quote:
Dit gaat wel in z'n hoofd zitten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Heb het allemaal een beetje terug gekeken en dit was toch wel het omslagpunt. Hierna zat Trump op de kast en kwam er vrijwel alleen nog maar zinzaagsel uit naast alle leugens...
Well done, Harris
Zo licht gewond raken dat het bijna fake zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is het een leugen van Harris dat de rallies van Trump saai zijn! Lijkt me toch vrij spannend als er de kans is dat je overhoop wordt geschoten door een van je eigen partijgenoten.
Vertel dat die brandweerman.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo licht gewond raken dat het bijna fake zou kunnen zijn.
Je zag Harris zichtbaar genieten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Briljant. Moet je die blik van Trump zien (rond 2:00) als hem wordt verteld dat zijn gelul over huisdieren die op worden gepeuzeld dikke onzin is. 'I've seen it on television', is vervolgens peak Trump en in zekere zin ook peak Amerika.
Hij verzorgde wat brainfarts over het eten van huisdieren en dan heeft hij over immigratie gesproken.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:24 schreef V. het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoe RTL Nieuws het debat weet samen te vatten als: Harris wist Trump op te fokken, maar Trump wist wel punten te scoren op immigratie en de economie.
HOE DAN???
Een oude hond leer je geen nieuwe kunstjes meer.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Hoe kun je de crazy cat lady's beter terugwinnen dan ze vertellen dat immigranten hun katten gana opeten?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat van dat eten van katten was daags trending op Twitter enzo. Waar komt dat nou eigenlijk helemaal vandaan? Het lijkt wel alsof ze geen ideeen meer hebben in de outrage machine en zich bedachten dat normale mensen huisdieren wel sympathiek vinden ofzo…
In tegenstelling tot voorgaande Republikeinse kandidaten die daar niet in geloofden, gelooft hij daadwerkelijk alle debiele shit die de Republikeinse outrage machine propageert. Wat het meteen ook zijn superwapen en achilleshiel maakt. Maar om je vraag te beantwoorden, ja hij is bijna niet coachbaar denk ik, zeker niet op dingen die hij denkt dat echt zijn en hij omringt zich ook met loyalisten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Dus nu heeft Trump blauwe contactlenzen? wat een BNW in dit topic. Conspiracy na conspiracy hier.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Iemand heeft Trump gezegd dat hij met blauwe contactlenzen betrouwbaarder overkomt? « Vertrouw mij op mijn blauwe ogen » en « Blue eyes don’t lie », of zo? ( ik kijk nu pas naar stukjes.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |