor woord eens met Shapiro behalve een ding. Als Trump de kans krijgt om weer met haar in debat te gaan moet hij die kans met beide handen grijpen. Deze keer wel in een neutrale setting want dit was ronduit schandalig.
Je beweerde eerder deze week nog dat je niet naar al die (Russisch betaalde?) influencers luisterde. Nu zie ik dat je er vannacht al behoorlijk wat hebt gepost...

Ik weet niet meer wat ik van jou kan geloven, meneertje. :)
  woensdag 11 september 2024 @ 07:23:35 #163
37950 JAM
pi_214948311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hardop gelachen om deze flagrante onzin die je hier post. Ik ga naar bed, het is weer leuk geweest in de speeltuin.
Altijd fijn om iemand ten dienst te kunnen zijn. Slaap lekker! :) .
pi_214948313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Symboolpolitiek, vooral omdat veruit de meeste doden met vuurwapens vallen door handpistolen.
Ik ben wel erg benieuwd welke wapens Tim Walz thuis heeft liggen. Zou hij zo’n enge assault weapon thuis hebben liggen? Dat zou mij niets verbazen.
En daarom moeten mass shootings maar niet aangepakt worden? Goed argument hoor!
pi_214948323
quote:
81s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zucht je bent wel heel erg hardleers en ook nog eens heel slecht op de hoogte wat de 'feiten' zijn.

Voor de zoveelste keer: dat Putin graag Trump als president heeft lijkt me duidelijk ongeacht wat hij zelf gezegd heeft daarover. Je kan nooit aantonen wat Putin werkelijk denkt dus je kan ook niet weten of het een leugen is is of niet.

En ja Trump heeft wel degelijk gezegd dat er 'very fine people on both sides' waren en hij wilde idd de Taliban uitnodigen :X

Zijn eigen officials vonden dat een heel slecht idee en daarom ging het niet door.

Geen antwoord op een vraag geven is Trump ook niet op aangesproken en zijn geen aantoonbare leugens waar Trump zich wel van bediende.
Volgens Harris waren er meerdere politie agenten overleden door geweld tijdens de opstand van 6 januari. Ook een leugen. De rest waar je antwoord op geeft is ook niet waar wat je zegt. Dat hij die mensen very fine ppl noemde is gewoon niet waar, echt onzin en al overal op internet debunked zoals ze dat noemen. Google het gewoon eens ofzo, in plaats van je eigen leugens plaatsen.
pi_214948339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Volgens Harris waren er meerdere politie agenten overleden door geweld tijdens de opstand van 6 januari. Ook een leugen.
Dat heeft ze niet gezegd maar hoe je haar woorden hier in dit topic verdraait zegt wel veel over je extreem dom rechtse reacties hier.

Ze had het over gewonden aan de kant van de politie en dat er mensen (niet specifiek politie) overleden zijn die dag en dat klopt gewoon.

Let voortaan beter op als je leugens probeert aan te tonen, je maakt je volkomen belachelijk in dit topic
pi_214948342
Overigens komen er nu 911 tapes naar buiten die bevestigen dat er inderdaad meerdere soorten dieren worden gegeten op straat/publieke ruimtes door naar wat lijken immigranten. Daar gaan we ook nog wel wat over horen. Maar wat mij betreft niet heel boeiend, in Nederland hebben we er ook een prachtig kado genaamd eerwraak bijgekregen door de prachtige multikul. Maar dat iedereen die hier komt zulke dingen doet of aanhangt is natuurlijk onzin. Het gaat vaak maar om een klein percentage, maar alsnog zou het zonder die lui hier massaal heen te halen helemaal niet gebeuren en dat is natuurlijk nog beter.
pi_214948351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:33 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens komen er nu 911 tapes naar buiten die bevestigen dat er inderdaad meerdere soorten dieren worden gegeten op straat/publieke ruimtes door naar wat lijken immigranten. Daar gaan we ook nog wel wat over horen. Maar wat mij betreft niet heel boeiend, in Nederland hebben we er ook een prachtig kado genaamd eerwraak bijgekregen door de prachtige multikul. Maar dat iedereen die hier komt zulke dingen doet of aanhangt is natuurlijk onzin. Het gaat vaak maar om een klein percentage, maar alsnog zou het zonder die lui hier massaal heen te halen helemaal niet gebeuren en dat is natuurlijk nog beter.
Ah de welbekende Trump tactiek, heb je ongelijk kom dan nog dommer uit de hoek, geen onderbouwing maar gewoon keihard blijven roepen dat het wel zo is
  woensdag 11 september 2024 @ 07:35:41 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214948353
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214948356
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:32 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Dat heeft ze niet gezegd maar hoe je haar woorden hier in dit topic verdraait zegt wel veel over je extreem dom rechtse reacties hier.

Ze had het over gewonden aan de kant van de politie en dat er mensen (niet specifiek politie) overleden zijn die dag en dat klopt gewoon.

Let voortaan beter op als je leugens probeert aan te tonen, je maakt je volkomen belachelijk in dit topic
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd. Ze is onderdeel van de tientallen jaren door en door corrupte establishment, de politieke elite, maar ze liegt nooit, ze is moeder Theresa herself. Kom op man, mij betichten van leugens, maar de enige die liegt is diegene die beweerd dat Harris alleen maar waarheid verkondigde. En daar gaat het dus helemaal fout. Dat Trump er af en toe een leugentje uitgooit wordt door geen enkele republikein ontkend, maar hij wordt direct door die gekleurde ABC ratten aangevallen, terwijl andersom Harris geen ENKELE keer werd onderbroken en gefactchecked zoals ze dat in t Engels zo mooi zeggen. En dat dat hier wordt genegeerd en zelfs ontkend: DAT is pas de echte leugen. Mij een leugenaar noemen, en zelf deze onzin lopen te verkondigen, om te kotsen.
pi_214948357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Volgens Harris waren er meerdere politie agenten overleden door geweld tijdens de opstand van 6 januari. Ook een leugen. De rest waar je antwoord op geeft is ook niet waar wat je zegt. Dat hij die mensen very fine ppl noemde is gewoon niet waar, echt onzin en al overal op internet debunked zoals ze dat noemen. Google het gewoon eens ofzo, in plaats van je eigen leugens plaatsen.
Heeft ze ook niet gezegd en hier Trump's 'very fine people on both sides'

twitter
pi_214948371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:37 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd. Ze is onderdeel van de tientallen jaren door en door corrupte establishment, de politieke elite, maar ze liegt nooit, ze is moeder Theresa herself. Kom op man, mij betichten van leugens, maar de enige die liegt is diegene die beweerd dat Harris alleen maar waarheid verkondigde. En daar gaat het dus helemaal fout. Dat Trump er af en toe een leugentje uitgooit wordt door geen enkele republikein ontkend, maar hij wordt direct door die gekleurde ABC ratten aangevallen, terwijl andersom Harris geen ENKELE keer werd onderbroken en gefactchecked zoals ze dat in t Engels zo mooi zeggen. En dat dat hier wordt genegeerd en zelfs ontkend: DAT is pas de echte leugen. Mij een leugenaar noemen, en zelf deze onzin lopen te verkondigen, om te kotsen.
Ah een reacie die op geen enkele manier in gaat op mijn reactie, zo kennen we extreem dom rechts.

Maar toon eens aan dat Harris het had over dode politieagenten want dat moet toch niet zo moelijk zijn?

Ik heb opgelet bij het debat en ze had het niet over meerdere dode politie agenten zoals jij eerder wel claimde en dat maakt je een leugenaar of dat nu komt omdat je niet goed opgelet hebt of dit bewust doet maakt in deze niet uit.
pi_214948391
Wel een lekkere meltdown @Eagles89
  woensdag 11 september 2024 @ 07:56:05 #174
37950 JAM
pi_214948426
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:52 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

En nu ga ik slapen, jullie hebben al veel te veel van mijn tijd gepakt.
Dat heb je toch echt zelf gedaan hoor. Weltrusten! O+ .
pi_214948431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:23 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. Een soort reversed psychologie van Putin dus omdat het jou mening uitkomt? Kom op zeg aub verzin wat beters. Dat de meeste leiders van grote landen hopen dat Harris wint zegt alles, omdat ze dan het minst zullen verliezen/het meest zullen winnen. Gemiste kans van Trump dat te benadrukken, de steun van concurrerende landen in de wereld is een enorme rode vlag voor de Amerikaanse Pres. Kandidaat.
Trump zei tijdens zijn eigen rally dat het een grapje van Putin was, wellicht moet je je rallies eens bekijken van je oranje held.
  woensdag 11 september 2024 @ 08:02:55 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_214948462
Duidelijk. Kijk niet naar lying CNN.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 07:37 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd.
Alstu
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 september 2024 @ 08:06:28 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214948472
Fijn dat Harris het goed gedaan heeft. Goede keuze om Biden in te ruilen.
pi_214948482
Deze ook:

twitter
  woensdag 11 september 2024 @ 08:12:33 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_214948489
Trump na afloop in de spin room, meestal geen goed teken als je na afloop de spinnende surrogates wil proberen bij te sturen. Subliminale boodschappen overal.

En dan nog dit

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 september 2024 @ 08:14:07 #180
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_214948499
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:02 schreef speknek het volgende:
Duidelijk. Kijk niet naar lying CNN.

Alstu
[ afbeelding ]
"Zie je wel, Harris is een leugenaar!!!!!!!@1!!!1!$#!" aldus de Trumpies.
pi_214948513
Was dat deze leugen?

twitter
  woensdag 11 september 2024 @ 08:17:30 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214948514
Wowowow, wat een heftige reacties. Was het verschil tussen Harris en Trump echt zo duidelijk?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 11 september 2024 @ 08:20:05 #183
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214948527
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:12 schreef speknek het volgende:
Trump na afloop in de spin room, meestal geen goed teken als je na afloop de spinnende surrogates wil proberen bij te sturen. Subliminale boodschappen overal.

[ afbeelding ]
Ik zie een eenzame zielige ouwe man
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214948534
Hebben jullie ook wel eens een huisdier gehad die is opgegeten door een immigrant?
  woensdag 11 september 2024 @ 08:21:11 #185
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214948538
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Falco het volgende:

[..]
Ik zie een eenzame zielige ouwe man
Omringd door het woord Exit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214948549
twitter
pi_214948569
quote:
81s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Deze man :') Rijkdom doet gekke dingen met je brein
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214948604
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Dat laatste stukje is precies wat het is, een afgetakelde man in totale paniek _O-
  woensdag 11 september 2024 @ 08:32:09 #189
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214948608
pi_214948625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is heel simpel, Putin is binnen gevallen in Bidens termijn en niet in Trumps termijn ondanks het feit dat Trump zogenaamd het poppetje was van Putin. Zou een invasie onder Trumps termijn dan niet veel logischer zijn geweest?
18 maart 2014, in Obama’s 2e termijn. En toen zijn er grote fouten gemaakt.
  woensdag 11 september 2024 @ 08:39:49 #191
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214948639
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een huisdier gehad die is opgegeten door een immigrant?

:'(
  woensdag 11 september 2024 @ 08:40:07 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_214948642
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Breekfast het volgende:
twitter
  woensdag 11 september 2024 @ 08:42:36 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_214948649
-dubbel-
quote:
81s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Vergeet Zuckerberg. Een knokpartij tussen Elon Musk en Travis Kelce, daar zou ik pas echt grof geld voor betalen.
pi_214948653
Knap van de posters, die blijven strijden tegen de trolls die trump’s debat techniek - wat?welke? - willen goedpraten.

Heel knap.
pi_214948663
quote:

[..]
het zijn anders de Republikeinse twitteraars zelf die dit veroorzaakt hebben door vlak voor de Super Bowl ineens te gaan roepen dat Taylor Swift en neprelatie was aangegaan met een football speler om Biden herkozen te krijgen. en toen stond Harris nog helemaal niet op de radar
  Overall beste user 2022 woensdag 11 september 2024 @ 08:47:44 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214948665
Dus seniele Trump heeft zich op de kast weten te laten jagen door een zwarte vrouw?

Gaat nog wat worden als hij met een blanke man in discussie moet, of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2024 @ 08:47:55 #197
862 Arcee
Look closer
pi_214948667
Odds voor en na het debat even onder elkaar gezet:

Voor wat het waard is. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 11 september 2024 @ 08:51:58 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214948681
Taylor had beter nog een paar dagen kunnen wachten. Dan was het nieuws beter gespreid.
pi_214948703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Taylor had beter nog een paar dagen kunnen wachten. Dan was het nieuws beter gespreid.
Mwah, ik denk dat de timing juist wel erg slim gedaan is. Het is de extra klap die Trump nog even krijgt nu hij na dat debat al in de touwen hangt...
pi_214948726
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')