Nee, nog niet. Het stond in de planning, maar ik moest eerst nog een halve kilo sperziebonen wegwerken. Misschien komende week!quote:Op zondag 1 september 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij die snacks van de Lidl al geprobeerd?
Feli met onze gedeelde vierde plek!quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Vierde?! Hoe dan, dat is flink hoger dan ik ooit geeindigd ben.
Jij ookquote:Op zondag 1 september 2024 23:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Feli met onze gedeelde vierde plek!
Maar niet iedereenquote:Op zondag 1 september 2024 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij ookSamen kunnen we iemand uit de top 3 verslaan!
Oh ja. Verse groenten gaan voor.quote:Op zondag 1 september 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het stond in de planning, maar ik moest eerst nog een halve kilo sperziebonen wegwerken. Misschien komende week!
En beetje beterschap voor jou. 26,6 graden is veel te warm!
Vroeg wakker worden werd ik ook standaard in mijn vakantie.quote:Op maandag 2 september 2024 06:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vakantie!Maar wordt nog vroeg wakker. Nja, moet ook nog dingen doen zoals 'de was' en 'koffer inpakken'.
Beter thuis dan de hele camping zonder stroom.quote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader wilde de aardlekschakelaar testen. En die werkt.
Ik had opeens geen internet meer via de WiFi op de laptop. Tien zag ik dat ik ook geen wifi meer had op mijn mobiel. Vervolgens de ethernetkabel in de laptop gedaan. Toen had ik nog steeds geen internet. Ik naar de woonkamer gelopen om het kastje te bekijken, maar daar brandden helemaal geen lichtjes. Mijn vader gekeken bij de zekeringen kijken en daar eentje weer omgezet, maar die knalde er gelijk weer uit. Vervolgens heeft ie bij de caravan de stekker eruit gehaald en daarna bleef ie wel groen.
Eens. Hij was de tuin aan het sproeien en had de caravan ook even meegenomen, alleen even geen rekening gehouden met het stroom.quote:Op maandag 2 september 2024 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Beter thuis dan de hele camping zonder stroom.
LEUK! Waar ga je heen?quote:Op maandag 2 september 2024 06:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb vakantie!Maar wordt nog vroeg wakker. Nja, moet ook nog dingen doen zoals 'de was' en 'koffer inpakken'.
Inclusief stimulerend wit poeder zie ik!quote:Op maandag 2 september 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
Het is weer maandag, we mogen weer lekker vroeg aan de slag vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Groetjes terugquote:
Jij wel jaquote:Op maandag 2 september 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Voor de gelegenheid heb ik uitgeslapen tot 10 uur.quote:Op maandag 2 september 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Cyan10uurquote:Op maandag 2 september 2024 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid heb ik uitgeslapen tot 10 uur.
Marina, dat is toch dat Belgische liedje?quote:Op maandag 2 september 2024 13:23 schreef Meke het volgende:
Ik zeg niet waar ik op vakantie ben, maar hoorde zojuist lokale artiest Marina Satti op de radio 📻
Die ene die ook voor Knorr Wereldgerechten gebruikt is?quote:Op maandag 2 september 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Marina, dat is toch dat Belgische liedje?
Van de typisch Belgische Willy Alberti inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Marina, dat is toch dat Belgische liedje?
Veel plezier. Neem wel genoeg water mee, want dat hebben ze daar niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Uiteraard, dat vroege opstaan steeds is best nog lastig vol te houden op alleen maar wat koffie.quote:Op maandag 2 september 2024 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief stimulerend wit poeder zie ik!
quote:Op maandag 2 september 2024 15:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb een knoop doorgehakt.Ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor onder korte broeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ha ja las t. Hopelijk wel wijn.quote:Op maandag 2 september 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Neem wel genoeg water mee, want dat hebben ze daar niet.
Er is geen alternatief nodig. Gewoon hoge sokken, lekker optrekken, is hip.quote:Op maandag 2 september 2024 15:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor onder korte broeken.
Ik draag praktisch nooit korte broeken, dus dan heb ik een matige oplossing voor een probleem waar ik geen last van hebquote:Op maandag 2 september 2024 15:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goed alternatief gevonden voor onder korte broeken.
Ik heb een knoop doorgehakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op maandag 2 september 2024 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb een knoop doorgehakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 2 september 2024 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Sokken die ophouden bij je enkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je draagt rokjes?quote:Op maandag 2 september 2024 16:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag praktisch nooit korte broeken, dus dan heb ik een matige oplossing voor een probleem waar ik geen last van heb
Een rok, dat is hoe ik rollquote:
quote:
Wij konden ook gratis omhoog met de toeristenkaart, dat maakte de keuze ook wel makkelijkerquote:Op zondag 1 september 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima dag. Ik wil wel zeggen dat ik het altijd wel “zonde” van de tijd en energie vind om recht onder de kabelbaan naar boven te wandelen. Dan zie je immers precies hetzelfde, alleen met veel meer inspanning en dan kom je veel later en vermoeider boven op de mooiste plek om te verkennen aan. Nu moet ik wel zeggen dat wij meestal wel de plaatselijke toeristenkaart hebben, waarmee de kabelbaan gratis is, dus dat motiveert ook niet echt
Ik draag enkelsokjes / sneakersokjes onder een rokje / korte broek en langere sokken (bij voorkeur met lollige printjesquote:
Ja, dat is zeker een mooie omgeving zo midden in bergenquote:Op maandag 2 september 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij konden ook gratis omhoog met de toeristenkaart, dat maakte de keuze ook wel makkelijker![]()
Het was weer erg warm vandaag, maarja, dat hoort ook wel een beetje bij op vakantie zijn![]()
We hebben een uitstap naar Duitsland gemaakt, naar het Adelaarsnest. Wat ligt dat op een prachtige plek zeg
quote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]Nee dank je, ik heb genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
Dan zijn de sokken al snel lager dan de schoenen. Dat vind ik onprettig aanvoelen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik draag zelfs in de winter alleen maar enkelsokken, de normale zijn me gewoon altijd te warm.
Ja brrrrr, dat vind ik ook vreselijk.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn de sokken al snel lager dan de schoenen. Dat vind ik onprettig aanvoelen.
quote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
"Ow, het blijft nog 1,5 uur droog hier, ook volgens weerplaza en buienradar, ik ga even een kort rondje buiten lopen."
En het was ook best mooi buiten!
[ afbeelding ]
Maar helaas niet droog, dus kwam ik, net als anderhalve week terug, zeiknat van de regen thuis.
Maar jij zat meer in de bergen toch? Dan zou ik het ook niet kunnen voorspellenquote:Op maandag 2 september 2024 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Buienradar en buienalarm zitten er de laatste tijd best vaak naast, heb ik het idee. Deze vakantie ook al een paar keer meegemaakt dat beide aangaven dat het droog was, maar het regende toch echt.
Gelukkig niet terwijl ik buiten was
Kloptquote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar jij zat meer in de bergen toch? Dan zou ik het ook niet kunnen voorspellen
...dus je waardeert de smaak van Hitler?quote:Op maandag 2 september 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij konden ook gratis omhoog met de toeristenkaart, dat maakte de keuze ook wel makkelijker![]()
Het was weer erg warm vandaag, maarja, dat hoort ook wel een beetje bij op vakantie zijn![]()
We hebben een uitstap naar Duitsland gemaakt, naar het Adelaarsnest. Wat ligt dat op een prachtige plek zeg
Scapino heb ik nog niet geprobeerd. De meeste van mijn sokken komen bij Hema vandaanquote:Op maandag 2 september 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag enkelsokjes / sneakersokjes onder een rokje / korte broek en langere sokken (bij voorkeur met lollige printjes) onder een lange broek.
Wel alleen de iets dikkere sneakersokjes van de Scapino, dat zijn met stip de allerfijnste!
Best sexy als een vrouw enkel sokken draagtquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Best sexy als een vrouw enkel sokken draagt. Sexier dan enkelsokken wat mij betreft
quote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], zulke opmerkingen krijg ik vaak van een andere FOK! user.
Dat moet je aan Stig nederlandse neef vragen?quote:
Nou ja, voor de vraag of jij die opmerkingen waardeert lijk jij me toch een betere bron dan hijquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet je aan Stig nederlandse neef vragen?
Ik draag ook het hele jaar door All Stars.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn de sokken al snel lager dan de schoenen. Dat vind ik onprettig aanvoelen.
Vaste Reebokklant hier!quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik draag ook het hele jaar door All Stars.
Het is veel te vroeg, maar de pancakes maken een hoop goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!!!
We mogen weer, vandaag weer zo'n fijne lange dag.
[ afbeelding ]
Zorg dus dat je goed ontbijt deze ochtend.
Ooooh dus ik ben zo vroeg wakker door de geur van pannenkoeken die hier vandaan kwam. Ik vond het al zo raarquote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op maandag 2 september 2024 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, voor de vraag of jij die opmerkingen waardeert lijk jij me toch een betere bron dan hij
Dat ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Goede reis gewenst.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Vakantiedag woopwoop. Nja, vooral reisdag, minder woop.
Zeker nietquote:
Wat vervelend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse zit op mijn bureau op zo'n plek dat ik niet echt kan werken
Hij is alweer verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het is een strakke planning maar genoeg om van te genietenquote:Op maandag 2 september 2024 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Groetjes terug. Heb je een vol programma vandaag?
Zou zomaar eens kunnen. 75% van deze club past in de doelgroepquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond begint We Zijn Er Bijna weer. Ik ben benieuwd of we @:nailqueen nog kunnen spotten
Oooooeeeh leukquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond begint We Zijn Er Bijna weer. Ik ben benieuwd of we @:nailqueen nog kunnen spotten
Heb je nog iets in de oven staan misschien?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:15 schreef H_T het volgende:
Donkere wolken pakken zich samen boven mijn huis
Nee, dan zouden ze zich eerst samenpakken in mijn huisquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je nog iets in de oven staan misschien?
Dat had ook gekund. Uit je vorige post kon ik niet achterhalen of je zelf in huis was of niet, misschien zag je de donkere wolken van een afstandje boven je huis verschijnen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze zich eerst samenpakken in mijn huis
Ah! Dan is het een zeer valide theoriequote:Op dinsdag 3 september 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ook gekund. Uit je vorige post kon ik niet achterhalen of je zelf in huis was of niet, misschien zag je de donkere wolken van een afstandje boven je huis verschijnen.
Kijk, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Dan is het een zeer valide theorie
Hm, ja kijk dat veranderd de boel wel enigszins inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Inmiddels stortregent het buiten, wat zelden een gevolg is van dat ik iets in de oven heb laten staan
Niet bewustquote:
In dat geval wens ik jou ook een goede nachtrust toequote:Op dinsdag 3 september 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |