quote:
Dit gaat wel in z'n hoofd zitten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Heb het allemaal een beetje terug gekeken en dit was toch wel het omslagpunt. Hierna zat Trump op de kast en kwam er vrijwel alleen nog maar zinzaagsel uit naast alle leugens...
Well done, Harris
Zo licht gewond raken dat het bijna fake zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is het een leugen van Harris dat de rallies van Trump saai zijn! Lijkt me toch vrij spannend als er de kans is dat je overhoop wordt geschoten door een van je eigen partijgenoten.
Vertel dat die brandweerman.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo licht gewond raken dat het bijna fake zou kunnen zijn.
Je zag Harris zichtbaar genieten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Briljant. Moet je die blik van Trump zien (rond 2:00) als hem wordt verteld dat zijn gelul over huisdieren die op worden gepeuzeld dikke onzin is. 'I've seen it on television', is vervolgens peak Trump en in zekere zin ook peak Amerika.
Hij verzorgde wat brainfarts over het eten van huisdieren en dan heeft hij over immigratie gesproken.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:24 schreef V. het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoe RTL Nieuws het debat weet samen te vatten als: Harris wist Trump op te fokken, maar Trump wist wel punten te scoren op immigratie en de economie.
HOE DAN???
Een oude hond leer je geen nieuwe kunstjes meer.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Hoe kun je de crazy cat lady's beter terugwinnen dan ze vertellen dat immigranten hun katten gana opeten?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat van dat eten van katten was daags trending op Twitter enzo. Waar komt dat nou eigenlijk helemaal vandaan? Het lijkt wel alsof ze geen ideeen meer hebben in de outrage machine en zich bedachten dat normale mensen huisdieren wel sympathiek vinden ofzo…
In tegenstelling tot voorgaande Republikeinse kandidaten die daar niet in geloofden, gelooft hij daadwerkelijk alle debiele shit die de Republikeinse outrage machine propageert. Wat het meteen ook zijn superwapen en achilleshiel maakt. Maar om je vraag te beantwoorden, ja hij is bijna niet coachbaar denk ik, zeker niet op dingen die hij denkt dat echt zijn en hij omringt zich ook met loyalisten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Harris had zich hier heel duidelijk op voorbereid - en voor laten bereiden. Maar Trump liep weer eens (en niet voor het eerst) vol in zijn eigen mes. Zit daar nu geen campagneteam omheen, of is Trump echt oncoachbaar?
Dus nu heeft Trump blauwe contactlenzen? wat een BNW in dit topic. Conspiracy na conspiracy hier.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Iemand heeft Trump gezegd dat hij met blauwe contactlenzen betrouwbaarder overkomt? « Vertrouw mij op mijn blauwe ogen » en « Blue eyes don’t lie », of zo? ( ik kijk nu pas naar stukjes.)
Die poll had ook bijna op Stormfront gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:02 schreef speknek het volgende:
Duidelijk. Kijk niet naar lying CNN.
[ afbeelding ]
[..]
Alstu
[ afbeelding ]
Trump is voor veel kiezers juist aantrekkelijk omdat hij oncoachbaar is en schijt heeft aan campagneteams, uit het hoofd geleerde mantra's van commanicatiedeskundigen, adviseurs, potentiële persvoorlichters en wat al niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:25 schreef Janneke141 het volgende:
Hij doet het heel goed voor iemand die eigenlijk al in de gevangenis had moeten zitten. Al die vertragingen in meerdere rechtzaken hebben hem enorm geholpen.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:44 schreef Toby56 het volgende:
Met andere woorden: ook al lult hij chronisch uit zijn nek en is hij een omhooggevallen bluffer, leugenaar en crimineel... statistisch gezien doet hij het zo slecht nog niet.
Bijzonder he, mijn popup van upday vanochtendquote:Op woensdag 11 september 2024 09:24 schreef V. het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoe RTL Nieuws het debat weet samen te vatten als: Harris wist Trump op te fokken, maar Trump wist wel punten te scoren op immigratie en de economie.
HOE DAN???
Wat volg je dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Bijzonder he, mijn popup van upday vanochtend
"Breaking: Trump benoemt zichzelf tot winnaar na verhit debat"
Het is net alsof Nederlandse media geen haar beter zijn dan Amerikaanse.
Volkskrant heeft wel een goed verslag en passende duiding:quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook een beetje waar je kijkt. RTL is wat rechtser georiënteerd.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, MSN heeft een nieuw verdienmodel. Een aantal zoekmachines leiden je tegenwoordig naar MSN die dan een nieuwsartikel van een ander verpakt op MSN. Bovenin staat dat het van "wel.nl" is, waar ik niet eerder van gehoord heb.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:04 schreef Ulx het volgende:
Harris maakt gehakt van Trump
Da's dan op MSN.
Dit gaat over doden, beetje respect kan je wel hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu vinden ze harde grappen plots niet zo leuk meer in MAGA-land.
[ x ]
Echt bedroevend slecht.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij hoeft zich helemaal niet te verdedigen tegen randoms op het internet. Kiest hij helemaal zelf voor als hij dat doet.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef Mike het volgende:
Ik vroeg me gisteren af waarom Raymond Mens altijd zo coulant is voor Trump in zijn analyses, maar nu ik vanmorgen z'n Twitter-feed gezien heb, denk ik dat het gewoon lijfsbehoud is. Wat een eindeloze stroom aan wappies reageren er daar onder zijn posts. Je zult je toch maar continu moeten verdedigen tegenover tientallen epicbeardmans, dat is ook geen doen.
Ik zag in de betting markets dat Trumps kansen op een overwinning 4% gezakt zijn na dit debat. Het is nu weer 50-50 met Harris.
Ik keek hier:quote:Op woensdag 11 september 2024 10:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het ging van iets meer dan 50% kans voor Trump naar iets minder dan 50% kans voor Trump waar ik kijk?! Een aggregatie van wedkantoren:
https://www.oddschecker.c(...)tial-election/winner
Ah dat is een ongereguleerde cryptomarkt. Vermoedelijk trekken ze daar een wat ander publiek waarmee odds net wat anders opschuiven.quote:
Trump is voor hooligans en anarchisten aantrekkelijk omdat hij dezelfde ongefundeerde onzin uitkraamt als zij en ja, dat zullen "veel" zijn als je tot 1-2-veel telt. De anti-establishment kaart is verschoven van het alternatief tot iemand die zelf ook met het blik bier in de hekken gaat hangen.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Trump is voor veel kiezers juist aantrekkelijk omdat hij oncoachbaar is en schijt heeft aan campagneteams, uit het hoofd geleerde mantra's van commanicatiedeskundigen, adviseurs, potentiële persvoorlichters en wat al niet.
Hij is inmiddels 9 jaar een prominente, vaak zelfs overheersende, factor in de Amerikaanse politiek. Wat de één ziet als "vol in het eigen mes lopen" beschouwt de ander als "authentiek" en dat is blijkbaar al 9 jaar voor 45 tot 50% van de stemgerechtigde Amerikanen iets positiefs. En de Republikeinse partij zit ook al jaren in zijn zak. Ook al loopt hij de ene rechtszaak na de andere af.
Met andere woorden: ook al lult hij chronisch uit zijn nek en is hij een omhooggevallen bluffer, leugenaar en crimineel... statistisch gezien doet hij het zo slecht nog niet.
Ik hoop vurig dat Harris de "You would be in jail" van Trump in een eventueel volgend debat nog vol in z'n smoel backfired.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:49 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Hij doet het heel goed voor iemand die eigenlijk al in de gevangenis had moeten zitten. Al die vertragingen in meerdere rechtzaken hebben hem enorm geholpen.
Hopelijk speelt Harris het wat beter uit dan alle spindoctors op het internet.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat Harris de "You would be in jail" van Trump in een eventueel volgend debat nog vol in z'n smoel backfired.
Het blijft gewoon een toss-up race. Voor Harris eigenlijk wel cruciaal om Pennsylvania binnen te halen en wellicht eens North Carolina wat een steeds blauwere staat is, maar waar in de presidentsverkiezingen het nog niet heel erg lukt om overtuigend te winnen. Goed, het lukte Obama in 2008, maar dat was voor Amerikaanse begrippen ook wel een redelijke oorwassing.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef Mike het volgende:
Ik vroeg me gisteren af waarom Raymond Mens altijd zo coulant is voor Trump in zijn analyses, maar nu ik vanmorgen z'n Twitter-feed gezien heb, denk ik dat het gewoon lijfsbehoud is. Wat een eindeloze stroom aan wappies reageren er daar onder zijn posts. Je zult je toch maar continu moeten verdedigen tegenover tientallen epicbeardmans, dat is ook geen doen.
Ik zag in de betting markets dat Trumps kansen op een overwinning 4% gezakt zijn na dit debat. Het is nu weer 50-50 met Harris.
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Harris het wat beter uit dan alle spindoctors op het internet.
Die gast is toch een lopende politieke LGQBTQI+ activist journalist? Tja dan ben je wel al aardig biased als het om Trump gaat. Dat zijn de tegenpolen van alphamannen zoals Trump.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef Mike het volgende:
Harris moet gewoon de reclassering bedanken dat ze Trump toestemming gaven om naar het debat te gaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat Harris de "You would be in jail" van Trump in een eventueel volgend debat nog vol in z'n smoel backfired.
Ja, alles draait om Pennsylvania. Als je als Democraat die staat binnenhaalt, dan weet je vrijwel zeker dat je de belangrijke staten in de Midwest ook meekrijgt en dan heb je gewonnen. Haal je 'm als Republikein binnen, dan snij je de weg naar een overwinning voor de Democraten door. Er zijn scenario's te bedenken waarbij een verlies in Penssylvania niet beslissend is, maar de kansen op die scenario's zijn erg klein.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een toss-up race. Voor Harris eigenlijk wel cruciaal om Pennsylvania binnen te halen en wellicht eens North Carolina wat een steeds blauwere staat is, maar waar in de presidentsverkiezingen het nog niet heel erg lukt om overtuigend te winnen.
Het lijkt me voor een Amerikaan in pakweg New York, Alaska, Kentucky of California echt frustrerend om telkens te moeten constateren dat je daar als stemmer voor geen enkele kandidaat interessant bent.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, alles draait om Pennsylvania. Als je als Democraat die staat binnenhaalt, dan weet je vrijwel zeker dat je de belangrijke staten in de Midwest ook meekrijgt en dan heb je gewonnen. Haal je 'm als Republikein binnen, dan snij je de weg naar een overwinning voor de Democraten door. Er zijn scenario's te bedenken waarbij een verlies in Penssylvania niet beslissend is, maar de kansen op die scenario's zijn erg klein.
Inderdaad. Toen Trump het initiatief nam om de hand van Harris te schudden en zich aan haar voorstelde zodat zij zijn naam niet verkeerd zou uitspreken had alpha male Trump zijn tegenstander al op de rug gelegd. Hulde aan Donold.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoefde maar 10 seconden te zien van debat en daaruit al kunnen concluderen dat Trump "bigly" heeft gewonnen.
Nee, het is juist iemand die Trump met fluwelen handschoenen aanpakt en kritisch is op de Democraten om maar vooral de schijn te wekken dat hij objectief is en geen kant kiest. Hij lijkt vooral bang te zijn een bepaalde groep voor het hoofd te stoten. Als 'objectieve' Amerikadeskundige kan hij dan zowel aanschuiven bij Vandaag Inside als bij Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die gast is toch een lopende politieke LGQBTQI+ activist journalist? Tja dan ben je wel al aardig biased als het om Trump gaat. Dat zijn de tegenpolen van alphamannen zoals Trump.
Ik vermoed dat een 'echte' alphaman diep gekwetst zou zijn als hij zou worden vergeleken met zo'n huilerige jammerende en slechte verliezer (2020) als Trump.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die gast is toch een lopende politieke LGQBTQI+ activist journalist? Tja dan ben je wel al aardig biased als het om Trump gaat. Dat zijn de tegenpolen van alphamannen zoals Trump.
Het blijft natuurlijk een beetje gek dat zo'n artiest zo'n invloed heeft, maar het statement zit ook verdomd slim in elkaar door te benoemen dat het een weloverwogen keuze is nav eigen onderzoek. Dat haalt meteen een eventuele angel uit de Republikeinse reactie dat ze niet weet waar ze over praat.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:00 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Onderzoek liet eerder zien dat dit voor hele grote verschuivingen kan gaan zorgen...
Kamala Harris landslide overwinning confirmed? Zelfs North Carolina staat blue volgens sommige polls
Haar non-verbale reactie is echt heel goed, zo van "bingo, laat die oude gek maar happen"quote:Op woensdag 11 september 2024 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Briljant. Moet je die blik van Trump zien (rond 2:00) als hem wordt verteld dat zijn gelul over huisdieren die op worden gepeuzeld dikke onzin is. 'I've seen it on television', is vervolgens peak Trump en in zekere zin ook peak Amerika.
Welke invloed zou groter zijn, de steunbetuiging van deze ene of de hele stoet aan artiesten die het Trump inmiddels publiekelijk verboden heeft om hun muziek te gebruiken?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een beetje gek dat zo'n artiest zo'n invloed heeft, maar het statement zit ook verdomd slim in elkaar door te benoemen dat het een weloverwogen keuze is nav eigen onderzoek. Dat haalt meteen een eventuele angel uit de Republikeinse reactie dat ze niet weet waar ze over praat.
had ze niet een aantal adviseurs uit zijn team overgenomen?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:47 schreef capricia het volgende:
Ik vond Harris erg veel afgekeken hebben van Obama.
De manier waarop ze sprak, haar gestures, mimiek soms ook.
Meer mensen die dit opvalt?
Gewoon mediatraining.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:47 schreef capricia het volgende:
Dat zou wel het eea kunnen verklaren. Ze kwam soms over als de vrouwelijke versie van Obama.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
had ze niet een aantal adviseurs uit zijn team overgenomen?
Maak me ook zorgen dat als hij wint, wie na zijn termijn kandidaat voor de republikeinen gaat worden. Weer iemand die bizar veel geld en macht heeft, zoals Elon Musk of een telg uit de Trump familie?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:53 schreef papert het volgende:
Is het een risico dat bij verlies van Trump er een kleine burgeroorlog uitbreekt als hij deze zou aanmoedigen?
Met alle onzin en idiotry van hem blijven mensen hem steunen en verdedigen. Zo fanatiek dat het bijna religieus lijkt. Is dat gevaarlijk in een land waarin burgers zoveel wapens tot hun beschikking hebben?
Tot niet zo lang geleden zou ik mezelf voor gek verklaren dat ik überhaupt deze vraag heb. Maar dat er iemand als Trump echt reëele kans heeft op een tweede termijn tegen een in ieder geval capable democratische tegenstander is ook absurd.
Ja de meeste voorspelmodellen hebben zo'n mooi lintje, zoals b.v. die van FivethirtyEight:quote:Op woensdag 11 september 2024 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, alles draait om Pennsylvania. Als je als Democraat die staat binnenhaalt, dan weet je vrijwel zeker dat je de belangrijke staten in de Midwest ook meekrijgt en dan heb je gewonnen. Haal je 'm als Republikein binnen, dan snij je de weg naar een overwinning voor de Democraten door. Er zijn scenario's te bedenken waarbij een verlies in Penssylvania niet beslissend is, maar de kansen op die scenario's zijn erg klein.
Zonder twijfel die van Taylor Swiftquote:Op woensdag 11 september 2024 10:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welke invloed zou groter zijn, de steunbetuiging van deze ene of de hele stoet aan artiesten die het Trump inmiddels publiekelijk verboden heeft om hun muziek te gebruiken?
Trump gaat het over vier jaar weer proberen. Waarom niet?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maak me ook zorgen dat als hij wint, wie na zijn termijn kandidaat voor de republikeinen gaat worden. Weer iemand die bizar veel geld en macht heeft, zoals Elon Musk of een telg uit de Trump familie?
Zijn achterban wordt daar toch juist enthousiast van?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Stuk lastiger vanuit de cel.
Waarom? De support voor Trump is flink geslonken ipv gegroeid.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:53 schreef papert het volgende:
Is het een risico dat bij verlies van Trump er een kleine burgeroorlog uitbreekt als hij deze zou aanmoedigen?
Hij wordt ook ouder en takelt af. Acht de kans niet zo groot over 4 jaar.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump gaat het over vier jaar weer proberen. Waarom niet?
Je zou zeggen dat republikeinen in een perfecte positie zitten als ze een niet maga kandidaat kunnen kiezen.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maak me ook zorgen dat als hij wint, wie na zijn termijn kandidaat voor de republikeinen gaat worden. Weer iemand die bizar veel geld en macht heeft, zoals Elon Musk of een telg uit de Trump familie?
Ik heb niet gekeken maar dat zou mij totaal niet verbazen, sowieso zijn ze goed bevriend en zal Obama ongetwijfeld zijn gedachtes hebben gedeeld hoe met Trump om te gaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:47 schreef capricia het volgende:
Eigenlijk triest dat je op zo’n manier de verkiezingen moet proberen te winnen.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:19 schreef Hexagon het volgende:
Maar het is wel duidelijk hoe Harris dit verder moet doen. Proberen steeds persoonlijke aanvallen van Trump uit te lokken.
De Republikeinen zitten wat dat betreft al decennia in een spagaat waar hun primary kiezers veel radicaler zijn dan de gemiddelde Amerikaan. Omgekeerd zie je juist bij de Democraten dat daar centristen meer vertegenwoordigd zijn dan de linksere kant van de partij.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat republikeinen in een perfecte positie zitten als ze een niet maga kandidaat kunnen kiezen.
Nomineer een Nikki Haley ofzo en je zit gebakken?
Maar ze zullen ongetwijfeld voor een nieuwe MAGA gek gaan.
Nog meer dan 40 procent van de mensen support iemand die crimineel is, liegt en echt hele rare dingen zegt. Las in analyses ook dat dit niet perse support voor Trump is, maar voor het instorten van het systeem wat deze mensen al zo lang teleurstelde. Ik vind dat best angstaanjagend. Maar vindt het wel fijn dat jij (die de Amerikaanse politiek vast beter volgt) dit anders ziet. Het was een vraag van mij, en zeker geen mening.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom? De support voor Trump is flink geslonken ipv gegroeid.
De timing zullen ze onderling besproken hebben, want het campagneteam had gelijk de vriendschapsbandjes klaarliggen. Voordeel van de endorsement direct na het debat is dat Harris in de odds en peilingen waarschijnlijk zal stijgen en het altijd een beetje vaag zal blijven wat het aandeel daarin is van het debat en de endorsement.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Taylor had beter nog een paar dagen kunnen wachten. Dan was het nieuws beter gespreid.
Cruyff: Soms kun je de wedstrijd winnen door ervoor te zorgen dat je tegenstander hem verliestquote:Op woensdag 11 september 2024 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eigenlijk triest dat je op zo’n manier de verkiezingen moet proberen te winnen.
Waar is de inhoud?
Afgezien van de vermakelijke stukjes is de afsluitende opmerking over hoe Trump een vreselijk laffe hond is die nergens verantwoordelijkheid voor neemt en altijd anderen onder de bus gooit ook wel mijn grootste aversie jegens de man. Maar goed, de man is natuurlijk ook wel de wandelende definitie van de term nepo baby.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:15 schreef AnneX het volgende:
En 20 minuten Jon Cooper aansluitend.
Waarschuwing: érg Amerikaans.
Is een "concept of a plan" niet genoeg dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
...Eigenlijk triest dat je op zo’n manier de verkiezingen moet proberen te winnen.
Waar is de inhoud?
Trump wil niet nog een keer compleet en diep vernederd worden denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Raar ook dat er waarschijnlijk geen debat meer gaat komen. Waarom niet nog vlak voor de verkiezingen? Het duurt nog best lang tot dan.
de tering hee, de hoeveelheid domme stront die er uit de bek van die seniele ouwe gek komt is echt bizar.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ik beperk mij wel tot fragmenten en analyses, geen tijd en zin om het hele debat terug te kijken. Bovendien trek ik het niet om zo lang naar dat achterlijke gezwets van die Trump te luisteren.
Zijn domheid en beperkte woordenschat werkt oprecht irritatie op.
In het RTL Nieuws vertelden ze dat Harris Trump weer had uitgedaagd en hij ja had gezegdquote:Op woensdag 11 september 2024 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Raar ook dat er waarschijnlijk geen debat meer gaat komen. Waarom niet nog vlak voor de verkiezingen? Het duurt nog best lang tot dan.
Voor zijn doen vond ik hem verbazend coherent.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ik beperk mij wel tot fragmenten en analyses, geen tijd en zin om het hele debat terug te kijken. Bovendien trek ik het niet om zo lang naar dat achterlijke gezwets van die Trump te luisteren.
Zijn domheid en beperkte woordenschat werkt oprecht irritatie op.
Ik denk dat ze zich ook zo wil presenteren.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou wel het eea kunnen verklaren. Ze kwam soms over als de vrouwelijke versie van Obama.
Mooi, hier geef je precies aan hoe zogenaamd je begaan bent met politiek. Ziet 10 seconden en dan denk je daaruit te kunnen concluderen dat Trump flink heeft gewonnen.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus nu heeft Trump blauwe contactlenzen? wat een BNW in dit topic. Conspiracy na conspiracy hier.
PS.
Hoefde maar 10 seconden te zien van debat en daaruit al kunnen concluderen dat Trump "bigly" heeft gewonnen.
Of Miller, moet er meteen van rillen.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |