abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214948118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 04:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Totaal niet serieus te nemen jij. Je moet wel erg blind/partijdig zijn om niet te zien hoe schandalig het is om Donald op geen enkel punt te factchecken.
right back to sender
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214948122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je had het erover dat normale mensen konden zien dat het oneerlijk was. Ga je daar nog tweetjes van posten, of blijft het de Trump echokamer?
Trump is onder elke omstandigheid kansloos tegen Harris in debat. Maar gelukkig kun je dit excuus over moderators blijven herhalen bij elk debat.
Dat is een beetje het probleem Lord-Rondraai. Jij ziet eenzijdige fektjeks niet als partijdig. Jij en Kijkertje vinden dat heel mooi. Ik heb weinig trek om Twitter door te spitten op dit tijdstip om aan te tonen wat eigenlijk best voor de hand ligt.
pi_214948127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:43 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waarom neutraal? Twee keer op links, nu op rechts bij Fox zou het alsnog 2-1 in het nadeel van Trump maken.
Fox is qua debatten ook best neutraal. Ik vond de moderatie bij CNN ook neutraal. Wat ik vannacht hier heb gezien is echt schandalig. Wat mij betreft zouden de republikeinen geen zaken meer moeten doen met ABC na dit debat.
pi_214948129
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:57 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je zal vast heel sympathiek zijn maar ik ga om 6 uur sochtends niet meer door een 1,5 uur debat scrollen om te zoeken naar die zin van Harris dat Putin Trump heeft endorsed. Je moet me maar geloven dat ze dat letterlijk zei. Terwijl Putin vorige week dus echt exact het tegenovergestelde beweerde. En tijdens Biden/Harris de oorlog startte. Dit is zo’n keihard feit en moet echt niet onderschat worden, onder Trump had die dit nooit gedurfd en hadden we nu die enorm gestegen prijzen niet gehad en nog belangrijker geen miljoen doden.
Smoesjes. Je hoeft niet door het hele debat te scrollen want je wist precies wanneer ze het gezegd heeft en sorry hoor je bent vast heel aardig maar voordat je kan aanwijzen waar ze dat zegt geloof ik je niet want ik heb het debat ook gevolgd.

Ik heb trouwens wel even gescrolld en kan het nergens vinden :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214948135
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2024 04:56 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Allemaal gebaseerd op geruchten.
het is ook wel een aparte strategie om childless Cat ladies terug in het GOP kamp te krijgen via angst om hun huisdier
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214948136
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Smoesjes. Je hoeft niet door het hele debat te scrollen want je wist precies wanneer ze het gezegd heeft en sorry hoor je bent vast heel aardig maar voordat je kan aanwijzen waar ze dat zegt geloof ik je niet want ik heb het debat ook gevolgd.

Ik heb trouwens wel even gescrolld en kan het nergens vinden :{w
Oke geloof je het toch niet:) ik ga er straks geen minuut minder om slapen :) ik dacht dat het ergens tussen minuut 15-25 voor het einde was, alsnog 10 minuten om door te lopen met de kans dat het helemaal niet op dat tijdstip was. Ben dan weer een uur bezig om iemand op Fok mn gelijk te bewijzen, zo narcistisch ben ik niet. Maar mocht ik het nog toevallig tegenkomen dan zal ik speciaal voor jou op Fok verschijnen in jou dm. Ze heeft het 100% gezegd.
pi_214948137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:06 schreef Sabata het volgende:

[..]
het is ook wel een aparte strategie om childless Cat ladies terug in het GOP kamp te krijgen via angst om hun huisdier
Oh ja van de kiezer angst aanpraten maakt Trump regelmatig gebruik.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214948138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Oke geloof je het toch niet:) ik ga er straks geen minuut minder om slapen :) ik dacht dat het ergens tussen minuut 15-25 voor het einde was, alsnog 10 minuten om door te lopen met de kans dat het helemaal niet op dat tijdstip was. Maar mocht ik het nog toevallig tegenkomen dan zal ik speciaal voor jou op Fok verschijnen in jou dm.
Gaat je niet lukken.
pi_214948142
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 05:54 schreef Eagles89 het volgende:
poll met bijna 300k votes: ~65% Trump won het debat. Ik ben te noob om te weten hoe je zoiets hier in een post linked.
twitter

Alsjeblieft :)
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_214948148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:11 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het probleem met jullie soort is dat als ik het wel vind je niet meer reageert, of vervolgens zegt “maar Putin kun je niet vertrouwen”. En ik ga daar die moeite niet voor doen, ik ben al 20 uur wakker.
Laten we het even duidelijk stellen: jij beweerde dat Harris letterlijk gezegd heeft dat Putin gezegd heeft dat hij Trump 'endorsed' heeft en dat dat een leugen is. Dat zou idd een leugen zijn maar dat heeft ze niet gezegd.

Ze heeft wel gezegd: 'That's why dictators are rooting for Trump'
  woensdag 11 september 2024 @ 06:19:11 #111
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214948150
https://edition.cnn.com/2(...)mp-harris/index.html

:D .

Trump's claim is false. Trump's claim is false. Trump's claim is false. Trump's claim is false. Trump's claim is false.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 11 september 2024 @ 06:28:59 #112
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214948161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 04:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ja-ja-ja! Het gejank begint al! Stel je toch eens de mogelijkheid voor dat die vent het gros van de tijd gewoon staat te liegen en uit zijn nek te lullen en Harris dat tenminste toch een heel stuk minder doet. Dat het er vooral aan ligt dat Trump zijn mond open doet, in plaats van dat een ander er wat van zegt. Dat je president probeert te worden met een verhaal van: 'Stem op mij, want anders komt de Tonton Macoute je hond opeten!' Man-man-man, wat een jankeballen zeg. :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214948162
Een conservatieve breakdown geweest hier vanacht. :D

Goed dat het debat redelijk verlopen is en de leugens van trump voor de hele wereld weer eens geduid werden. ^O^
pi_214948168
twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2024 06:38:51 ]
pi_214948172
En dan moeten de al boze Republikeinen ook nog handelen dat Taylor Swift als childless catlady Harris endorsed. :D
pi_214948173
https://www.nu.nl/verkiez(...)lijkt-te-werken.html

Zelfs de meest hardcore Harris fan moet toch toegeven dat dit Nu stukje diarree totale Harris propaganda is? Geen woord over de partijdigheid van ABC, de onderwerpen die veel meer op de hand van de democraten waren dan andersom, Trump kreeg veel lastigere kwesties dan Harris. Als Trump niet direct antwoordde werd er door de anchors meteen op doorgevraagd, bij Harris geen enkele keer, terwijl ze vaak genoeg niet op de vraag antwoordde én veel eenvoudigere vragen kreeg. Geen enkele stat over de ingestorte grens tijdens Biden/Harris, de enorm toegenomen inflatie, de enorme energie kosten vanwege het doordrukken van de climate change bills, allemaal amper of niet genoemd. Maar wel minutenlange discussies over abortus en 6 januari, beide verreweg de achilleshiel bij de Republikeinen/Trump. Echt ongelofelijk dat dat niet in dat NU prut stukje wordt benoemd, en hier ook weinig op Fok trouwens. Als het andersom was geweest en Harris zo was aangevallen bij een Fox, door constant over de zwakkere kwesties van de Democraten door te praten, had ik dat zeker genoemd.
Dit zegt heel veel over de media, en hoe jullie (die de kant van Harris kiezen) gevormd is door diezelfde media. Het is niet jullie eigen mening, maar het is de mening van een rijke machtige man achter de knoppen in een TV studio.
pi_214948175
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:28 schreef JAM het volgende:

[..]
Ja-ja-ja! Het gejank begint al! Stel je toch eens de mogelijkheid voor dat die vent het gros van de tijd gewoon staat te liegen en uit zijn nek te lullen en Harris dat tenminste toch een heel stuk minder doet. Dat het er vooral aan ligt dat Trump zijn mond open doet, in plaats van dat een ander er wat van zegt. Dat je president probeert te worden met een verhaal van: 'Stem op mij, want anders komt de Tonton Macoute je hond opeten!' Man-man-man, wat een jankeballen zeg. :D .
Ah je hebt het debat gezien, op geen enkel moment vond jij het nodig dat Muir of die andere moderator ging ingrijpen op de leugens van Kamala?
pi_214948176
Met Taylor Swift aan boord lijkt me dit gespeeld
pi_214948179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:38 schreef Basp1 het volgende:
En dan moeten de al boze Republikeinen ook nog handelen dat Taylor Swift als childless catlady Harris endorsed. :D
Daar snap ik ook niks van. Iemand die een paar ongelofelijk simpele 13 in dozijn melodietjes zingt met een bepaalde mening over een totaal andere kwestie namelijk politiek, en dan als een soort orakel van planet earth in de media wordt gecovered? Wat is dat dan voor bizars. Boven deze post lees ik nu zelfs iemand: “dit is gespeeld”. Lol
pi_214948180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:38 schreef Eagles89 het volgende:

Zelfs de meest hardcore Harris fan moet toch toegeven dat dit Nu stukje diarree totale Harris propaganda is? Geen woord over de partijdigheid van ABC, de onderwerpen die veel meer op de hand van de democraten waren dan andersom, Trump kreeg veel lastigere kwesties dan Harris. Als Trump niet direct antwoordde werd er door de anchors meteen op doorgevraagd, bij Harris geen enkele keer, terwijl ze vaak genoeg niet op de vraag antwoordde én veel eenvoudigere vragen kreeg. Geen enkele stat over de ingestorte grens tijdens Biden/Harris, de enorm toegenomen inflatie, de enorme energie kosten vanwege het doordrukken van de climate change bills, allemaal amper of niet genoemd. Maar wel minutenlange discussies over abortus en 6 januari, beide verreweg de achilleshiel bij de Republikeinen/Trump. Echt ongelofelijk dat dat niet in dat NU prut stukje wordt benoemd, en hier ook weinig op Fok trouwens. Als het andersom was geweest en Harris zo was aangevallen bij een Fox, door constant over de zwakkere kwesties van de Democraten door te praten, had ik dat zeker genoemd.
Dit zegt heel veel over de media, en hoe jullie (die de kant van Harris kiezen) gevormd is door diezelfde media. Het is niet jullie eigen mening, maar het is de mening van een rijke machtige man achter de knoppen in een TV studio.
Ik roep dit al jaren, het is compleet hopeloos. Er was een klein momentje dat er enige kritiek op de media was en dat was toen de media besloot eerlijk verslag te geven over Biden nadat hij zichzelf en de media volledig in hun hemd hadden gezet na dat desastreuze CNN debat.
Het was een heerlijk weekje waar de media eindelijk een keertje eerlijk was. Helaas was het maar een weekje of iets langer want daarna werd Kamala aangewezen en kwam de machine weer op gang.
pi_214948184
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Daar snap ik ook niks van. Iemand die een paar ongelofelijk simpele 13 in dozijn melodietjes zingt met een bepaalde mening over een totaal andere kwestie namelijk politiek, en dan als een soort orakel van planet earth in de media wordt gecovered? Wat is dat dan voor bizars. Boven deze post lees ik nu zelfs iemand: “dit is gespeeld”. Lol
Geloof mij, nobody cares. Als je je stem moet af laten hangen aan de mening van Taylor Swift dan zou je eigenlijk al niet eens moeten stemmen ongeacht voor wie zij een voorkeur heeft.
pi_214948185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik roep dit al jaren, het is compleet hopeloos. Er was een klein momentje dat er enige kritiek op de media was en dat was toen de media besloot eerlijk verslag te geven over Biden nadat hij zichzelf en de media volledig in hun hemd hadden gezet na dat desastreuze CNN debat.
Het was een heerlijk weekje waar de media eindelijk een keertje eerlijk was. Helaas was het maar een weekje of iets langer want daarna werd Kamala aangewezen en kwam de machine weer op gang.
Waren ze toen bewust eerlijk? Zodat Biden eruit moest omdat de mainstream media wel zag dat Biden dit nooit kon winnen? Zonder die media berichtgeving over Biden was die er nooit zo last minute nog uitgegooid. Ik begin me langzaam steeds meer dingen af te vragen met betrekking tot belangen van de media in het algemeen.
pi_214948187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:38 schreef Eagles89 het volgende:

Geef het op of geef een voorbeeld waar Harris aantoonbaar gelogen heeft. Kandidaten aanspreken op leugens is geen partijdigheid als je het bij beide doet. Het probleem is dat Trump wel aantoonbaar liegt en Harris niet.
pi_214948190
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:41 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Misschien moet je eens opzoeken hoeveel volgers, fans die vrouw heeft, hoeveel impact ze heeft, dan snap je waarom 'ze er toe doet'. Dit is gespeeld zei ik als geintje maar dat die vrouw invloed heeft is zo. Genoeg voor beinvloeding van de verkiezingen lijkt me niet maar alle beetjes helpen.
pi_214948193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waren ze toen bewust eerlijk? Zodat Biden eruit moest omdat de mainstream media wel zag dat Biden dit nooit kon winnen? Zonder die media berichtgeving over Biden was die er nooit zo last minute nog uitgegooid. Ik begin me langzaam steeds meer dingen af te vragen met betrekking tot belangen van de media in het algemeen.
Yep, bewust eerlijk. We kregen verslagen over zijn mentale toestand, Witte Huis medewerkers die uit de school klapten etc etc.
Een belangrijke vraag die nog steeds niet aan Kamala is gesteld is “waarom is Biden uit de race gestapt als hij volgend U mevrouw VP nog gezond en scherp was?”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')