Daar ben je eindelijkquote:Op donderdag 5 september 2024 11:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Goede TT.![]()
![]()
Dank voor de verjaardagswensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef H_T het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een bijzondere groepsreisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leuk. Ik moet me eens gaan verdiepen in een reis naar Energylandia.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nog gefeliciteerd Mandyquote:Op donderdag 5 september 2024 11:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Goede TT.![]()
![]()
Dank voor de verjaardagswensen.
Jaaa.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijkNog gefeliciteerd!
Vlieg naar Katowice, neem bus naar Zatorquote:Op donderdag 5 september 2024 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef H_T het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een bijzondere groepsreisDat zijn in elk geval geen platgetreden padenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het valt niet eens tegen trouwens.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vermoed dat dit Corkscrew in Cedar Point Ohio isquote:Op donderdag 5 september 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn in elk geval geen platgetreden paden![]()
[ afbeelding ]
Het valt niet eens tegen trouwens.
Geen idee, dit is het eerste plaatje dat ik kreeg.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit Corkscrew in Cedar Point Ohio is
Dat nog net niet, maar aangezien er genoeg minder dan vijf meter hoog zijn zou dat met een beetje goede wil wel moeten kunnenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, dit is het eerste plaatje dat ik kreeg.
Of moet je in Tunesië zelf nog meetrappen?
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlieg naar Katowice, neem bus naar Zator
Was dat niet een park waar van alles stuk was? Of haal ik de boel door elkaarquote:Op donderdag 5 september 2024 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt mee voor zover ik weetquote:Op donderdag 5 september 2024 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was dat niet een park waar van alles stuk was? Of haal ik de boel door elkaar
Ik zie al welke bedoelde :quote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt mee voor zover ik weetHet is geen Wonderland Eurasia
Ah! Dat was niet zo toen ik er een paar jaar terug was, maar ook toen was Energylandia al veel boeienderquote:Op donderdag 5 september 2024 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie al welke bedoelde :
https://www.looopings.nl/(...)lieft-niet-heen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |