Dit klinkt eng.quote:Op vrijdag 6 september 2024 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
pak er wat lekkers bij en geniet ervan zolang het nog kan,
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik las net dat San Marino voor het eerst een officile voetbalwedstrijd heeft gewonnen. 1-0. Van Liechtenstein. Zie voor vermakelijke beelden van de uitzinnige stadionspeaker en de paar aanwezige fans:
[ x ]
Nu is nog niet bekend dat het kankerverwekkend is.quote:
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ticket voor een concert binnen. In april ga ik naar Fat Dog in Paradiso.
Hey, hen kende ik nog niet, maar op aanraden van een vriend het album net zitten luisteren. Ik vond het tof! Veel plezierquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
Oh leukquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het album nog niet geluisterd, maar ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey, hen kende ik nog niet, maar op aanraden van een vriend het album net zitten luisteren. Ik vond het tof! Veel plezier
Ze beginnen echt door te brekenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh leukWat ik ervan hoorde op Kink was wel de moeite waard
Yesquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoor net dat ik over anderhalve week een sollicitatiegesprek heb in Deventer. Dat wordt vroeg opstaan.
Succes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoor net dat ik over anderhalve week een sollicitatiegesprek heb in Deventer. Dat wordt vroeg opstaan.
Ik had niet verwacht uitgenodigd te worden, dus ik ben wel benieuwd.quote:
Dat is alvast een goed beginquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht uitgenodigd te worden, dus ik ben wel benieuwd.
De de groeten aan Caroline!quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Jij vindt lekkers eng klinken?quote:
Wel als je het op die manier zegt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij vindt lekkers eng klinken?
Ah, je bent weer in Omtzigt-land teruggekeerd?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij zijn vandaag naar Wildlands geweest! Het was echt super rustig.
@:cyan9 lag @:ijs_beer er vorige week ook in zo’n deplorabele staat bij? Hij lag te pitten in zo’n stenen rioolbuis![]()
Ik vond de nijlpaarden heel indrukwekkend en de leeuwen ook. En de prairiehondjes heel schattig en de aapjes bij de ingang het grappigst
Je bent zelf in deplorabele staat!quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Wij zijn vandaag naar Wildlands geweest! Het was echt super rustig.
@:cyan9 lag @:ijs_beer er vorige week ook in zo’n deplorabele staat bij? Hij lag te pitten in zo’n stenen rioolbuis![]()
Ik vond de nijlpaarden heel indrukwekkend en de leeuwen ook. En de prairiehondjes heel schattig en de aapjes bij de ingang het grappigst
Eentje wel! De ander was aan het zwemmen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
Yup, woensdag al.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, je bent weer in Omtzigt-land teruggekeerd?
Ah ja, het staat bij mij ook nog wel ergens op een verlanglijstje. Het is alleen zo uit de buurt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Yup, woensdag al.
Vandaag was dochter vrij en wij hebben ook nog vakantie n we hadden gratis kaartjes, dus een mooie dag om eens naar Wildlands te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |