Alstuquote:Op woensdag 11 september 2024 07:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Man, geloof jij lekker dat dat mens geen enkele leugen heeft cerkondigd.
"Zie je wel, Harris is een leugenaar!!!!!!!@1!!!1!$#!" aldus de Trumpies.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:02 schreef speknek het volgende:
Duidelijk. Kijk niet naar lying CNN.
Alstu
[ afbeelding ]
Ik zie een eenzame zielige ouwe manquote:Op woensdag 11 september 2024 08:12 schreef speknek het volgende:
Trump na afloop in de spin room, meestal geen goed teken als je na afloop de spinnende surrogates wil proberen bij te sturen. Subliminale boodschappen overal.
[ afbeelding ]
Omringd door het woord Exit.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie een eenzame zielige ouwe man
Deze manquote:
18 maart 2014, in Obama’s 2e termijn. En toen zijn er grote fouten gemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Putin is binnen gevallen in Bidens termijn en niet in Trumps termijn ondanks het feit dat Trump zogenaamd het poppetje was van Putin. Zou een invasie onder Trumps termijn dan niet veel logischer zijn geweest?
quote:Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een huisdier gehad die is opgegeten door een immigrant?
quote:Op woensdag 11 september 2024 08:20 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een huisdier gehad die is opgegeten door een immigrant?
Vergeet Zuckerberg. Een knokpartij tussen Elon Musk en Travis Kelce, daar zou ik pas echt grof geld voor betalen.quote:
het zijn anders de Republikeinse twitteraars zelf die dit veroorzaakt hebben door vlak voor de Super Bowl ineens te gaan roepen dat Taylor Swift en neprelatie was aangegaan met een football speler om Biden herkozen te krijgen. en toen stond Harris nog helemaal niet op de radarquote:Op woensdag 11 september 2024 06:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Iemand die een paar ongelofelijk simpele 13 in dozijn melodietjes zingt met een bepaalde mening over een totaal andere kwestie namelijk politiek, en dan als een soort orakel van planet earth in de media wordt gecovered? Wat is dat dan voor bizars. Boven deze post lees ik nu zelfs iemand: “dit is gespeeld”. Lol
Mwah, ik denk dat de timing juist wel erg slim gedaan is. Het is de extra klap die Trump nog even krijgt nu hij na dat debat al in de touwen hangt...quote:Op woensdag 11 september 2024 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Taylor had beter nog een paar dagen kunnen wachten. Dan was het nieuws beter gespreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |