Die poll had ook bijna op Stormfront gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:02 schreef speknek het volgende:
Duidelijk. Kijk niet naar lying CNN.
[ afbeelding ]
[..]
Alstu
[ afbeelding ]
Trump is voor veel kiezers juist aantrekkelijk omdat hij oncoachbaar is en schijt heeft aan campagneteams, uit het hoofd geleerde mantra's van commanicatiedeskundigen, adviseurs, potentiële persvoorlichters en wat al niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Hij doet het heel goed voor iemand die eigenlijk al in de gevangenis had moeten zitten. Al die vertragingen in meerdere rechtzaken hebben hem enorm geholpen.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:44 schreef Toby56 het volgende:
Met andere woorden: ook al lult hij chronisch uit zijn nek en is hij een omhooggevallen bluffer, leugenaar en crimineel... statistisch gezien doet hij het zo slecht nog niet.
Bijzonder he, mijn popup van upday vanochtendquote:Op woensdag 11 september 2024 09:24 schreef V. het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoe RTL Nieuws het debat weet samen te vatten als: Harris wist Trump op te fokken, maar Trump wist wel punten te scoren op immigratie en de economie.
HOE DAN???
Wat volg je dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Bijzonder he, mijn popup van upday vanochtend
"Breaking: Trump benoemt zichzelf tot winnaar na verhit debat"
Het is net alsof Nederlandse media geen haar beter zijn dan Amerikaanse.
Volkskrant heeft wel een goed verslag en passende duiding:quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook een beetje waar je kijkt. RTL is wat rechtser georiënteerd.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, MSN heeft een nieuw verdienmodel. Een aantal zoekmachines leiden je tegenwoordig naar MSN die dan een nieuwsartikel van een ander verpakt op MSN. Bovenin staat dat het van "wel.nl" is, waar ik niet eerder van gehoord heb.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:04 schreef Ulx het volgende:
Harris maakt gehakt van Trump
Da's dan op MSN.
Dit gaat over doden, beetje respect kan je wel hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu vinden ze harde grappen plots niet zo leuk meer in MAGA-land.
[ x ]
Echt bedroevend slecht.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij hoeft zich helemaal niet te verdedigen tegen randoms op het internet. Kiest hij helemaal zelf voor als hij dat doet.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef Mike het volgende:
Ik vroeg me gisteren af waarom Raymond Mens altijd zo coulant is voor Trump in zijn analyses, maar nu ik vanmorgen z'n Twitter-feed gezien heb, denk ik dat het gewoon lijfsbehoud is. Wat een eindeloze stroom aan wappies reageren er daar onder zijn posts. Je zult je toch maar continu moeten verdedigen tegenover tientallen epicbeardmans, dat is ook geen doen.
Ik zag in de betting markets dat Trumps kansen op een overwinning 4% gezakt zijn na dit debat. Het is nu weer 50-50 met Harris.
Ik keek hier:quote:Op woensdag 11 september 2024 10:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het ging van iets meer dan 50% kans voor Trump naar iets minder dan 50% kans voor Trump waar ik kijk?! Een aggregatie van wedkantoren:
https://www.oddschecker.c(...)tial-election/winner
Ah dat is een ongereguleerde cryptomarkt. Vermoedelijk trekken ze daar een wat ander publiek waarmee odds net wat anders opschuiven.quote:
Trump is voor hooligans en anarchisten aantrekkelijk omdat hij dezelfde ongefundeerde onzin uitkraamt als zij en ja, dat zullen "veel" zijn als je tot 1-2-veel telt. De anti-establishment kaart is verschoven van het alternatief tot iemand die zelf ook met het blik bier in de hekken gaat hangen.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Trump is voor veel kiezers juist aantrekkelijk omdat hij oncoachbaar is en schijt heeft aan campagneteams, uit het hoofd geleerde mantra's van commanicatiedeskundigen, adviseurs, potentiële persvoorlichters en wat al niet.
Hij is inmiddels 9 jaar een prominente, vaak zelfs overheersende, factor in de Amerikaanse politiek. Wat de één ziet als "vol in het eigen mes lopen" beschouwt de ander als "authentiek" en dat is blijkbaar al 9 jaar voor 45 tot 50% van de stemgerechtigde Amerikanen iets positiefs. En de Republikeinse partij zit ook al jaren in zijn zak. Ook al loopt hij de ene rechtszaak na de andere af.
Met andere woorden: ook al lult hij chronisch uit zijn nek en is hij een omhooggevallen bluffer, leugenaar en crimineel... statistisch gezien doet hij het zo slecht nog niet.
Ik hoop vurig dat Harris de "You would be in jail" van Trump in een eventueel volgend debat nog vol in z'n smoel backfired.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:49 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Hij doet het heel goed voor iemand die eigenlijk al in de gevangenis had moeten zitten. Al die vertragingen in meerdere rechtzaken hebben hem enorm geholpen.
Hopelijk speelt Harris het wat beter uit dan alle spindoctors op het internet.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat Harris de "You would be in jail" van Trump in een eventueel volgend debat nog vol in z'n smoel backfired.
Het blijft gewoon een toss-up race. Voor Harris eigenlijk wel cruciaal om Pennsylvania binnen te halen en wellicht eens North Carolina wat een steeds blauwere staat is, maar waar in de presidentsverkiezingen het nog niet heel erg lukt om overtuigend te winnen. Goed, het lukte Obama in 2008, maar dat was voor Amerikaanse begrippen ook wel een redelijke oorwassing.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef Mike het volgende:
Ik vroeg me gisteren af waarom Raymond Mens altijd zo coulant is voor Trump in zijn analyses, maar nu ik vanmorgen z'n Twitter-feed gezien heb, denk ik dat het gewoon lijfsbehoud is. Wat een eindeloze stroom aan wappies reageren er daar onder zijn posts. Je zult je toch maar continu moeten verdedigen tegenover tientallen epicbeardmans, dat is ook geen doen.
Ik zag in de betting markets dat Trumps kansen op een overwinning 4% gezakt zijn na dit debat. Het is nu weer 50-50 met Harris.
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Harris het wat beter uit dan alle spindoctors op het internet.
Die gast is toch een lopende politieke LGQBTQI+ activist journalist? Tja dan ben je wel al aardig biased als het om Trump gaat. Dat zijn de tegenpolen van alphamannen zoals Trump.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef Mike het volgende:
Harris moet gewoon de reclassering bedanken dat ze Trump toestemming gaven om naar het debat te gaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat Harris de "You would be in jail" van Trump in een eventueel volgend debat nog vol in z'n smoel backfired.
Ja, alles draait om Pennsylvania. Als je als Democraat die staat binnenhaalt, dan weet je vrijwel zeker dat je de belangrijke staten in de Midwest ook meekrijgt en dan heb je gewonnen. Haal je 'm als Republikein binnen, dan snij je de weg naar een overwinning voor de Democraten door. Er zijn scenario's te bedenken waarbij een verlies in Penssylvania niet beslissend is, maar de kansen op die scenario's zijn erg klein.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een toss-up race. Voor Harris eigenlijk wel cruciaal om Pennsylvania binnen te halen en wellicht eens North Carolina wat een steeds blauwere staat is, maar waar in de presidentsverkiezingen het nog niet heel erg lukt om overtuigend te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |