Bravo!quote:
Edinburgh. Op een dinsdag. Je moest per concert in een wachtrij dus ik dacht ik kies voor niet Manchester en niet weekend. En toen had ik plek 453 in de wachtrij. Maar het was behoorlijk insane. De website zelf had een wachtrij. Daarna kwam je in een wachtruimte. En dan om 10 uur in de wachtrij voor kaartjes.quote:
Jaa hartslag van 180. Kaartje kostte ook 180 trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:40 schreef BillDauterive het volgende:
Plek 453. Als je dat ziet, dan begint de stress toe te slaan, want dan weet je dat het eigenlijk wel gaat lukken, zolang je geen foutmeldingen hebt. Fijn dat je geen foutmeldingen had
Ga je alvast de locatie keuren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
We gaan morgen langs Basel in Zwitserland
Nog gelukt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
@:egeltje1985, ik ga het opgevenHij staat de hele tijd op 'confirming availability' en over 2 minuten moet ik echt van huis weg. Fijn dat het jou wel gelukt is en misschien is het voor mij maar goed dat het niet lukt. Het was wel best prijzig
Je kan er ook een hele week vakantie van makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaa niet goedkoop inderdaad. En dan moeten we er nog naartoe en hotel ofzo.
Dat was destijds een Top 10-hit in Vlaanderenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
De belgische radiozender draait Brainstorm - My Star. Heel random maar dit is dan ook België.
Ohhhhh fuckquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Onee, er zit een huilende baby in het appartement naast ons
rip vakantie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
En zo veranderde de droomvakantie langzaam in een nachtmerrie...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Dat zou het zijn als die baby straks met een moordzuchtige blik in zijn ogen en een mes in zijn knuistjes de kamet zou binnenkruipenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En zo veranderde de droomvakantie langzaam in een nachtmerrie...
Uiteraard houdt die baby zich nu stil, want dan is het een stuk makkelijker om jullie te besluipen en te vermoorden!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als die baby straks met een moordzuchtige blik in zijn ogen en een mes in zijn knuistjes de kamet zou binnenkruipen![]()
Hij/zij is stil
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteraard houdt die baby zich nu stil, want dan is het een stuk makkelijker om jullie te besluipen en te vermoorden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |