SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Oh, die zijn waarschijnlijk nog van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*vindt allemaal chocoladeeieren op verschillende plekken.
kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die zijn waarschijnlijk nog van vorig jaar.
Ik heb net gewoon rauwe kippeneieren verstopt die nog over waren.
Ik denk geen kuikentjes, daar is het nog net niet warm genoeg voor.quote:
zo dan da's best lang voordat het opvielquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
Het was @:Troel !
ESF / [SLOWCHAT] #2386 Optellen
40 delen, en we hebben niet meer drie topics per dag. Dus jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan da's best lang voordat het opviel
16 mei dus , dikke 3 maandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
40 delen, en we hebben niet meer drie topics per dag. Dus ja
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
Wel een beetje geholpen doordat het in een spoiler zat, denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan da's best lang voordat het opviel
Wat stom dat mensen de OP gaan aanpassen!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:50 schreef H_T het volgende:
Wanneer is Doezepwa Utopia veranderd in Doezepwa Distopia?
Hahah, ja, daar sprak men toen over, dus dat heb ik aangepastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
Jamaar, jamaar, het was volgens mij niet eens mijn idee om dat te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat stom dat mensen de OP gaan aanpassen!!
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, het was volgens mij niet eens mijn idee om dat te doen
Maar heel eerlijk, ik weet niet meer precies waar en wanneer en wat eraan vooraf ging. Lang geleden.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de diskwalificatie van Joostquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, het was volgens mij niet eens mijn idee om dat te doen
Maar heel eerlijk, ik weet niet meer precies waar en wanneer en wat eraan vooraf ging. Lang geleden.
Goede reis en veel plezier!quote:
Bravo!quote:
Edinburgh. Op een dinsdag. Je moest per concert in een wachtrij dus ik dacht ik kies voor niet Manchester en niet weekend. En toen had ik plek 453 in de wachtrij. Maar het was behoorlijk insane. De website zelf had een wachtrij. Daarna kwam je in een wachtruimte. En dan om 10 uur in de wachtrij voor kaartjes.quote:
Jaa hartslag van 180. Kaartje kostte ook 180 trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:40 schreef BillDauterive het volgende:
Plek 453. Als je dat ziet, dan begint de stress toe te slaan, want dan weet je dat het eigenlijk wel gaat lukken, zolang je geen foutmeldingen hebt. Fijn dat je geen foutmeldingen had
Ga je alvast de locatie keuren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
We gaan morgen langs Basel in Zwitserland
Nog gelukt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
@:egeltje1985, ik ga het opgevenHij staat de hele tijd op 'confirming availability' en over 2 minuten moet ik echt van huis weg. Fijn dat het jou wel gelukt is en misschien is het voor mij maar goed dat het niet lukt. Het was wel best prijzig
Je kan er ook een hele week vakantie van makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaa niet goedkoop inderdaad. En dan moeten we er nog naartoe en hotel ofzo.
Dat was destijds een Top 10-hit in Vlaanderenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
De belgische radiozender draait Brainstorm - My Star. Heel random maar dit is dan ook België.
Ohhhhh fuckquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Onee, er zit een huilende baby in het appartement naast ons
rip vakantie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
En zo veranderde de droomvakantie langzaam in een nachtmerrie...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Dat zou het zijn als die baby straks met een moordzuchtige blik in zijn ogen en een mes in zijn knuistjes de kamet zou binnenkruipenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En zo veranderde de droomvakantie langzaam in een nachtmerrie...
Uiteraard houdt die baby zich nu stil, want dan is het een stuk makkelijker om jullie te besluipen en te vermoorden!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als die baby straks met een moordzuchtige blik in zijn ogen en een mes in zijn knuistjes de kamet zou binnenkruipen![]()
Hij/zij is stil
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteraard houdt die baby zich nu stil, want dan is het een stuk makkelijker om jullie te besluipen en te vermoorden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |