SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Oh, die zijn waarschijnlijk nog van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*vindt allemaal chocoladeeieren op verschillende plekken.
kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die zijn waarschijnlijk nog van vorig jaar.
Ik heb net gewoon rauwe kippeneieren verstopt die nog over waren.
Ik denk geen kuikentjes, daar is het nog net niet warm genoeg voor.quote:
zo dan da's best lang voordat het opvielquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
Het was @:Troel !
ESF / [SLOWCHAT] #2386 Optellen
40 delen, en we hebben niet meer drie topics per dag. Dus jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan da's best lang voordat het opviel
16 mei dus , dikke 3 maandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
40 delen, en we hebben niet meer drie topics per dag. Dus ja
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
Wel een beetje geholpen doordat het in een spoiler zat, denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan da's best lang voordat het opviel
Wat stom dat mensen de OP gaan aanpassen!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:50 schreef H_T het volgende:
Wanneer is Doezepwa Utopia veranderd in Doezepwa Distopia?
Hahah, ja, daar sprak men toen over, dus dat heb ik aangepastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
Jamaar, jamaar, het was volgens mij niet eens mijn idee om dat te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat stom dat mensen de OP gaan aanpassen!!
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, het was volgens mij niet eens mijn idee om dat te doen
Maar heel eerlijk, ik weet niet meer precies waar en wanneer en wat eraan vooraf ging. Lang geleden.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de diskwalificatie van Joostquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, het was volgens mij niet eens mijn idee om dat te doen
Maar heel eerlijk, ik weet niet meer precies waar en wanneer en wat eraan vooraf ging. Lang geleden.
Goede reis en veel plezier!quote:
Bravo!quote:
Edinburgh. Op een dinsdag. Je moest per concert in een wachtrij dus ik dacht ik kies voor niet Manchester en niet weekend. En toen had ik plek 453 in de wachtrij. Maar het was behoorlijk insane. De website zelf had een wachtrij. Daarna kwam je in een wachtruimte. En dan om 10 uur in de wachtrij voor kaartjes.quote:
Jaa hartslag van 180. Kaartje kostte ook 180 trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:40 schreef BillDauterive het volgende:
Plek 453. Als je dat ziet, dan begint de stress toe te slaan, want dan weet je dat het eigenlijk wel gaat lukken, zolang je geen foutmeldingen hebt. Fijn dat je geen foutmeldingen had
Ga je alvast de locatie keuren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
We gaan morgen langs Basel in Zwitserland
Nog gelukt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
@:egeltje1985, ik ga het opgevenHij staat de hele tijd op 'confirming availability' en over 2 minuten moet ik echt van huis weg. Fijn dat het jou wel gelukt is en misschien is het voor mij maar goed dat het niet lukt. Het was wel best prijzig
Je kan er ook een hele week vakantie van makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaa niet goedkoop inderdaad. En dan moeten we er nog naartoe en hotel ofzo.
Dat was destijds een Top 10-hit in Vlaanderenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
De belgische radiozender draait Brainstorm - My Star. Heel random maar dit is dan ook Belgi.
Ohhhhh fuckquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Onee, er zit een huilende baby in het appartement naast ons
rip vakantie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
En zo veranderde de droomvakantie langzaam in een nachtmerrie...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Dat zou het zijn als die baby straks met een moordzuchtige blik in zijn ogen en een mes in zijn knuistjes de kamet zou binnenkruipenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En zo veranderde de droomvakantie langzaam in een nachtmerrie...
Uiteraard houdt die baby zich nu stil, want dan is het een stuk makkelijker om jullie te besluipen en te vermoorden!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als die baby straks met een moordzuchtige blik in zijn ogen en een mes in zijn knuistjes de kamet zou binnenkruipen![]()
Hij/zij is stil
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteraard houdt die baby zich nu stil, want dan is het een stuk makkelijker om jullie te besluipen en te vermoorden!
Nee, ik moest de trein halen. Naja, misschien maar goed ook, want in Manchester waren de kaartjes erg duur. Mocht er nog een extra concert komen, dan ga ik het gewoon meer proberen.quote:
Benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Ik loop nog niet over van enthousiasme eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2024 00:05 schreef Momo het volgende:
Nou gefeliciteerd met het nieuwe seizoen mensen
Ik ben ook niet echt enthousiast na al dat gedoe vorig jaar en dat er waarschijnlijk niks gaat veranderenquote:Op zondag 1 september 2024 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Ik loop nog niet over van enthousiasme eigenlijk
is de herfst nu al begonnen?quote:Op zondag 1 september 2024 00:05 schreef Momo het volgende:
San Remo wordt vast wel weer mooi op hun eigen manier, met wat mazzel komt er weer een oostblokshow met een presentatrice die het duidelijk geen hol boeit en wie weet geven ze in Ierland opeens een jaarvoorraad noedels wegquote:Op zondag 1 september 2024 00:09 schreef Momo het volgende:
Maar he San Remo etc. zijn ook altijd wel een avontuur op zichzelf.
Volgens de meteorologie wel, astronomie niet.quote:Op zondag 1 september 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
is de herfst nu al begonnen?
En volgens Orgel Joke?quote:Op zondag 1 september 2024 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de meteorologie wel, astronomie niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
Net Live and let die gekeken.
Ik vond hem niet zo goed
Stttt!quote:Op zondag 1 september 2024 00:05 schreef Momo het volgende:
Same. De vuiligheid van vorig jaar is nog niet opgeruimd.quote:Op zondag 1 september 2024 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Ik loop nog niet over van enthousiasme eigenlijk
Het leven is n grote aaneenschakeling van teleurstellingenquote:Op zondag 1 september 2024 08:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same. De vuiligheid van vorig jaar is nog niet opgeruimd.
Ik zat gisteravond nog te denken: Als we niet meedoen ben ik een beetje teleurgesteld en als we wel meedoen ook
Nog maar 6 maanden en 10 dagen tot Sanremoquote:Op zondag 1 september 2024 00:05 schreef Momo het volgende:
Ik vind 21 september pas.quote:Op zondag 1 september 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
is de herfst nu al begonnen?
Montenegro komt weer terug met een nationale finalequote:Op zondag 1 september 2024 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
San Remo wordt vast wel weer mooi op hun eigen manier, met wat mazzel komt er weer een oostblokshow met een presentatrice die het duidelijk geen hol boeit en wie weet geven ze in Ierland opeens een jaarvoorraad noedels weg
Je bent niet in je slaap vermoord door een babyquote:Op zondag 1 september 2024 08:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same. De vuiligheid van vorig jaar is nog niet opgeruimd.
Ik zat gisteravond nog te denken: Als we niet meedoen ben ik een beetje teleurgesteld en als we wel meedoen ook
Er zijn ergere liedjes om in je hoofd te hebben, die heb ik op m'n playlist staan.quote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een superrandom songfestivalliedje in mijn hoofd... Eindelijk kwam ik erachter welke het was: Blsemafian - Let Loose
Ierland heeft nu opeens een goed resultaat gehaald (wat ik op basis van hun voorronde echt niet verwachtte) dus wie weet gaan ze het nu anders aanpakkenquote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Montenegro komt weer terug met een nationale finale
En ik verheug me gewoon op de mensonterende voorronde van Ierland
Als ze in jouw playlist staan, dan zal het wel meevallen toch?quote:Op zondag 1 september 2024 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn ergere liedjes om in je hoofd te hebben, die heb ik op m'n playlist staan.
Je edit is juist.quote:Op zondag 1 september 2024 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ze in jouw playlist staan, dan zal het wel meevallen toch?
edit: ow wacht. Ik ben nog niet helemaal wakker denk ikJij hebt Let Loose in je playlist staan en niet die ergere liedjes, gok ik
damn, net 5 tekort.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Aangezien het 1 september is, hebben we hier de ranking van augustus! Deze maand hebben we een top 37, want meer users hadden we niet. Bovenaan staat een mod, en nee, ik ben het niet. @:H_T gaat er met de eer vandoor, al scheelde het maar weinig.
1 264 H_T
2 260 Luctor.et.Emergo
3 166 NailQueen
4 118 GeorgeM
4 118 BillDauterive
6 116 Arizona
7 109 Strani
8 92 Roger_Epiales
9 85 Fred_B
10 81 egeltje1985
11 54 Troel
12 50 Cyan9
13 46 Yesse
14 40 AgnesGru
15 39 ESF1Gamer
16 26 Redefine
17 24 Koen66
18 23 sportfreak
19 19 Momo
20 18 usagi414
20 18 Hamlapjes
22 17 zorro28
23 14 ijs_beer
23 14 Meke
23 14 Dave
26 13 Pinnenmutske
27 9 Nattekat
28 7 Sarabi
28 7 molloot200
30 6 Mexicanobakker
31 5 summer52
32 3 Mandy040986
33 2 blackswangreen
34 1 Knutknuttsson
34 1 Pino112
34 1 Em31
34 1 Dotteke
Je kent je eigen SC krachten niet.quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Vierde?! Hoe dan, dat is flink hoger dan ik ooit geeindigd ben.
Ja, het kan niet altijd lukken.quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk meer van je verwacht.
Hmm. Als een aantal veelposters op vakantie is, dan helpt dat ook welquote:
Nice, je kan gewoon top 10 halen met iedereen wakker maken steeds.quote:
Gewoon weer je gezicht laten zien in de nachtploeg!quote:Op zondag 1 september 2024 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het kan niet altijd lukken.
De tunnels zijn goed gekeurd!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je alvast de locatie keuren?
Vast niet die van Nightwishquote:
quote:Op zondag 1 september 2024 18:17 schreef Troel het volgende:
Klaar. Afdak klaar, kattenluikje gemonteerd. Morgen weer aan het werk!
Nog 1 dag bikkelenquote:Op zondag 1 september 2024 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat ik niet tegen deze hitte kan.
Het is hier ook heet. Wat nou verkoeling in de bergenquote:Op zondag 1 september 2024 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat ik niet tegen deze hitte kan.
Dat klinkt als een prima dag. Ik wil wel zeggen dat ik het altijd wel “zonde” van de tijd en energie vind om recht onder de kabelbaan naar boven te wandelen. Dan zie je immers precies hetzelfde, alleen met veel meer inspanning en dan kom je veel later en vermoeider boven op de mooiste plek om te verkennen aan. Nu moet ik wel zeggen dat wij meestal wel de plaatselijke toeristenkaart hebben, waarmee de kabelbaan gratis is, dus dat motiveert ook niet echtquote:Op zondag 1 september 2024 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier ook heet. Wat nou verkoeling in de bergen![]()
En het beloofde onweer kwam ook al niet.
Wel een mooie dag gehadWe wilden eigenlijk naar boven lopen, maar gezien de warmte (30 graden) zijn we toch maar met de lift omhoog gegaan. En hebben we boven een stukje gelopen en zijn weer naar beneden gewandeld. Zelfs dat was al echt enorm zweten geblazen.
Maar het was wel heel mooi
Heb jij die snacks van de Lidl al geprobeerd?quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, nog niet. Het stond in de planning, maar ik moest eerst nog een halve kilo sperziebonen wegwerken. Misschien komende week!quote:Op zondag 1 september 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij die snacks van de Lidl al geprobeerd?
Feli met onze gedeelde vierde plek!quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Jij ookquote:Op zondag 1 september 2024 23:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Feli met onze gedeelde vierde plek!
Maar niet iedereenquote:Op zondag 1 september 2024 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij ookSamen kunnen we iemand uit de top 3 verslaan!
Oh ja. Verse groenten gaan voor.quote:Op zondag 1 september 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het stond in de planning, maar ik moest eerst nog een halve kilo sperziebonen wegwerken. Misschien komende week!
En beetje beterschap voor jou. 26,6 graden is veel te warm!
Vroeg wakker worden werd ik ook standaard in mijn vakantie.quote:Op maandag 2 september 2024 06:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vakantie!Maar wordt nog vroeg wakker. Nja, moet ook nog dingen doen zoals 'de was' en 'koffer inpakken'.
Beter thuis dan de hele camping zonder stroom.quote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader wilde de aardlekschakelaar testen. En die werkt.
Ik had opeens geen internet meer via de WiFi op de laptop. Tien zag ik dat ik ook geen wifi meer had op mijn mobiel. Vervolgens de ethernetkabel in de laptop gedaan. Toen had ik nog steeds geen internet. Ik naar de woonkamer gelopen om het kastje te bekijken, maar daar brandden helemaal geen lichtjes. Mijn vader gekeken bij de zekeringen kijken en daar eentje weer omgezet, maar die knalde er gelijk weer uit. Vervolgens heeft ie bij de caravan de stekker eruit gehaald en daarna bleef ie wel groen.
Eens. Hij was de tuin aan het sproeien en had de caravan ook even meegenomen, alleen even geen rekening gehouden met het stroom.quote:Op maandag 2 september 2024 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Beter thuis dan de hele camping zonder stroom.
LEUK! Waar ga je heen?quote:Op maandag 2 september 2024 06:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vakantie!Maar wordt nog vroeg wakker. Nja, moet ook nog dingen doen zoals 'de was' en 'koffer inpakken'.
Inclusief stimulerend wit poeder zie ik!quote:Op maandag 2 september 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
Het is weer maandag, we mogen weer lekker vroeg aan de slag vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Groetjes terugquote:
Jij wel jaquote:Op maandag 2 september 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Voor de gelegenheid heb ik uitgeslapen tot 10 uur.quote:Op maandag 2 september 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Cyan10uurquote:Op maandag 2 september 2024 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid heb ik uitgeslapen tot 10 uur.
Marina, dat is toch dat Belgische liedje?quote:Op maandag 2 september 2024 13:23 schreef Meke het volgende:
Ik zeg niet waar ik op vakantie ben, maar hoorde zojuist lokale artiest Marina Satti op de radio 📻
Die ene die ook voor Knorr Wereldgerechten gebruikt is?quote:Op maandag 2 september 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Marina, dat is toch dat Belgische liedje?
Van de typisch Belgische Willy Alberti inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Marina, dat is toch dat Belgische liedje?
Veel plezier. Neem wel genoeg water mee, want dat hebben ze daar niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Uiteraard, dat vroege opstaan steeds is best nog lastig vol te houden op alleen maar wat koffie.quote:Op maandag 2 september 2024 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief stimulerend wit poeder zie ik!
quote:Op maandag 2 september 2024 15:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb een knoop doorgehakt.Ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor onder korte broeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ha ja las t. Hopelijk wel wijn.quote:Op maandag 2 september 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Neem wel genoeg water mee, want dat hebben ze daar niet.
Er is geen alternatief nodig. Gewoon hoge sokken, lekker optrekken, is hip.quote:Op maandag 2 september 2024 15:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor onder korte broeken.
Ik draag praktisch nooit korte broeken, dus dan heb ik een matige oplossing voor een probleem waar ik geen last van hebquote:Op maandag 2 september 2024 15:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor onder korte broeken.
Ik heb een knoop doorgehakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op maandag 2 september 2024 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb een knoop doorgehakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 2 september 2024 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Sokken die ophouden bij je enkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je draagt rokjes?quote:Op maandag 2 september 2024 16:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag praktisch nooit korte broeken, dus dan heb ik een matige oplossing voor een probleem waar ik geen last van heb
Een rok, dat is hoe ik rollquote:
quote:
Wij konden ook gratis omhoog met de toeristenkaart, dat maakte de keuze ook wel makkelijkerquote:Op zondag 1 september 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima dag. Ik wil wel zeggen dat ik het altijd wel “zonde” van de tijd en energie vind om recht onder de kabelbaan naar boven te wandelen. Dan zie je immers precies hetzelfde, alleen met veel meer inspanning en dan kom je veel later en vermoeider boven op de mooiste plek om te verkennen aan. Nu moet ik wel zeggen dat wij meestal wel de plaatselijke toeristenkaart hebben, waarmee de kabelbaan gratis is, dus dat motiveert ook niet echt
Ik draag enkelsokjes / sneakersokjes onder een rokje / korte broek en langere sokken (bij voorkeur met lollige printjesquote:
Ja, dat is zeker een mooie omgeving zo midden in bergenquote:Op maandag 2 september 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij konden ook gratis omhoog met de toeristenkaart, dat maakte de keuze ook wel makkelijker![]()
Het was weer erg warm vandaag, maarja, dat hoort ook wel een beetje bij op vakantie zijn![]()
We hebben een uitstap naar Duitsland gemaakt, naar het Adelaarsnest. Wat ligt dat op een prachtige plek zeg
quote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]Nee dank je, ik heb genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Dan zijn de sokken al snel lager dan de schoenen. Dat vind ik onprettig aanvoelen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik draag zelfs in de winter alleen maar enkelsokken, de normale zijn me gewoon altijd te warm.
Ja brrrrr, dat vind ik ook vreselijk.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn de sokken al snel lager dan de schoenen. Dat vind ik onprettig aanvoelen.
quote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
"Ow, het blijft nog 1,5 uur droog hier, ook volgens weerplaza en buienradar, ik ga even een kort rondje buiten lopen."
En het was ook best mooi buiten!
[ afbeelding ]
Maar helaas niet droog, dus kwam ik, net als anderhalve week terug, zeiknat van de regen thuis.
Maar jij zat meer in de bergen toch? Dan zou ik het ook niet kunnen voorspellenquote:Op maandag 2 september 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Buienradar en buienalarm zitten er de laatste tijd best vaak naast, heb ik het idee. Deze vakantie ook al een paar keer meegemaakt dat beide aangaven dat het droog was, maar het regende toch echt.
Gelukkig niet terwijl ik buiten was
Kloptquote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar jij zat meer in de bergen toch? Dan zou ik het ook niet kunnen voorspellen
...dus je waardeert de smaak van Hitler?quote:Op maandag 2 september 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij konden ook gratis omhoog met de toeristenkaart, dat maakte de keuze ook wel makkelijker![]()
Het was weer erg warm vandaag, maarja, dat hoort ook wel een beetje bij op vakantie zijn![]()
We hebben een uitstap naar Duitsland gemaakt, naar het Adelaarsnest. Wat ligt dat op een prachtige plek zeg
Scapino heb ik nog niet geprobeerd. De meeste van mijn sokken komen bij Hema vandaanquote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag enkelsokjes / sneakersokjes onder een rokje / korte broek en langere sokken (bij voorkeur met lollige printjes) onder een lange broek.
Wel alleen de iets dikkere sneakersokjes van de Scapino, dat zijn met stip de allerfijnste!
Best sexy als een vrouw enkel sokken draagtquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Best sexy als een vrouw enkel sokken draagt. Sexier dan enkelsokken wat mij betreft
quote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], zulke opmerkingen krijg ik vaak van een andere FOK! user.
Dat moet je aan Stig nederlandse neef vragen?quote:
Nou ja, voor de vraag of jij die opmerkingen waardeert lijk jij me toch een betere bron dan hijquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet je aan Stig nederlandse neef vragen?
Ik draag ook het hele jaar door All Stars.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn de sokken al snel lager dan de schoenen. Dat vind ik onprettig aanvoelen.
Vaste Reebokklant hier!quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik draag ook het hele jaar door All Stars.
Het is veel te vroeg, maar de pancakes maken een hoop goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
We mogen weer, vandaag weer zo'n fijne lange dag.
[ afbeelding ]
Zorg dus dat je goed ontbijt deze ochtend.
Ooooh dus ik ben zo vroeg wakker door de geur van pannenkoeken die hier vandaan kwam. Ik vond het al zo raarquote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op maandag 2 september 2024 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, voor de vraag of jij die opmerkingen waardeert lijk jij me toch een betere bron dan hij
Dat ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goede reis gewenst.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Vakantiedag woopwoop. Nja, vooral reisdag, minder woop.
Zeker nietquote:
Wat vervelend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse zit op mijn bureau op zo'n plek dat ik niet echt kan werken
Hij is alweer verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het is een strakke planning maar genoeg om van te genietenquote:Op maandag 2 september 2024 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Groetjes terug. Heb je een vol programma vandaag?
Zou zomaar eens kunnen. 75% van deze club past in de doelgroepquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond begint We Zijn Er Bijna weer. Ik ben benieuwd of we @:nailqueen nog kunnen spotten
Oooooeeeh leukquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond begint We Zijn Er Bijna weer. Ik ben benieuwd of we @:nailqueen nog kunnen spotten
Heb je nog iets in de oven staan misschien?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:15 schreef H_T het volgende:
Donkere wolken pakken zich samen boven mijn huis
Nee, dan zouden ze zich eerst samenpakken in mijn huisquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je nog iets in de oven staan misschien?
Dat had ook gekund. Uit je vorige post kon ik niet achterhalen of je zelf in huis was of niet, misschien zag je de donkere wolken van een afstandje boven je huis verschijnen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze zich eerst samenpakken in mijn huis
Ah! Dan is het een zeer valide theoriequote:Op dinsdag 3 september 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ook gekund. Uit je vorige post kon ik niet achterhalen of je zelf in huis was of niet, misschien zag je de donkere wolken van een afstandje boven je huis verschijnen.
Kijk, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Dan is het een zeer valide theorie
Hm, ja kijk dat veranderd de boel wel enigszins inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Inmiddels stortregent het buiten, wat zelden een gevolg is van dat ik iets in de oven heb laten staan
Niet bewustquote:
In dat geval wens ik jou ook een goede nachtrust toequote:Op dinsdag 3 september 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
quote:
quote:
Oeh, nu ben ik wel benieuwd naar die aflevering.quote:
Op vakantie h, thuis hoef ik nog niks tot maandagquote:
Dan is het goed. Een beetje.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Op vakantie h, thuis hoef ik nog niks tot maandag
Oei, en ik ben niet eens weg geweestquote:
Ik ben gewoon aan het werk.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, en ik ben niet eens weg geweest
Ik ookquote:Op woensdag 4 september 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het werk.
Als dat er was geweest, dan had ik dat waarschijnlijk al wel gemeld.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je al positief nieuws?
Had gekund dat ik dat gemist zou hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dat er was geweest, dan had ik dat waarschijnlijk al wel gemeld.
Er lopen drie sollicitaties, mogelijk een vierde.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund dat ik dat gemist zou hebben.
Zit er nog iets in de pijpleiding?
Goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2024 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er lopen drie sollicitaties, mogelijk een vierde.
Goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2024 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En zelfs 4-1 winst voor de Ajax vrouwen.quote:
Owja, dit is de makkelijke kwalificatieronde die ze wel moeten doorkomen toch? Daarna wordt het andere koek.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zelfs 4-1 winst voor de Ajax vrouwen.
Ze hadden er wel een verlenging voor nodig.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, dit is de makkelijke kwalificatieronde die ze wel moeten doorkomen toch? Daarna wordt het andere koek.
Lekker dan, heb je straks drie banen, mogelijk zelfs vier.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met GGD?quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een verlenging voor nodig.
Oh ja, dat kan wel.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met GGD?
Ah, jullie hebben genoeg mensen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LEUK!
@:ESF1Gamer doet u ook mee?
Okido! Jammer van die microfoonquote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben genoeg mensen.
Ik kom de volgende keer wel weer langs.
Ja, dat is wel een ding.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Okido! Jammer van die microfoon
Ik ben vandaag weer thuisgekomen in het grauwe grijze Nederlandquote:
Altijd goed! Poh, je wil niet weten hoe hard je microfoon staat, in ieder geval die eerste seconde.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jullie hoeven mij niet meer te mentionen hiervoor.
Ik kom wel terug wanneer ik zin in heb.
Oh dan kan jij dit jaar Sanremo gaan vertalenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:25 schreef NailQueen het volgende:
620 dagen duolingo heeft zijn vruchten afgeworpenIk heb al een paar keer kunnen bestellen in het Italiaans en ik had net sjans met een Italiaanse jongen. Die jongen is veel te jong maar hij was erg onder de indruk
Eerder dit jaar gehoord tijdens een achtbaanritjequote:Op woensdag 4 september 2024 22:37 schreef Momo het volgende:
Ba-dee-ya, say, do you remember?
Ba-dee-ya, dancin' in September
Kraakt een beetje tussen je tanden maar dankquote:Op donderdag 5 september 2024 05:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
Geen zorgen, ik ben gewoon wakker en aan het werk. Ik had alleen ff geen tijd om koffie te maken, dus
[ afbeelding ]
Succes en geniet ervan.![]()
Beetje kokend water er achteraan naar binnen gieten.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kraakt een beetje tussen je tanden maar dank
Daar ben je eindelijkquote:Op donderdag 5 september 2024 11:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Goede TT.![]()
![]()
Dank voor de verjaardagswensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef H_T het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een bijzondere groepsreisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leuk. Ik moet me eens gaan verdiepen in een reis naar Energylandia.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nog gefeliciteerd Mandyquote:Op donderdag 5 september 2024 11:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Goede TT.![]()
![]()
Dank voor de verjaardagswensen.
Jaaa.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijkNog gefeliciteerd!
Vlieg naar Katowice, neem bus naar Zatorquote:Op donderdag 5 september 2024 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef H_T het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een bijzondere groepsreisDat zijn in elk geval geen platgetreden padenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het valt niet eens tegen trouwens.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vermoed dat dit Corkscrew in Cedar Point Ohio isquote:Op donderdag 5 september 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn in elk geval geen platgetreden paden![]()
[ afbeelding ]
Het valt niet eens tegen trouwens.
Geen idee, dit is het eerste plaatje dat ik kreeg.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit Corkscrew in Cedar Point Ohio is
Dat nog net niet, maar aangezien er genoeg minder dan vijf meter hoog zijn zou dat met een beetje goede wil wel moeten kunnenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, dit is het eerste plaatje dat ik kreeg.
Of moet je in Tunesi zelf nog meetrappen?
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlieg naar Katowice, neem bus naar Zator
Was dat niet een park waar van alles stuk was? Of haal ik de boel door elkaarquote:Op donderdag 5 september 2024 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt mee voor zover ik weetquote:Op donderdag 5 september 2024 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was dat niet een park waar van alles stuk was? Of haal ik de boel door elkaar
Ik zie al welke bedoelde :quote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt mee voor zover ik weetHet is geen Wonderland Eurasia
Ah! Dat was niet zo toen ik er een paar jaar terug was, maar ook toen was Energylandia al veel boeienderquote:Op donderdag 5 september 2024 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie al welke bedoelde :
https://www.looopings.nl/(...)lieft-niet-heen.html
Dit klinkt eng.quote:Op vrijdag 6 september 2024 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
pak er wat lekkers bij en geniet ervan zolang het nog kan,
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik las net dat San Marino voor het eerst een officile voetbalwedstrijd heeft gewonnen. 1-0. Van Liechtenstein. Zie voor vermakelijke beelden van de uitzinnige stadionspeaker en de paar aanwezige fans:
[ x ]
Nu is nog niet bekend dat het kankerverwekkend is.quote:
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ticket voor een concert binnen. In april ga ik naar Fat Dog in Paradiso.
Hey, hen kende ik nog niet, maar op aanraden van een vriend het album net zitten luisteren. Ik vond het tof! Veel plezierquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
Oh leukquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het album nog niet geluisterd, maar ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey, hen kende ik nog niet, maar op aanraden van een vriend het album net zitten luisteren. Ik vond het tof! Veel plezier
Ze beginnen echt door te brekenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh leukWat ik ervan hoorde op Kink was wel de moeite waard
Yesquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoor net dat ik over anderhalve week een sollicitatiegesprek heb in Deventer. Dat wordt vroeg opstaan.
Succes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoor net dat ik over anderhalve week een sollicitatiegesprek heb in Deventer. Dat wordt vroeg opstaan.
Ik had niet verwacht uitgenodigd te worden, dus ik ben wel benieuwd.quote:
Dat is alvast een goed beginquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht uitgenodigd te worden, dus ik ben wel benieuwd.
De de groeten aan Caroline!quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Jij vindt lekkers eng klinken?quote:
Wel als je het op die manier zegt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij vindt lekkers eng klinken?
Ah, je bent weer in Omtzigt-land teruggekeerd?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij zijn vandaag naar Wildlands geweest! Het was echt super rustig.
@:cyan9 lag @:ijs_beer er vorige week ook in zo’n deplorabele staat bij? Hij lag te pitten in zo’n stenen rioolbuis![]()
Ik vond de nijlpaarden heel indrukwekkend en de leeuwen ook. En de prairiehondjes heel schattig en de aapjes bij de ingang het grappigst
Je bent zelf in deplorabele staat!quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij zijn vandaag naar Wildlands geweest! Het was echt super rustig.
@:cyan9 lag @:ijs_beer er vorige week ook in zo’n deplorabele staat bij? Hij lag te pitten in zo’n stenen rioolbuis![]()
Ik vond de nijlpaarden heel indrukwekkend en de leeuwen ook. En de prairiehondjes heel schattig en de aapjes bij de ingang het grappigst
Eentje wel! De ander was aan het zwemmen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
Yup, woensdag al.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, je bent weer in Omtzigt-land teruggekeerd?
Ah ja, het staat bij mij ook nog wel ergens op een verlanglijstje. Het is alleen zo uit de buurt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Yup, woensdag al.
Vandaag was dochter vrij en wij hebben ook nog vakantie n we hadden gratis kaartjes, dus een mooie dag om eens naar Wildlands te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |