abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214949610
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:33 schreef epicbeardman het volgende:
alphamannen zoals Trump.
Oh ja, alphamannen. Joehoe!

twitter
  woensdag 11 september 2024 @ 10:36:59 #252
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214949620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:34 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, alles draait om Pennsylvania. Als je als Democraat die staat binnenhaalt, dan weet je vrijwel zeker dat je de belangrijke staten in de Midwest ook meekrijgt en dan heb je gewonnen. Haal je 'm als Republikein binnen, dan snij je de weg naar een overwinning voor de Democraten door. Er zijn scenario's te bedenken waarbij een verlies in Penssylvania niet beslissend is, maar de kansen op die scenario's zijn erg klein.
Het lijkt me voor een Amerikaan in pakweg New York, Alaska, Kentucky of California echt frustrerend om telkens te moeten constateren dat je daar als stemmer voor geen enkele kandidaat interessant bent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214949628
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hoefde maar 10 seconden te zien van debat en daaruit al kunnen concluderen dat Trump "bigly" heeft gewonnen.
Inderdaad. Toen Trump het initiatief nam om de hand van Harris te schudden en zich aan haar voorstelde zodat zij zijn naam niet verkeerd zou uitspreken had alpha male Trump zijn tegenstander al op de rug gelegd. Hulde aan Donold.
  Moderator woensdag 11 september 2024 @ 10:38:52 #254
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_214949632
quote:

[..]
Die gast is toch een lopende politieke LGQBTQI+ activist journalist? Tja dan ben je wel al aardig biased als het om Trump gaat. Dat zijn de tegenpolen van alphamannen zoals Trump.
Nee, het is juist iemand die Trump met fluwelen handschoenen aanpakt en kritisch is op de Democraten om maar vooral de schijn te wekken dat hij objectief is en geen kant kiest. Hij lijkt vooral bang te zijn een bepaalde groep voor het hoofd te stoten. Als 'objectieve' Amerikadeskundige kan hij dan zowel aanschuiven bij Vandaag Inside als bij Jeroen Pauw.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_214949633
quote:

[..]
Die gast is toch een lopende politieke LGQBTQI+ activist journalist? Tja dan ben je wel al aardig biased als het om Trump gaat. Dat zijn de tegenpolen van alphamannen zoals Trump.
Ik vermoed dat een 'echte' alphaman diep gekwetst zou zijn als hij zou worden vergeleken met zo'n huilerige jammerende en slechte verliezer (2020) als Trump.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214949639
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:00 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]

Onderzoek liet eerder zien dat dit voor hele grote verschuivingen kan gaan zorgen...

Kamala Harris landslide overwinning confirmed? Zelfs North Carolina staat blue volgens sommige polls :')
Het blijft natuurlijk een beetje gek dat zo'n artiest zo'n invloed heeft, maar het statement zit ook verdomd slim in elkaar door te benoemen dat het een weloverwogen keuze is nav eigen onderzoek. Dat haalt meteen een eventuele angel uit de Republikeinse reactie dat ze niet weet waar ze over praat. :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214949665
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Briljant. Moet je die blik van Trump zien (rond 2:00) als hem wordt verteld dat zijn gelul over huisdieren die op worden gepeuzeld dikke onzin is. 'I've seen it on television', is vervolgens peak Trump en in zekere zin ook peak Amerika.
Haar non-verbale reactie is echt heel goed, zo van "bingo, laat die oude gek maar happen" _O-
  woensdag 11 september 2024 @ 10:43:59 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214949669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het blijft natuurlijk een beetje gek dat zo'n artiest zo'n invloed heeft, maar het statement zit ook verdomd slim in elkaar door te benoemen dat het een weloverwogen keuze is nav eigen onderzoek. Dat haalt meteen een eventuele angel uit de Republikeinse reactie dat ze niet weet waar ze over praat. :P
Welke invloed zou groter zijn, de steunbetuiging van deze ene of de hele stoet aan artiesten die het Trump inmiddels publiekelijk verboden heeft om hun muziek te gebruiken?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214949695
Ik vond Harris erg veel afgekeken hebben van Obama.
De manier waarop ze sprak, haar gestures, mimiek soms ook.

Meer mensen die dit opvalt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214949737
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:40 schreef speknek het volgende:

[..]
[ x ]
Abort your child after birth.
pi_214949750
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:47 schreef capricia het volgende:

had ze niet een aantal adviseurs uit zijn team overgenomen?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214949757
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:47 schreef capricia het volgende:

Gewoon mediatraining.
pi_214949758
Is het een risico dat bij verlies van Trump er een kleine burgeroorlog uitbreekt als hij deze zou aanmoedigen?

Met alle onzin en idiotry van hem blijven mensen hem steunen en verdedigen. Zo fanatiek dat het bijna religieus lijkt. Is dat gevaarlijk in een land waarin burgers zoveel wapens tot hun beschikking hebben?

Tot niet zo lang geleden zou ik mezelf voor gek verklaren dat ik überhaupt deze vraag heb. Maar dat er iemand als Trump echt reëele kans heeft op een tweede termijn tegen een in ieder geval capable democratische tegenstander is ook absurd.
pi_214949760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:52 schreef Sabata het volgende:

[..]
had ze niet een aantal adviseurs uit zijn team overgenomen?
Dat zou wel het eea kunnen verklaren. Ze kwam soms over als de vrouwelijke versie van Obama.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214949763
twitter

Geen mediatraining.
  woensdag 11 september 2024 @ 10:55:40 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_214949785
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 september 2024 @ 10:57:08 #267
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214949818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:53 schreef papert het volgende:
Is het een risico dat bij verlies van Trump er een kleine burgeroorlog uitbreekt als hij deze zou aanmoedigen?

Met alle onzin en idiotry van hem blijven mensen hem steunen en verdedigen. Zo fanatiek dat het bijna religieus lijkt. Is dat gevaarlijk in een land waarin burgers zoveel wapens tot hun beschikking hebben?

Tot niet zo lang geleden zou ik mezelf voor gek verklaren dat ik überhaupt deze vraag heb. Maar dat er iemand als Trump echt reëele kans heeft op een tweede termijn tegen een in ieder geval capable democratische tegenstander is ook absurd.
Maak me ook zorgen dat als hij wint, wie na zijn termijn kandidaat voor de republikeinen gaat worden. Weer iemand die bizar veel geld en macht heeft, zoals Elon Musk of een telg uit de Trump familie?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214949820
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:34 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, alles draait om Pennsylvania. Als je als Democraat die staat binnenhaalt, dan weet je vrijwel zeker dat je de belangrijke staten in de Midwest ook meekrijgt en dan heb je gewonnen. Haal je 'm als Republikein binnen, dan snij je de weg naar een overwinning voor de Democraten door. Er zijn scenario's te bedenken waarbij een verlies in Penssylvania niet beslissend is, maar de kansen op die scenario's zijn erg klein.
Ja de meeste voorspelmodellen hebben zo'n mooi lintje, zoals b.v. die van FivethirtyEight:
https://projects.fivethirtyeight.com/2024-election-forecast/

Ik acht scenario's als Pennsylvania nipt verliezen en b.v. Nevada en North Carolina of Georgia binnenhalen ook niet ondenkbaar. De economist had een stukje over de verschuiving in het electoraat in NC waar de komst van jonge stedelijke Democraten enerzijds weer wordt uitgebalanceerd met b.v. meer Republikeins stemmende pensionado's.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214949841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Welke invloed zou groter zijn, de steunbetuiging van deze ene of de hele stoet aan artiesten die het Trump inmiddels publiekelijk verboden heeft om hun muziek te gebruiken?
Zonder twijfel die van Taylor Swift
  woensdag 11 september 2024 @ 10:58:43 #270
438527 MissButterflyy
pi_214949852
Raar ook dat er waarschijnlijk geen debat meer gaat komen. Waarom niet nog vlak voor de verkiezingen? Het duurt nog best lang tot dan.
pi_214949880
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maak me ook zorgen dat als hij wint, wie na zijn termijn kandidaat voor de republikeinen gaat worden. Weer iemand die bizar veel geld en macht heeft, zoals Elon Musk of een telg uit de Trump familie?
Trump gaat het over vier jaar weer proberen. Waarom niet?
pi_214949887

[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-09-2024 11:01:12 (niet goed gelezen) ]
pi_214949911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 11:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Stuk lastiger vanuit de cel.
Zijn achterban wordt daar toch juist enthousiast van?
pi_214950005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:53 schreef papert het volgende:
Waarom? De support voor Trump is flink geslonken ipv gegroeid.
  woensdag 11 september 2024 @ 11:10:47 #275
438527 MissButterflyy
pi_214950015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 11:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump gaat het over vier jaar weer proberen. Waarom niet?
Hij wordt ook ouder en takelt af. Acht de kans niet zo groot over 4 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')